Více

    ― Reklama ―

    Slavná společnost Orient Express přichází s lákavou novinkou. Její exkluzivní vlak La Dolce Vita složí poklonu italské přírodě, kultuře i gastronomii. Ponořte se do sladkého života na palubě nejluxusnějšího vlaku Itálie, z jehož pohodlí objevíte to nejlepší, co může země nabídnout. Nechte se omámit dechberoucí krajinou i delikátním jídlem.

    Na cestu napříč Evropou se proslulý Orient Express vydal poprvé už před 150 lety. Nyní známá společnost představuje nové luxusní zážitky, se kterými objevíte krásy evropského kontinentu. Tentokrát se zaměřila na Itálii, kterou bude od letošního jara brázdit její exkluzivní vlak s názvem La Dolce Vita. Jeho cílem je dle firmy vzdát hold „životu, duchu svobody, pohodě i potěšení“.

    Uvnitř luxusního vlaku, na kterém spolupracuje rovněž společnost Arsenale a Trenitalia, na vás proto čeká jen to nejvytříbenější potěšení. Vybrat si můžete z osmi dechberoucích itinerářů, které vás zavedou do jiných koutů Itálie. Všechny začínají v Římě, následně vás však dovezou až do Benátek, Matery, Toskánska, Piemontu, Portofina, Abruzza nebo Sicílie. Vlak tak protíná na 14 regionů.

    Zdroj: Orient Express

    Cestující budou mít možnost nejen obdivovat krásy Itálie zpoza oken svých luxusních lóží, vydají se je objevovat i na vlastní pěst. Součástí cesty jsou totiž také exkurze odhalující přírodní a kulturní dědictví jednotlivých destinací. Snad nejvíce jedinečná je ovšem cesta na Sicílii. Jednotlivé vagony se totiž na jižním pobřeží Kalábrie rozdělí a naloží se na první osobní železniční trajekt na světě.

    Prožijte Itálii naplno. Luxusní výhledy vystřídá prvotřídní kuchyně

    Sladký život vám však zaručí nejen to, co na vás čeká po vystoupení z vlaku, ale rovněž to, co sám ukrývá. Luxusní interiér totiž slouží jako pocta italskému řemeslu, typickému pro 60. a 70. léta minulého století. O jeho tvorbu se postaralo Dimorestudio z dílny architektů a designérů Emiliana Salci a Britta Moran. Oba pak čerpají inspiraci z takzvaného zlatého věku italského designu.

    Při luxusní cestě se však nasytí nejen vaše oči. Samozřejmou součástí vlaku je rovněž restaurace, jíž pevnou rukou vládne michelinský šéfkuchař Heinz Beck, pyšnící se hned třemi hvězdičkami. Menu je připravené tak, aby vám dovolilo naplno vychutnat regiony, míhající se za perfektně vyleštěnými okny. Ať už si tedy vyberete jakýkoli ze zmíněných itinerářů, o „la dolce vita“ máte postaráno.

    Zdroje: Orient Express, Luxury Train Tickets, Robb Report, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Naskočte na La Dolce Vita. Luxusní vlak nabízí to nejlepší z Itálie

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Slavná společnost Orient Express přichází s lákavou novinkou. Její exkluzivní vlak La Dolce Vita složí poklonu italské přírodě, kultuře i gastronomii. Ponořte se do sladkého života na palubě nejluxusnějšího vlaku Itálie, z jehož pohodlí objevíte to nejlepší, co může země nabídnout. Nechte se omámit dechberoucí krajinou i delikátním jídlem.

    - Reklama -

    Na cestu napříč Evropou se proslulý Orient Express vydal poprvé už před 150 lety. Nyní známá společnost představuje nové luxusní zážitky, se kterými objevíte krásy evropského kontinentu. Tentokrát se zaměřila na Itálii, kterou bude od letošního jara brázdit její exkluzivní vlak s názvem La Dolce Vita. Jeho cílem je dle firmy vzdát hold „životu, duchu svobody, pohodě i potěšení“.

    Uvnitř luxusního vlaku, na kterém spolupracuje rovněž společnost Arsenale a Trenitalia, na vás proto čeká jen to nejvytříbenější potěšení. Vybrat si můžete z osmi dechberoucích itinerářů, které vás zavedou do jiných koutů Itálie. Všechny začínají v Římě, následně vás však dovezou až do Benátek, Matery, Toskánska, Piemontu, Portofina, Abruzza nebo Sicílie. Vlak tak protíná na 14 regionů.

    Zdroj: Orient Express

    - Reklama -

    Cestující budou mít možnost nejen obdivovat krásy Itálie zpoza oken svých luxusních lóží, vydají se je objevovat i na vlastní pěst. Součástí cesty jsou totiž také exkurze odhalující přírodní a kulturní dědictví jednotlivých destinací. Snad nejvíce jedinečná je ovšem cesta na Sicílii. Jednotlivé vagony se totiž na jižním pobřeží Kalábrie rozdělí a naloží se na první osobní železniční trajekt na světě.

