Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    Populární snímek Babygirl nechává diváky neustále hádat. Kdo z hlavních postav má v daný moment navrch? Komu patří skutečná kontrola? Dynamický vztah mezi úspěšnou CEO Romy a jejím stážistou Samuelem zachytily i bravurně zvolené kostýmy. Reflektují nejen zřejmé sociální statusy postav, ale také jejich skryté opravdové já.

    Populární film Babygirl zachycuje napínavou dynamiku zakázaného milostného vztahu. Rozpoutá se mezi úspěšnou ředitelkou robotické firmy Romy a jejím o téměř 20 let mladším stážistou Samuelem. Čím hlouběji mu jinak rezervovaná Romy propadá, tím více poodkrývá své autentické já. Spolu s ní se mění i její vytříbený šatník, o který se postarali kostyméři Kurt Swanson a Bart Mueller.

    Na začátku filmu mluví oblečení hlavních postav zcela jasně. Romy, ztvárněná oceňovanou herečkou Nicole Kidman, se na scéně poprvé objeví v outfitech typických pro styl quiet luxury. Jasně tak dává najevo své postavení ředitelky úspěšné firmy. Zároveň jsou ale její looky v podobě lehkých halenek z organzy, měkkých kašmírových svetrů a květinových šatů překvapivě jemné a ženské.

    Zdroj: Reuters

    V módních volbách Remy vyniká nejen falešná nevinnost, ale i její snaha mít nad vším kontrolu. Luxusní kabát od Max Mara tak vždy na těsno zaváže kolem útlého pasu. Také zvolené odstíny leží spíše na neutrální půdě. Spolu s tím, jak popouští uzdu vlastní sexualitě však začne šatník Remy nabývat nové podoby. Dá průchod mnohem uvolněnějším kouskům v sytých až erotických tónech.

    Sociální status není vše. Samuel získá kontrolu i v ušmudlané Nike mikině

    Mladý stážista Samuel, jehož ztvárnil Harris Dickinson, rovněž transparentně odhaluje svůj sociální status. Jeho nesedící a pomačkaný oblek s nesprávně zavázanou kravatou, doplněný o neforemnou zimní parku a staré Dr. Martens, mluví za vše. Nejedná se přitom o smyšlený outfit, kostyméři ho založili na reálných fotkách poté, co do vyhledavače Google zadali „stážista v metru“.

    Na první pohled se tak díky luxusním kabelkám, perfektně střiženým sukním a uhlazeným halenkám zdá, že má navrch Remy. Začínající stážista však nad ní začne mít moc ve chvíli, kdy oba pohltí jejich strhující vztah. Dokonalým příkladem je chvíle, kdy se oba setkají v hotelovém pokoji, do kterého Remy dorazí ve Valentino podpatcích a až příliš jasně dominantních černých šatech.

    Samuel ji naopak přivítá ve staré Nike mikině, ukazující, že nad schůzkou příliš nepřemýšlel. Ovšem i když za ním Remy přišla s účelem románek ukončit, její volba outfitu mluví jinak. Drzý stážista se navíc nebojí na její přehnaně okatý svůdný look poukázat. Podobným způsobem promlouvají kostýmy k divákům po celou dobu trvání snímku Babygirl, a posouvají ho tak na další úroveň.

    Zdroje: Grazia Magazine, The Ringer, Refinery 29, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:A24

    Hra na kočku a myš. Kostýmy snímku Babygirl reflektují strhující proměnu

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Populární snímek Babygirl nechává diváky neustále hádat. Kdo z hlavních postav má v daný moment navrch? Komu patří skutečná kontrola? Dynamický vztah mezi úspěšnou CEO Romy a jejím stážistou Samuelem zachytily i bravurně zvolené kostýmy. Reflektují nejen zřejmé sociální statusy postav, ale také jejich skryté opravdové já.

    - Reklama -

    Populární film Babygirl zachycuje napínavou dynamiku zakázaného milostného vztahu. Rozpoutá se mezi úspěšnou ředitelkou robotické firmy Romy a jejím o téměř 20 let mladším stážistou Samuelem. Čím hlouběji mu jinak rezervovaná Romy propadá, tím více poodkrývá své autentické já. Spolu s ní se mění i její vytříbený šatník, o který se postarali kostyméři Kurt Swanson a Bart Mueller.

    Na začátku filmu mluví oblečení hlavních postav zcela jasně. Romy, ztvárněná oceňovanou herečkou Nicole Kidman, se na scéně poprvé objeví v outfitech typických pro styl quiet luxury. Jasně tak dává najevo své postavení ředitelky úspěšné firmy. Zároveň jsou ale její looky v podobě lehkých halenek z organzy, měkkých kašmírových svetrů a květinových šatů překvapivě jemné a ženské.

    Zdroj: Reuters

    - Reklama -

    V módních volbách Remy vyniká nejen falešná nevinnost, ale i její snaha mít nad vším kontrolu. Luxusní kabát od Max Mara tak vždy na těsno zaváže kolem útlého pasu. Také zvolené odstíny leží spíše na neutrální půdě. Spolu s tím, jak popouští uzdu vlastní sexualitě však začne šatník Remy nabývat nové podoby. Dá průchod mnohem uvolněnějším kouskům v sytých až erotických tónech.

