Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Černobílé fotografie nejnovější kampaně značky Calvin Klein mají zachytit sebevědomí i smyslnost světově proslulých sportovkyň. V projektu nazvaném Calvins or Nothing představují především nejznámější kousky z řady spodního prádla.

    Nejnovější kampaň módní společnosti Calvin Klein oslavuje sílu, zranitelnost i atletiku. Fotografie pro další sérii Calvins or Nothing tentokrát nafotila Brianna Capozzi. Světově známé sportovkyně se rozhodla postavit před bílé pozadí. Nechala tak vyniknout nejen jednotlivé kousky luxusní značky, ale také jejich individualitu. Cílem podobných kampaní je totiž dovolit známým osobnostem vtisknout do oblečení vlastní styl.

    Fotografka pak zvolila dvojí taktiku a sportovkyně fotila z dálky i na blízko. V prvním případě nechala vyniknout jejich více „atletické“ já, promítající se také do návrhů od Kleina. Na detailních portrétech zase ukázala jejich „autentickou“ verzi, která je nejen více nespoutaná, ale také intimní. Výsledné fotografie pak dovolují odhalit jak jejich sebevědomí, tak smyslnost.

    Pro účast na kampani si značka Calvin Klein vybrala profesionální hráčky fotbalu. Patří mezi ně například americká olympijská zlatá medailistka Alex Morgan nebo Angličanka Chloe Kelly. Přidala se k nim rovněž francouzská hráčka fotbalu Kenza Dali nebo japonská olympijská stříbrná medailistka Mana Iwabuchi. Pátou „modelkou“ se stala australská hráčka Mary Fowler.

    Na fotkách sportovkyně předvedly nejvíce ikonické kousky Calvin Klein

    Mezi předváděné kousky pak patří základní návrhy Calvin Klein, a to včetně nejnovějšího moderního prádla z bavlny. Sportovkyně pak ale oblékly také různé modely džínů, například ty s vysokým pasem, 90s „rovné“ nebo bootcut. Outfity doplnily také klasickými nebo cropped bundami a ikonickými tričky s logem známé značky. Kampaní tak navázaly na několik projektů z uplynulých měsíců.

    Například v květnu totiž společnost Calvin Klein zveřejnila fotografie připravené speciálně na oslavu LGBTQI+ komunity. Zazářila na nich herečka Amandla Stenberg a herec Brandon Flynn. V březnu zase značka odhalila projekt s hvězdami, jako je Jennie Kim ze skupiny Blackpink, Kendall Jenner, FKA Twigs, Michael B. Jordan nebo Aaron Taylor-Johnson.

    Zdroj: VMagazine, WWD, Fashion Network, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Calvin Klein oslavuje sílu i zranitelnost. Do nejnovější kampaně obsadil světoznámé sportovkyně

    Černobílé fotografie nejnovější kampaně značky Calvin Klein mají zachytit sebevědomí i smyslnost světově proslulých sportovkyň. V projektu nazvaném Calvins or Nothing představují především nejznámější kousky z řady spodního prádla.

    - Reklama -

    Nejnovější kampaň módní společnosti Calvin Klein oslavuje sílu, zranitelnost i atletiku. Fotografie pro další sérii Calvins or Nothing tentokrát nafotila Brianna Capozzi. Světově známé sportovkyně se rozhodla postavit před bílé pozadí. Nechala tak vyniknout nejen jednotlivé kousky luxusní značky, ale také jejich individualitu. Cílem podobných kampaní je totiž dovolit známým osobnostem vtisknout do oblečení vlastní styl.

    Fotografka pak zvolila dvojí taktiku a sportovkyně fotila z dálky i na blízko. V prvním případě nechala vyniknout jejich více „atletické“ já, promítající se také do návrhů od Kleina. Na detailních portrétech zase ukázala jejich „autentickou“ verzi, která je nejen více nespoutaná, ale také intimní. Výsledné fotografie pak dovolují odhalit jak jejich sebevědomí, tak smyslnost.

