Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Existuje jen pár celebrit, které se nebojí svou slávu využít k bourání zavedených pravidel. Už pár let je jasné, že k nim patří rovněž herec a hvězda seriálu The Last of Us Pedro Pascal. Své místo mezi módními ikonami potvrdil nedávným lookem, do něhož zapojil kožené kozačky nad kolena. Miláček internetu je proto nejnovější obsesí módní scény.

    Nezáleží na tom, zda to bylo díky jeho rolím v seriálech jako Mandalorian a The Last of Us, či jeho přirozeně charismatickému looku. Herec Pedro Pascal si postupně získal srdce každého z nás. Na výsluní Hollywoodu ho vynesly právě oba zmiňované seriály, nelze ale opomenout ani jeho práci pro seriál Game of Thrones. Brzy se objeví rovněž ve snímcích The Fantastic Four a Materialists.

    Díky své upřímnosti, nevtíravému humoru a šibalskému pohledu si padesátiletý herec postupně získal přezdívku „daddy“ nebo „zaddy“, tedy táta, který má styl. Internet v něm zkrátka našel svého miláčka. Pascal se ovšem od roku 2023, kdy do širšího podvědomí vstoupil díky první sérii The Last of Us, postupně vplížil i na módní scénu. Získal si ji především svým uměním bourat zavedené hranice.

    Zdroj: Profimedia

    O své módní výstupy se herec samozřejmě nestará sám, nutno proto zmínit jeho hlavní stylistku Julii Ragolii. Společně se jim ovšem podařilo hned několik virálních outfitů, díky kterým je Pedro Pascal považován za jednu z nejstylovějších celebrit současnosti. Zařadil se tak po bok herců, jako je Colman Domingo a Timothée Chalamet. Stejně jako oni, i on mění definici pánské módy.

    Stačilo odhalit kolena a nasadit kozačky. Pedro Pascal ví, jak bourat stereotypy

    Herec na sebe poprvé upoutal pozornost na Met Gala v roce 2023. Tehdy se na červeném koberci objevil v ladícím rudém setu, sestávajícím z dlouhého kabátu, košile a kontrastních Valentino šortkách. Právě ty módní scénu tak oslovily. Novináři poukazovali na to, jak sexy dokázal herec vypadat jen díky tomu, že odhalil kolena. Obdobně se pak oblékl i na akci věnované Star Wars v Japonsku.

    @todayshow The internet's husband #PedroPascal has made it to the #MetGala, and we couldn't be more excited! #MetGala2023 ♬ Beyonce x My Husband x Casa Di Remix – CasaDi

    Ještě větší poprask však způsobil Pascalův nedávný look, který oblékl na premiéru druhé série The Last of Us. Vycházel totiž z návrhu Anthonyho Vacarella z jeho letošní podzimní kolekce pro Saint Laurent. Zvolil jeho nad kolena vysoké kožené kozačky, doplněné o zářivý modrý rolák, retro brýle a ladící kostkované sako. Tím způsobil opětovnou lavinu nadšení pro jeho styl.

    Dokázal tím, že se nebojí pohybovat na tenké hranici maskulinity a smyslnosti. Že pro něj předem daná pravidla genderu nic neznamenají a nebojí se módu využívat jako sociální komentář nebo experiment. Často totiž nosí rovněž kousky z dílen neziskových organizací podporujících utlačované komunity. Pascal tak slouží jako příklad mužům, kteří ještě nepochopili, že si s módou mohou hrát.

    Zdroje: W Magazine, GQ, The Fashionography, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Pedro Pascal oslovil módní scénu. Hvězda The Last of Us mění pravidla hry

    Existuje jen pár celebrit, které se nebojí svou slávu využít k bourání zavedených pravidel. Už pár let je jasné, že k nim patří rovněž herec a hvězda seriálu The Last of Us Pedro Pascal. Své místo mezi módními ikonami potvrdil nedávným lookem, do něhož zapojil kožené kozačky nad kolena. Miláček internetu je proto nejnovější obsesí módní scény.

