Více

    ― Reklama ―

    Značka Loewe nezůstala bez vedení dlouho. Týden po odchodu jejího dosavadního dlouholetého kreativního ředitele Jonathana Anderson jmenovala nástupce. Na pomyslný trůn tak usedne ikonické designérské duo z Proenza Schouler. Jack McCollough a Lazaro Hernandez dobyli módní scénu svou dokonalou krejčovinou a avantgardním nádechem.

    Oznámení o novém vedení módního domu Loewe je spíše potvrzením očekávání než překvapením. Módní scéna totiž již dlouho debatovala o tom, že pokud návrhář Jonathan Anderson ze svého dosavadního trůnu kreativního ředitele odejde, mohli by ho nahradit právě designéři z Proenza Schouler. Španělská značka potvrdila spekulace v pondělí, tedy přesně týden po odchodu Andersona.

    Designérské duo Jack McCollough a Lazaro Hernandez opustilo svou značku Proenza Schouler, kterou založilo již v roce 2002, loni v lednu a od té doby za sebe hledá tu správnou náhradu. Zdá se ovšem, že nyní budou mít návrháři o kus práce navíc, do vedení Loewe mají totiž nastoupit už v pondělí 7. dubna. Není ovšem prozatím jasné, kdy by mohli odhalit očekávanou debutovou kolekci.

    „Jejich vize a kreativita jsou dokonalou shodou pro kódy domu, který jsme vybudovali, těším se proto na to, až budou tvarovat jeho budoucnost,“ okomentovala dle serveru WWD novinku ředitelka Loewe Pascale Lepoivre. Designérské duo z Proenza Schouler nebude mít navzdory své pověsti lehký úkol. Anderson totiž za své působení dostal značku na samý vrchol módní scény.

    Loewe nečeká zásadní proměna. Proenza Schouler tvoří na podobné vlně

    „Jsme neuvěřitelně poctěni tím, že se můžeme připojit k Loewe, tedy domu, jehož hodnoty a mise blízce souzní s těmi našimi,“ popsali pak samotní návrháři. Ještě před přestěhováním z New Yorku do Paříže je čeká pobyt v Madridu, kde budou mít za úkol seznámit se s archivy značky, založené již v roce 1846. Očekává se ovšem, že nástup bude díky jejich typickému stylu spíše hladký.

    Zdroj: Loewe

    Tvorba designéru totiž od návrhů Jonathana Anderson tak odlišná není. Rovněž se zaměřuje na vysokou krejčovinu i mírně avantgardní, modernistické a někdy až surrealistické prvky. Přechod k novému vedení tak zcela jistě nebude představovat radikální proměnu Loewe tak, jak ho známe a milujeme. I přesto bude módní svět se zatajeným dechem očekávat, co oblíbené duo předvede.

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, W Magazine, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    Loewe povede oblíbené fashion duo. Módní dům přebírají návrháři z Proenza Schouler

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Značka Loewe nezůstala bez vedení dlouho. Týden po odchodu jejího dosavadního dlouholetého kreativního ředitele Jonathana Anderson jmenovala nástupce. Na pomyslný trůn tak usedne ikonické designérské duo z Proenza Schouler. Jack McCollough a Lazaro Hernandez dobyli módní scénu svou dokonalou krejčovinou a avantgardním nádechem.

    - Reklama -

    Oznámení o novém vedení módního domu Loewe je spíše potvrzením očekávání než překvapením. Módní scéna totiž již dlouho debatovala o tom, že pokud návrhář Jonathan Anderson ze svého dosavadního trůnu kreativního ředitele odejde, mohli by ho nahradit právě designéři z Proenza Schouler. Španělská značka potvrdila spekulace v pondělí, tedy přesně týden po odchodu Andersona.

    Designérské duo Jack McCollough a Lazaro Hernandez opustilo svou značku Proenza Schouler, kterou založilo již v roce 2002, loni v lednu a od té doby za sebe hledá tu správnou náhradu. Zdá se ovšem, že nyní budou mít návrháři o kus práce navíc, do vedení Loewe mají totiž nastoupit už v pondělí 7. dubna. Není ovšem prozatím jasné, kdy by mohli odhalit očekávanou debutovou kolekci.

    „Jejich vize a kreativita jsou dokonalou shodou pro kódy domu, který jsme vybudovali, těším se proto na to, až budou tvarovat jeho budoucnost,“ okomentovala dle serveru WWD novinku ředitelka Loewe Pascale Lepoivre. Designérské duo z Proenza Schouler nebude mít navzdory své pověsti lehký úkol. Anderson totiž za své působení dostal značku na samý vrchol módní scény.

