Více

    ― Reklama ―

    Herečka Philippine Leroy-Beaulieu v tichosti dobyla módní scénu. Vkradla se na ni v podobě Sylvie ze seriálu Emily in Paris. Brzy ale dokázala, že i ona sama zvládne oslnit stejně nenuceným způsobem. V záplavě pomíjivých trendů představuje tichý ostrov francouzské elegance a nedbalosti. Dokazuje tak, že pro „it girl“ věk nic neznamená.

    Současné módní scéně dominuje hned několik „it girl“. Většina z nich ale představuje mladé modelky nebo influencerky, které navzdory svému vlivu zosobňují sice trendy, ale přesto poměrně unifikovaný look. Herečka Philippine Leroy-Beaulieu naopak dokazuje, že osobitý a jedinečný styl ještě nevymřel. Ve svých jednašedesáti letech totiž patří mezi hlavní módní ikony současnosti.

    Na rozdíl od svých „it girl“ kolegyň však Philippine módní scénu dobyla nenuceným stylem, typickým pro klasickou francouzskou eleganci. Ten rozpoznaly i známé luxusní značky. Nedávno se totiž stala ambasadorkou šperkařského domu Pomellato a francouzské odnože L’Oréal. Pozornost módních nadšenců si získala hlavně díky roli v seriálu Emily in Paris, kde ztvárnila Sylvii.

    Zdroj: Profimedia

    Upřímná, sebevědomá a chic ředitelka marketingové agentury totiž okamžitě vyhrála srdce fanoušků. Překvapivě získala snad větší ohlas než hlavní postava seriálu Emily, tedy Lily Collins. Publikum oslovil především její postoj k životu a jakási nadnesenost, zkombinovaná s citlivostí a porozuměním, schovanými za outfity luxusních návrhářů. Philippine Leroy-Beaulieu je přitom zcela odlišná.

    Philippine posouvá význam „it girl“. Pravá ikona nehledí na věk, ani trendy

    Navzdory tomu, že se jednašedesátiletá módní ikona Sylvii nepodobá, si však získala srdce uživatelů sociálních sítí. Děkovat za to může svému přirozenému šarmu a nedbalé eleganci, které umně kombinuje v jednoduchých, ale perfektně chic outfitech. Její uniformu nejčastěji tvoří dokonale padnoucí džíny a triko, doplněné o černý blazer. Na červeném koberci ale vždy oslní dechberoucí róbou.

    Na filmové scéně přitom není žádným nováčkem. Svou kariéru začala už v 18 letech, kdy se z Říma, kde vyrostla, přestěhovala do Paříže. Ve francouzském městě vystudovala drama a v roce 1983 debutovala ve snímku Surprise Party. Jen o dva roky později získala prestižní nominaci na cenu César. Do povědomí mainstreamu ji kromě postavy Sylvie dostala také role v seriálu Call My Agent!.

    @gala.fr #philippineleroybeaulieu #kellyrutherford #geraldinenakache #tiktokfashion #schiaparelli #fashionweek ♬ son original – @galafr

    Lákavé energie Philippine Leroy-Beaulieru si pak povšimli také uživatelé TikToku, kteří s nadšením reagovali na video z módní přehlídky, kde usedla vedle další módní ikony, Kelly Rutherford. Společně vytvořily duo, jenž opravdu stojí za to sledovat. Herečky totiž dokazují, že status „it girl“ není ve skutečnosti o věku, ani o trendy outfitech, ale o postoji, s nímž pozvednou i ten nejjednodušší look.

    Zdroje: Instagram, L’Officiel, Red Online, Numero, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Philippine Leroy-Beaulieu ztělesňuje nedbalou eleganci. Dokazuje, že „it girl“ nezná věk

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Herečka Philippine Leroy-Beaulieu v tichosti dobyla módní scénu. Vkradla se na ni v podobě Sylvie ze seriálu Emily in Paris. Brzy ale dokázala, že i ona sama zvládne oslnit stejně nenuceným způsobem. V záplavě pomíjivých trendů představuje tichý ostrov francouzské elegance a nedbalosti. Dokazuje tak, že pro „it girl“ věk nic neznamená.

    - Reklama -

    Současné módní scéně dominuje hned několik „it girl“. Většina z nich ale představuje mladé modelky nebo influencerky, které navzdory svému vlivu zosobňují sice trendy, ale přesto poměrně unifikovaný look. Herečka Philippine Leroy-Beaulieu naopak dokazuje, že osobitý a jedinečný styl ještě nevymřel. Ve svých jednašedesáti letech totiž patří mezi hlavní módní ikony současnosti.

    Na rozdíl od svých „it girl“ kolegyň však Philippine módní scénu dobyla nenuceným stylem, typickým pro klasickou francouzskou eleganci. Ten rozpoznaly i známé luxusní značky. Nedávno se totiž stala ambasadorkou šperkařského domu Pomellato a francouzské odnože L’Oréal. Pozornost módních nadšenců si získala hlavně díky roli v seriálu Emily in Paris, kde ztvárnila Sylvii.

