Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Kdyby měl mít kosmetický trh jednu zářivou hvězdu, byly by to produkty na rty. Značky neustále přicházejí s novými lesky, tužkami nebo oleji, jejichž hype pohánějí také sociální sítě, které umí produkty velmi rychle povýšit na virální. Slávu aktuálně sklízí takzvané lip stains, jež slibují celodenní výdrž bez ohledu na to, jak náročný je váš den.

    Kouzlo lip stains spočívá v absorpční schopnosti. Nezapomeňte ani na řádnou přípravu

    Lip stains mají na rozdíl od ostatních produktů na rty zcela jedinečnou vlastnost. Zatímco pigment obsažený v rtěnkách nebo lescích se drží pouze na povrchu rtů, složení lip stains je navrženo tak, aby se barva do nich vpila. Ve výsledku se tak zbavíte otravné povinnosti znovu nanášet svůj oblíbený produkt po každém jídle a pití. Lip stain se z vašich rtů nepohne minimálně několik hodin.

    V ideálním případě vydrží produkt i celý den. Pokud jste fanoušky glossy looku nebo se jen chcete vyhnout suchým rtům, před koupí si pečlivě přečtěte složení. Vsaďte na produkty s hydratačními složkami, jako je jojobový a kokosový olej nebo takzvaný skvalan. Nanesením dodatečné vrstvy oblíbeného lesku nebo balzámu zajistíte rtům extra dávku výživy a šťavnatý lesklý finiš.

    Lip stains kralují sociálním sítím. Uživatele okouzlila novinka od NYX

    Příznivce beauty trendů na platformě TikTok neminul například virální lip stain od WONDERSKIN. Nenechte se odradit bláznivě vypadající fialovou barvou, neboť na rozdíl od ostatních se musí po pár vteřinách setřít. Legendární klasikou je rovněž Benetint od značky Benefit. Jedná se o multifunkční výrobek, který byl na trh uveden již v roce 1976 a použít ho můžete i jako tekutou tvářenku.

    Zdroj: WONDERSKIN, Benefit Cosmetics

    Na sociálních sítích vzbudila nedávno rozruch také značka NYX, a to svým nejnovějším výtvorem s názvem Lip IV. Tento vysoce pigmentovaný a stíratelný lip stain s hydratačním složením lze použít nejen jako barvu na rty, ale i jako lesk. Ani značka Fenty Beauty, expert na šťavnaté rty, ovšem nezůstává pozadu. Její Poutsicle Hydrating Lip Stain je dostupný v šesti výrazných růžových a červených odstínech, které zaručují dlouhotrvající lesklý finiš.

    Zdroj: NYX Professional Makeup, Fenty Beauty

    Zdroje: Glamour, InStyle, Refinery29, Business of Fashion, LMVH, Instagram

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Nutnost nanášet lesk několikrát denně je minulostí. Lip stains překvapí celodenní výdrží

    Kdyby měl mít kosmetický trh jednu zářivou hvězdu, byly by to produkty na rty. Značky neustále přicházejí s novými lesky, tužkami nebo oleji, jejichž hype pohánějí také sociální sítě, které umí produkty velmi rychle povýšit na virální. Slávu aktuálně sklízí takzvané lip stains, jež slibují celodenní výdrž bez ohledu na to, jak náročný je váš den.

    - Reklama -

    Kouzlo lip stains spočívá v absorpční schopnosti. Nezapomeňte ani na řádnou přípravu

    Lip stains mají na rozdíl od ostatních produktů na rty zcela jedinečnou vlastnost. Zatímco pigment obsažený v rtěnkách nebo lescích se drží pouze na povrchu rtů, složení lip stains je navrženo tak, aby se barva do nich vpila. Ve výsledku se tak zbavíte otravné povinnosti znovu nanášet svůj oblíbený produkt po každém jídle a pití. Lip stain se z vašich rtů nepohne minimálně několik hodin.

    V ideálním případě vydrží produkt i celý den. Pokud jste fanoušky glossy looku nebo se jen chcete vyhnout suchým rtům, před koupí si pečlivě přečtěte složení. Vsaďte na produkty s hydratačními složkami, jako je jojobový a kokosový olej nebo takzvaný skvalan. Nanesením dodatečné vrstvy oblíbeného lesku nebo balzámu zajistíte rtům extra dávku výživy a šťavnatý lesklý finiš.

    Lip stains kralují sociálním sítím. Uživatele okouzlila novinka od NYX

    Příznivce beauty trendů na platformě TikTok neminul například virální lip stain od WONDERSKIN. Nenechte se odradit bláznivě vypadající fialovou barvou, neboť na rozdíl od ostatních se musí po pár vteřinách setřít. Legendární klasikou je rovněž Benetint od značky Benefit. Jedná se o multifunkční výrobek, který byl na trh uveden již v roce 1976 a použít ho můžete i jako tekutou tvářenku.

