Více

    ― Reklama ―

    Slavná společnost Orient Express přichází s lákavou novinkou. Její exkluzivní vlak La Dolce Vita složí poklonu italské přírodě, kultuře i gastronomii. Ponořte se do sladkého života na palubě nejluxusnějšího vlaku Itálie, z jehož pohodlí objevíte to nejlepší, co může země nabídnout. Nechte se omámit dechberoucí krajinou i delikátním jídlem.

    Na cestu napříč Evropou se proslulý Orient Express vydal poprvé už před 150 lety. Nyní známá společnost představuje nové luxusní zážitky, se kterými objevíte krásy evropského kontinentu. Tentokrát se zaměřila na Itálii, kterou bude od letošního jara brázdit její exkluzivní vlak s názvem La Dolce Vita. Jeho cílem je dle firmy vzdát hold „životu, duchu svobody, pohodě i potěšení“.

    Uvnitř luxusního vlaku, na kterém spolupracuje rovněž společnost Arsenale a Trenitalia, na vás proto čeká jen to nejvytříbenější potěšení. Vybrat si můžete z osmi dechberoucích itinerářů, které vás zavedou do jiných koutů Itálie. Všechny začínají v Římě, následně vás však dovezou až do Benátek, Matery, Toskánska, Piemontu, Portofina, Abruzza nebo Sicílie. Vlak tak protíná na 14 regionů.

    Zdroj: Orient Express

    Cestující budou mít možnost nejen obdivovat krásy Itálie zpoza oken svých luxusních lóží, vydají se je objevovat i na vlastní pěst. Součástí cesty jsou totiž také exkurze odhalující přírodní a kulturní dědictví jednotlivých destinací. Snad nejvíce jedinečná je ovšem cesta na Sicílii. Jednotlivé vagony se totiž na jižním pobřeží Kalábrie rozdělí a naloží se na první osobní železniční trajekt na světě.

    Prožijte Itálii naplno. Luxusní výhledy vystřídá prvotřídní kuchyně

    Sladký život vám však zaručí nejen to, co na vás čeká po vystoupení z vlaku, ale rovněž to, co sám ukrývá. Luxusní interiér totiž slouží jako pocta italskému řemeslu, typickému pro 60. a 70. léta minulého století. O jeho tvorbu se postaralo Dimorestudio z dílny architektů a designérů Emiliana Salci a Britta Moran. Oba pak čerpají inspiraci z takzvaného zlatého věku italského designu.

    Při luxusní cestě se však nasytí nejen vaše oči. Samozřejmou součástí vlaku je rovněž restaurace, jíž pevnou rukou vládne michelinský šéfkuchař Heinz Beck, pyšnící se hned třemi hvězdičkami. Menu je připravené tak, aby vám dovolilo naplno vychutnat regiony, míhající se za perfektně vyleštěnými okny. Ať už si tedy vyberete jakýkoli ze zmíněných itinerářů, o „la dolce vita“ máte postaráno.

    Zdroje: Orient Express, Luxury Train Tickets, Robb Report, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Naskočte na La Dolce Vita. Luxusní vlak nabízí to nejlepší z Itálie

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Slavná společnost Orient Express přichází s lákavou novinkou. Její exkluzivní vlak La Dolce Vita složí poklonu italské přírodě, kultuře i gastronomii. Ponořte se do sladkého života na palubě nejluxusnějšího vlaku Itálie, z jehož pohodlí objevíte to nejlepší, co může země nabídnout. Nechte se omámit dechberoucí krajinou i delikátním jídlem.

    - Reklama -

    Na cestu napříč Evropou se proslulý Orient Express vydal poprvé už před 150 lety. Nyní známá společnost představuje nové luxusní zážitky, se kterými objevíte krásy evropského kontinentu. Tentokrát se zaměřila na Itálii, kterou bude od letošního jara brázdit její exkluzivní vlak s názvem La Dolce Vita. Jeho cílem je dle firmy vzdát hold „životu, duchu svobody, pohodě i potěšení“.

    Uvnitř luxusního vlaku, na kterém spolupracuje rovněž společnost Arsenale a Trenitalia, na vás proto čeká jen to nejvytříbenější potěšení. Vybrat si můžete z osmi dechberoucích itinerářů, které vás zavedou do jiných koutů Itálie. Všechny začínají v Římě, následně vás však dovezou až do Benátek, Matery, Toskánska, Piemontu, Portofina, Abruzza nebo Sicílie. Vlak tak protíná na 14 regionů.

    Zdroj: Orient Express

    - Reklama -

    Cestující budou mít možnost nejen obdivovat krásy Itálie zpoza oken svých luxusních lóží, vydají se je objevovat i na vlastní pěst. Součástí cesty jsou totiž také exkurze odhalující přírodní a kulturní dědictví jednotlivých destinací. Snad nejvíce jedinečná je ovšem cesta na Sicílii. Jednotlivé vagony se totiž na jižním pobřeží Kalábrie rozdělí a naloží se na první osobní železniční trajekt na světě.

