Více

    ― Reklama ―

    Světy vysokorychlostního motorsportu a luxusní módy se nikdy nepřiblížily tak těsně jako nyní. Louis Vuitton oficiálně vstoupil do partnerství s Formulí 1. Desetiletá smlouva přinese nejen proměnu vizuální identity sportu, ale i redefinici vztahu módy a automobilismu. Nový krok potvrzuje rostoucí důležitost sportu pro módní průmysl. 

    Módní domy stále častěji vyhledávají spojení s globálními sportovními událostmi. Příkladem jsou loňské olympijské hry v Paříži nebo dlouholetá spolupráce značek jako Prada a Adidas. Louis Vuitton už v minulosti dokázal, že umí propojit luxus s vrcholovými soutěžemi. S Formulí 1 značka poprvé spolupracovala na Velké ceně Monaka v roce 2021, nyní však posouvá svou přítomnost daleko dále.

    Ze zavazadel na stupeň vítězů. Monogram Louis Vuitton má lemovat závodní okruh

    Součástí nové spolupráce bude nejen výrazná vizuální prezentace Louis Vuitton na závodních okruzích, kde se objeví jeho ikonické monogramy. Zahrnuté budou také exkluzivní akce inspirované světem F1 a haute couture. Značka se postará o design speciálních trofejí i VIP pohostinství pro nejvlivnější hosty šampionátu. Očekává se, že v rámci partnerství vzniknou limitované edice kufrů a doplňků, které propojí luxusní estetiku s DNA motorsportu.

    Spojení Louis Vuitton s automobilismem má hluboké historické kořeny. Už na konci 19. století návrhář Georges Vuitton vyráběl luxusní kožené kufry pro automobilové cestovatele. Partnerství s F1 tak není jen otázkou loga na trati, ale pokračováním dlouholeté tradice. Formule 1 i Louis Vuitton sdílejí filozofii neustálého posouvání hranic. Ať už v precizním řemeslném zpracování haute couture, nebo v aerodynamických inovacích závodních vozů.

    Fúze nečekaného rozměru. Motorsport dostává zcela nový výraz

    Ředitel F1 Stefano Domenicali to shrnul jasně: „Je to partnerství dvou globálních ikon, které spojuje vášeň pro inovace, dokonalost a kreativitu.“ Louis Vuitton může změnit nejen vizuální identitu F1, ale také přilákat nové fanoušky. Primárně ty, kteří dříve motorsport považovali za příliš vzdálený světu high fashion. Vstup módního domu do této atmosféry znamená nejspíše i zcela nové spolupráce, které propojení sportu a módy posunou na novou úroveň.

    Zdroj: Formula 1

    V letošním roce se tedy nebude jezdit jen o vítězství a mistrovské body, ale také o to, jak ikonická Formule 1 redefinuje svou ikonickou image. S Louis Vuitton po boku se dá předpokládat, že bude zřejmě stylovější než kdy dřív. Historicky jde navíc o největší spolupráci v oblasti motorsportu a vysoké módy. Módní scéna proto s napětím očekává, co vše jí může exkluzivní partnerství ještě nabídnout.

    Zdroje: Formula 1, Instagram, HighSnobiety, Hypebae

    ― Reklama ―

    Když luxus potká rychlost. Louis Vuitton mění pravidla hry Formule 1

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Světy vysokorychlostního motorsportu a luxusní módy se nikdy nepřiblížily tak těsně jako nyní. Louis Vuitton oficiálně vstoupil do partnerství s Formulí 1. Desetiletá smlouva přinese nejen proměnu vizuální identity sportu, ale i redefinici vztahu módy a automobilismu. Nový krok potvrzuje rostoucí důležitost sportu pro módní průmysl. 

    - Reklama -

    Módní domy stále častěji vyhledávají spojení s globálními sportovními událostmi. Příkladem jsou loňské olympijské hry v Paříži nebo dlouholetá spolupráce značek jako Prada a Adidas. Louis Vuitton už v minulosti dokázal, že umí propojit luxus s vrcholovými soutěžemi. S Formulí 1 značka poprvé spolupracovala na Velké ceně Monaka v roce 2021, nyní však posouvá svou přítomnost daleko dále.

    Ze zavazadel na stupeň vítězů. Monogram Louis Vuitton má lemovat závodní okruh

    Součástí nové spolupráce bude nejen výrazná vizuální prezentace Louis Vuitton na závodních okruzích, kde se objeví jeho ikonické monogramy. Zahrnuté budou také exkluzivní akce inspirované světem F1 a haute couture. Značka se postará o design speciálních trofejí i VIP pohostinství pro nejvlivnější hosty šampionátu. Očekává se, že v rámci partnerství vzniknou limitované edice kufrů a doplňků, které propojí luxusní estetiku s DNA motorsportu.