    Sociální status není vše. Samuel získá kontrolu i v ušmudlané Nike mikině

    Mladý stážista Samuel, jehož ztvárnil Harris Dickinson, rovněž transparentně odhaluje svůj sociální status. Jeho nesedící a pomačkaný oblek s nesprávně zavázanou kravatou, doplněný o neforemnou zimní parku a staré Dr. Martens, mluví za vše. Nejedná se přitom o smyšlený outfit, kostyméři ho založili na reálných fotkách poté, co do vyhledavače Google zadali „stážista v metru“.

    Na první pohled se tak díky luxusním kabelkám, perfektně střiženým sukním a uhlazeným halenkám zdá, že má navrch Remy. Začínající stážista však nad ní začne mít moc ve chvíli, kdy oba pohltí jejich strhující vztah. Dokonalým příkladem je chvíle, kdy se oba setkají v hotelovém pokoji, do kterého Remy dorazí ve Valentino podpatcích a až příliš jasně dominantních černých šatech.

    Samuel ji naopak přivítá ve staré Nike mikině, ukazující, že nad schůzkou příliš nepřemýšlel. Ovšem i když za ním Remy přišla s účelem románek ukončit, její volba outfitu mluví jinak. Drzý stážista se navíc nebojí na její přehnaně okatý svůdný look poukázat. Podobným způsobem promlouvají kostýmy k divákům po celou dobu trvání snímku Babygirl, a posouvají ho tak na další úroveň.

    Zdroje: Grazia Magazine, The Ringer, Refinery 29, YouTube

    ― Reklama ―

    Podzimní trendy konečně myslí na normální pleť. Vrací se ale i obávané concealer lips

    Ať už patříte mezi milovníky léta, nebo nadšeně vyhlížíte podzim, barevné roční období je v módě důležitým časem. Pozadu však není ani beauty průmysl. Letošní podzimní trendy už pomalu klepou na dveře a nabízí opravdu originální portfolio make-up novinek. Vypadá to, že nás čeká jak návrat do minulosti, tak překvapivé nové styly líčení.

    Pinterest předpovídá trendy podzimu. Kraluje jim láska k second handům

    Platforma Pinterest odhalila report předpokládající trendy letošního podzimu. Založený je především na vyhledávání jejích Gen Z uživatelů. Ti si zamilovali především nakupování z druhé ruky a vintage kousky. Na scénu ovšem vrací také preppy styl nebo módu 60. let. Zalíbení našli rovněž v outfitech inspirovaných jejich oblíbenými kofeinovými nápoji.

    Pravý luxus nemá logo. Nadčasová „logoless“ móda je stále nejlepší investicí

    V módním světě plném křiklavých log a výrazných monogramů stojí na opačném konci spektra hnutí, jenž si nepotřebuje dokazovat svou hodnotu. Logoless styl, tedy luxus bez loga. Mluví kvalitou materiálů, dokonalým střihem a pečlivými detaily. Navzdory trendy maximalismu zůstává pevně zakotvený v nadčasové eleganci, kterou trendy neovlivní.

    Znáte pohnutou pověst Dolce & Gabbana? Kontroverze střídá výsměch

    Italské duo návrhářů Dolce & Gabbana vytvořilo jednu z nejvýraznějších značek luxusní módy posledních dekád. Její estetika je odvážná, teatrální a hluboce zakořeněná v italské kultuře. Jenže vedle zlatých brokátů, krajkových rób a ikonických kabelek se na povrch opakovaně dostávají provokativní skandály. Módní dům Dolce & Gabbana se tak ocitá v unikátní pozici, je totiž obdivována i nenáviděna zároveň.

    Pánové, letos je trendem zazářit. Je to i vaše svatba

    Tradiční svatební outfity už dávno nejsou „cool“. Díky neustálému boji za genderovou rovnoprávnost se dnes na svatbách rozhodně netočí vše jen kolem nevěsty. Pánská svatební móda se rychle mění a nabírá na odvaze. Moderní svatební outfity pro muže nabízí například značka Tanner Fletcher. Trendu „It’s his wedding too“ však v posledních týdnech vévodí profesionální hráč NFL Kylen Granson a jeho bílý plášť.

    Módní dům Pucci vstává z mrtvých. Deklaruje Pucci Girl Summer

    Popkulturní estetiky v posledních letech směle ovládají nejen naše instagramové feedy, ale i životní styl a šatník. V létě 2023 jsme byli posedlí Barbiecore, zatímco minulý rok se nesl ve znamení Brat Summer, pod taktovkou zpěvačky Charli XCX. Jaký trend ale kraluje letošnímu létu? No přeci styl Pucci Girl Summer, který si získal sympatie internetových it-girls jako Hailey Bieber nebo Alexandra Saint Mleux.

