Více

    ― Reklama ―

    Módní svět v posledním roce nezažil ani den, kdy by se nevěnoval spekulacím o dalších krocích úspěšných návrhářů. Tentokrát se zaměřil na kariéru Hedi Slimane. Od chvíle, kdy v říjnu opustil vedení Celine, totiž není jasné, co designér chystá. Jeho nový účet na Instagramu pak vzbudil diskuzi o tom, zda konečně nehodlá uvést vlastní značku.

    Zdá se, že módním nadšencům stačí opravdu málo, aby odstartovali čerstvou debatu o dalším z řady úspěšných osobností současné návrhářské scény. Minulý týden je totiž zaujal nový účet na sociální síti Instagram návrháře Hedi Slimane. Od té doby, kdy letos v říjnu odešel z kreativního vedení Celine, totiž módní svět diskutuje o tom, kam povedou jeho další kroky. A nyní má novou nápovědu.

    Debatu o tom, zda designér nehodlá konečně založit vlastní značku vyvolal profil s názvem @hedislimanehomme. Účet se poprvé objevil 18. prosince, aby ale následně opět zmizel. Nyní je ovšem na Instagramu trvale, a to s fotografiemi, představujícími Slimanovi archivní kolekce. Návrhář je přitom ikonický právě svým enigmatickým přístupem, podobná taktika by u něj proto dávala smysl.

    Módní scéna sázela na to, že by designér mohl přejít k módnímu domu Chanel. Nyní už je ovšem jasné, že se do jeho čela postaví Matthieu Blazy. Dává tak čím dál větší smysl, že by konečně nadešel čas, aby si návrhář založil vlastní značku. S pánskou módou má přitom více než cenné zkušenosti. Svou kariéru zahájil v roce 1997 u módního domu Yves Saint Laurent, kam se později opět navrátil.

    U ostatních domů se Slimane dařilo. Možná nadešel čas na vlastní zkoušku

    Práci Hedi Slimane však definuje především jeho práce u Dior Homme, tedy u části slavného módního domu, které vévodil od roku 2000 do roku 2007. Tehdy totiž začal vytvářet své ikonické úzké a propracované siluety, jež jsou pro něj v současnosti tak typické. Úspěch ovšem zaznamenal i u svého posledního zaměstnavatele, tedy značky Céline. V jejím čele stál přitom už od roku 2018.

    @fransolasantiago It’s the end of an era at Celine. Thw brand announced this morning that Hedi Slimane is exiting the label after 7 years as creative director. Thoughts? #celine #luxuryfashion #hedislimane #fashion #fashionnews #lvmh #fashiontiktok ♬ original sound – Frances | Fashion Editor

    Za tu dobu se mu podařilo více než zdvojnásobit prodeje společnosti, čímž z ní učinil nejvíce výdělečnou firmu koncernu LVMH, a to hned po velikánech, jako je Louis Vuitton a Dior. Na další spolupráci se ovšem talentovaný designér a vedení Céline údajně nedomluvili kvůli neshodám ohledně budoucí smlouvy. Zda se Slimane rozhodl prorazit v módním světě na vlastní pěst tak ukáže až nový rok.

    Zdroje: The Fashion Network, Lainey Gossip, Dazed, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Módní scéna luští návrhářskou enigmu. Debatuje o dalších krocích Hedi Slimane

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní svět v posledním roce nezažil ani den, kdy by se nevěnoval spekulacím o dalších krocích úspěšných návrhářů. Tentokrát se zaměřil na kariéru Hedi Slimane. Od chvíle, kdy v říjnu opustil vedení Celine, totiž není jasné, co designér chystá. Jeho nový účet na Instagramu pak vzbudil diskuzi o tom, zda konečně nehodlá uvést vlastní značku.

    - Reklama -

    Zdá se, že módním nadšencům stačí opravdu málo, aby odstartovali čerstvou debatu o dalším z řady úspěšných osobností současné návrhářské scény. Minulý týden je totiž zaujal nový účet na sociální síti Instagram návrháře Hedi Slimane. Od té doby, kdy letos v říjnu odešel z kreativního vedení Celine, totiž módní svět diskutuje o tom, kam povedou jeho další kroky. A nyní má novou nápovědu.

    Debatu o tom, zda designér nehodlá konečně založit vlastní značku vyvolal profil s názvem @hedislimanehomme. Účet se poprvé objevil 18. prosince, aby ale následně opět zmizel. Nyní je ovšem na Instagramu trvale, a to s fotografiemi, představujícími Slimanovi archivní kolekce. Návrhář je přitom ikonický právě svým enigmatickým přístupem, podobná taktika by u něj proto dávala smysl.

