FUP_Pozadi_black
Více
    Více

      Jako každý rok, také letos luxusní značky přichystaly speciální kolekce, oslavující příchod nového lunárního roku. Letos se ponese ve znamení hada, a tak se společnosti nechaly inspirovat jeho motivy i symbolikou. Následující měsíce totiž slibují moudrost, intuici, stabilitu či transformaci. Je jen na vás v jakém kousku tyto kvality přivítáte.

      Rains pojal rok hada doslovně. Nabízí šupinami pokryté kousky

      Možná není náhodou, že se loňský rok nesl ve znamení zvířecích vzorů. Na výsluní se totiž opět dostal také motiv hadí kůže. A vzhledem k rychle se blížícímu roku hada se zdá, že módní scénu jen tak neopustí. Potvrdila to rovněž značka Rains, která vydala speciální „hadí“ kolekci. Do pomyslné hadí kůže proto nechala zahalit kabáty, pláštěnky, bundy, kšiltovky nebo drobné kabelky.

      Zdroj: Rains

      Moleskine shazuje svou kůži. Klasický design vyměnil za motiv hada

      Na vlnu oslav naskočila také luxusní značka diářů Moleskine. Svůj ikonický a klasický design tak náležitě vyměnila za motivy hada. Po jeho obalu se tak plazí pestří, ale také temní hadi, doplňující výraznou červenou květinu. K diáři se vzor hada hodí mimo jiné i proto, že se má následující rok dle čínské kultury a tradiční symboliky nést ve znamení moudrosti, intuice, ale také transformace.

      Zdroj: Moleskine

      Rok hada hraje Maison Margiela do karet. Oslavuje nejen zvíře, ale i číslo 6

      Pozadu nezůstal ani módní dům Maison Margiela, známý také jako MM6. Využil pak nejen symbol hada, ale také číslo, se kterým je jeho rok spojován. Odpovídá totiž i názvu samotné značky. Její fanoušci si tak mohou vybrat z gender inkluzivní řady triček a mikin, obsahující červený motiv hada, jenž překrývají číslice. Zakroužkovaná šestka pak odkazuje na 6. pořadí hada v cyklu 12 let.

      Zdroj: Maison Margiela

      Dr. Martens ozvláštnil své klasiky. Hadu propadly i ikonické boty

      Rok hada letos oslaví také proslulá značka Dr. Martens. Proměnila totiž své klasické modely tak, aby lépe odpovídaly nastávajícímu roku. Polobotky i typické boots proto zdobí drobná zlatá přezka, nesoucí decentní obrázek hada. Ikonickou obuv rovněž částečně zdobí vzor, připomínající hadí kůži. Nošení bot tak odpovídá dalším charakteristikám hada, jako je elegance nebo tajuplnost.

      Zdroj: Dr. Martens

      Burberry propůjčil hadovi své logo. Ve speciální kolekci oslavuje tradici i dědictví

      Není žádným tajemstvím, že se britský módní dům Burberry snaží už několik měsíců zoufale zvednout své tržby. Není proto překvapením, že se rozhodl využít nový lunární rok k vydání speciální kolekce. Zákazníky láká na klasické siluety, jimiž chce poctít svou „tradici a dědictví“. Výrazná červená barva pak odkazuje na štěstí a prosperitu. Logo Burberry zase dočasně pozřel drobný zamotaný had.

      Zdroj: Burberry

      Zdroje: Hypebeast, Burberry

      ― Reklama ―

      Foto:Rains

      Luxusní značky vítají rok hada. Slibuje moudrost, intuici i transformaci

      ― Reklama ―

      ― Reklama ―

      ― Reklama ―

      Jako každý rok, také letos luxusní značky přichystaly speciální kolekce, oslavující příchod nového lunárního roku. Letos se ponese ve znamení hada, a tak se společnosti nechaly inspirovat jeho motivy i symbolikou. Následující měsíce totiž slibují moudrost, intuici, stabilitu či transformaci. Je jen na vás v jakém kousku tyto kvality přivítáte.

      - Reklama -

      Rains pojal rok hada doslovně. Nabízí šupinami pokryté kousky

      Možná není náhodou, že se loňský rok nesl ve znamení zvířecích vzorů. Na výsluní se totiž opět dostal také motiv hadí kůže. A vzhledem k rychle se blížícímu roku hada se zdá, že módní scénu jen tak neopustí. Potvrdila to rovněž značka Rains, která vydala speciální „hadí“ kolekci. Do pomyslné hadí kůže proto nechala zahalit kabáty, pláštěnky, bundy, kšiltovky nebo drobné kabelky.

      Zdroj: Rains

      Moleskine shazuje svou kůži. Klasický design vyměnil za motiv hada

      Na vlnu oslav naskočila také luxusní značka diářů Moleskine. Svůj ikonický a klasický design tak náležitě vyměnila za motivy hada. Po jeho obalu se tak plazí pestří, ale také temní hadi, doplňující výraznou červenou květinu. K diáři se vzor hada hodí mimo jiné i proto, že se má následující rok dle čínské kultury a tradiční symboliky nést ve znamení moudrosti, intuice, ale také transformace.