    Čtení je opět v módě. Interiérový trend diktuje nekonečné zásoby knih

    Čtení je koníček, kteří mnozí z nás s rozmachem moderních technologií opustili. Zdá se ovšem, že opět přichází do módy. Svět interiérového designu totiž dobývá trend s názvem Bookshelf Wealth. Jeho esencí je láska ke knihám, která diktuje zaplněné police oblíbených příběhů a předmětů od podlahy ke stropu. Klíčem k úspěchu je však autenticita.

    Kim Kardashian jako kulturní zbraň značky Balenciaga. Co bude dál?

    Když Kim Kardashian poprvé vkročila na červený koberec zahalená v černém body Balenciaga, zakrývající i obličej, bylo jasné, že se rodí zásadní módní moment. Spojení Kim a návrháře Demny Gvasalia přerostlo běžné partnerství mezi celebritou a značkou. Jejich vztah se stal kulturním fenoménem a zapsal se do historie stejně jako Alexander McQueen a Kate Moss. Oba redefinovali, co znamená být ikonou.

    Česko má jasno. Do boje o Oscara pošle dokument Ještě nejsem, kým chci být

    Dokument režisérky Kláry Tasovské Ještě nejsem, kým chci být získal další uznání. Česká filmová a televizní akademie ho vyšle do boje o Oscara. Usilovat bude o výhru v kategorii mezinárodní celovečerní film. Snímek sleduje příběh fotografky Libuše Jarcovjákové a zachycuje underground 80. let v Československu i útěk do Západního Berlína.

    Valentino čekají změny. Jacopo Venturini opouští pozici CEO značky

    Módní dům Valentino ve čtvrtek oznámil nečekanou zprávu. Zveřejnil totiž, že se na základě oboustranné dohody rozhodl propustit dosavadního generálního ředitele Jacopa Venturini. Příčinou odchodu jsou osobní důvody. Prozatím není jasné, kdo na prázdné křeslo CEO usedne nyní. Alessandro Michele však zůstává kreativním ředitelem.

    Maskulinita má novou tvář. Seznamte se s fenoménem performative male

    Sociální sítě vytvořily další pomíjivý trend. Tentokrát ho ovšem stejným dechem samy kritizují. Jedná se o novou formu maskulinity, které však chybí jakákoli autenticita. Nová pánská estetika místo toho usiluje o validaci založenou na uměle, ale velmi pečlivě vykonstruovaném vzhledu. Takzvaný performative male tak dělá vše pro to, aby zaujal.

    Wednesday opět naservírovala Goth glamour. Její styl vykouzlí i renomovaní návrháři

    Jen málokterý módní fenomén posledních let zasáhl kulturu tak silně jako Wednesday Addams. Když první série seriálu vtrhla na obrazovky, nezůstalo jen u děsivě okouzlující atmosféry. Z temnoty vystoupil i nový stylový archetyp. Goth glamour. S druhou sérií, která nyní přichází na Netflix, je jasné, že se do něj ponoříme znovu. A možná ještě hlouběji.

    Trend tooth gems rozzáří každý úsměv. Má však jasná pravidla

    Řekněte sýr! Trend tooth gems, neboli kamínků na zuby, je zpět a dovádí Y2K estetiku k dokonalosti. Historie zubních šperků ale sahá daleko za přelom milénia, zdobili se jimi už Mayové. Nyní se ozdoby vracejí jako módní statement. Aplikace je rychlá a bezbolestná, ale má pravidla. Špatně přilepený šperk může způsobit víc škody než parády.

    Luxusní zboží jako dlouhodobá investice. Second hand trhu kralují slavné kabelky

    Čím dál více zákazníků v kontextu dlouhodobé nepříznivé a nestabilní ekonomické situace hledají vhodné způsoby, jak zhodnotit své peníze. Obracejí se proto na second hand trh, kde investují především do ikonických kabelek. Mezi nejpopulárnější modely patří ty z dílny značky Hermès. Na oblibě ale narůstají i tašky Chanel, Louis Vuitton či Goyard.

    Vaše nejkrásnější noční můra? Nechyběly by v ní couture modely od Roberta Wun

    Robert Wun je jméno, které v kalendáři Pařížského týdne haute couture módy jen tak nepřehlédnete. Hongkongský návrhář debutoval na světoznámém molu v roce 2023. Od té doby si pomalu, ale jistě vydobývá pověst grand couturiéra nové generace. Jeho fascinující a znepokojivé návrhy protkané hororovými motivy milují nejen sociální sítě, ale i celebrity, jako je zpěvačka Beyoncé nebo rapperka Cardi B.

    Odolné oblečení není jen pro bohaté. Dle studie spolu jeho výdrž a cena nekorelují

    Studie z dílny Leeds University potvrdila, že výdrž oblečení a jeho cena spolu nekorelují. Neplatí tedy, že by odolné kousky čekaly pouze na bohaté. Naopak, nejlepších výsledků dosáhly modely se středními tržními cenami. Záleží ovšem rovněž na jiných faktorech, jako je například materiál nebo způsob, jakým se o svůj šatník staráme.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―