    Módní scéna sázela na to, že by designér mohl přejít k módnímu domu Chanel. Nyní už je ovšem jasné, že se do jeho čela postaví Matthieu Blazy. Dává tak čím dál větší smysl, že by konečně nadešel čas, aby si návrhář založil vlastní značku. S pánskou módou má přitom více než cenné zkušenosti. Svou kariéru zahájil v roce 1997 u módního domu Yves Saint Laurent, kam se později opět navrátil.

    - Reklama -

    U ostatních domů se Slimane dařilo. Možná nadešel čas na vlastní zkoušku

    Práci Hedi Slimane však definuje především jeho práce u Dior Homme, tedy u části slavného módního domu, které vévodil od roku 2000 do roku 2007. Tehdy totiž začal vytvářet své ikonické úzké a propracované siluety, jež jsou pro něj v současnosti tak typické. Úspěch ovšem zaznamenal i u svého posledního zaměstnavatele, tedy značky Céline. V jejím čele stál přitom už od roku 2018.

    @fransolasantiago It’s the end of an era at Celine. Thw brand announced this morning that Hedi Slimane is exiting the label after 7 years as creative director. Thoughts? #celine #luxuryfashion #hedislimane #fashion #fashionnews #lvmh #fashiontiktok ♬ original sound – Frances | Fashion Editor

    Za tu dobu se mu podařilo více než zdvojnásobit prodeje společnosti, čímž z ní učinil nejvíce výdělečnou firmu koncernu LVMH, a to hned po velikánech, jako je Louis Vuitton a Dior. Na další spolupráci se ovšem talentovaný designér a vedení Céline údajně nedomluvili kvůli neshodám ohledně budoucí smlouvy. Zda se Slimane rozhodl prorazit v módním světě na vlastní pěst tak ukáže až nový rok.

    Zdroje: The Fashion Network, Lainey Gossip, Dazed, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Největší evropský celebrity crush? Miu Miu boy Tony Effe získal titul pánské módní ikony

    Na italské rapové scéně neexistuje výraznější osobnost než Tony Effe. Přední člen skupiny Dark Polo Gang překročil hranice hudebního světa a stal se pánskou módní ikonou, mísící luxus, provokaci a italské charisma. Jeho vliv se ale neomezuje pouze na ulice Říma. Důkazem je přítomnost na show světových značek, ale i virální hit názvem Miu Miu.

    Módní kousky v podobě dlouhodobé investice. Nákupy, které z vás udělají milionáře

    Investiční možnosti jsou téměř nekonečné. Dávno mezi ně nepatří jen akcie či kryptoměny, v portfoliích najdeme LEGO stavebnice, figurky z filmů, ale klidně i vzácné lahve alkoholu. Investice jsou určovány příležitostmi a rozhodně mezi ně patří i módní kousky. Neomezují se však jen na kabelky, zbohatnout můžete také na špercích či botách.

    Cozy season začíná. Uklidňující aktivity vás naladí do sváteční pohody

    Období mezi Vánoci a Silvestrem patří mezi to nejlepší z celého roku. Vánoční filmy, cukroví, užívání si dárků a pomalé tempo, to vše charakterizuje sváteční čas. Pokud hledáte nenáročné aktivity, kterými takové chvíle vyplnit, inspirujte se originálními tipy. S pár snadno sehnatelnými pomocníky si vystačíte na dlouhé zasněžené večery.

    Kov a metalické povrchy opět panují designovému světu. Tentokrát v ušlechtilejší formě

    Kov se dlouho držel v pozadí jako materiál, který byl především funkční. Současné trendy to ovšem mění. Kov se totiž stává hlavním prvkem moderního interiérového designu. Je odolný, velmi snadno kombinovatelný a přitahuje pozornost svou sofistikovanou estetikou. Dokáže tak vytvořit luxusní, ale zároveň přístupný a útulný prostor.

    Sváteční outfit doplní bezchybný účes. Inspirujte se trendy vánočními hairstyles

    Slavnostní look by nebyl finální bez stejně výjimečného účesu. Nemusí se přitom jednat o složité kreace, desítky vzájemně propletených copánků nebo zcela nový sestřih. Na správnou cestu vás navedou vánoční trendy hairstyles, se kterými zazáříte nejen na Štědrý den. Většina z nich přitom vyžaduje pouze chvilku trpělivosti.

    Nejdražší novoroční přípitek světa. Lok z těchto lahví by vás stál miliony

    Slavnostní přípitek k Silvestru patří. Zúčastnění si díky němu přiťuknou a popřejí šťastný vstup do nového roku. Kdyby se však štěstí násobilo cenou otevřené lahve, při vypití nejluxusnějších světových unikátů by se z vás stal nejspokojenější člověk na planetě. Šampaňské, vodka či whisky? Pokud máte dostatek peněz, výběr je téměř neomezený.

