Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sofistikovaná, elegantní, ale přesto s nádechem smyslnosti. Ženy vplouvající do kanceláře vyzařující tyto přívlastky perfektně splňují všechny body aktuálního office siren trendu. Jejich oblečení ctí pravidla etikety, ale stejně zůstává neodolatelným. Pokud vám je taková estetika blízká, zakomponujte její prvky do svých pracovních outfitů.

    Office siren je kromě trendu také životním stylem. Takovou ženou se buďto rodíte, nebo k ní vede pečlivá příprava. Přesto se nejedná o nedosažitelný cíl. Možná jen budete muset o svých outfitech více přemýšlet a věnovat pozornost i zdánlivě nepodstatným detailům. Balancovat na hraně jemné provokativnosti a vhodného oblečení totiž není snadné. Právě v tom ale spočívá veškerá zábava.

    Zdůraznit ženskost, ale nebýt troufalá. Office siren aesthetic může být zpočátku oříškem

    Film Ďábel nosí Pradu položil základy mnoha módním stylům, trendům, hláškám i situacím. Není tomu jinak ani s tímto trendem. Ztělesněním office siren je bez pochyby krásná Serena, ztvárněná bývalým andílkem Victoria’s Secret Gisele Bündchen. Ve filmu má všechno. Vypasovaný a z většiny formální kostýmek, výrazné hranaté brýle a naoko přísný drdol. Přesto z ní ale čiší svůdnost.

    Office siren je přesně touto směskou. Bere si inspiraci z outfitů vhodných do kanceláře, ale kreativně pracuje s prvky na míru šitého saka a elegantních kostýmků. Fenomén se zrodil nejspíše z „power dressing“, což byl způsob žen z minulého století, jak se upevnit v byznys světě dominovaném muži. Aby vyřešily nedostatek respektu vůči sobě, pomohly si jak jinak než módou.

    Zdroj: Miu Miu, Dolce&Gabbana, The Row, Ray-Ban

    Ačkoliv původně oblékaly kousky s mužskou siluetou, na míle vzdálené čemukoliv obepnutému, postupně se propracovaly až ke skvěle padnoucím outfitům. Ty zdůrazňují ženské přednosti, ale zároveň podtrhují jejich důležitost a sílu. Dnes proto „sirény z kanceláře“ používají pracovní oblečení jako základ a doplňují ho zajímavými detaily, dodávajícími nevyzývavý, ale pořád sexy prvek.

    Zdroj: Reuters

    Vsaďte na padnoucí kousky a sebevědomí. Základem vám bude kancelářská klasika

    V praktickém provedení se office siren outfity odrážejí od základních kusů oblečení. Podstatné jsou kromě střihů i kvalitní materiály, jelikož jejich provedení hovoří za sebe. Saténové a hedvábné košile, tvídová saka a kožené boty jsou naprostým must have. Monochromatickým outfitem v neutrální paletě nic nezkazíte, nebojte se ale ani růžových, zelených či tmavě modrých tónů.

    Zdroj: Norma Kamali, Gianvito Rossi, Alaïa

    Doplněk či ozvláštnění vám nabídnou krajky a volány. Jako se vším v této estetice ovšem platí, že méně je někdy více. Dobrou službu udělají vypasované siluety, případně si můžete vypomoct páskem. Z kabelek poslouží letošní in model v podobě medicine bag, která pojme všechny ženské nezbytnosti. Kitten heels či vysoké kozačky jsou potom už téměř povinnou výbavou.

    Dobrou zprávou je, že pochodí jak milovnice kalhot, tak šatů. Držte se pravidla, že délky sukně sahají maximálně dlaň nad koleno, ale spíš ke kolenům. U kalhot zase vybírejte dle typu postavy. Chybu neuděláte perfektně padnoucím sakem, kterému nasadíte třešničku minimalistickými šperky. Ženskost a profesionalitu hravě kombinuje skřipec do vlasů, se kterým jistě vykouzlíte mnoho účesů.

