Více

    ― Reklama ―

    Milán představuje nejen jedno z hlavních měst módy, ale také metropoli sdružující špičky ze světa kultury, architektury a luxusních interiérů. Symbolem propojení různých scén je Milánský design week, jehož se tradičně účastní i světové módní domy. Vlastní výstavy nebo prezentace tentokrát odhalily značky jako Gucci, Loro Piana, Loewe či Louis Vuitton.

    Loewe zve na čaj. Módní dům představí čajové konvice tak, jak je neznáte

    Značka Loewe se na letošním ročníku Milánského týdne módy zaměřila na čajové konvice. Vytvořila jejich speciální kolekci, na níž se podílelo 25 různých umělců, designérů a architektů. K vidění jsou v Palazzo Citterio, a to od úterý 8. do neděle 13. dubna. Cílem výstavy je pomocí kreativity odhalit nekonečné množství pohledů, kterými se můžeme začít dívat na běžně používané objekty.

    Zdroj: Loewe

    Loro Piana zkoumá svět filmu. Návštěvníky do něj vtáhne spolu s Dimoremilano

    Módní dům Loro Piana pojal svůj letošní designový příspěvek trochu jinak. Společně se studiem Dimoremilano vytvořil exkluzivní instalaci, spojující to nejlepší z tradičního řemesla italské značky, ale i inovativního designového studia. Zastřešujícím tématem prezentace je svět filmu. Návštěvníci si proto mohou vstupenku zakoupit ve speciálním kiosku, odkazujícím na old school kina.

    Louis Vuitton se nedrží zpátky. Odhalil komplexní dekorativní řadu Home Collections

    Naopak francouzský módní dům Louis Vuitton zvolil více praktický přístup. Návštěvníkům Milánského design weeku umožní nahlédnout do své nové komplexní dekorativní a designové řady s názvem Home Collections. Její součástí je pět kategorií, tedy Objets Nomades, řada nábytku a osvětlení Signature Collection, Decoration, Tableware a kolekce her Exceptional Gaming.

    Zdroj: Louis Vuitton

    Gucci opět vzdává hold bambusu. Symbolizuje hodnoty i odolnost značky

    Mezi největší akce letošního Milánského design weeku pak patří výstava z dílny Gucci s názvem Bamboo Encounters. Značka se opět rozhodla poctít bambus, tedy materiál, který je s ní pevně spjatý. Začala ho používat po druhé světové válce jako náhražku kůže ve chvíli, kdy se stala nedostatkovým zbožím. Stal se tak rovněž součástí jedné z nejvíce ikonických kabelek Gucci, Bamboo 1947.

    @gucci From concept to creation. Book your slot via link in bio. #GucciBambooEncounters #Fuorisalone2025 #2050plus ♬ suono originale – Gucci

    „Bambus je materiál, který je nejen dekorativní, ale především ztělesňuje hodnoty a odolnost značky. Ohýbá se, ale nezlomí se,“ okomentoval dle serveru WWD exhibici ředitel Gucci Stefano Cantino. Výstavu mohou návštěvníci spatřit v milánských klášterech San Simpliciano, které pochází již z 4. století. Její součástí jsou díla současných umělců a designérů zachycujících právě bambus.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Milánský design week protnul dva světy. Akce spojuje luxusní interiér a módu

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Milán představuje nejen jedno z hlavních měst módy, ale také metropoli sdružující špičky ze světa kultury, architektury a luxusních interiérů. Symbolem propojení různých scén je Milánský design week, jehož se tradičně účastní i světové módní domy. Vlastní výstavy nebo prezentace tentokrát odhalily značky jako Gucci, Loro Piana, Loewe či Louis Vuitton.

    - Reklama -

    Loewe zve na čaj. Módní dům představí čajové konvice tak, jak je neznáte

    Značka Loewe se na letošním ročníku Milánského týdne módy zaměřila na čajové konvice. Vytvořila jejich speciální kolekci, na níž se podílelo 25 různých umělců, designérů a architektů. K vidění jsou v Palazzo Citterio, a to od úterý 8. do neděle 13. dubna. Cílem výstavy je pomocí kreativity odhalit nekonečné množství pohledů, kterými se můžeme začít dívat na běžně používané objekty.

    Zdroj: Loewe

    Loro Piana zkoumá svět filmu. Návštěvníky do něj vtáhne spolu s Dimoremilano

    Módní dům Loro Piana pojal svůj letošní designový příspěvek trochu jinak. Společně se studiem Dimoremilano vytvořil exkluzivní instalaci, spojující to nejlepší z tradičního řemesla italské značky, ale i inovativního designového studia. Zastřešujícím tématem prezentace je svět filmu. Návštěvníci si proto mohou vstupenku zakoupit ve speciálním kiosku, odkazujícím na old school kina.