      - Reklama -

      Zdroj: Moleskine

      Rok hada hraje Maison Margiela do karet. Oslavuje nejen zvíře, ale i číslo 6

      Pozadu nezůstal ani módní dům Maison Margiela, známý také jako MM6. Využil pak nejen symbol hada, ale také číslo, se kterým je jeho rok spojován. Odpovídá totiž i názvu samotné značky. Její fanoušci si tak mohou vybrat z gender inkluzivní řady triček a mikin, obsahující červený motiv hada, jenž překrývají číslice. Zakroužkovaná šestka pak odkazuje na 6. pořadí hada v cyklu 12 let.

      Zdroj: Maison Margiela

      Dr. Martens ozvláštnil své klasiky. Hadu propadly i ikonické boty

      Rok hada letos oslaví také proslulá značka Dr. Martens. Proměnila totiž své klasické modely tak, aby lépe odpovídaly nastávajícímu roku. Polobotky i typické boots proto zdobí drobná zlatá přezka, nesoucí decentní obrázek hada. Ikonickou obuv rovněž částečně zdobí vzor, připomínající hadí kůži. Nošení bot tak odpovídá dalším charakteristikám hada, jako je elegance nebo tajuplnost.

      Zdroj: Dr. Martens

      Burberry propůjčil hadovi své logo. Ve speciální kolekci oslavuje tradici i dědictví

      Není žádným tajemstvím, že se britský módní dům Burberry snaží už několik měsíců zoufale zvednout své tržby. Není proto překvapením, že se rozhodl využít nový lunární rok k vydání speciální kolekce. Zákazníky láká na klasické siluety, jimiž chce poctít svou „tradici a dědictví“. Výrazná červená barva pak odkazuje na štěstí a prosperitu. Logo Burberry zase dočasně pozřel drobný zamotaný had.

      Zdroj: Burberry

      Zdroje: Hypebeast, Burberry

      ― Reklama ―

      Nevěsty mají jasno. Jaro 2026 pohltí labutí píseň i záplava krajek

      New York není jenom hostem jednoho z nejdůležitějších světových týdnů módy. Pravidelně hostí rovněž Bridal Fashion Week, tedy řadu přehlídek věnovaných svatebním šatům. Poslední dávka kolekcí pro jaro 2026 odhalila nejdůležitější prvky, které budou nadcházející nevěsty definovat. Patří mezi ně korzety, krajky nebo načechrané tylové sukně.

      Móda pod vedením amatérských AI umělců. Přivádí k životu ty nejbujnější fantazie

      Na platformách jako TikTok, Instagram či Pinterest se rozmáhá nová kategorie digitální kreativity. Není to ani móda, ani čistě umění. Je to hybridní estetický vesmír, který vzniká díky generativní AI a vizím uživatelů bez formálního vzdělání v módním designu. Přesto právě tito „amatéři“ často přichází s nápady, které by si módní domy do svých showroomů netroufly ani vysnít. A publikum? To je z nich nadšené.

      Co byste si chtěli v budoucnu dokázat? Mít „swag“ jako Rihanna

      Rihanna je ten typ ženy, který může přijít pozdě na vlastní koncert a stejně vám to bude připadat jako stylový tah. Už roky nevydala album, a přesto je pořád všude. V kampaních, ve vzduchu, ve vašem "feedu". Jak to dělá? To je otázka, kterou si klademe všichni. A odpověď je překvapivě jednoduchá. Rihanna nemá swag. Ona je swag.

      Nejen šaty dělají člověka. Naučte se pod outfity volit správný typ podprsenky

      Podprsenky už dávno nejsou nutným a otravným kouskem oblečení. Ne každá žena se je proto rozhodne nosit, ovšem pokud ano, zůstává věčná otázka nad jejich vhodností a variabilitou. Ne každé spodní prádlo se totiž hodí pod libovolný outfit. Někdy je třeba promyslet jednotlivé střihy o trochu víc a zvolit ten, díky kterému váš look správně vynikne.

      Zamávejte nudnému prostoru. Oživit vlastní bydlení zvládnete i svépomocí

      Čas od času už nám vlastní bydlení může přijít trochu nuda. Nic na něm není vyloženě špatně, chybí mu však jistá jiskra. Jestliže někdy zatoužíte po oživení bytu či domu, ale nechcete se pouštět do přílišných úprav, využijte snadno dostupné vychytávky. Zvládnete je bez cizí pomoci, s minimem práce a nijak tím neponičíte ani pronajatý prostor.

      Spojení vysoké módy a fine dining. Pro generaci Z je jídlo symbolem luxusu

      V době, kdy jsou pro mladou generaci nedosažitelné cíle, jako je vlastní bydlení nebo nové auto, se pozornost přesouvá k menším, ale intenzivnějším formám potěšení. Proto na scénu přichází fine dining. Ne jako obyčejná nutnost, ale nový symbol statusu. Generace Z, která vyrůstala v digitálním světě a zažila pandemii i ekonomické turbulence, si začala cenit každodenních radostí, jež jsou dostupné, ale výjimečné. 