    - Reklama -

    Loewe nečeká zásadní proměna. Proenza Schouler tvoří na podobné vlně

    „Jsme neuvěřitelně poctěni tím, že se můžeme připojit k Loewe, tedy domu, jehož hodnoty a mise blízce souzní s těmi našimi,“ popsali pak samotní návrháři. Ještě před přestěhováním z New Yorku do Paříže je čeká pobyt v Madridu, kde budou mít za úkol seznámit se s archivy značky, založené již v roce 1846. Očekává se ovšem, že nástup bude díky jejich typickému stylu spíše hladký.

    Zdroj: Loewe

    Tvorba designéru totiž od návrhů Jonathana Anderson tak odlišná není. Rovněž se zaměřuje na vysokou krejčovinu i mírně avantgardní, modernistické a někdy až surrealistické prvky. Přechod k novému vedení tak zcela jistě nebude představovat radikální proměnu Loewe tak, jak ho známe a milujeme. I přesto bude módní svět se zatajeným dechem očekávat, co oblíbené duo předvede.

    Zdroje: WWD, The Fashion Network, W Magazine, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Módní dům Pucci vstává z mrtvých. Deklaruje Pucci Girl Summer

    Popkulturní estetiky v posledních letech směle ovládají nejen naše instagramové feedy, ale i životní styl a šatník. V létě 2023 jsme byli posedlí Barbiecore, zatímco minulý rok se nesl ve znamení Brat Summer, pod taktovkou zpěvačky Charli XCX. Jaký trend ale kraluje letošnímu létu? No přeci styl Pucci Girl Summer, který si získal sympatie internetových it-girls jako Hailey Bieber nebo Alexandra Saint Mleux.

    Čtení je opět v módě. Interiérový trend diktuje nekonečné zásoby knih

    Čtení je koníček, kteří mnozí z nás s rozmachem moderních technologií opustili. Zdá se ovšem, že opět přichází do módy. Svět interiérového designu totiž dobývá trend s názvem Bookshelf Wealth. Jeho esencí je láska ke knihám, která diktuje zaplněné police oblíbených příběhů a předmětů od podlahy ke stropu. Klíčem k úspěchu je však autenticita.

    Kim Kardashian jako kulturní zbraň značky Balenciaga. Co bude dál?

    Když Kim Kardashian poprvé vkročila na červený koberec zahalená v černém body Balenciaga, zakrývající i obličej, bylo jasné, že se rodí zásadní módní moment. Spojení Kim a návrháře Demny Gvasalia přerostlo běžné partnerství mezi celebritou a značkou. Jejich vztah se stal kulturním fenoménem a zapsal se do historie stejně jako Alexander McQueen a Kate Moss. Oba redefinovali, co znamená být ikonou.

    Česko má jasno. Do boje o Oscara pošle dokument Ještě nejsem, kým chci být

    Dokument režisérky Kláry Tasovské Ještě nejsem, kým chci být získal další uznání. Česká filmová a televizní akademie ho vyšle do boje o Oscara. Usilovat bude o výhru v kategorii mezinárodní celovečerní film. Snímek sleduje příběh fotografky Libuše Jarcovjákové a zachycuje underground 80. let v Československu i útěk do Západního Berlína.

    Móda v kostce: Fabergé má nového majitele a Burberry se vrací do města

    Módní dům Burberry ohlašuje konec léta. Po kampaních naplněných festivalovou atmosférou putuje zpět do Londýna. Herečka Ashley Tisdale a její značka Being Frenshe vydávají produkty na rty a ruský výrobce luxusních šperků Fabergé má nového majitele. Aukční síň Julien's Auctions pak uspořádala dražbu kousků Whitney Houston.

    Flip phone je zpět. Vrací se v moderní a futuristické podobě

    Kdysi působil jako nezbytný módní doplněk Paris Hilton. Dnes se k němu vrací generace Z, módní svět i technologické značky. Zaklápěcí telefon, dříve symbol stylu a později relikt doby, se stává ikonou, která už dávno neslouží jen k volání. Flip phone v sobě nyní spojuje nostalgii s moderní technologií a estetiku s přesvědčením, že offline je nový luxus.

    Torpedo tenisky dávají sbohem objemu. Na řadu přichází aerodynamika

    V módě se často střídají extrémy. Po éře objemných tenisek, robustních podrážek a nepřehlédnutelné siluety přichází protipól. Torpedo tenisky, jak se říká novému typu subtilní obuvi, se letos stávají odpovědí na únavu z chunky sneaker trendu. Jsou štíhlé, hladké, až aerodynamické. Přinášejí zpět jistou samozřejmost a nenápadnou eleganci, která kontrastuje s energickým a často přehnaným stylem generace Z.