    Zdroj: Profimedia

    - Reklama -

    Upřímná, sebevědomá a chic ředitelka marketingové agentury totiž okamžitě vyhrála srdce fanoušků. Překvapivě získala snad větší ohlas než hlavní postava seriálu Emily, tedy Lily Collins. Publikum oslovil především její postoj k životu a jakási nadnesenost, zkombinovaná s citlivostí a porozuměním, schovanými za outfity luxusních návrhářů. Philippine Leroy-Beaulieu je přitom zcela odlišná.

    Philippine posouvá význam „it girl“. Pravá ikona nehledí na věk, ani trendy

    Navzdory tomu, že se jednašedesátiletá módní ikona Sylvii nepodobá, si však získala srdce uživatelů sociálních sítí. Děkovat za to může svému přirozenému šarmu a nedbalé eleganci, které umně kombinuje v jednoduchých, ale perfektně chic outfitech. Její uniformu nejčastěji tvoří dokonale padnoucí džíny a triko, doplněné o černý blazer. Na červeném koberci ale vždy oslní dechberoucí róbou.

    Na filmové scéně přitom není žádným nováčkem. Svou kariéru začala už v 18 letech, kdy se z Říma, kde vyrostla, přestěhovala do Paříže. Ve francouzském městě vystudovala drama a v roce 1983 debutovala ve snímku Surprise Party. Jen o dva roky později získala prestižní nominaci na cenu César. Do povědomí mainstreamu ji kromě postavy Sylvie dostala také role v seriálu Call My Agent!.

    @gala.fr #philippineleroybeaulieu #kellyrutherford #geraldinenakache #tiktokfashion #schiaparelli #fashionweek ♬ son original – @galafr

    Lákavé energie Philippine Leroy-Beaulieru si pak povšimli také uživatelé TikToku, kteří s nadšením reagovali na video z módní přehlídky, kde usedla vedle další módní ikony, Kelly Rutherford. Společně vytvořily duo, jenž opravdu stojí za to sledovat. Herečky totiž dokazují, že status „it girl“ není ve skutečnosti o věku, ani o trendy outfitech, ale o postoji, s nímž pozvednou i ten nejjednodušší look.

    Zdroje: Instagram, L’Officiel, Red Online, Numero, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Carolina Herrera vítá nový parfém a Max Mara láká na cruise 2026

    Italský módní dům Max Mara představil ve své cruise kolekci pro rok 2026 vrchol italské elegance. Překvapivě nenucenou resort řadu vydal pro Valentino také návrhář Alessandro Michele. Carolina Herrera uvádí nový parfém La Bomba a Emma Chamberlain spolupracuje s platformou Pinterest. Manolo Blahnik sponzoruje výstavu o Marii Antoinette.

    Léto ve znamení detoxu. Interiérové trendy čerpají z venkova

    Přehlcenost sociálních sítí, touha po hlubokém odpočinku a návrat k dávným kořenům. To vše definuje letošní léto nejen na poli módy. Interiérové trendy diktují útěk k přírodním materiálům, tlumeným tónům a vintage úlovkům. Jako inspirace slouží idylický venkovský život plný domácího chleba a šťavnatých úlovků z opečovávané zahrady.

    Zdání často klame. U těchto kousků si online nákupy raději odpusťte

    Online nákupy mají řadu nesporných výhod. Od úspory času až po obrovský výběr, ve většině případech jednoduše vyhrávají na plné čáře. Existují ovšem módní kousky, u kterých se pohodlnost při nákupu nevyplácí. Ne vždy lze velikost, střih a barvu odhadnout virtuálně. Mnohem lepší službu vám udělají "staré dobré" kamenné prodejny.

    Módní průmysl musí obrátit. Brodí se krizí devastující nadprodukce

    Škodlivé dopady módního průmyslu na životní prostředí nejsou žádným tajemstvím. Přesto je jeden z největších problémů módní scény často v tichosti odsouván do pozadí. Právě na něj upozornil report udržitelné show Source Fashion. Zvýraznil totiž alarmující krizi nadprodukce, jež za sebou zanechává hromady oblečení, zaplavující přeplněné skládky.

    Louis Vuitton naverboval další hvězdu. V kampaních zazáří Jeremy Allen White

    Módní dům Louis Vuitton rozšířil svůj casting ambasadorů. Novou tvář tentokrát vybral z řady herců, zastupovat ho proto bude Jeremy Allen White. Značka potvrdila spekulace, jež vznikly poté, co ho oblékla na letošní ročník Met Gala. Jedná se postílení hercova rostoucího vlivu v módním světě, který odstartoval již loňskou kampaní pro Calvin Klein.

    Letní doplňky podléhají maximalismu. Výrazné brýle doplní tradiční perly

    Léto odrážející se v lesku doplňků. Přesně to bude hlavním cílem letošní prázdninové módy. Trendy nikdy nespí, a tak je z uplynulých přehlídek i aktuální nabídky návrhářů jasné, co se bude v létě nosit. Maximalismus se míchá s klasikou a někteří z oblíbenců pronikají na scénu již od jara. Letní doplňky nabízí divokou jízdu, nechte se proto svézt na její vlně.