      Jacob Elordi vrátil na scénu knihy. Stal se z nich sexy módní doplněk

      Některé celebrity vědomě usilují o pozici "it girl" či světově proslulého "trendsettera". Jiné nemusí mít o podobnou roli zájem, přesto se jim ale daří své fanoušky silně ovlivňovat. Podobný efekt má na uživatele sociálních sítí i herec Jacob Elordi. Stačilo, aby odhalil svou lásku ke knihám a nevědomky stvořil trendy doplněk, dobývající módní scénu.

      Dior už má jasno. Pánské kolekce převezme Jonathan Anderson

      Úspěšný návrhář Jonathan Anderson má novou roli. Dle očekávání a spekulací módního světa povládne pánským kolekcím u francouzského módního domu Dior. Zástupci značky to oznámili ve čtvrtek. V pozici nahradí designéra Kima Jones, který od společnosti nedávno odešel. První řadu pro jaro 2026 chce Anderson odhalit v Paříži na konci června.

      Rebelka a vizionář. Herečka Florence Pugh a návrhář Harris Reed redefinují módní normy

      Hollywoodská herečka Florence Pugh otevřela dechberoucí show módního návrháře Harrise Reed na Londýnském týdnu módy neméně strhujícím způsobem. Její pojetí vlastní existence na módní scéně přesně odpovídá stylu fluidního experimentátora. Spolu nekompromisně zpochybňují zavedené normy. A dělají to zábavně a inspirativně.

      Vintage klasika získala moderní punc. Letošní teplou sezónu pohltí puntíky

      Módní scénu roku 2025 definuje návrat hned několika ikonických trendů. Kromě zvířecích vzorů nebo nízko posazených pasů tak letošní teplé sezóně hodlají kralovat rovněž puntíky. Klasický potisk zažil svůj vrchol v historii módy již několikrát. Tentokrát se ovšem vrací ve své moderní podobě, definované inovativními střihy či průhlednými látkami.

      Móda v kostce: Prada nalodila hvězdné ambasadory a On vyrazil do vesmíru

      Slavné módní značky nelení a vydávají jednu kampaň za druhou. Prada vítá léto s hvězdným projektem Days of Summer. Herečka Zendaya spolu s On pro změnu vyrazila do vesmíru a zpěvačka Beyoncé odhalila třetí kapitolu své dlouhodobé spolupráce s Levi's. Šperkařský dům Tiffany & Co. zase oslavuje sílu matek, ale také svých zaměstnankyň.

      Zapomeňte na neladící mikiny. Na teplé večery vytáhněte trendy vrstvy

      Pozdní jaro a barevné léto mají v oblasti módy důležité místo. Ačkoliv není vždy snadné vymyslet perfektní outfit s minimálním počtem kousků oblečení, teplé měsíce otvírají prostor pro poklady skryté v zimním šatníku. Na milované jarní a letní večery tak čekají chic vrstvy. Dejte sbohem nevzhledným mikinám, na scénu přichází vyladěné svršky.

      Luxusní módní domy na nic nečekají. Dior a Valentino vyhlíží letošní podzim

      Módní svět je vždy o krok napřed. Důkazem jsou luxusní značky, které navzdory rozkvétajícímu jaru hledí směrem k nadcházejícímu podzimu. Kreativní ředitelka Dior Maria Grazia Chiuri odhalila v Kjótu svou pre-fall ready-to-wear řadu. Návrhář Alessandro Michele pro změnu u módního domu Valentino představil pre-fall kampaň volající po zpomalení.

      Jarní závan v kosmetické taštičce. Multilíčidla navrací slávu make-upovému minimalismu

      Minimalismus si probojovává svoji cestičku i do make-upových taštiček. Jarní závan může být v kosmetickém arzenálu vítaným odlehčením, svěží roční období navíc přímo vybízí k vytřídění nepoužívané kosmetiky. Jestliže si občas povzdychnete, že máte produktů až příliš, dobrým řešením pro vás budou v současnosti tak trendy multilíčidla.

      Jak na znovuobjevený trend skinny jeans? Jediný styling tip je soudnost

      Ať chceme, nebo ne, skinny jeans jsou zpět na scéně. Po letech dominance volných střihů se módní kyvadlo znovu přehouplo a přiléhavé siluety se vracejí do hry. Ale zatímco široké nohavice sluší téměř všem, skinny jeans jsou zrádné. Dokážou vynést outfit do nebes, nebo naopak nemilosrdně odhalit to, co by mělo zůstat skryté.

      Jean Paul Gaultier má po pěti letech vedení. Do nové éry ho vpustí Duran Lantink

      Nizozemského návrháře Durana Lantink čeká nová životní kapitola. Stal se totiž novým kreativním ředitelem módního domu Jean Paul Gaultier a zároveň prvním nástupcem stejnojmenného návrháře. Ten opustil svou značku před pěti lety, od té doby jeho haute couture kolekce navrhovali různí designéři. Ikonickou značku tak čeká nová a o dost stabilnější éra.

      ― Reklama ―

      ― Reklama ―