    Zdroj: Miu Miu, Hermès, Diane von Furstenberg, Gucci

    Zdroje: Instagram, WWD, D2line

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Balanc mezi sexy a elegantním. Office siren přináší do kanceláří čerstvý závan

    Sofistikovaná, elegantní, ale přesto s nádechem smyslnosti. Ženy vplouvající do kanceláře vyzařující tyto přívlastky perfektně splňují všechny body aktuálního office siren trendu. Jejich oblečení ctí pravidla etikety, ale stejně zůstává neodolatelným. Pokud vám je taková estetika blízká, zakomponujte její prvky do svých pracovních outfitů.

    Office siren je kromě trendu také životním stylem. Takovou ženou se buďto rodíte, nebo k ní vede pečlivá příprava. Přesto se nejedná o nedosažitelný cíl. Možná jen budete muset o svých outfitech více přemýšlet a věnovat pozornost i zdánlivě nepodstatným detailům. Balancovat na hraně jemné provokativnosti a vhodného oblečení totiž není snadné. Právě v tom ale spočívá veškerá zábava.

    Zdůraznit ženskost, ale nebýt troufalá. Office siren aesthetic může být zpočátku oříškem

    Film Ďábel nosí Pradu položil základy mnoha módním stylům, trendům, hláškám i situacím. Není tomu jinak ani s tímto trendem. Ztělesněním office siren je bez pochyby krásná Serena, ztvárněná bývalým andílkem Victoria’s Secret Gisele Bündchen. Ve filmu má všechno. Vypasovaný a z většiny formální kostýmek, výrazné hranaté brýle a naoko přísný drdol. Přesto z ní ale čiší svůdnost.

    Office siren je přesně touto směskou. Bere si inspiraci z outfitů vhodných do kanceláře, ale kreativně pracuje s prvky na míru šitého saka a elegantních kostýmků. Fenomén se zrodil nejspíše z „power dressing“, což byl způsob žen z minulého století, jak se upevnit v byznys světě dominovaném muži. Aby vyřešily nedostatek respektu vůči sobě, pomohly si jak jinak než módou.

    Zdroj: Miu Miu, Dolce&Gabbana, The Row, Ray-Ban

    Ačkoliv původně oblékaly kousky s mužskou siluetou, na míle vzdálené čemukoliv obepnutému, postupně se propracovaly až ke skvěle padnoucím outfitům. Ty zdůrazňují ženské přednosti, ale zároveň podtrhují jejich důležitost a sílu. Dnes proto „sirény z kanceláře“ používají pracovní oblečení jako základ a doplňují ho zajímavými detaily, dodávajícími nevyzývavý, ale pořád sexy prvek.

    Zdroj: Reuters

    Vsaďte na padnoucí kousky a sebevědomí. Základem vám bude kancelářská klasika

    V praktickém provedení se office siren outfity odrážejí od základních kusů oblečení. Podstatné jsou kromě střihů i kvalitní materiály, jelikož jejich provedení hovoří za sebe. Saténové a hedvábné košile, tvídová saka a kožené boty jsou naprostým must have. Monochromatickým outfitem v neutrální paletě nic nezkazíte, nebojte se ale ani růžových, zelených či tmavě modrých tónů.

    Zdroj: Norma Kamali, Gianvito Rossi, Alaïa

    Doplněk či ozvláštnění vám nabídnou krajky a volány. Jako se vším v této estetice ovšem platí, že méně je někdy více. Dobrou službu udělají vypasované siluety, případně si můžete vypomoct páskem. Z kabelek poslouží letošní in model v podobě medicine bag, která pojme všechny ženské nezbytnosti. Kitten heels či vysoké kozačky jsou potom už téměř povinnou výbavou.

    Dobrou zprávou je, že pochodí jak milovnice kalhot, tak šatů. Držte se pravidla, že délky sukně sahají maximálně dlaň nad koleno, ale spíš ke kolenům. U kalhot zase vybírejte dle typu postavy. Chybu neuděláte perfektně padnoucím sakem, kterému nasadíte třešničku minimalistickými šperky. Ženskost a profesionalitu hravě kombinuje skřipec do vlasů, se kterým jistě vykouzlíte mnoho účesů.