    Spojení Louis Vuitton s automobilismem má hluboké historické kořeny. Už na konci 19. století návrhář Georges Vuitton vyráběl luxusní kožené kufry pro automobilové cestovatele. Partnerství s F1 tak není jen otázkou loga na trati, ale pokračováním dlouholeté tradice. Formule 1 i Louis Vuitton sdílejí filozofii neustálého posouvání hranic. Ať už v precizním řemeslném zpracování haute couture, nebo v aerodynamických inovacích závodních vozů.

    - Reklama -

    Fúze nečekaného rozměru. Motorsport dostává zcela nový výraz

    Ředitel F1 Stefano Domenicali to shrnul jasně: „Je to partnerství dvou globálních ikon, které spojuje vášeň pro inovace, dokonalost a kreativitu.“ Louis Vuitton může změnit nejen vizuální identitu F1, ale také přilákat nové fanoušky. Primárně ty, kteří dříve motorsport považovali za příliš vzdálený světu high fashion. Vstup módního domu do této atmosféry znamená nejspíše i zcela nové spolupráce, které propojení sportu a módy posunou na novou úroveň.

    Zdroj: Formula 1

    V letošním roce se tedy nebude jezdit jen o vítězství a mistrovské body, ale také o to, jak ikonická Formule 1 redefinuje svou ikonickou image. S Louis Vuitton po boku se dá předpokládat, že bude zřejmě stylovější než kdy dřív. Historicky jde navíc o největší spolupráci v oblasti motorsportu a vysoké módy. Módní scéna proto s napětím očekává, co vše jí může exkluzivní partnerství ještě nabídnout.

    Zdroje: Formula 1, Instagram, HighSnobiety, Hypebae

    ― Reklama ―

    New York diktuje beauty trendy. Do popředí vnáší maximalismus

    Uplynulé přehlídky na Newyorském týdnu módy neodhalily jenom kousky, které nadcházející podzim a zimu zaplní naše šatníky. Představily rovněž beauty prvky, bez nichž bychom se následující chladné období neobešly. Sychravé počasí totiž rozzáří maximalismus, ať už v podobě peří, výrazných tvářenek, nebo klasických smokey eyes.

    Daniel Lee stojí na rozcestí. Chystá se na poslední show pro Burberry?

    Módní karty ještě nejsou zcela rozdané. Dále se spekuluje hned o několika změnách ve vedení světových značek. Jednou z nich je také Burberry, v jejímž čele stojí návrhář Daniel Lee. Společnosti totiž nepřinesl tak ohromující úspěch, jak očekávala. Spekuluje se proto o tom, že by jeho pondělní show v Londýně mohla být ta poslední.

    Miu Miu drží status nejžádanější značky. Karty mezi velkými hráči zamíchaly Coach a Ugg

    Platforma Lyst provedla módní bilanci za poslední čtvrtletí roku 2024. Dlouho očekávaná zpráva Lyst Index potvrdila neutuchající oblibu značky Miu Miu. Přinesla však překvapení. Do žebříčku hot brandů se probojovaly cenově dostupnější firmy jako Ugg a COS, zatímco seznamu nejvyhledávanějších produktů dominovala kabelka Brooklyn od Coach.

    Spotify osvěžil dávný trend. Pink Pilates Princess zaplňuje posilovny i mola

    Hudební streamovací služba Spotify s koncem roku hodnotí zvyky svých posluchačů. Loni například udělila milovníkům trendy pozitivního popu nálepku Pink Pilates Princess. Obnovila tak již existující pojem, kdysi dominující platformě TikTok. Životní styl romantizující denní rituály a pilates, se špetkou pastelově růžové, se tak opět prodral na povrch.

    Když náhoda změní osud. Jak se Anok Yai stala hvězdou modelingu?

    Život je jen náhoda - známá věta v případě Anok Yai dostává zcela nový rozměr. Jedna fotka. Tolik totiž stačilo k tomu, aby se studentka biochemie proměnila na jednu z nejžádanějších modelek současnosti. Během jediného dne se její život obrátil naruby a svět módy rázem získal novou ikonu. Jak se ale neuvěřitelná životní změna seběhla?

    Povlečení pro náročné. Vyměňte staré ložní prádlo za luxusní materiály

    Ložnice patří u mnohých z nás mezi nejoblíbenější místa v bytě. Po otevření dveří udeří do nosu vůně vypraného prádla, všude je čisto a nic nebrání ulehnutí do delikátního povlečení. Máte ale peřiny i polštář zabalené ve správné látce? Na materiálu při každodenním používání nesmírně záleží. Nejlepší službu vám udělá hedvábí, len či mušelín.