    - Reklama -

    Zdroj: WONDERSKIN, Benefit Cosmetics

    Na sociálních sítích vzbudila nedávno rozruch také značka NYX, a to svým nejnovějším výtvorem s názvem Lip IV. Tento vysoce pigmentovaný a stíratelný lip stain s hydratačním složením lze použít nejen jako barvu na rty, ale i jako lesk. Ani značka Fenty Beauty, expert na šťavnaté rty, ovšem nezůstává pozadu. Její Poutsicle Hydrating Lip Stain je dostupný v šesti výrazných růžových a červených odstínech, které zaručují dlouhotrvající lesklý finiš.

    Zdroj: NYX Professional Makeup, Fenty Beauty

    Zdroje: Glamour, InStyle, Refinery29, Business of Fashion, LMVH, Instagram

    ― Reklama ―

    Lovkyně démonů a diváků. K-popový zázrak ovládl Netflix, hitparády i módu

    K-pop: Lovkyně démonů je nejsledovanějším filmem v historii Netflixu. Animovaný snímek, který na první pohled cílí hlavně na děti a dospívající, překročil očekávání. Za tři měsíce od premiéry nasbíral přes 210 milionů zhlédnutí a soundtrack se stal globálním hitem. Jeho úspěch boří kulturní a generační hranice. Co je na něm tedy tak přitažlivé?

    Paříž pohltila móda. Na řadu přišel Mugler, Schiaparelli i Rick Owens

    Týden módy v Paříži pokračuje a spolu s ním nastupují na scénu kolekce pro jaro a léto 2026. Čerstvou vizi představil mimo jiné nový kreativní ředitel Mugler, Miguel Castro Freitas. Navzdory tomu, že na sebe pozornost módního světa strhávají hlavně očekávané debuty, však úspěšné řady odhalily rovněž značky Schiaparelli a Rick Owens.

    Po stopách ikon: Alessandro Michele vdechl módě fantazii

    Alessandro Michele představuje fascinující spojení intelektu a extravagance. Římský rodák s duší sběratele příběhů vdechl Gucci svěžest, jež se zapsala do dějin módní scény a nyní formuje novou éru u Valentino. Jeho vize překračují rámec trendů a proměňují značky v poetické prostory, kde se mísí filosofie, romantika a nečekaná svoboda.

    Ferragamo jako óda na Harlem. Značka postavila řadu na Lole Todd

    Maximilian Davis rozvinul pro Ferragamo atmosféru, která dýchá energií jazzového věku a zároveň přetváří jeho vizuální jazyk do moderny. V sále s měkkým kobercem se tak rozehrála scéna, kde se třpyt střídal s architekturou střihů a světlo sklouzávalo po texturách jako po notách. Řada fungovala jako rytmická báseň, v níž každý look zastával vlastní verš. Připomněla, jak se dá tradice umně přepsat do nového vyprávění.

    Podzim volá po filmových klasikách. 5 filmů na sychravé večery

    Venku se brzy stmívá, vzduch voní po dešti a do oranžova zbarvené listí šustí pod nohama. Ideální čas uvařit si horké kakao, zachumlat se do deky a pustit si film, který zahřeje na duši. Vybrali jsme pět podzimních klasik ideálních na příjemné podzimní večery. Některé rozesmějí, jiné zase možná rozpláčou, ale bezpochyby přinesou útulný podzimní vibe.

    Christopher Briney překvapil na NYFW. Herec okusil módní scénu

    Svět módy má další ikonu ze světa filmu. Herec Christopher Briney, známý jako postava Conrad z oblíbeného seriálu The Summer I Turned Pretty, ukázal, že stejně jako herectví rozumí i módě. V uplynulých týdnech zaujal na press tour v Paříži, kde vynesl kabelku Balmain. Jeho jméno se však skloňovalo především na Newyorském týdnu módy.

    Jil Sander otvírá novou kapitolu. Očekávaný debut dopadl na výbornou

    Módní dům Jil Sander ve světle Piazza Castello otevřel novou kapitolu své historie. Simone Bellotti odhalil debut, který pracuje s architekturou střihů a rytmem ticha. Kolekce SS26 působí jako pečlivě komponovaná kompozice, kde každý detail vypráví minimalistický příběh a celek vytváří dokonalou harmonii. Mísila se v ní proto křehká čistota s napětím očekávání, které designér úspěšně proměnil v okamžik jasné vize.