    - Reklama -

    Louis Vuitton se nedrží zpátky. Odhalil komplexní dekorativní řadu Home Collections

    Naopak francouzský módní dům Louis Vuitton zvolil více praktický přístup. Návštěvníkům Milánského design weeku umožní nahlédnout do své nové komplexní dekorativní a designové řady s názvem Home Collections. Její součástí je pět kategorií, tedy Objets Nomades, řada nábytku a osvětlení Signature Collection, Decoration, Tableware a kolekce her Exceptional Gaming.

    Zdroj: Louis Vuitton

    Gucci opět vzdává hold bambusu. Symbolizuje hodnoty i odolnost značky

    Mezi největší akce letošního Milánského design weeku pak patří výstava z dílny Gucci s názvem Bamboo Encounters. Značka se opět rozhodla poctít bambus, tedy materiál, který je s ní pevně spjatý. Začala ho používat po druhé světové válce jako náhražku kůže ve chvíli, kdy se stala nedostatkovým zbožím. Stal se tak rovněž součástí jedné z nejvíce ikonických kabelek Gucci, Bamboo 1947.

    @gucci From concept to creation. Book your slot via link in bio. #GucciBambooEncounters #Fuorisalone2025 #2050plus ♬ suono originale – Gucci

    „Bambus je materiál, který je nejen dekorativní, ale především ztělesňuje hodnoty a odolnost značky. Ohýbá se, ale nezlomí se,“ okomentoval dle serveru WWD exhibici ředitel Gucci Stefano Cantino. Výstavu mohou návštěvníci spatřit v milánských klášterech San Simpliciano, které pochází již z 4. století. Její součástí jsou díla současných umělců a designérů zachycujících právě bambus.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Jarní závan v kosmetické taštičce. Multilíčidla navrací slávu make-upovému minimalismu

    Minimalismus si probojovává svoji cestičku i do make-upových taštiček. Jarní závan může být v kosmetickém arzenálu vítaným odlehčením, svěží roční období navíc přímo vybízí k vytřídění nepoužívané kosmetiky. Jestliže si občas povzdychnete, že máte produktů až příliš, dobrým řešením pro vás budou v současnosti tak trendy multilíčidla.

    Kožešiny shodily nepříjemné stigma. Comeback jim zařídila generace Z

    Objevit se na veřejnosti v pravé kožešině je v módním světě už dlouhá léta tabu. Mnoho módních společností proto oficiálně upustilo od jejich využívání. Uplynulá sezóna týdnů módy však navrátila kožešiny zpět do světla reflektorů. Na oblibě rostou především díky generaci Z, která se zamilovala do jejich vintage verzí, umožňujících "morální propustku".

    Jak na znovuobjevený trend skinny jeans? Jediný styling tip je soudnost

    Ať chceme, nebo ne, skinny jeans jsou zpět na scéně. Po letech dominance volných střihů se módní kyvadlo znovu přehouplo a přiléhavé siluety se vracejí do hry. Ale zatímco široké nohavice sluší téměř všem, skinny jeans jsou zrádné. Dokážou vynést outfit do nebes, nebo naopak nemilosrdně odhalit to, co by mělo zůstat skryté.

    Jean Paul Gaultier má po pěti letech vedení. Do nové éry ho vpustí Duran Lantink

    Nizozemského návrháře Durana Lantink čeká nová životní kapitola. Stal se totiž novým kreativním ředitelem módního domu Jean Paul Gaultier a zároveň prvním nástupcem stejnojmenného návrháře. Ten opustil svou značku před pěti lety, od té doby jeho haute couture kolekce navrhovali různí designéři. Ikonickou značku tak čeká nová a o dost stabilnější éra.

    Luxusní značky daly sbohem zimě. Jejich kampaně protkaly jarní paprsky

    Jaro se pomalu ale jistě vplížilo také do kampaní luxusních značek. S čím dál častějšími slunečními paprsky daly oficiálně sbohem zimě a naplno obrátily svou pozornost k letošní teplé sezóně. Tu pak v jejich pojetí definují ikonické kabelky i pestrobarevné šperky. Jako červená nit ji ale protkává rovněž nádech retro nostalgie a boho romantismu.

    Rozhraní mezi dekonstrukcí, kubismem a punkem. Junya Watanabe opět v akci

    Junya Watanabe letos znovu dokazuje, že móda může být vizuálním uměním i inženýrskou disciplínou. Designér mísí punkovou rebelii s geometrickou přesností a vytváří kolekci, která je v podstatě matematickým experimentem, ale i manifestem futuristického oděvu. Navíc se přidává do skupiny návrhářů, jež jako textilii používá vlasy.

    Kam nechodí slunce, tam chodí lékař. Některé účinné látky ale před zářením schovejte

    Staré rčení o potřebě slunce, které léčí všechny neduhy, je pravdou jen z části. Sluneční paprsky sice pomáhají tělu vytvářet vitamin D a blahodárný účinek mají rovněž na psychiku. To vše ale platí jen s dostatečnou ochranou před škodlivým UV zářením. A pokud ve své skin care rutině používáte účinné látky, platí to pro vás dvojnásob.

