Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Konec svátečního období často znamená i konec lenošení. Nemusí tomu tak ale být vždy, začít nový rok v poklidu má své benefity. K takovému válení patří i pohodlné oblečení. Jestli vás už po Vánocích nebaví domácí lenivý vzhled, oblékněte místo toho elegantní loungewear. Zůstanete v teple, budete vypadat dobře, a navíc si ukořistíte ještě trochu pohodlí.

    Loungewear nemusí být jen nudná tepláková souprava. Na tom, chtít se cítit upraveně i doma, není nic špatného. Navíc po svátcích, kdy má člověk tendenci zůstávat celé dny v pyžamu či vánočních svetrech, je často touha obléct se hezky o něco větší. Je navíc dokázané, že vyladěný zevnějšek i v domácím prostředí zvyšuje sebevědomí. Sáhněte tedy po o stupeň vylepšených kouscích.

    Klasický komplet nikdy neurazí. Předem sladěné loungewear je outfit bez práce

    Nejsnazší volbou dobře vypadajícího loungewear je bezesporu tepláková souprava. Základní metou je čisté, na pohled nijak neobnošené, oblečení v ladicích barvách. Ideálně by také mělo být dobře padnoucí a z kvalitního materiálu. Klasická bavlna je sázka na jistotu, pro extra pohodlí a pocit luxusu zvolte kašmír nebo merino vlnu, případně na dotek hladké hedvábí.

    Zdroj: Arket, GAP

    Pokud od teplákové soupravy chcete poskočit o něco dál, GAP má v nabídce set v neutrálních barvách. Rozšířené nohavice jsou trendy a mírně lodičkový výstřih svetru vytvoří líbivou siluetu. Od značky Arket zase seženete loungewear v zajímavě obměně. Jeho horní část připomíná zavinovací top, což perfektně splňuje představu domácího oblečení v elegantním, ale pohodlném duchu.

    Barvy kombinujte raději umírněně. Nebojte se ani sukní

    Variantou horní části oděvu je kromě mikiny či svetru také cardigan. Vypasovaná verze vytvoří uhlazený dojem, skvělým příkladem je svetr od značky Eberjay. Co se týče kalhot, letos jsou velmi populární ty s nízkým pasem. Při výběru barev ovšem myslete na jejich kompatibilitu. Odlišné divoké odstíny mají tendenci působit chaoticky. Alespoň jeden z kousků proto volte v neutrálních barvách.

    Zdroj: Eberjey, Skims

    Nezahazujte ale ani myšlenku na šaty či sukně. Jedná se o velmi praktické domácí oblečení, samo o sobě vypadající upraveně. Volte příjemné materiály a spíše o něco volnější střih. Pro ty, kteří se svého pohodlí opravdu nechtějí vzdát, jsou pak perfektní župany. Barva lichotící vašemu tónu kůže a luxusně vypadající materiál udělá i z lenošného oděvu decentní look k televizi.

    Zdroj: Tezenis, Kashwére

    Autor článku:
    Anita Hofmannová
    Anita Hofmannováhttps://fashionup.cz/
    Anita kromě redaktorské práce pro FashionUP hledá svoji módní inspiraci ve své druhé práci. Organizuje eventy pro beauty a fashion značky, což ji často přivádí k nápadům na zajímavé články. Kromě tipů a vychytávek v módním i kosmetickém světě se ve svých textech věnuje zamýšlením nad aktuálními trendy, jelikož až příliš ráda věci komentuje ze svého úhlu pohledu. Její psací kariéru odstartovaly spíše roztomilé pokusy o literární díla v první třídě, což se postupem času rozvinulo do práce v novinách a studium žurnalistiky a evropských studií, kde se ovšem věnovala spíše vědeckým textům.

    ― Reklama ―

    Foto:H&M

    Cítit se krásně si zasloužíte i doma. Luxusní loungewear oblékněte na cestu ke gauči

    Konec svátečního období často znamená i konec lenošení. Nemusí tomu tak ale být vždy, začít nový rok v poklidu má své benefity. K takovému válení patří i pohodlné oblečení. Jestli vás už po Vánocích nebaví domácí lenivý vzhled, oblékněte místo toho elegantní loungewear. Zůstanete v teple, budete vypadat dobře, a navíc si ukořistíte ještě trochu pohodlí.

    - Reklama -

    Loungewear nemusí být jen nudná tepláková souprava. Na tom, chtít se cítit upraveně i doma, není nic špatného. Navíc po svátcích, kdy má člověk tendenci zůstávat celé dny v pyžamu či vánočních svetrech, je často touha obléct se hezky o něco větší. Je navíc dokázané, že vyladěný zevnějšek i v domácím prostředí zvyšuje sebevědomí. Sáhněte tedy po o stupeň vylepšených kouscích.