    Prožijte Itálii naplno. Luxusní výhledy vystřídá prvotřídní kuchyně

    Sladký život vám však zaručí nejen to, co na vás čeká po vystoupení z vlaku, ale rovněž to, co sám ukrývá. Luxusní interiér totiž slouží jako pocta italskému řemeslu, typickému pro 60. a 70. léta minulého století. O jeho tvorbu se postaralo Dimorestudio z dílny architektů a designérů Emiliana Salci a Britta Moran. Oba pak čerpají inspiraci z takzvaného zlatého věku italského designu.

    Při luxusní cestě se však nasytí nejen vaše oči. Samozřejmou součástí vlaku je rovněž restaurace, jíž pevnou rukou vládne michelinský šéfkuchař Heinz Beck, pyšnící se hned třemi hvězdičkami. Menu je připravené tak, aby vám dovolilo naplno vychutnat regiony, míhající se za perfektně vyleštěnými okny. Ať už si tedy vyberete jakýkoli ze zmíněných itinerářů, o „la dolce vita“ máte postaráno.

    Zdroje: Orient Express, Luxury Train Tickets, Robb Report, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Pánskou módu čeká revoluce. Žabky přechází z pláže na módní mola

    Klasická letní obuv získala upgrade. Uplynulé pánské módní přehlídky posunuly žabky na novou úroveň. Ty se tak kromě pláží mohou nově těšit na procházky po městě, či dokonce červeném koberci. Letošní i příští pánský letní šatník se bez nich proto neobejde. Populární obuv do své nabídky zařadily také značky jako The Row, Louis Vuitton či Prada.

    #SkinnyTok se zákazem nezmizel. Tvůrci vesele estetizují nezdravou štíhlost

    TikTok sice #SkinnyTok zakázal, ale obsah nabádající k nezdravé štíhlosti z platformy nezmizel. I za dalšími často nevinnými hashtagy se skrývá tlak přiblížit se tělesnému ideálu. Kult štíhlosti nahradil roky prosazovanou „body positivity“. Problém mohou představovat mimo jiné i léky používané na hubnutí, jako je třeba Mounjaro. Je proto důležité k obsahu, který na sociálních sítích vidíme, přistupovat kriticky.

    Jednoho chrání, druhé ničí. Jak vybrat efektivní eco-friendly SPF

    Krémy s SPF patří mezi nepostradatelné letní pomocníky. Navzdory jejich ochraně ovšem mnohé z nich představují nebezpečí pro mořské rostliny a živočichy. Využívané chemické ingredience přispívají k bělení korálů a narušují rozmnožování ryb. Naučte se letos v létě rozpoznat SPF, které oceníte nejen vy, ale také už tak ohrožené životní prostředí.

    Milán píše historii. Tamní týden módy odhalí očekávané módní premiéry

    Letošní podzimní týdny módy patří mezi jedny z nejzásadnějších v historii. Přes více než 10 módních domů totiž odhalí debuty svých nových kreativních ředitelů či ředitelek. Výjimkou není ani fashion week v Miláně. Italská metropole představí premiéry značek Versace, Jil Sander, Bottega Veneta a Gucci. Oslaví navíc 50. výročí Giorgio Armani.

    Burberry nadále modernizuje. Slaví nové ambasadory a perfektní marketing

    Burberry má za sebou turbulentní období, ale vše nasvědčuje tomu, že britský grál módy znovu našel svůj směr, a hlavně styl. Po změnách ve vedení a oznámení vzniku vlastní galerie, která má být otevřena v roce 2027, je vidět, že módní dům neplánuje jen „kosmetické“ úpravy. Zahájil komplexní a promyšlený proces modernizace, který má hlavu a patu a přináší výsledky, jež jsou vidět i cítit.

    Nenechte se rušit. Léto volá po odpočinku u populárních seriálů

    Léto není čas jen na cesty do dalekých krajin a odpoledne strávená na koupališti. Jedná se o perfektní období pro odpočinek dle vlastního gusta. Ať už chcete využít deštivá odpoledne, nebo si jen dopřát vytoužené vypnutí před televizí, čeká na vás seznam populárních seriálů. Letní měsíce vítají návrat osvědčených titulů i úplné nováčky.

    Kolekce bez jména i příběhu. Ashi Studio nepotřebuje storytelling

    Ve vznešených prostorách Musée de la Monnaie, kde stěny nesou paměť minulosti a stropy dýchají luxusem, se odehrála přehlídka, jež definuje novou úroveň módního vnímání. Bez názvu, bez vysvětlení, bez příběhu. Ashi Studio odhalilo podzimní couture kolekci jako ztělesnění mlčení, v němž zaznívá vše podstatné. Každý look přicházel pomalu, doprovázen jen jemným vyprávěním a dramatickou orchestrální kompozicí. 