    Obsese s wellbeing TikTok neopouští. Firma Spate zachytila nejnovější beauty a wellness trendy

    Uživatelé TikToku čím dál častěji vyhledávají holistický přístup ke zdraví. Na sociálních sítích pátrají po tipech na to, jak vylepšit své fyzické, ale také mentální zdraví a wellbeing. Dokazují to mimo jiné výsledky průzkumu firmy Spate, která zachytila největší trendy platformy TikTok v oblasti beauty a wellness za uplynulé čtvrtletí.

    Počiny, které psaly historii. Nejzásadnější módní momenty roku 2024

    Sněhem posypaný prosinec s sebou přináší nejen očekávání nových začátků, ale také nevyhnutelnou nostalgii. Rok 2024 se do historie zapíše z mnoha rozporuplných důvodů, jeho unikátní momenty si však bude jistě pamatovat i módní svět. Připomeňme si proto jedny z nejzásadnějších fashion počinů uplynulých měsíců.

    Jarní řada Versace dominuje módní scéně. Září v ní flakon Bright Crystal i perfektní marketing

    Když se řekne Versace, čekáte opulentní záplavu barev, blýskavé detaily a sebevědomou extravaganci. Co kdybychom vám ale prozradili, že jarní kolekce značky není jen slušivá, ale doslova voní? Společnost uchopila ikonický parfém Bright Crystal a vdechla mu na přehlídkovém mole nový život. Ne každý si toho ovšem všimnul, jedná se o vcelku skryté detaily.

    Móda v kostce: Dolce & Gabbana míří do Říma a Bottega Veneta povede Louise Trotter

    Ani s koncem roku neubývá módních novinek. Dolce & Gabbana poputuje příští rok se svými haute couture kolekcemi do Říma. Značka Karl Lagerfeld se zase navrátí do Florencie. Vedení Bottega Veneta převezme návrhářka Louise Trotter. JW Anderson pak propaguje speciální řadu k filmu Queer a Jil Sander objevuje taje luxusních šperků.

    Oslavte Nový rok po svém. Evropské luxusní destinace ukrývají něco pro každého

    Začátek nového roku je vzrušující sám o sobě. Pokud však po letech stejných oslav toužíte letos na silvestra po nezapomenutelné změně, nemusíte hledat daleko. Evropa ukrývá řadu luxusních destinací, ze kterých se vám nebude chtít odjet ani poté, co vyhasnou poslední záblesky ohňostrojů a vyschnou zásoby lahodného šampaňského.

    Titul barva roku 2025 získala Mocha Mousse. Pohrajte si s ní pomocí semiše či kašmíru

    Hřejivý šálek horké čokolády nebo nadýchaná a pečlivě našlehaná čokoládová pěna, která se díky lahodné chuti rozplývá na jazyku. Právě každodenní potěšení, drobné radosti a neodolatelný pocit komfortu i luxusu evokuje barva roku 2025 dle Pantone, tedy Mocha Mousse. Půvabný odstín hnědé si rychle najde místo i ve vašem šatníku.

    Darujte čisté svědomí. Potěšte letos na Vánoce udržitelnými dárky

    Není nic nad chvíli, kdy po týdnech plánování spatříte při rozbalování dárků u stromečku spokojený výraz obdarovaného. Dvojnásobně pak potěší dárky, které neubližují životnímu prostředí. Čisté svědomí tak můžete mít jak vy, tak vaši blízcí. Pod stromečkem udělají radost nejen bio pochutiny, ale také vlastní rostlinky nebo zero waste starting kit.

    Chanel zná svého nástupce. Od Bottega Veneta převezme návrháře Matthieu Blazy

    Téměř půl roku dlouhé spekulace jsou u konce. Módní dům Chanel jmenoval nástupce bývalé kreativní ředitelky Virginie Viard. Stane se jím návrhář Matthieu Blazy, který až do nynějška vedl italskou značku Bottega Veneta. Proslavil se hlavně svými luxusními a elegantními návrhy, jež definuje jako zachycení quiet strength, tedy tiché síly.

    Jonathan Anderson a Luca Guadagnino opět čarovali. Svůj talent věnovali snímku Queer

    Na módní i filmové scéně se letos objevila nová ikonická dvojice. Režisér Luca Guadagnino a návrhář Jonathan Anderson totiž spojili síly, aby vytvořili nezapomenutelné postavy filmu Challengers. Se svou tvorbou pak oslavili předpokládaný úspěch. Koncem roku tak nechají svůj talent vyniknout už podruhé, a to ve snímku Queer.

    Sváteční oblečení nemusí být na jedno použití. Zakomponujte neobvyklé kousky do běžných outfitů

    Obzvlášť prosincové večírky si často žádají nový přírůstek do šatníku. V období svátků obchody přetékají modely, snažícími se vnutit do vaší skříně. Z pohledu udržitelnosti se nejedná o nejlepší krok, avšak jestliže po nějakém takovém kousku toužíte, nakupujte chytře. Existuje několik variant, jak jinak nezvyklé sváteční oblečení využít i během roku.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―