    Prada uvedla kolekci Body of Composition. Vzniká z chaosu dnešního světa

    Milánské přehlídkové molo se proměnilo v oranžový kaleidoskop, na kterém módní dům Prada odhalil kolekci pro příští jaro a léto. Miuccia Prada a Raf Simons předvedli šatník, jenž dýchá svobodou a současně pracuje s laboratorní přesností. Každý look tak působil jako kompozice, jež záměrně porušuje řád a skládá nové proporce. Na přehlídkové dráze se tentokrát zrodila móda připravená na proměnlivost digitálního věku.

    Extrémně dokonalé modelky i virtuální osobní stylisti. AI ovládla fashion svět

    Zdá se, že se AI stává novou hvězdou módních akcí. Ralph Lauren debutoval v New Yorku s konverzačním asistentem, jenž zákazníkům radí, jak kombinovat jednotlivé kousky oblečení, zatímco startupy Vivrelle a Glance AI nabídly virtuální stylisty a digitální zkoušení outfitů. Spolu s fascinací z nových možností ale přicházejí i obavy, že umělá inteligence může v módním světě ohrozit ty, kteří byli dosud jeho tváří.

    Milánský týden módy září v plné síle. Dokázal to Moschino, Etro i Emporio Armani

    Další ze světových týdnů módy sklízí úspěch. Na scénu v úterý nastoupil Milánský týden módy, který předvedl očekávané návrhy z dílny Gucci, Prada či Diesel. Nadále ale pokračuje v plné síle, a to pomocí přehlídek od módních domů, jako je Moschino nebo Etro. Emporio Armani pak odhalil poslední kolekci Giorgia Armani, jenž zemřel začátkem září.

    Značka Gisou uzavřela sladké partnerství. Lip oils oslaví luxusními dezerty

    Beauty brand Gisou odhalil spolupráci, jež má za cíl doplnit tři nové příchutě jejího ikonického lip oil. Jelikož produkty na rty inspirovaly sladké pochutiny, uzavřela společnost spolupráci s vyhlášeným francouzským cukrářem Cedricem Grolet. Ten vytvořil tři dezerty ukrývající Mirsalehi med, tedy ingredienci, na které stojí samotné Gisou.

    Modely v průsvitných vejcích. Diesel proměnil Milán v hrací pole

    Milán zaplavila záře obřích průsvitných vajec, ve kterých pózovali modelové a modelky kolekce Diesel SS26. Glenn Martens rozpoutal hru, která vtáhla celé město do víru překvapení. Místo tradičního mola vznikla interaktivní trasa, kde každý nález znamenal nový zážitek a setkání s kolekcí. Diváci se stávali hráči, objevující módu ve chvíli, kdy se rodí.

    Simone Rocha složila ódu na adolescenci. Zachytila její křehkost i odvahu

    Simone Rocha otevírá novou kapitolu jara, v níž se prolíná něha dívčích let s dravým výrazem současnosti. Kolekce pro jaro a léto 2026 působí jako scénář k dospívání, kde se každé gesto mění v symbol touhy po svobodě. Londýnské molo se proměnilo v intimní divadlo, v němž křehké materiály a provokativní střihy vytvářejí obrazy fantazie i teen vzpoury. Každý detail odkrývá hravost, jež zůstává skrytá za odvážnou konstrukcí.

    TikTok highlights: Trendy rutina ukrývá klíč k uklizenému domovu

    Sociální síť TikTok vytvořila zákoutí pro různorodé koníčky, návyky nebo odvětví. Takzvaný Cleantok například nabízí videa plná tipů na to, jak efektivněji uklidit svůj domov. V současnosti dobývá platformu s rituálem zvaným Closing Shift, slibujícím čistější domov a klidnější mysl. Radí na konec dne zařadit půlhodinovou organizační a uklízecí rutinu.

    Gucci podtrhl novou kolekci. Překvapil premiérou krátkého filmu

    Debut návrháře Demny Gvasalia u italského módního domu Gucci přesáhl hranice klasické kolekce. Designér v pondělí večer odhalil vysoce očekávaný look book. V úterý však fotografie přenesl do reálného světa. Návrhy se totiž objevily v krátkém snímku The Tiger, z dílny režisérů Spika Jonze a Haliny Reijn. Vynesli je i hosté exkluzivní premiéry.

    Hedi Slimane obvinil Celine. Značka má kopírovat jeho fotografický styl

    Pokud v módním průmyslu existuje někdo, kdo si nenechá skákat po hlavě, pak je to Hedi Slimane. Legendární a svérázný designér nedávno veřejně a ostře kritizoval „okopírovaný“ vizuální styl v aktuální kampani Celine. Pro značku pracoval sedm let až do loňského října. Tento případ pak otevírá v odvětví s neustále se měnící dynamikou širší diskusi o významu pojmu „kreativní ředitel“ ve vztahu k luxusním značkám.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―