    Prožijte Itálii naplno. Luxusní výhledy vystřídá prvotřídní kuchyně

    Sladký život vám však zaručí nejen to, co na vás čeká po vystoupení z vlaku, ale rovněž to, co sám ukrývá. Luxusní interiér totiž slouží jako pocta italskému řemeslu, typickému pro 60. a 70. léta minulého století. O jeho tvorbu se postaralo Dimorestudio z dílny architektů a designérů Emiliana Salci a Britta Moran. Oba pak čerpají inspiraci z takzvaného zlatého věku italského designu.

    Při luxusní cestě se však nasytí nejen vaše oči. Samozřejmou součástí vlaku je rovněž restaurace, jíž pevnou rukou vládne michelinský šéfkuchař Heinz Beck, pyšnící se hned třemi hvězdičkami. Menu je připravené tak, aby vám dovolilo naplno vychutnat regiony, míhající se za perfektně vyleštěnými okny. Ať už si tedy vyberete jakýkoli ze zmíněných itinerářů, o „la dolce vita“ máte postaráno.

    Zdroje: Orient Express, Luxury Train Tickets, Robb Report, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Fermentace ve světě kosmetiky? Slibuje vyšší účinnost skin care

    Zatímco svět gurmánů termín fermentace spojuje se sklenicí kimchi nebo kefíru, kosmetický průmysl ho povyšuje na novou úroveň. Bakteriální proces, jenž zajišťuje přeměnu složek do lépe vstřebatelné podoby, se vkrádá do složení pleťových produktů. Fermentované ingredience slibují intenzivnější účinnost a šetrnější působení. Trend, který zní jako výstřelek, vychází z letitých tradic východní medicíny.

    Módní značky hledí vpřed. Nabízí resort kolekce pro jaro 2026

    Speciální cruise a resort řady fungují jako pomyslný most mezi hlavními ready-to-wear kolekcemi. Zatímco největší módní domy na jejich počest pořádají speciální přehlídky, ostatní luxusní značky zůstávají u kampaní. Řada z nich proto nedávno odhalila nejnovější návrhy pro jaro příštího roku. Inspiraci čerpají z historie, tarot karet, Paříže či módy 90. let.

    Pozor na Labubu bez certifikace. Z roztomilého plyšáčka se stává toxický démon

    Když se na trhu objeví nová kultovní senzace, málokdy se někdo ptá, co za sebou zanechá. Labubu, postavička původně určená pro sběratele umění a designu, se během chvíle přetavila v lavinu napodobenin, zaplavující mezinárodní trh. V Česku se s těmito "fejky" setkáváme v podobě plyšáků, přívěsků na klíče či obalů na mobil. Všechny ale něco spojuje. Zcela chybějící informace o výrobci, složení a bezpečnosti.

    Luxus má nový symbol. Trendy pánské hodinky zmenšují ciferník

    Už dávno jsou pryč doby, kdy stylový pánský outfit musely podtrhnout maximalistické blyštivé hodinky. Luxus nyní mluví jiným jazykem. Mezi stereotypicky maskulinní modely pronikly nové trendy kousky. Na rozdíl od jejich předchůdců je zdobí menší ciferník, připomínající spíše dámské hodinky. Do svých looků už je zařadila nejedná pánská módní ikona.

    Dior potvrdil nevyhnutelné. Maria Grazia Chiuri po devíti letech odchází

    Módní scéna se ve čtvrtek konečně dočkala zprávy, kterou již několik měsíců očekávala. Zástupci Dior oznámili oficiální odchod kreativní ředitelky dámských kolekcí Marie Grazie Chiuri. Návrhářka opustí slavný módní dům po devíti letech. Do historie se zapsala především díky svým feministickým kolekcím. Prozatím není jasné, kdo ji v pozici nahradí.

    Burberry otevře vlastní galerii. Dočkáme se jí v roce 2027

    Britská módní značka Burberry spojila síly s prestižním londýnským muzeem Victoria and Albert Museum a v roce 2027 tak představí vlastní galerii. Projekt, který přetvoří stávající Fashion Gallery na zcela nový výstavní prostor s názvem The Burberry Gallery, je považován za významný krok nejen pro britskou kulturu, ale i pro samotný brand Burberry, jenž se snaží znovu upevnit svou pozici na trhu luxusní módy.

    Jacquemus odstartoval léto. V Monte Carlu láká na speciální Beach Club

    S létem je ve světě módy neodlučitelně spjatá řada pop-upů a speciálních eventů pořádaných nejluxusnějšími značkami. Mezi pomyslné krále podobných akcí patří módní dům Jacquemus. Již několik let odhalí každé letní období speciální butik i plážový set-up. Jinak tomu není ani letos, společnost tentokrát odstartovala léto v Monte Carlu.

