Více

    ― Reklama ―

    Haute couture představuje ve světě módy nejvyšší schodek na stupni vítězů. Dosáhnout takové excelence, která tvorbu vysoké módy umožní, proto není snadným úkolem. Pustit se do něj ovšem hodlá módní dům Hermès. Jeho ředitel Axel Dumas v pátek prohlásil, že by značka mohla na Pařížském týdnu haute couture zazářit už v roce 2026 nebo 2027.

    Módní scéna neustále spekuluje o dalších krocích nejslavnějších luxusních značek. Předmětem podobné diskuze se již od loňského podzimu stal také módní dům Hermès. Rozprostřela se před ním totiž potencionální nová kapitola. Jeho ředitel Axel Dumas naznačil, že uvažuje o vstupu na pole haute couture. Při představení výsledků z roku 2024 minulý týden pak odvážný plán potvrdil.

    „Přemýšlíme o haute couture kolekci,“ prohlásil před přítomnými analytiky. Vysvětlil rovněž, že by budoucí řada musela mít „estetický důvod, musela by být nádherná a mít specifické know-how“. Dodal také, že by se na Pařížském týdnu haute couture mohl módní dům objevit už v roce 2026 nebo 2027. Vstoupit jako nováček mezi proslulé a otrkané haute couture velikány ovšem není jen tak.

    Zdroj: Hermès

    Pokud by takový úkol měl ale někdo zvládnout, pak by to mohla být právě značka Hermès. V posledních letech se totiž na pozadí nepříliš příznivých ekonomických podmínek mezi svými konkurenty opravdu vyjímá. Její ready-to-wear řada a další produkty například minulý rok vydělaly na 5,3 miliardy euro. Velký úspěch na tom má rovněž kreativní ředitelka Véronique Nichanian.

    Hermès má dveře otevřené. Stačí je jen otevřít dokořán

    Společnost Hermès je známá především pro své excelentní řemeslo. Právě proto láká bohatší zákazníky, kteří si mohou dovolit utrácet i za trvající inflace. Z toho důvodu se dá předpokládat, že by podobným způsobem byla vedená i její potencionální haute couture řada. Přesně to ze značky dělá skvělého kandidáta na úspěšný debut na poli vysoké módy. Stále ale nejde o jednoduchý krok.

    Hermès by totiž musel od základu změnit své DNA. O složitý proces by se jednalo mimo jiné i proto, že má značka ve zvyku přímo ovládat veškeré části své produkce. Podobný systém při tvorbě haute couture si však žádá značnou investici. Prozatím má ale známá společnost dveře do světa haute couture alespoň otevřené. A módní svět s napětím očekává, kdy do nich naplno vkročí.

    Zdroje: The Fashion Network, Le Monde, NSS Magazine, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Foto:Hermès

    Hermès zkoumá nové vody. Uvažuje o vlastní haute couture kolekci

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Haute couture představuje ve světě módy nejvyšší schodek na stupni vítězů. Dosáhnout takové excelence, která tvorbu vysoké módy umožní, proto není snadným úkolem. Pustit se do něj ovšem hodlá módní dům Hermès. Jeho ředitel Axel Dumas v pátek prohlásil, že by značka mohla na Pařížském týdnu haute couture zazářit už v roce 2026 nebo 2027.

    - Reklama -

    Módní scéna neustále spekuluje o dalších krocích nejslavnějších luxusních značek. Předmětem podobné diskuze se již od loňského podzimu stal také módní dům Hermès. Rozprostřela se před ním totiž potencionální nová kapitola. Jeho ředitel Axel Dumas naznačil, že uvažuje o vstupu na pole haute couture. Při představení výsledků z roku 2024 minulý týden pak odvážný plán potvrdil.

    „Přemýšlíme o haute couture kolekci,“ prohlásil před přítomnými analytiky. Vysvětlil rovněž, že by budoucí řada musela mít „estetický důvod, musela by být nádherná a mít specifické know-how“. Dodal také, že by se na Pařížském týdnu haute couture mohl módní dům objevit už v roce 2026 nebo 2027. Vstoupit jako nováček mezi proslulé a otrkané haute couture velikány ovšem není jen tak.

    Zdroj: Hermès

    - Reklama -

    Pokud by takový úkol měl ale někdo zvládnout, pak by to mohla být právě značka Hermès. V posledních letech se totiž na pozadí nepříliš příznivých ekonomických podmínek mezi svými konkurenty opravdu vyjímá. Její ready-to-wear řada a další produkty například minulý rok vydělaly na 5,3 miliardy euro. Velký úspěch na tom má rovněž kreativní ředitelka Véronique Nichanian.