    Zdroj: Miu Miu, Hermès, Diane von Furstenberg, Gucci

    Zdroje: Instagram, WWD, D2line

    ― Reklama ―

    Versace překračuje milník. Prada značku v prosinci přivítá pod svá křídla

    Luxusní skupina Prada Group letos v dubnu překvapila módní svět, když oznámila svou koupi módního domu Versace. Dohoda za 1,25 miliardy eur následovala krátce poté, co z pozice kreativní ředitelky značky odešla Donatella Versace. Teprve v úterý 2. prosince však společnost plně vstoupí do vesmíru Prada. Čeká ji nová éra kombinující její legendární historii a inovaci.

    REFY přináší chromový launch. Nová kolekce svítí sama o sobě

    REFY je značka, která evokuje dokonale upravené obočí. Každá žena si ji spojuje s její krásnou zakladatelkou a jejím netypickým vzhledem, jenž proměnila ve svou přednost. Vytvořila značku, jejímž posláním je dodat ženám sebevědomí, především v oblasti obočí. Při příležitosti výročí existence značky REFY představuje limitovanou edici Chrome Collection.

    Róby Alžběty II. znovu září. Velká výstava odhaluje příběhy jejího stylu

    Výstava věnovaná Alžbětě II. představuje desítky jejích ikonických rób i doplňků, které dlouho formovaly vizuální podobu britské monarchie. Návštěvníci mohou nahlédnout do zákulisí stylu Alžběty II., jeho symboliky i vývoje napříč dekádami. Expozice odhaluje nejen propracované detaily oděvů, ale také příběhy návrhářů, tradic a událostí, jež se do nich otiskly.

    Greenpeace našel nebezpečné látky v oblečení Shein. Překračují limity EU

    Fast fashion řetězec Shein čelí v Evropě další kauze. Německá odnož neziskové organizace Greenpeace odhalila nejnovější report, dle kterého v jeho oblečení našla nebezpečné látky. Jejich množství přitom přesahuje hranice předepsané Evropskou unií. Potenciálně toxické chemikálie pak mohou vést k řadě onemocnění, poškozují ovšem také životní prostředí.

    Elie Saab rozšiřuje působení. Navrhne design tryskáče Bombardier

    Luxusní značka Elie Saab zkoumá nové vody. Módní dům známý především pro své dechberoucí haute couture kolekce již dříve okusil navrhování exkluzivních rezidencí, hotelů nebo jacht. S nejnovějším projektem se ovšem podívá až do oblak. Navrhne totiž interiér tryskáče z dílny společnosti Bombardier. Design modelu Global 8000 hodlají společně odhalit příští rok.

    TikTok Highlights: Sociální síť pohltila obsese „peptide stacking“

    Milovníci wellness a fitness tipů na platformě TikTok podlehli nové vášni. Tentokrát mezi sebou sdílejí metodu přezdívanou "peptide stacking". Jedná se o kombinace peptidů, od nichž si slibují rychlejší spalování tuků a regeneraci po posilování nebo více energie. Virální trik však nepodporují relevantní ověřené studie a odborníci proto radí se mu raději obloukem vyhnout.

    Z módy rovnou na talíř. Retro jídlo oslavuje svůj návrat

    Na stolech se znovu lesknou stříbrné podnosy, v koktejlových sklenkách tančí červené třešně a plátky okurky se stáčejí do spirál, jako by chtěly vyprávět příběh elegance minulých dekád. Gastronomie objevuje půvab retra. Ne jako nostalgii, ale staronový styl luxusu. V době minimalistických menu se vrací šarm opulentních receptů, které slaví detail, barvu i rituál.

    Met Gala 2026 zná své téma. Costume Art propojí vysokou módu s uměním

    Metropolitní muzeum umění v New Yorku již nyní přesouvá svou pozornost na příští rok. Zástupci tamního Costume Institute totiž v pondělí oznámili téma příští módní výstavy. Odvíjí se od něj rovněž dress code, v němž se v roce 2026 ponese proslulé Met Gala. Exhibice s názvem Costume Art připomene červenou nit napevno spojující klasické umění a svět vysoké módy.