    Klasický komplet nikdy neurazí. Předem sladěné loungewear je outfit bez práce

    Nejsnazší volbou dobře vypadajícího loungewear je bezesporu tepláková souprava. Základní metou je čisté, na pohled nijak neobnošené, oblečení v ladicích barvách. Ideálně by také mělo být dobře padnoucí a z kvalitního materiálu. Klasická bavlna je sázka na jistotu, pro extra pohodlí a pocit luxusu zvolte kašmír nebo merino vlnu, případně na dotek hladké hedvábí.

    Zdroj: Arket, GAP

    - Reklama -

    Pokud od teplákové soupravy chcete poskočit o něco dál, GAP má v nabídce set v neutrálních barvách. Rozšířené nohavice jsou trendy a mírně lodičkový výstřih svetru vytvoří líbivou siluetu. Od značky Arket zase seženete loungewear v zajímavě obměně. Jeho horní část připomíná zavinovací top, což perfektně splňuje představu domácího oblečení v elegantním, ale pohodlném duchu.

    Barvy kombinujte raději umírněně. Nebojte se ani sukní

    Variantou horní části oděvu je kromě mikiny či svetru také cardigan. Vypasovaná verze vytvoří uhlazený dojem, skvělým příkladem je svetr od značky Eberjay. Co se týče kalhot, letos jsou velmi populární ty s nízkým pasem. Při výběru barev ovšem myslete na jejich kompatibilitu. Odlišné divoké odstíny mají tendenci působit chaoticky. Alespoň jeden z kousků proto volte v neutrálních barvách.

    Zdroj: Eberjey, Skims

    Nezahazujte ale ani myšlenku na šaty či sukně. Jedná se o velmi praktické domácí oblečení, samo o sobě vypadající upraveně. Volte příjemné materiály a spíše o něco volnější střih. Pro ty, kteří se svého pohodlí opravdu nechtějí vzdát, jsou pak perfektní župany. Barva lichotící vašemu tónu kůže a luxusně vypadající materiál udělá i z lenošného oděvu decentní look k televizi.

    Zdroj: Tezenis, Kashwére

    ― Reklama ―

    Fendi má nové vedení. Do čela značky nastoupí Maria Grazia Chiuri

    Bývalá kreativní ředitelka Dior, Maria Grazia Chiuri, se vrací ke svým kořenům. Nastoupí totiž do čela Fendi, tedy značky, u které před téměř 36 lety odstartovala svou kariéru. Tentokrát se ovšem chopí vedení dámských, pánských, ale také haute couture kolekcí. Nahradí Silvii Venturini Fendi, jež svou finální kolekci odhalila na nedávném Milánském týdnu módy.

    Pivo jako stylová inspirace. House of Guinness zkoumá odstíny černé a nenudí

    První sérii fanoušci zhltli jako dobře natočeného Guinnesse a už volají po druhé rundě. Na úspěchu seriálu House of Guinness z produkce Netflix se do velké míry podílí atraktivní vizuál. Tvůrci se nenechali chytit do historické pasti a na 19. století se cíleně dívají dnešníma očima. Propojení minulosti a současnosti v jejich podání funguje skvěle.

    Retailboss hlásí návrat k detailu. Brože jako symbol dostupného luxusu 

    Server Retailboss potvrzuje, že brože vstoupily do své renesance s energií, která proměňuje módní trh. Z doplňku, kdysi vnímaného jako odkaz na minulost, se stává klíčový symbol současného stylu. Statistiky ukazují růst tržeb o více než 200 procent za poslední tři měsíce. Tento skok vyjadřuje hlubokou proměnu vztahu mezi módou a emocí. Brož se mění v tichý luxus, který paradoxně vypráví příběh o maximalismu.

    Rijád přivítá fashion week. Otevře dveře i světovým módním domům

    I když série klasických týdnů módy skončila, není všem přehlídkám konec. Vlastní fashion week totiž od 16. října přivítá rovněž Rijád. Jeho teprve třetí edice pak překročí dosavadní hranice. Poprvé se ho zúčastní rovněž světové módní domy. Odstartuje ho speciální show z dílny Vivienne Westwood a do zdárného konce akci dovede Stella McCartney.

    Burberry připomíná své dědictví. Oslavuje ho i Olivia Colman

    Britský módní dům Burberry zakládá marketing na propojení svého více než 150 let starého dědictví a moderní energie. Nabízí proto tradiční kostkované trenčkoty a dlouhé kabáty, to vše v inovativním hávu nových materiálů. Směřování luxusní značky odráží rovněž její nejnovější kampaň It's always Burberry Weather. Zazáří v ní mimo jiné také herečka Olivia Colman.

    Po stopách ikon: Bochum Welt dokresluje identitu Jil Sander

    Hudba umí rozšířit prostor kolekce stejně přesně jako čistý střih kabátu. Bochum Welt přináší do módy zvuk, jenž vytváří atmosféru i vizuální rytmus. Spolupráce s Jil Sander ukazuje, že minimalismus má vlastní akustický tvar. Zvuk už není doprovodem, stává se součástí identity značky. Vzniká nová rovina luxusu, jež působí na smysly ze všech stran.