    Gaby Solis i Bree Van De Kamp se vrací. Zoufalé manželky čeká pokračování

    Kultovní Wisteria Lane se opět probouzí k životu. Společnost Onyx Collective chystá seriál inspirovaný hitem Zoufalé manželky, tentokrát pod názvem Wisteria Lane. O návratu původních hereček se ale pouze spekuluje. Účast nepotvrdila Eva Longoria, Marcia Cross ani Teri Hatcher. Místo pokračování nás tak čeká fresh kapitola s novou sestavou sousedek.

    Je libo čerstvé pečivo? Gurmánské parfémy dobývají svět i naše smysly

    Teplý croissant, čerstvě upečený chléb s máslem nebo kousek narozeninového dortu. Vůně pečiva je jedním z nejvýraznějších parfémových trendů letošního roku. Symbolizuje totiž klid, pohodu a návrat do dětství. V době, kdy je jídlo často spojováno s přehnanou sebekontrolou, přichází hřejivé vůně jako něžná útěcha. Jaké parfémy stojí za zkoušku?

    Bílé tenisky na červeném koberci? Je to nerespekt a jednoznačné faux pas

    Na filmovém festivalu v Karlových Varech se rok co rok opakuje zvláštní fenomén. Slavnostní delegace přicházející na premiéry působí stylisticky poněkud nesourodě. Zatímco hlavní hvězdy září ve velké večerní, střihači filmů občas jen v šortkách a nazouvácích. Nejvíce ale zaráží jiná kombinace: honosná róba a bílé tenisky. Co si o tom myslíme v redakci?

    Paříž má předběžný rozvrh. Její podzimní fashion week přetéká debuty

    S postupem léta roste rovněž očekávání módní scény. Zářijové týdny módy představí hned několik důležitých debutů. A zdá se, že většinu z nich odhalí Paříž. Pořadatel tamního fashion weeku, Fédération de la Haute Couture de la Mode, zveřejnil ve čtvrtek předběžný kalendář, dle něhož akce odhalí na devět premiér nových kreativních ředitelů.

    Jak přežít tropy s elegancí? Ovládněte business dresscode i v létě

    Slunce pálí už od rána a vy víte, že vás čeká den v kanceláři. Kombinace, která v letních měsících dokáže potrápit i ty nejstylovější jedince. I v létě ale můžete zazářit s business outfity, které budou zároveň lehké a elegantní. Stačí sáhnout po správných materiálech a s několika nadčasovými kousky snadno vytvoříte vlastní letní capsule wardrobe.

    Personal branding není jen pro celebrity. Staňte se ikonou své sociální bubliny

    Být zapamatovatelný je v dospělém světě silnou zbraní. Cokoliv, v čem jste dobří, se může stát vaším poznávacím znamením. Pomůže vám v tom i takzvaný personal branding. Trend, rezonující hlavně na sociální síti TikTok, se stává nástrojem osobního projevu a může pracovat ve váš prospěch. Styl totiž sahá daleko za pouhé hranice módy.

    Móda v kostce: Kendall Jenner září pro Prada a Londýn vystaví šatník Alžběty II.

    Módní dům Prada vydal kampaň pro letošní podzim, v níž mimo jiné záři i Kendall Jenner. Návrhářka Phoebe Philo odhalila svou čtvrtou kolekci a MM6 Maison Margiela obnovil spolupráci s Dr Martens. Londýn na jaře přivítá výstavu odhalující šatník královny Alžběty II. Značka American Eagle pak za svou ambasadorku jmenovala herečku Sydney Sweeney.

    Kylie Jenner poprvé pro Miu Miu. Podzimní kampaň boří genderové stereotypy

    Kde se archetypy potkávají se svěží perspektivou. I tak definuje Miu Miu kampaň pro letošní podzim a zimu názvem Feminities. Řada přepisuje tradiční genderové stereotypy a zažité představy o ženskosti. Kousky spojují jemnost spodního prádla s volnějším oblečením, typickým pro pánskou módu. Značka zapojila do kampaně výrazné osobnosti napříč obory, včetně Kylie Jenner, která s Miu Miu spolupracuje poprvé.

    New York zná svůj kalendář. Rýsuje obrysy fashion weeku pro jaro 2026

    Zástupci Council of Fashion Designers of America (CFDA), oficiálního pořadatele Newyorského týdnu módy, zveřejnili předběžný rozvrh očekávané události. Fashion week v polovině září představí kolekce pro jaro 2026. Svůj debut tentokrát odhalí devět návrhářů. Chybět naopak bude Marc Jacobs, Ralph Lauren, Thom Browne nebo Willy Chavarria.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―