    Trendy kabelky mažou hranice soukromí. Jaro 2026 definuje zranitelnost

    Příští jarní a letní sezóna působí na pozadí usychajícího listí a neoblomného chladu jako na míle vzdálená. Módní svět má přesto již nyní jasno, co ji definuje. Poslední vlna světových týdnů módy promluvila jasně, soukromí posouvá své hranice. Návrháři odhalili otevřené kabelky, často jen s jedním uchem, jež reflektují bouřlivou dobu a lákají svou zranitelností.

    Dior bloudí v magickém labyrintu. Módní dům vítá letošní Vánoce

    Sváteční atmosféra dolehla i na módní dům Dior. Značka koncem minulého týdne odkryla letošní téma vánoční kampaně. V Paříži navíc slavnostně odhalila výzdobu rodného domu Dior na 30 Avenue Montaigne. Jeho výzdoba odkazuje na nejnovější cruise kolekci, kterou ještě návrhářka Maria Grazia Chiuri představila v tajemných římských zahradách Villa Albani Torlonia.

    Znáte nejlehčí tkaninu na světě? Super Organza vznikla tak trochu „omylem“

    Super Organza patří k nejtenčím a nejlehčím tkaninám, které kdy člověk vytvořil. I když neplánovaně. Pochází z Japonska, z vývoje společnosti Amaike LLC, jejíž know-how vychází z technologického inženýrství v oblasti látek. Vlákna o tloušťce jedné pětiny lidského vlasu tvoří materiál o hmotnosti pěti gramů na metr čtvereční. Prada ho použila pro jaro 2024, zatímco Balenciaga ho zařadila do haute couture řady pro podzim 2025. V módních domech se z technického zázraku stala vysoce žádaná látka.

    Zlato, stříbro a transformace. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperků

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a stříbrem vyšívané, ale princezna to není, jasný pane. I tak by se dala popsat práce Outhouse Jewellery, společnosti, která redefinovala nošení šperků. Už vám nemusí jen viset z uší nebo zdobit krk, do zlata se můžete doslova obléct a zazářit s ním na každém večírku. Úspěšná značka přichází s novou revoluční kolekcí Alchemy of 13. 

    Konečně romantika. Léto, kdy jsem zkrásněla přináší melancholického hrdinu

    Romantická "vztahovka" založená na milostném trojúhelníku? To už tady přece tolikrát bylo. Ano, ale obrovský úspěch a fanouškovský zásah třetí řady seriálu Léto, kdy jsem zkrásněla potvrdil, že každá generace potřebuje pořádnou dávku klasické romantiky. A také mužského hrdinu, který spíš mlčí, je otravně nedostupný, ale přesto přitažlivě tajemný.

    Ukradl Ralph Lauren Vánoce? Svátky ozdobí estetika amerického návrháře

    Letošní vánoční dekorace ovládl styl amerického návrháře Ralpha Lauren. Sociální síť TikTok praská ve švech návalem videí, jež sdílejí vánočními stromky zdobené interiéry plné kostkovaných přehozů, sametových látek a třpytivých křišťálových sklenic. Estetika Ralph Lauren Christmas připomíná tradiční Vánoce, ukrývá však nádech nostalgie a nadčasové elegance.

    Společenský útlak má nové jméno. Spodní prádlo jako nový zdroj sebevědomí

    Po několika letech, kdy módní scéně dominovalo heslo „Free the Nipple“, se role obrátily. Do popředí opět proniklo nošení spodního prádla, a to hlavně sexy krajky a podprsenek. Trend, který byl dříve spojován se společenským útlakem žen, dnes dostává nový význam. Prádlo totiž nemusí jen zahalovat bradavky a dávat prsům dokonalý tvar, ale může se stát prostředníkem k vyjádření nově nabytého sebevědomí. 

    Marketing nultých let. Proč je po dvou dekádách tak přitažlivý?

    Marketing nultých let definovala vizuální odvážnost a nekompromisní styl. Značky jako Sony, H&M nebo PlayStation experimentovaly s dynamickými vizuály, futuristickými barevnými paletami a ikonickými tvářemi popkultury. Reklamy kombinovaly hudbu, módu a technologii v harmonii, která oslovovala mladé publikum a nastavovala nové standardy vkusu. Dnes se právě tato vizuální odvaha vrací, rezonuje na sociálních sítích a inspiruje moderní marketingové kampaně.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―