    Pro účast na kampani si značka Calvin Klein vybrala profesionální hráčky fotbalu. Patří mezi ně například americká olympijská zlatá medailistka Alex Morgan nebo Angličanka Chloe Kelly. Přidala se k nim rovněž francouzská hráčka fotbalu Kenza Dali nebo japonská olympijská stříbrná medailistka Mana Iwabuchi. Pátou „modelkou“ se stala australská hráčka Mary Fowler.

    - Reklama -

    Na fotkách sportovkyně předvedly nejvíce ikonické kousky Calvin Klein

    Mezi předváděné kousky pak patří základní návrhy Calvin Klein, a to včetně nejnovějšího moderního prádla z bavlny. Sportovkyně pak ale oblékly také různé modely džínů, například ty s vysokým pasem, 90s „rovné“ nebo bootcut. Outfity doplnily také klasickými nebo cropped bundami a ikonickými tričky s logem známé značky. Kampaní tak navázaly na několik projektů z uplynulých měsíců.

    Například v květnu totiž společnost Calvin Klein zveřejnila fotografie připravené speciálně na oslavu LGBTQI+ komunity. Zazářila na nich herečka Amandla Stenberg a herec Brandon Flynn. V březnu zase značka odhalila projekt s hvězdami, jako je Jennie Kim ze skupiny Blackpink, Kendall Jenner, FKA Twigs, Michael B. Jordan nebo Aaron Taylor-Johnson.

    Zdroj: VMagazine, WWD, Fashion Network, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Síla nové éry Chanel spočívá v detailu. Matthieu Blazy nabídl perfektní kreace

    Jarní kolekce Chanel si žádá pohled zblízka. Matthieu Blazy ve své debutové jarní a letní řadě proměnil každý detail v kompas staronové estetiky. V každém stehu, ve struktuře tvídu i v nečekaných tvarech kabelek se zrcadlí jeho přesnost a cit pro tradici. Pařížský Grand Palais se stal laboratoří řemesla, kde luxus získává hmatatelnou podobu v tradičním pojetí krásy. Chanel pod jeho vedením vypráví příběh skrze nuance, formující celou galaxii stylů.

    Z blondýny brunetou kvůli počasí? Nový TikTok trend vybízí k radikální změně

    Snad s každým novým ročním obdobím zaplaví sociální síť TikTok nová vlna beauty proměn. Aktuálně jí dominuje trend s názvem "go darker for autumn", kvůli kterému se blondýnky vzdávají svých plavých tónů ve prospěch těch bohatě kaštanových nebo čokoládových. Není už ale trochu bláznovství měnit dlouho zavedený styl jen kvůli pár spadlým listům?

    Ikonický náramek Love slaví comeback. Cartier ho v nové verzi navrací po 58 letech

    Dlouhých 58 let po svém vzniku se ikonický náramek Love od Cartier proměňuje v novou formu. Pružnou, plynulou, dokonale soudržnou se zápěstím. Nový model Love Unlimited přináší pohyb tam, kde kdysi vládla přesnost a nedynamická strohost. V každém detailu zůstává duch Alda Cipullo, konstruktéra emocí, který kdysi zlatem vyjádřil trvalost citu. Šperkařský dům Cartier nyní přepisuje jeho myšlenku do nové éry.

    Andílci opět na scéně. Značka Victoria’s Secret odhalila letošní show

    Velkolepá tradiční show z dílny Victoria's Secret na sebe opět strhla pozornost. Značka se na scénu vrátila po roce a představila teprve druhou přehlídku od své dlouhodobé pauzy, následující po lavině silné kritiky. Její nová image má zahrnovat o něco více různorodý a inkluzivní přístup. Zdá se, že společnosti se comeback daří, sklidila totiž značný úspěch.

    Once upon a time. Historické vědění ukrývají nejkrásnější knihovny světa

    Knihovny rozhodně nejsou jen tiché sály naplněné prachem. Na mnoha místech světa slouží jako ceněné svatostánky, ve kterých lidé v úžasu zaklánějí hlavy. Uvnitř klášterů, univerzit i jen samostatně stojící, knihovny patří mezi oblíbená turistická místa. Díky bohu si zatím u návštěvníků ponechávají zasloužený respekt a jejich atmosféra tak na vás může naplno dýchat.