    Nezáleží na tom, zda to bylo díky jeho rolím v seriálech jako Mandalorian a The Last of Us, či jeho přirozeně charismatickému looku. Herec Pedro Pascal si postupně získal srdce každého z nás. Na výsluní Hollywoodu ho vynesly právě oba zmiňované seriály, nelze ale opomenout ani jeho práci pro seriál Game of Thrones. Brzy se objeví rovněž ve snímcích The Fantastic Four a Materialists.

    Díky své upřímnosti, nevtíravému humoru a šibalskému pohledu si padesátiletý herec postupně získal přezdívku „daddy“ nebo „zaddy“, tedy táta, který má styl. Internet v něm zkrátka našel svého miláčka. Pascal se ovšem od roku 2023, kdy do širšího podvědomí vstoupil díky první sérii The Last of Us, postupně vplížil i na módní scénu. Získal si ji především svým uměním bourat zavedené hranice.

    Zdroj: Profimedia

    O své módní výstupy se herec samozřejmě nestará sám, nutno proto zmínit jeho hlavní stylistku Julii Ragolii. Společně se jim ovšem podařilo hned několik virálních outfitů, díky kterým je Pedro Pascal považován za jednu z nejstylovějších celebrit současnosti. Zařadil se tak po bok herců, jako je Colman Domingo a Timothée Chalamet. Stejně jako oni, i on mění definici pánské módy.

    Stačilo odhalit kolena a nasadit kozačky. Pedro Pascal ví, jak bourat stereotypy

    Herec na sebe poprvé upoutal pozornost na Met Gala v roce 2023. Tehdy se na červeném koberci objevil v ladícím rudém setu, sestávajícím z dlouhého kabátu, košile a kontrastních Valentino šortkách. Právě ty módní scénu tak oslovily. Novináři poukazovali na to, jak sexy dokázal herec vypadat jen díky tomu, že odhalil kolena. Obdobně se pak oblékl i na akci věnované Star Wars v Japonsku.

    @todayshow The internet's husband #PedroPascal has made it to the #MetGala, and we couldn't be more excited! #MetGala2023 ♬ Beyonce x My Husband x Casa Di Remix – CasaDi

    Ještě větší poprask však způsobil Pascalův nedávný look, který oblékl na premiéru druhé série The Last of Us. Vycházel totiž z návrhu Anthonyho Vacarella z jeho letošní podzimní kolekce pro Saint Laurent. Zvolil jeho nad kolena vysoké kožené kozačky, doplněné o zářivý modrý rolák, retro brýle a ladící kostkované sako. Tím způsobil opětovnou lavinu nadšení pro jeho styl.

    Dokázal tím, že se nebojí pohybovat na tenké hranici maskulinity a smyslnosti. Že pro něj předem daná pravidla genderu nic neznamenají a nebojí se módu využívat jako sociální komentář nebo experiment. Často totiž nosí rovněž kousky z dílen neziskových organizací podporujících utlačované komunity. Pascal tak slouží jako příklad mužům, kteří ještě nepochopili, že si s módou mohou hrát.

    Zdroje: W Magazine, GQ, The Fashionography, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Kosmetická taštička je již pasé. Na její místo nastupují beauty charms

    Letošní lavina trendy přívěsků nabírá na obrátkách. Zatímco létu dominovaly virální plyšáci Labubu nebo hravé doplňky, podzimu vévodí takzvané beauty charms. Jedná se o miniaturní verze základních pomocníků z tradičních kosmetických taštiček. Na současné scéně signalizují nejen trvající vládu maximalismu, ale také touhu milovníků módy ukázat svůj status.

    TikTok Highlights: Podzimní trend vrací na scénu lásku k učení

    Sociální síť TikTok letos na podzim pohltil nový trend. Koncept zvaný "personal curriculums" vzbuzuje v uživatelích ztracenou lásku k učení, vzdělávání a rozvíjení sebe sama. V jeho srdci leží jednoduchý předpoklad, tedy vytvoření vlastního rozvrhu libovolných "předmětů". Jednat se může o touhu naučit se lépe vařit, zahradničit nebo konečně pochopit fyzikální zákony.

