Více

    ― Reklama ―

    Zapojení umělé inteligence, po potravinách pojmenované make-up looky či zaměření na duševní zdraví. To vše jsou trendy doprovázející nás už několik let. Jaké novinky budou ovšem charakterizovat následující rok? Beauty svět už má jasno. Jednat se bude o čerstvou vlnu korejské kosmetiky, vrstvení parfémů či inovativní produkty na rty.

    Jeden parfém nestačí. Příštímu roku bude dominovat voňavé vrstvení

    Zdá se, že maximalismus v roce 2025 ovládne nejen módní svět. Diktuje rovněž trendy, ovládající parfémovou scénu. Vrstvení dvou nebo více vůní je totiž čím dál populárnější praktikou. Vychází z touhy po tom, vytvořit si každý den parfém, odrážející momentální náladu. Ideální kombinace můžete dosáhnout nejen různými voňavkami, ale také „ochucenými“ deodoranty či tělovými krémy.

    Zdroj: Rare Beauty, Hermès

    Skin care dobyla Jižní Korea. Na scénu nastupují trendy nováčci

    Korejská kosmetika ovládá skin care scénu už několik let. Poslední měsíce letošního roku ovšem dokázaly, že ani po takové době nezaostává. Nabízí totiž mladou krev v podobě značek, jako je Anua, Mixsoon nebo Beauty of Joseon. Poslední jmenovaná obletěla sociální sítě především díky svým SPF krémům na obličej. Dá se tedy předpokládat, že s podobnou vervou zapůsobí i v roce 2025.

    Místo drogérie do lékárny. Beauty inovaci ovládají exozomy

    Neustálý vývoj beauty světa dal vzniknout novému šílenství. Umožnil totiž využívání exozomů, původně určených pro léčbu rakoviny, obezity a dalších zdravotních problémů, také v kosmetice. Mikroskopické vezikuly usnadňují komunikaci mezi buňkami a přenášejí molekuly jako RNA, proteiny nebo lipidy. Podporují tak tvorbu kolagenu, zmírňují otoky a urychlují uzdravování.

    Rty mají přednost. Jejich péče už dávno není jen o balzámu

    Další z trendů nadcházejícího roku, na který poukázal mimo jiné i server WWD, je obsese péčí o rty. V uplynulém roce přivítala beauty scéna řadu nových produktů, od sér přes noční masky nebo tekuté rtěnky. Vinu na nově nalezené lásce pro rty měla hlavně značka Rhode modelky Hailey Bieber. Vzhledem k jejímu trvajícímu úspěchu se dá očekávat pokračování i v novém roce.

    Zdroj: Rhode, Gisou

    Trh podlehne těm nejmladším. Čím dál více značek zacílí na generaci A

    Fenomén známý jako Sephora Kids ovládl letos nejen sociální síť TikTok. Poukazoval na fakt, že čím dál více členů generace alpha, narozených od roku 2013, dobývá luxusní drogerie. Z jejich nadšení pro skin care i v dost mladém věku profitují beauty značky jako Bubble, Sol de Janeiro nebo Elf. V roce 2025 proto pravděpodobně spatříme ještě větší zaměření na mladé beauty nadšence.

    Zdroje: WWD, Cosmetics Design Europe, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Beauty svět zná trendy roku 2025. Vévodit jim má vrstvení parfémů i korejská kosmetika

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Zapojení umělé inteligence, po potravinách pojmenované make-up looky či zaměření na duševní zdraví. To vše jsou trendy doprovázející nás už několik let. Jaké novinky budou ovšem charakterizovat následující rok? Beauty svět už má jasno. Jednat se bude o čerstvou vlnu korejské kosmetiky, vrstvení parfémů či inovativní produkty na rty.

    - Reklama -

    Jeden parfém nestačí. Příštímu roku bude dominovat voňavé vrstvení

    Zdá se, že maximalismus v roce 2025 ovládne nejen módní svět. Diktuje rovněž trendy, ovládající parfémovou scénu. Vrstvení dvou nebo více vůní je totiž čím dál populárnější praktikou. Vychází z touhy po tom, vytvořit si každý den parfém, odrážející momentální náladu. Ideální kombinace můžete dosáhnout nejen různými voňavkami, ale také „ochucenými“ deodoranty či tělovými krémy.

    Zdroj: Rare Beauty, Hermès

    Skin care dobyla Jižní Korea. Na scénu nastupují trendy nováčci

    Korejská kosmetika ovládá skin care scénu už několik let. Poslední měsíce letošního roku ovšem dokázaly, že ani po takové době nezaostává. Nabízí totiž mladou krev v podobě značek, jako je Anua, Mixsoon nebo Beauty of Joseon. Poslední jmenovaná obletěla sociální sítě především díky svým SPF krémům na obličej. Dá se tedy předpokládat, že s podobnou vervou zapůsobí i v roce 2025.