    Oscar Isaac čeří vody internetu. Překvapil elegantní módní otočkou

    Sociální sítě po nedávném filmovém festivalu v Benátkách zaplavily komentáře uživatelů, kteří si všimli nečekané proměny. Překvapil je styl herce Oscara Isaac, který ztvárnil hlavní postavu v očekávaném snímku Frankenstein. Na červený koberec totiž přinesl perfektní rovnováhu mezi žádanou elegancí a hravou uvolněností, posouvající jeho look na vyšší úroveň.

    Móda v kostce: Swarovski slaví 130 let a Polo Bar putuje do Londýna

    I když série světových fashion weeků skončila, módní scénu nadále zaplavují další novinky. Fenty Skin vydává debutovou kolekci na tělo a Ralph Lauren míří do Londýna. V roce 2028 v něm hodlá otevřít Polo Bar. Vivienne Westwood poprvé odstartuje Riyadh Fashion Week a Swarovski slaví 130 let. Tom Ford jmenoval svou první make-up umělkyni, Lucy Bridge.

    Luxury Insights: Světové butiky proslulých značek berou dech designem i detaily

    Světová móda ukazuje, že prodává nejen kvalita, ale i zážitek a vizuální vjem. Butikové výlohy už dávno neslouží jen k prodeji. Transformují se v dechberoucí zkušenost a stávají se exkluzivním chrámem designu. Zákazníkům se tak otevírají příběhy značky, spojené s konkrétními produkty, zatímco je obklopuje luxusní atmosféra jedinečného architektonického díla.

    Marc by Sofia klouže po povrchu. Film definuje třpyt, nikoli hloubka

    Režisérka Sofia Coppola rozčeřila filmové vody, když na letošním ročníku filmového festivalu v Benátkách odhalila svůj první dokument. Snímek s názvem Marc by Sofia věnovala svému blízkému příteli a slavnému návrháři Marcu Jacobs. Film sice sklidil úspěch, nečekejte od něj však hluboký vhled za oponu. Jedná se spíše o třpytivý obraz módní ikony.

    Matthieu Blazy míří až ke hvězdám. Chanel vdechl nový život

    Paříž se včera stala svědkem posledního očekávaného debutu, jenž okamžitě vyšplhal na vrchol seznamu uplynulých módních premiér. Matthieu Blazy odhalil svou vizi Chanel, kterou módnímu domu vdechl nový život. Ukázal značku v novém světle, které nikdo nečekal, ale všichni ho milují.

    Sbohem, diverzito! Plus size modelky nenápadně mizí z fashion světa

    Plus size modelek je na molech rok od roku čím dál méně. Kritici spekulují, že snaha o diverzitu v módním světě možná nikdy nebyla myšlená upřímně. Smrtelnou ránu jí ovšem nedávno zasadilo masivní rozšíření léku na hubnutí s názvem Ozempic. Prohlásit světové hnutí body positivity za neúspěch by ovšem bylo až příliš unáhlené.

    Podzim patří okurkám. Sociální sítě získala pickle girl

    Beauty a fashion scénu v posledních sezónách ovládají trendy inspirované populárním jídlem. Zatímco v létě slavily svou popularitu sardinky, podzim patří kyselým okurkám. Sociální sítě získala takzvaná pickle girl. Jedná se o estetiku, která žádá nejen bezbřehou lásku k nakládané zelenině, ale rovněž módní kousky v zelených odstínech trendy pochutiny.

    Balenciaga má novou tvář. Pierpaolo Piccioli odhalil svůj debut

    Sobotní večer v Paříži zaznamenal další očekávanou módní premiéru. Tentokrát svůj debut představil návrhář Pierpaolo Piccioli, nový kreativní ředitel značky Balenciaga. Designérův první počin si vysloužil potlesk ve stoje a není se čemu divit. V kolekci pro nadcházející jaro a léto umně propojil vlastní rukopis plný struktur a výrazných barev s tradicí módního domu.

    Generace Alpha má svou skin care. Stojí za ní poradci Rhode a třináctiletá slečna

    Generace Alpha pomalu roste. Důkazem je trh, který neúprosně začíná cílit na zákazníky narozené roku 2013 a později. Skin care brandy nezahálí a již v říjnu se objeví čerstvý hráč. Yes Day vytvořila třináctiletá Coco Granderson a míří vysoko. Není divu, za vývojem produktů stojí externí poradce pro populární značku Rhode, založenou Hailey Bieber.

    Newyorská luxusní scéna vítá nováčka. Ohromí restaurace Seahorse

    Luxusní gastronomická mapa New Yorku má dlouho očekávaného nováčka. Úspěšný restauratér John McDonald otevřel po více než třech letech příprav restauraci Seahorse, nacházející se na Union Square v čerstvě opraveném W Hotel. Hosty láká na minimalistické pokrmy plné ryb a mořských plodů, ale také promyšlené drinky a dechberoucí interiér.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―