    Beauty segment posiluje. V roce 2025 poháněla luxusní byznys krása

    Rok 2025 se nese v duchu proměny krásy v jeden z nejvýraznějších pilířů globálního luxusního trhu. Beauty segment získává status klíčového motoru růstu a mění obchodní mapu velkých značek. Akvizice, nové řady a strategické vstupy do kosmetiky posouvají společnosti do sféry, kde se psychologie potkává s výkonem. V luxusním světě dnes vítězí to, co dokáže být osobní, a právě krása tuto rovnováhu ztělesňuje.

    Rýže jako nová „it“ složka parfémů. Svět vůní tíhne k čistotě

    Rýže se stává hvězdou moderní parfumerie. Pudrová, a přitom překvapivě všestranná, otevírá prostor pro neotřelé kompozice, jež kombinují smyslový komfort se sofistikovanou esencí. Parfuméři využívají rýži k dosažení hloubky, která výsledek dělí od komerčních vůní. Masivní popularita vonných produktů s rýží dokazují, že food složky definují aktuální "estetiku" luxusních parfémů.

    Film Die, My Love láká na surovost. Jennifer Lawrence popouští uzdu emocí

    Herecké duo Jennifer Lawrence a Robert Pattinson jiskří v novém thrilleru. Snímek Die, My Love, který debutoval na letošním filmovém festivalu v Cannes, napětím přímo přetéká. Film sleduje děj založený na knize z pera Ariany Harwicz, v jehož srdci stojí výbušná, energetická a čím dál více ztracená Grace. Vypráví příběh ženy, jež se naplno poddá své surovosti.

    Móda v kostce: Ugg pojí síly se Sacai a Swarovski spolupracuje s Loop

    Módní svět nabízí nová partnerství. Slavná značka bot Ugg vytvořila po šesti letech speciální kolekci s japonskou společností Sacai. Swarovski pro změnu spolupracuje s výrobcem špuntů do uší Loop. Dior pak slaví 10. výročí projektu Dior Lady Art a Pandora odstartovala vlnu vánočních kampaní. Itálie vítá první výstavu oslavující návrhy z dílny Alaïa a Balenciaga.

    Víte, kdo stojí za vznikem Dior podpatků? Roger Vivier vdechl značce inovaci

    Roger Vivier patří mezi nejvýraznější jména francouzské módy 20. století. Obuvník, který se stal klíčovým partnerem Christiana Dior, dokázal přenést haute couture až k samotné špičce boty. Jeho práce pro Dior proměnila obuv v nedílnou součást módního příběhu. Po letech spolupráce si Roger Vivier vybudoval i vlastní značku, jež dodnes ztělesňuje pařížský luxus s archivní estetikou a rukopisem svého zakladatele.

    Marina Abramović odkrývá nový projekt. Balkan Erotic Epic vypráví dávné rituály

    Srbská umělkyně Marina Abramović, která se na scéně objevila již v 70. letech minulého století, bortí svým umem hranice všednosti. Přestože kdysi začínala jako obyčejná malířka, během svého působení si vysloužila přezdívku „matka performance“. Ve světě umění je totiž proslulá především radikálními a nečekanými počiny, naposledy čtyřhodinovým rituálem Balkan Erotic Epic, jenž diváky provádí folklórem starého Balkánu.

    Nejluxusnější vlak Evropy má upgrade. Poputuje z Paříže až k pobřeží Amalfi

    S šampaňským v ruce opustíte ruch velkoměsta a zaneprázdněné ulice Paříže a vydáte se směrem k vytoužené dovolené. Čeká vás nejen vyhlídková trasa nejluxusnějšího vlaku Evropy, ale také dechberoucí krásy prosluněného italského pobřeží Amalfi. Přesně tak vypadá nejnovější nabídka z dílny Venice Simplon-Orient-Express, která odstartuje začátkem příštího května.