    - Reklama -

    Místo drogérie do lékárny. Beauty inovaci ovládají exozomy

    Neustálý vývoj beauty světa dal vzniknout novému šílenství. Umožnil totiž využívání exozomů, původně určených pro léčbu rakoviny, obezity a dalších zdravotních problémů, také v kosmetice. Mikroskopické vezikuly usnadňují komunikaci mezi buňkami a přenášejí molekuly jako RNA, proteiny nebo lipidy. Podporují tak tvorbu kolagenu, zmírňují otoky a urychlují uzdravování.

    Rty mají přednost. Jejich péče už dávno není jen o balzámu

    Další z trendů nadcházejícího roku, na který poukázal mimo jiné i server WWD, je obsese péčí o rty. V uplynulém roce přivítala beauty scéna řadu nových produktů, od sér přes noční masky nebo tekuté rtěnky. Vinu na nově nalezené lásce pro rty měla hlavně značka Rhode modelky Hailey Bieber. Vzhledem k jejímu trvajícímu úspěchu se dá očekávat pokračování i v novém roce.

    Zdroj: Rhode, Gisou

    Trh podlehne těm nejmladším. Čím dál více značek zacílí na generaci A

    Fenomén známý jako Sephora Kids ovládl letos nejen sociální síť TikTok. Poukazoval na fakt, že čím dál více členů generace alpha, narozených od roku 2013, dobývá luxusní drogerie. Z jejich nadšení pro skin care i v dost mladém věku profitují beauty značky jako Bubble, Sol de Janeiro nebo Elf. V roce 2025 proto pravděpodobně spatříme ještě větší zaměření na mladé beauty nadšence.

    Zdroje: WWD, Cosmetics Design Europe, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Seznam pro začínající knihomoly. Pokud vás klasika nudí, tyhle knihy změní váš názor

    Pokud máte alespoň trochu rádi knihy, dost možná jste někdy zatoužili po nálepce opravdového knihomola. Takového, který čte tlusté svazky, naplněné myšlenkami minulých století. Pokud jste to někdy vyzkoušeli, možná jste je také ihned samou nudou zavřeli. Dobrou zprávou je, že svůj sen nemusíte opouštět. Jen jste nesáhli po těch správných knihách.

    Maison Margiela má nového krále. Panovat mu hodlá Glenn Martens

    Vedení módního domu Maison Margiela minulý týden vydalo dlouho očekávanou zprávu, kterou ukončilo více než měsíc dlouhé spekulace. Za svého dalšího pomyslného panovníka jmenovalo návrháře Glenn Martens. Současný kreativní ředitel Diesel a bývalý šéf značky Y/Project má na kontě prestižní vysokou školu i hromadu úspěšných kolekcí.

    Paříž zná předběžný rozvrh týdne módy. Uvítá debut módních domů Givenchy i Tom Ford

    I když Paříž další vlna týdne módy čeká až začátkem března, už nyní se na ni upírá zrak módního světa. Čerstvě vydaný předběžný rozvrh totiž odhalil několik lákavých novinek. Hlavní město Francie očekává dva velké debuty. Sarah Burton odhalí první řadu pro Givenchy. Debutové přehlídky pro Tom Ford se pro změnu ujme designér Haider Ackermann.

    Sharing is caring. Vytvořte z partnerova šatníku inventář pro elegantní outfity

    Vzájemná výpomoc v domácnosti by měla být samozřejmostí. Řeč tentokrát není o domácích pracích, ale obsahu šatní skříně. Jestli vám občas dochází inspirace k oblékání, nebo chcete jednoduše ozvláštnit své ohrané outfity, udělejte inspekci u partnera ve skříni. Možná vás překvapí, že spousta z jeho úlovků elegantně poslouží i vám.

    Triumfální návrat kožešiny do pánské módy. Zahájení sezóny v Miláně mluví jasně

    Kožešiny jsou zpět. A to s veškerou grácií, kterou módní svět dokáže nabídnout. Mola na pánském fashion weeku v Miláně pro letošní podzim a zimu přinesla několik ikonických "opening looků", jasně naznačujících, že kožešina není relikvií minulosti, ani vintage butiků. Naopak, stává se symbolem moderního luxusu a zasahuje do nadcházejících trendů.

    iPhone jako nepostradatelná pomůcka módní tvorby. Jacquemus nafotil kolekci pomocí telefonu

    Jacquemus oznámil, že svou nejnovější kolekci zaznamená výhradně na iPhone. Módní dům následuje nedávný tah návrháře Demna Gvasalia, který svou řadu Balenciaga Fall 2025 nafotil sám a pouze s telefonem. Krok se může na první pohled jevit jako obyčejný marketingový tah, odráží ale hlubší změnu vnímání autenticity, luxusu a prezentace módy.