    Móda v kostce: Chanel spojil síly s Angèle a Swarovski dorazil do Milána

    Módní svět nepřestává překypovat novinkami. Značka Chanel představí spolu se zpěvačkou Angèle nový parfém. Balenciaga pro změnu spojil síly s výrobcem bot Scholl a novou tváří L'Orèal Paris je herečka ze seriálu Emily In Paris Philippine Leroy-Beaulieu. Swarovski dorazil do Milána na tamní design week a Prada se blíží k odkoupení Versace.

    Pastelové odstíny vkročily do světa make-upu. Ztělesňují jarní optimismus

    Může se zdát, že jsou pastelové odstíny v jarním období asi tak originální jako květinové vzory. Přesto obojí zažívá letos comeback. Návrat jemných barev souvisí mimo jiné i s oblibou období z počátku milénia, tedy y2k. Beauty nadšenci v nich však zároveň hledají jakýsi optimismus a téměř dětské experimenty rozjasňující současné dění.

    Designové střípky u vás doma. Usaďte jarní květiny do luxusní vázy

    Jaro s sebou kromě teplejších dnů přináší i záplavy květin. Nejeden dům umí tento živý doplněk rozzářit a v interiéru tak vypadá vždycky skvěle. Umístit kytici ale může být občas oříšek, jelikož ne do každé vázy se svazek hodí. Pokud proto u vás nastal čas na pořízení pořádné výbavy, vyberte si z kvalitních produktů. Závidět vám bude každá návštěva.

    Naloďte se na nový trend. Letošní jaro ovládne námořnická fisherman estetika

    Letošní jaro pohltí vlna námořnického stylu. Takzvaná fisherman estetika spojuje to nejlepší z loňské "Coastal Grandma", klasického tichého luxusu i mořem inspirovaných prvků. Její nástup nadiktovala již předpověď platformy Pinterest pro rok 2025, potvrdily ji ale rovněž přehlídky z dílny Jean Paul Gaultier, Miu Miu nebo Louis Vuitton.

    Módní dům Pucci dohnal konkurenci. Odhalil letošní jarní kolekci

    Nejnovější módní přehlídka z dílny Pucci rozzářila módní scénu. Italská značka si na rozdíl od své konkurence se svou letošní jarní kolekcí počkala. Odhalila ji tedy dlouho poté, co ruch kolem ostatních shows utichl. Vytvořila tím pro sebe perfektní "skulinku", která jí o uplynulém víkendu umožnila zaplnit instagramové účty řady módních nadšenců.

    Girl boss jako životní styl. Cílevědomou ženu tvoří padnoucí oblečení i umění odpočívat

    Fenomén girl boss dávno opustil virální prostor sociálních sítí a místo toho vstoupil do opravdových životů. Schopné a samostatné ženy nejsou žádnou novinkou, dnešní doba jim ale dává více prostoru zářit. Definicí takové ženy je její pracovitost, zároveň však vypadá stále upraveně a má skoro vždy dobrou náladu. Dá se vůbec takového skóre docílit?

    Ceny Anděl jako přehlídka přírodních úkazů. Akce opět neměla s módou nic společného

    Zajímalo by vás, kde je možné sledovat takzvanou elitu národa v jejích "přirozených" módních kreacích? Pokud ano, stačí si počkat na předávání cen Anděl. Akce zkrátka nemá s módou nic společného. Na červeném koberci se opět střídala oblaka nevkusu, tornáda kýče a záplavy otazníků. Eleganci nahradila kalamita, které patří spíš varování od Českého hydrometeorologického ústavu než od módních redaktorů.

    Svůdný ovocný koktejl. Trendy třešně vás zahalí do omamné vůně a ikonické barvy

    Ovoce se zdá být populárním motivem v beauty i fashion průmyslu. Potisk papáji střídá jahodový print následovaný drobnými citrony. Jejich roztomilé malůvky zaplavují portfolia slavných značek. Kromě oblečení ale figuruje ovocný koktejl také v kosmetice. Aktuální štafetu převzaly šťavnaté třešně a jejich stopy se objevují na spektru barev i vůní.

    Karl Lagerfeld a jeho nejbrutálnější výroky. Vizionář, nebo bezcitný elitář?

    Karl Lagerfeld byl ikonou módy, jeho vize řídily haute couture po desetiletí. Ale stejně jako jeho modely budily obdiv, jeho výroky vzbuzovaly kontroverzi. Od "fatfobních" poznámek a urážek na adresu plus-size žen po ostrou kritiku hnutí MeToo. Lagerfeld si nebral servítky. Jak bychom jeho slova hodnotili dnes, v době inkluze a body positivity?

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―