    Second hand už není plán B. Jeho trh roste rychleji než inflace

    Ještě nedávno byl second hand doménou těch, kteří chtěli ušetřit, nebo se oblékali „trochu jinak“. Dnes se z něj stává plnohodnotný módní proud. Podle aktuálního ThredUp Resale Reportu čeká trh s oblečením z druhé ruky velká budoucnost. Za pět let má dosáhnout hodnoty 367 miliard dolarů. Pro představu, to je vyšší číslo než představuje módní průmysl Itálie. A kdo za tímhle růstem stojí? Jednoznačně generace Z.

    Letní trendy se hlásí o slovo. Otevřete jim dveře svého šatníku

    Sluncem protkané dny se blíží mílovými kroky, a proto není na co čekat. O naši pozornost začínají bojovat letošní letní trendy. Některé však mohou být trochu oříšek. Nebojte se přesto otevřít jim dveře svého šatníku, uvidíte, že si v něm snadno najdou své právoplatné místo. Stačí je zkombinovat se správným doplňkem či ladícími nadčasovými kousky.

    Mezi elegancí a ideologií. Když Chanel špehovala pro Říši a Boss šil uniformy SS

    Když procházíte butiky Chanel nebo listujete kampaněmi Hugo Boss, málokdy si vzpomenete na chvíle, kdy se značky zapletly s jedním z nejtemnějších režimů 20. století. Zatímco Coco Chanel za války špehovala v pařížském hotelu Ritz pro nacistickou rozvědku, Hugo Boss oblékal příslušníky SS do pečlivě střižených uniforem. Luxus a moc se propojily s ideologií, která měla devastující následky pro celý svět.

    Dior cruise kolekce vzdala hold Římu. Do návrhů vetkala jeho historii

    Kreativní ředitelka Dior Maria Grazia Chiuri se s cruise kolekcí pro rok 2026 navrátila domů. Přehlídku totiž tentokrát odhalila ve svém rodném Římě. Návrhy proto řádně poctila jeho bohatou historii. Zaměřila se ale také na jeho stopu ve světě filmu. Výsledkem se stala jedna z jejích dosud nejpovedenějších show, která by ovšem mohla být její poslední.

    Léto volá po změně. Pánové vynosí mini šortky i pastelově růžovou

    S nadcházejícími letními měsíci přichází rovněž čas na změnu. Odložte kožené boty a prošívané bundy na dně šatních skříní. Vneste do svých outfitů čerstvý závan v podobě nejaktuálnějších trendů. Pánské módě mají letos v létě dominovat extra krátké šortky, monochromatické looky a klasická trička s nápisy. Na odvážlivce čeká i pastelově růžová barva.

    TikTok vyplodil další trend. Propaguje „zázračné“ chození po trávě

    Výlet do lesa, kochání se uklidňující zelení a procházení se po travnaté louce patří mezi zvyky, které jsou odjakživa považovány za prospěšné. Zdá se ovšem, že populární platforma TikTok v přirozeném počínání našla další virální trend. Její uživatelé totiž sdílí "zázračné" benefity takzvaného grounding nebo earthing, tedy propojení se s půdou.

    Nejcennější luxusní značkou je Porsche. Louis Vuitton předběhl letos Chanel

    Platforma Brand Finance každoročně vydává žebříček nejcennějších luxusních a prémiových značek. Letos seznamu již po osmé vládne společnost Porsche. V těsném závěsu se ovšem umístil módní dům Chanel, který tentokrát o jedno místo předběhl svou konkurenci, Louis Vuitton. Dior pak pro změnu získal titul nejsilnějšího luxusního brandu.

    Obléká Zendayu i Kendall Jenner. Kdo je Torishéju Dumi?

    Některým návrhářům trvá roky, než si získají pozornost módní scény. U jiných, jako je Torishéju Dumi, je to otázka pár měsíců. Talentovaná designérka poprvé zaujala v roce 2023 na Pařížském fashion weeku. O několik měsíců později oblékla herečku Zendayu a nedávno její kreace zazářila na Met Gala, kde její look předvedla modelka Kendall Jenner.

    Móda v kostce: Hermès má první sluchátka a Burberry čerpá z královské rodiny

    Značka Hermès uvede svá první designová sluchátka. Módní dům Burberry zase vydal jarní kampaň inspirovanou královskou rodinou, zatímco Rabanne zasadil letní kolekci do srdce Brazílie. Londýn vítá nejvýše umístěnou restauraci v Evropě, a to z dílny kuchaře Gordona Ramsay. A Pařížský týden pánské módy zná svůj oficiální kalendář.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―