    Archiv přestal být vzpomínkou. Dnes určuje, co považujeme za nové

    Trend slow fashion není tím hlavním důvodem, proč návrháři v poslední době sahají do vlastních archivů. Marketingová oddělení reagují na rostoucí zájem o vizuály z minulého století. Fotografie a videa z 80. a 90. let sbírají na sociálních sítích statisíce likes a sdílení. Právě takové okamžiky dokazují, že veřejnost stále miluje dobovou pompéznost a ikonický glam z doby, kdy trh nebyl tak přesycený jako v současnosti.

    Adidas a Willy Chavarria sdílí omluvu. Mexiko je viní z přivlastnění tradiční obuvi

    Společnost Adidas a návrhář Willy Chavarria čelí tvrdé kritice poté, co odhalili nejnovější spolupráci v podobě tenisek Oaxaca Slip On. Jedná se o obuv, která odkazuje na tradiční kožené mexické "huarache" sandály. Inspiraci ovšem tvůrci zpočátku neuznali. O víkendu ovšem vydali oficiální omluvu poté, co je Mexiko obvinilo z kulturního přivlastňování.

    Jachty jako symbol luxusního léta. Nesou v sobě příběh i odraz dnešního světa

    Ležíte na přídi, příjemně vás ovívá mořský vánek, na kůži dopadají sluneční paprsky a pod vámi se třpytí tyrkysová hladina. Sociální sítě oslavují jachty jako symbol perfektního léta. Trend jachtingu má za sebou bohatou historii. Zatímco dříve jachty ohromovaly zlatými detaily, dnes vynikají tichou elegancí. Jachty odrážejí hodnoty i náladu současné doby. Proměňují se spolu s naší představou o skutečném bohatství.

    Relax s přidanou hodnotou. Objevte v letní pauze feministické knihy

    Typicky letní čtení evokuje vášnivé romány nebo dobrodružné příběhy. Vytoužená pauza však může sloužit také jako vhodný čas pro edukaci. Spojte odpočinek se vzděláváním a otevřete letos v létě feministické knihy, které vás jen tak nepustí. Dozvědět se můžete více o roli intimity nejen ve vztazích, menstruaci nebo toxických aspektech ženskosti.

    Spoilery zatloukají hřebík do rakve filmů. Ničí sociální sítě zážitek z kina?

    Natáčení pokračování ikonického snímku Ďábel nosí Pradu vyvolalo nejen vlnu nadšení, ale i kritiky. Nekonečné spoilery v podobě fotek z natáčení a podrobných analýz jednotlivých outfitů vyvolávají obavy nejen ze strany zatvrzelých fanoušků. Co s takovým tempem z teprve chystaného filmu zbyde? A nekazí sociální sítě klasické filmové kouzlo?

    Moodboardy střídají influencery. Pinterest je největší trendsetter všech dob

    Mění se způsob, jakým sledujeme a předvídáme módu. Zatímco dříve dominovali influenceři, dnes stále více z nás, včetně návrhářů a módních značek, sahá po jiném nástroji. V roce 2025 je Pinterest považovaný za nezbytnou sociální síť pro každého, kdo chce být v obraze. Nejde jen o platformu pro ukládání hezkých obrázků, ale o silný predikční nástroj, který udává směr nejen v módě, ale také beauty a vizuální kultuře.

    Od popelnic k Pradě. Harris Dickinson září před i za kamerou

    Když značka Prada letos v lednu oznámila, že jednou z jejích nových tváří bude britský herec Harris Dickinson, sázela na jeho civilnost. V kampani neztělesňuje žádnou roli, je hlavní postavou svého vlastního příběhu. A ten se rozběhl opravdu naplno. Dickinson na festivalu v Cannes uvedl povedený režisérský debut Pobuda. Chystá se také na roli Johna Lennona a spekuluje se, že by mohl být novým agentem 007.

    Tom Holland jako král dvou světů. Zvládá uvolněnost i vytříbenou eleganci

    Nejnovější Spiderman a oblíbený britský herec Tom Holland nepatří mezi klasické pánské módní ikony. Nevyniká nečekanými kreacemi a hranicemi posouvajícími looky. Nezaujme ani nejčerstvějšími trendy nebo do očí bijícími logy. Místo toho láká na minimalistickou uvolněnost, sem tam doplněnou o tichou eleganci, které definují jeho módní styl.

    Vlasový parfém dobývá beauty svět. Dopřejte svému účesu vlastní vůni

    Vlasový parfém nesmí chybět. Svět vůní zažívá v poslední době drobnou, přesto výraznou proměnu. Klasické parfémy doplňuje nová generace voňavých produktů, která přináší nejen krásnou vůni, ale i péči. Vlasové parfémy se z okrajové kategorie tiše přesunuly mezi must-have položky a vypadá to, že letošek bude jejich definitivním průlomem.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―