    TikTok vybízí k opravdovému odpočinku. Propaguje ho trendy cozymaxxing

    Sociální síť zodpovědná za nespočet nebezpečných, nebo minimálně neužitečných, trendů a tipů obrátila. TikTok aktuálně propaguje koncept cozymaxxing, představující výzvu k opravdovému, vědomému a promyšlenému odpočinku. Za cíl má přimět uživatele populární platformy, aby zpomalili a naučili se relaxovat bez rozptýlení a spěchu.

    Gucci v proměnách času. Kdo psal nejstylovější módní kapitolu?

    Gucci. Slovo, které evokuje italskou eleganci, sebevědomí, teatrálnost i nekonečnou proměnlivost. Módní instituce vznikla ve Florencii jako malá brašnářská dílna, pod rukama kreativních ředitelů ale vyrostla ve značku formující aktuální trendy. Každý z kreativních lídrů, od svůdného Toma Forda po výstředního Alessandra Michele, zanechal na společnosti stopu, jež přetvořila šatníky i představu toho, co znamená být Gucci.

    Móda v kostce: Burberry zahájil festivalovou sezónu a Rhode vítá face mist

    Burberry už očekává letní pohodu, a tak novou kampaň zaměřil na typickou britskou festivalovou kulturu. Značka Rhode mezitím vydala nový face mist, jehož tváří se stal herec Harris Dickinson. Návrhář Olivier Rousteing získá ocenění Couture Council Award a do aukce míří dosud největší počet luxusních kousků z šatníku princezny Diany.

    Konec rozhodovací paralýzy. Na dovolenkové outfity stačí šest kousků

    Ať už bojujete s místem v kufru, nebo si nechcete na dovolené lámat hlavu s outfity, klíčem je chytré plánování. Ne nadarmo se říká, že kdo je připraven, není překvapen. Možná ale budete překvapeni vy, jakými různými způsoby lze využít oblíbené oblečení. S jednoduchými šesti kousky jste totiž schopni vykouzlit šatník na celou dovolenou.

    Letní znevýhodnění. Proč pánská móda stále přešlapuje v kruhu?

    Zatímco dámské kolekce léta hýří barvami, tvary i možnostmi, muži zůstávají znevýhodnění. Móda se sice každou sezónu posouvá, ale pro pánský šatník, jako by to neplatilo. Rok co rok, s příchodem teplejších dnů, oprašujeme stejný archetyp, tedy kraťasy, košile a mokasíny. Znovu a znovu. A když už se někde zableskne naděje, zpravidla má cenovku jako ojetý vůz a visí pod logem luxusního módního domu.

    Pinterest má jasno. Předpovídá největší trendy letošního léta

    Vyhledávání uživatelů populární sociální sítě Pinterest slouží jako chytrý ukazatel. Platforma totiž na základě nejčastěji zadávaných klíčových slov odhaduje trendy, které budou definovat nadcházející období. Vydala proto předpověď pro letošní léto, jemuž má dle ní dominovat touha po digitálním detoxu, luxusním cottagecore i hravém make-upu.

    Tady byste SPF nečekali. Vyberte si sluneční ochranu v netradičním provedení

    O potřebě SPF se vedly dlouhé dohady, lékaři po celém světě však mají jasno. Bez ochranného faktoru by člověk v létě neměl na sluníčku trávit více času, než je třeba. Dnes se navíc produkty se sluneční ochranou vyrábí v tolika provedeních, že si své oblíbence musí najít opravdu každý. Snadná aplikace nebo chladivý efekt, trh uspokojí všechny.

    Všechno nejlepší. Letní oslavenci vám budou za originální dárky líbat ruce

    Léto přeje proseccu na ledu, veselým zážitkům, a hlavně oslavám pod širým nebem. Oslavenci narození v tomto období mají v krvi styl i vášeň pro opravdu luxusní dárky. Zapomeňte na padesátý hrníček nebo bonboniéru, tyhle originální nápady vám vyslouží potlesk ve stoje. Obdarovaní si na vás už navždy vzpomenou s úsměvem na tváři.

    Slibný relax neskrývá jen moře. Objevte taje evropských spa hotelů

    Blížící se sluncem nasycené dny lákají na vytouženou dovolenou. Šumící moře, písečné pláže a dlážděné ulice přímořských měst evokují vysněný relax. Za opravdovým odpočinkem ale nemusíte vycestovat na vzdálené pláže. Dopřejte si prázdninový oddech v jednom z nejluxusnějších evropských spa hotelů, ukrývajících vířivky, sauny i speciální procedury.

    Bottega Veneta vzdává hold ikonickému vzoru. Intrecciato slaví 50 let

    Slavný propletený vzor intrecciato patří mezi nejvíce klasické prvky tichého luxusu. Zároveň slouží jako okamžité poznávací znamení jedné z nejúspěšnějších italských značek, Bottega Veneta. Společnost letos vzdává svému ikonickému detailu hold, jelikož slaví 50 let. Představila proto speciální kampaň, založenou na významu tradičního řemesla.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―