    Front row zážitek z pohodlí gauče. Je Apple Vision Pro budoucností módy?

    Představte si, že sedíte v první řadě na módní přehlídce, aniž byste opustili svůj obývací pokoj. Tato fantazie se nyní stává skutečností, a to díky zařízení Apple Vision Pro, které stírá hranice mezi realitou a digitálním světem. Není tedy překvapením, že módní průmysl si rychle všiml jeho potenciálu. Značky jako Gucci, Balenciaga či Rimowa již experimentují s vlastními aplikacemi a my jsme se rozhodli některé z nich vyzkoušet.

    Barvy hrají bez pravidel. Příští sezóna startuje novou éru vizuální identity

    Barvy se na kolekcích pro sezónu SS26 vrací v plné síle, rozbíjejí monotónnost a formulují nový vizuální jazyk doslova bez pravidel. Na přehlídkových molech se mísí citrusové tóny s pastelovými akcenty a syté odstíny fialové či chartreuse a jejich vrstvení překračuje očekávání. Jejich comeback není o návratu ke klasickému tónu, ale ochotě experimentovat. Barevná odvaha se stala nedílnou součástí nového estetického narativu.

    JW Anderson má novou múzu. V nové kampani září John Malkovich

    Módní kampaň získala neobvyklou tvář. Legendární herec John Malkovich se stal novou múzou značky JW Anderson. Propaguje její resort a jarní kolekci pro rok 2026, ale především kabelku Loafer Bag. Společnost tím rozšiřuje svou novou image, kterou odhalila poté, co její zakladatel Jonathan Anderson přijal nabídku šéfovat dámské i pánské divizi Dior.

    TikTok Highlights: Úspěšný den pomůže odstartovat trendy rutina 3×3 by 12

    Sociální sítě milují zjednodušování. Příkladem je trendy lifestyle rutina s názvem 3x3 by 12. V jejím srdci leží tři jednoduché cíle, které je nutné dokončit ještě před polednem. Radí totiž ujít alespoň tři tisíce kroků, vypít třetinu vody z denního cíle a sníst 30 gramů proteinu. Autorka metody slibuje, že podobným startem dne dosáhnete zdravějšího a šťastnějšího já.

    Chanel chrání červené korály. Značka prodloužila partnerský výzkum v Monaku

    Klenot oceánů. I tak je známý červený korál ze Středomoří, Corallium rubrum. Klimatická změna, znečištění a nadměrný rybolov však podkopávají jeho krásu, ale i důležitou roli v podmořském ekosystému. O jeho bližší poznání, slibující nové možnosti jeho ochrany, usiluje také módní dům Chanel. Obnovil totiž jeho partnerský výzkum s Monaco Scientific Center.

    Jak vybrat správný svetr? Poznejte rozdíl mezi kašmírem a mohérem

    S příchodem chladnějších dní se pulz kvalitních svetrů přesouvá do první linie podzimních outfitů. Svetr je klíčovým prvkem sezóny, symbolem komfortu a elegance. Právě volba mezi jemným "králem vláken" kašmírem a lesklým "aristokratem" mohérem představuje klíčovou otázku. Proč sáhnout po jednom, či druhém? Na co si dát pozor při výběru? Poznejte technické parametry, estetické rozdíly i praktickou stránku každého materiálu.

    Amerika se zmenšuje. Ozempic mění zažité velikosti oblečení

    Lék na hubnutí Ozempic přetváří americký módní trh. Už se to prokazatelně odráží i v číslech. Módní byznys má proto další možnost ukázat, že se umí dokonale přizpůsobit době. Zvýšená poptávka po menších velikostech trápí hlavně maloobchod, protože zásoby na skladu přestaly odpovídat tělům zákazníků. Luxusní móda ovšem zmenšení velikostí naopak vítá.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―