    Haute couture přehlídky poctily významná výročí. Slavil módní dům Armani Privé i Chanel

    Další den exkluzivního Paris haute couture week představil hned dvě přehlídky, oslavující významné události. Módní dům Armani Privé poctil svou dechberoucí kolekcí 20 let působení na poli pařížské vysoké módy. Podobný důvod k oslavám měla také značka Chanel, ta ovšem vzdala hold 110. výročí své přítomnosti v luxusním světě haute couture.

    Vyšperkujte si začátek roku. Letos doplňkům kralují staronové trendy

    Stejně jako každou jinou část módního odvětví, i šperky ovlivňují neustále se proměňující trendy. Letošnímu roku prozatím dominují staronové doplňky, jež popularitu ochutnaly už v uplynulém roce. Na scénu se rovněž vrací oblíbené kousky ze začátku milénia, jako dlouhé řetízky či mix různých kovů, ovšem v lehce modernizované podobě.

    Vyhněte se svatbě jako z roku 2015. Zapomeňte na dýmovnice i pastelové barvy

    Blíží se vám svatba a přemýšlíte, jak ji udělat originální a vkusnou? Pak jste na správné adrese. V současnosti už opravdu není důvod, proč zůstávat ve svatební minulosti s pastelovými barvami, dýmovnicemi a balónkovými dekoracemi. Projděte si seznam toho, čemu se na svatbě vyhnout, abyste svůj Den D posunuli na úroveň, kterou si zaslouží.

    V hlavní roli korzet. Pařížský haute couture week odstartoval Dior a Schiaparelli

    Módní pobláznění v Paříži nekončí. Po pánských kolekcích pro letošní podzim a zimu nastoupila na scénu vysoká móda. Paris haute couture week tentokrát odstartoval módní dům Schiaparelli, a to s řadou vracející se ke kořenům elegance, tedy korzetům. Značnou pozornost jim ve své nejnovější tvorbě pro Dior věnovala i Maria Grazia Chiuri.

    „It girls“ ztratily své kouzlo. Jsou stále trendsetterky, nebo jen živé billboardy?

    V módním světě se neustále mluví o takzvaných "It girls". Jedná se o ženy často považované za ikony stylu, které udávají světové trendy a inspirují miliony sledujících po celém světě. Jsou ale skutečně tak relevantní, jak se na první pohled zdá? Nebo jsou spíše chodícími billboardy? A co znamená být módní ikonou v době sociálních sítí?

    Paříž oslnil Dior Homme, Willy Chavaria i Hermès. Zklamání však přinesla přehlídka Kenzo

    Konec minulého týdne se stal svědkem závěrečných přehlídek Pařížského men fashion weeku. Nečekaný úspěch sklidila show z dílny Dior Homme, a to pod taktovkou Kim Jones. Očekávání splnila také výroční přehlídka Willy Chavaria nebo elegantní, ale energická řada módního domu Hermès. Vlažný ohlas naopak vzbudily návrhy Kenzo.

    „Renesanční žena“ Julia Fox vzkřísila módní scénu. Vkus propojuje s kontroverzí

    Herečka, modelka, spisovatelka a umělkyně Julia Fox označuje samu sebe za "renesanční ženu". Kromě řady kreativních projektů totiž zaujala svět i svým jedinečným módním stylem. Jako jedna z mála populárních "It girls" vytváří originální looky, často nebezpečně, ovšem hravě, balancující na hranici kontroverze a opravdového vkusu.

    Trendy nehty ovládl rok 2025. Diktuje barvu džínoviny i odstín Mocha Mousse

    Ani tvary, barvy a designy nehtů neunikly tradičním predikcím trendů. Letos si na své přijdou milovníci šíleností i ti, preferující umírněnější vzhled. Jedno je ovšem jisté, dlouhé špičaté nehty či takzvané coffin nails zůstávají v loňském roce. Na scénu nastupují magnetické nehty, nová barva roku nebo vylepšená francouzská manikúra.

    Co nosí moderní muž v roce 2025? Nebojí se mixovat feminní a ryze pánské kousky

    Pryč jsou časy, kdy stačilo natáhnout mikinu a obout sneakers. Moderní muž nyní vládne šatníku s elegancí hodnou přehlídkových mol. V roce 2025 mixuje pánské s dámským a slim střihy s baggy kousky. Inspirace? Pharrell Williams a Louis Vuitton či Mathieu Blazy u Bottega Veneta. Oba módní mistři pak letos dbali hlavně na sofistikovanost.

    Balet pronikl do trendy obuvi. Navrátil na scénu stuhy i šněrování

    Letošní rok je teprve na začátku, a tak ho jako vždy čeká hned celá řada trendy obuvi. Kromě dřevěných pantoflí, vysokých tenisek nebo klasických loafers tak bude jedním z nejvýraznějších prvků roku 2025 baletní obuv. Nejedná se ovšem o klasické cvičky, ale jimi inspirované modely. Na scénu nastoupily jak v podobě sandálků, tak edgy boots.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―