    Hermès má dveře otevřené. Stačí je jen otevřít dokořán

    Společnost Hermès je známá především pro své excelentní řemeslo. Právě proto láká bohatší zákazníky, kteří si mohou dovolit utrácet i za trvající inflace. Z toho důvodu se dá předpokládat, že by podobným způsobem byla vedená i její potencionální haute couture řada. Přesně to ze značky dělá skvělého kandidáta na úspěšný debut na poli vysoké módy. Stále ale nejde o jednoduchý krok.

    Hermès by totiž musel od základu změnit své DNA. O složitý proces by se jednalo mimo jiné i proto, že má značka ve zvyku přímo ovládat veškeré části své produkce. Podobný systém při tvorbě haute couture si však žádá značnou investici. Prozatím má ale známá společnost dveře do světa haute couture alespoň otevřené. A módní svět s napětím očekává, kdy do nich naplno vkročí.

    Zdroje: The Fashion Network, Le Monde, NSS Magazine, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Zarudlá pleť nemusí být problém. Víme, co jí pomůže k přirozené rovnováze

    Zarudlá pleť není jen estetický problém, ale také signál, že s vaší pokožkou není něco v pořádku. Červené flíčky, pnutí, svědění, či dokonce pálení jsou často příznaky podráždění nebo hlubšího zánětu. Může jít o přirozenou reakci na vnější vlivy, ale také o náznak narušené kožní bariéry, která potřebuje rychlou a účinnou regeneraci.

    Naskočte na La Dolce Vita. Luxusní vlak nabízí to nejlepší z Itálie

    Slavná společnost Orient Express přichází s lákavou novinkou. Její exkluzivní vlak La Dolce Vita složí poklonu italské přírodě, kultuře i gastronomii. Ponořte se do sladkého života na palubě nejluxusnějšího vlaku Itálie, z jehož pohodlí objevíte to nejlepší, co může země nabídnout. Nechte se omámit dechberoucí krajinou i delikátním jídlem.

    New York diktuje beauty trendy. Do popředí vnáší maximalismus

    Uplynulé přehlídky na Newyorském týdnu módy neodhalily jenom kousky, které nadcházející podzim a zimu zaplní naše šatníky. Představily rovněž beauty prvky, bez nichž bychom se následující chladné období neobešly. Sychravé počasí totiž rozzáří maximalismus, ať už v podobě peří, výrazných tvářenek, nebo klasických smokey eyes.

    Daniel Lee stojí na rozcestí. Chystá se na poslední show pro Burberry?

    Módní karty ještě nejsou zcela rozdané. Dále se spekuluje hned o několika změnách ve vedení světových značek. Jednou z nich je také Burberry, v jejímž čele stojí návrhář Daniel Lee. Společnosti totiž nepřinesl tak ohromující úspěch, jak očekávala. Spekuluje se proto o tom, že by jeho pondělní show v Londýně mohla být ta poslední.

    Pinterest namaloval paletu roku 2025. Založil ji na odhadhovaných trendech

    Populární platforma Pinterest se v poslední době stala nejen zdrojem inspirace, ale také trendů. Na základě vyhledávání svých uživatelů totiž předpokládá, jaké styly v danou dobu upřednostňují. Ve spolupráci s firmou Faire tak nedávno předložila své odhady pro rok 2025. Vytvořila dle nich i základní paletu barev, které letos vystřelí až na vrchol.

    Když náhoda změní osud. Jak se Anok Yai stala hvězdou modelingu?

    Život je jen náhoda - známá věta v případě Anok Yai dostává zcela nový rozměr. Jedna fotka. Tolik totiž stačilo k tomu, aby se studentka biochemie proměnila na jednu z nejžádanějších modelek současnosti. Během jediného dne se její život obrátil naruby a svět módy rázem získal novou ikonu. Jak se ale neuvěřitelná životní změna seběhla?

    Povlečení pro náročné. Vyměňte staré ložní prádlo za luxusní materiály

    Ložnice patří u mnohých z nás mezi nejoblíbenější místa v bytě. Po otevření dveří udeří do nosu vůně vypraného prádla, všude je čisto a nic nebrání ulehnutí do delikátního povlečení. Máte ale peřiny i polštář zabalené ve správné látce? Na materiálu při každodenním používání nesmírně záleží. Nejlepší službu vám udělá hedvábí, len či mušelín.