    Alex Consani pokračuje na vzestupu. Mění význam slova modelka

    Uplynulý rok opět ukázal, že i svět zdánlivě podobných modelek dokáže vyprodukovat nečekané překvapení. Tentokrát se jím stala zářící hvězda Alex Consani. Jednadvacetiletá ikona nejen, že získala titul modelky roku, především si získala srdce mnohých milovníků módy. Oceňují na ní její vytříbený vkus, ale především vzácnou hravost, upřímnost a humor.

    Pád rapové ikony. Jak si Kanye West vyšlapal cestu k sebezničení?

    Kdysi inovátor a průkopník hudebního průmyslu, nyní ztělesnění skandálu a nenávisti. Kanye West překročil hranice provokace a jeho činy už nejsou jen excentrickým vyjádřením, ale otevřeným šířením extremismu. Od antisemitismu přes manipulaci se svou ženou až po šokující obsah na sociálních sítích. Jeho pád nabírá neuvěřitelnou rychlost.

    Hvězdy mezi poraženými. Společnosti Hermès a Moncler Group překonaly očekávání

    Módní společnosti začínají hodnotit výsledky z posledního čtvrtletí loňského roku. Navzdory nepříznivým ekonomickým podmínkám se tentokrát na bojovém poli, posetém silnou konkurencí, podařilo zvítězit Hermès a Moncler Group. Obě společnosti totiž úspěšně překonaly odhady analytiků. Do nového roku tak vstupují s čerstvým optimismem.

    Z divočiny přímo na mola. Zvířecí vzory v roce 2025 přitvrzují

    Zvířecí vzory jsou stálice, která nikdy úplně nezmizela. V posledním roce dostala nový impuls, a to díky trendy vlně inspirované mafiánskými manželkami i návratem maximalismu. Svět módy navíc nikdy neusíná na vavřínech, a tak letošek přináší zvířecí vzory v surovější, neotesané a přirozenější podobě. Nezapomněl ale ani na jejich sourozence, kožešinu.

    Temnota, glamour i drama. Khaite FW25 definuje aktuální trendy

    New York Fashion Week přinesl další sezonu plnou ikonických momentů a jedním z vrcholů byla bezpochyby přehlídka Khaite FW25. Catherine Holstein, kreativní síla stojící za značkou, představila kolekci, která dokonale vystihuje, kam se móda v roce 2025 ubírá. Minimalismus se setkal s dramatem, ženskost s maskulinními prvky a tradice s nečekanými detaily. Výsledek? Kolekce, která definuje současný styl. 

    Móda v kostce: Burberry oslavuje filmovou romanci a Thom Browne uzavřel NYFW

    Newyorský týden módy skončil ve velkém. Svou přehlídkou ho uzavřel Thom Browne. Ostatní značky se mezitím soustředí na nové kampaně. Burberry vydal reklamu, založenou na filmových romantických chvílích v Londýně. Módní dům Miu Miu pro změnu odhalil film, vyprávějící příběh kabelky Wander a značka DKNY do svých řad přijala Lily Moss.

    Svěží jarní závan ocení i vaše terasa. Zkrášlete ji houpačkou či moderními světly

    První teplé dny, romantické jarní večery a perfektní společnost. Mnozí se nemohou dočkat, až tyto chvíle s přicházejícím jarem nastanou. Pokud na svůj moment čeká i vaše zahrada či terasa, dopřejte jim svěží vylepšení. Ať už se ve velkém vrhnete na obměnu nábytku, nebo jen dodáte atmosféru doplňky, vytvoříte zajisté vaše nejoblíbenější místo.

    Dívejte se na svět se stylem. Zbystřete pomocí letošních trendy brýlí

    Brýle už dávno nejsou jen nezbytným pomocníkem. Především v posledních sezónách slavné módní domy zařídily, aby se z nich stal také klíčový doplněk. Stejně jako jiné součásti šatníku, také ony však spadají pod přísný diktát trendů. Letos tedy zazáříte jak v maximalistických obroučkách, tak retro pilotkách nebo klasicky kulatých rámech.

    Přichází čas na detaily. Stylové hodinky podtrhnou jarní eleganci

    S blížícím se jarem přichází nové možnosti kombinování doplňků. Oblíbeným ozvláštněním looku jsou mimo jiné hodinky, jejichž popularita letos roste, především pak těch analogových. Návrháři v letošních kolekcích představili pár zajímavých kousků, které snadno pozvednou outfit na novou úroveň. Nechybí divoké barvy ani retro styl.

    Newyorské klasiky opět zazářily. Úspěch sklidil Coach, Tory Burch i Carolina Herrera

    Týden módy v New Yorku je v plném proudu. Po rušném víkendu odhalily řady další stálice hlavního amerického města módy. Tory Burch zabrousila do sportswear a potvrdila svou fascinaci praktičností. Coach oslnil pohledem do minulosti a módní dům Carolina Herrera představil vlastní pojetí podzimu. Místo spadaných listů věnoval show květinám.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―