    Alex Consani pokračuje na vzestupu. Mění význam slova modelka

    Uplynulý rok opět ukázal, že i svět zdánlivě podobných modelek dokáže vyprodukovat nečekané překvapení. Tentokrát se jím stala zářící hvězda Alex Consani. Jednadvacetiletá ikona nejen, že získala titul modelky roku, především si získala srdce mnohých milovníků módy. Oceňují na ní její vytříbený vkus, ale především vzácnou hravost, upřímnost a humor.

    Pád rapové ikony. Jak si Kanye West vyšlapal cestu k sebezničení?

    Kdysi inovátor a průkopník hudebního průmyslu, nyní ztělesnění skandálu a nenávisti. Kanye West překročil hranice provokace a jeho činy už nejsou jen excentrickým vyjádřením, ale otevřeným šířením extremismu. Od antisemitismu přes manipulaci se svou ženou až po šokující obsah na sociálních sítích. Jeho pád nabírá neuvěřitelnou rychlost.

    Hvězdy mezi poraženými. Společnosti Hermès a Moncler Group překonaly očekávání

    Módní společnosti začínají hodnotit výsledky z posledního čtvrtletí loňského roku. Navzdory nepříznivým ekonomickým podmínkám se tentokrát na bojovém poli, posetém silnou konkurencí, podařilo zvítězit Hermès a Moncler Group. Obě společnosti totiž úspěšně překonaly odhady analytiků. Do nového roku tak vstupují s čerstvým optimismem.

    Z divočiny přímo na mola. Zvířecí vzory v roce 2025 přitvrzují

    Zvířecí vzory jsou stálice, která nikdy úplně nezmizela. V posledním roce dostala nový impuls, a to díky trendy vlně inspirované mafiánskými manželkami i návratem maximalismu. Svět módy navíc nikdy neusíná na vavřínech, a tak letošek přináší zvířecí vzory v surovější, neotesané a přirozenější podobě. Nezapomněl ale ani na jejich sourozence, kožešinu.

    Temnota, glamour i drama. Khaite FW25 definuje aktuální trendy

    New York Fashion Week přinesl další sezonu plnou ikonických momentů a jedním z vrcholů byla bezpochyby přehlídka Khaite FW25. Catherine Holstein, kreativní síla stojící za značkou, představila kolekci, která dokonale vystihuje, kam se móda v roce 2025 ubírá. Minimalismus se setkal s dramatem, ženskost s maskulinními prvky a tradice s nečekanými detaily. Výsledek? Kolekce, která definuje současný styl. 

    Móda v kostce: Burberry oslavuje filmovou romanci a Thom Browne uzavřel NYFW

    Newyorský týden módy skončil ve velkém. Svou přehlídkou ho uzavřel Thom Browne. Ostatní značky se mezitím soustředí na nové kampaně. Burberry vydal reklamu, založenou na filmových romantických chvílích v Londýně. Módní dům Miu Miu pro změnu odhalil film, vyprávějící příběh kabelky Wander a značka DKNY do svých řad přijala Lily Moss.

    Svěží jarní závan ocení i vaše terasa. Zkrášlete ji houpačkou či moderními světly

    První teplé dny, romantické jarní večery a perfektní společnost. Mnozí se nemohou dočkat, až tyto chvíle s přicházejícím jarem nastanou. Pokud na svůj moment čeká i vaše zahrada či terasa, dopřejte jim svěží vylepšení. Ať už se ve velkém vrhnete na obměnu nábytku, nebo jen dodáte atmosféru doplňky, vytvoříte zajisté vaše nejoblíbenější místo.

    Michael Kors zná potřeby moderní ženy. Nabídl novou tvář minimalismu

    Newyorský týden módy skončil. Jednou z posledních přehlídek očekávané události se stala ta z dílny Michael Kors. Návrhář v kolekci pro letošní podzim a zimu opět dokázal, že dokonale rozumí potřebám moderní ženy. Jeho návrhy totiž lákaly na svou funkčnost i pohodlnost. Nečekaná hra s texturami pak pozvedla minimalismus na novou úroveň.

    Přichází čas na detaily. Stylové hodinky podtrhnou jarní eleganci

    S blížícím se jarem přichází nové možnosti kombinování doplňků. Oblíbeným ozvláštněním looku jsou mimo jiné hodinky, jejichž popularita letos roste, především pak těch analogových. Návrháři v letošních kolekcích představili pár zajímavých kousků, které snadno pozvednou outfit na novou úroveň. Nechybí divoké barvy ani retro styl.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―