    Od heroinu k Ozempicu. Cesty jak být chic se mění, tlak na štíhlost zůstává

    Propadlé lícní kosti, dětsky útlé paže, špičatá kolena. Herečky a modelky to často maskují, ale proměny jejich siluet z posledních let jasně ukazují, že žijeme v éře Ozempic chic. Můžeme si namlouvat, že tentokrát je za hubnutím medicína v podobě léku potlačujícího chuť k jídlu. Ve skutečnosti jsme esteticky, ale i filozoficky mnohem blíž zatracované éře heroin chic, než jsme si možná ochotní připustit.

    OECD brojí proti Shein. Fast fashion gigant porušuje její směrnice

    Zástupci Organizace pro hospodářskou spolupráci a rozvoj zveřejnili výsledky investigace značky Shein. Dle reportu nedodržuje čínský fast fashion gigant stanovené směrnice pro nadnárodní společnosti, týkající se lidských práv, ochrany životního prostředí a spravedlivých platů. Mezivládní organizace zahájila průzkum po stížnosti dvou francouzských poslanců.

    Victoria Beckham dorazila na Netflix. Nový dokument odkrývá hvězdnou oponu

    Streamovací služba Netflix přivítala ve čtvrtek nový hvězdný dokument. V jeho středu stojí bývalá zpěvačka a úspěšná návrhářka Victoria Beckham. Třídílný seriál slibuje odkrytí její nelehké cesty na vrchol módního průmyslu, kam se jen tak někdo nepodívá. Součástí příběhu jsou nejen archivní záběry, ale také rozhovory s předními osobnostmi módní scény.

    Day to night. Chytré outfity vás z práce vezmou rovnou do víru noci

    Pracovně vytíženým ženám se snadno stane, že zatímco přes den jsou potřeba na formálním meetingu a v kanceláři, večer je čeká uvolněná zábava na úrovni. Naštěstí je módní svět příznivý i složitým situacím. Umožňuje proto vytvořit outfit vhodný k celodennímu nošení. K perfektnímu výsledku stačí pouze pár promyšlených kousků a správný styling.

    Značka Schiaparelli opět potvrdila své místo. Runway uzavřela Kendall Jenner

    V Paříži se opět odehrála jedna z nejočekávanějších přehlídek každé sezóny. Daniel Roseberry odhalil kolekci Schiaparelli SS26 a potvrdil, že značka dál určuje tón současného umění na úrovni luxusu. V sále Centre Pompidou vládl klid, jenž se v módě objeví jen zřídka. Jak jsme u módního domu zvyklí, každý model dokazoval, že přesnost a vize jsou klíčovým prvkem krejčovského umu. Přehlídka působila jako pomyslná módní studie, nikoliv jako tradiční runway.

    Burberry připomíná své dědictví. Oslavuje ho i Olivia Colman

    Britský módní dům Burberry zakládá marketing na propojení svého více než 150 let starého dědictví a moderní energie. Nabízí proto tradiční kostkované trenčkoty a dlouhé kabáty, to vše v inovativním hávu nových materiálů. Směřování luxusní značky odráží rovněž její nejnovější kampaň It's always Burberry Weather. Zazáří v ní mimo jiné také herečka Olivia Colman.

    Po stopách ikon: Bochum Welt dokresluje identitu Jil Sander

    Hudba umí rozšířit prostor kolekce stejně přesně jako čistý střih kabátu. Bochum Welt přináší do módy zvuk, jenž vytváří atmosféru i vizuální rytmus. Spolupráce s Jil Sander ukazuje, že minimalismus má vlastní akustický tvar. Zvuk už není doprovodem, stává se součástí identity značky. Vzniká nová rovina luxusu, jež působí na smysly ze všech stran.

    Oscar Isaac čeří vody internetu. Překvapil elegantní módní otočkou

    Sociální sítě po nedávném filmovém festivalu v Benátkách zaplavily komentáře uživatelů, kteří si všimli nečekané proměny. Překvapil je styl herce Oscara Isaac, který ztvárnil hlavní postavu v očekávaném snímku Frankenstein. Na červený koberec totiž přinesl perfektní rovnováhu mezi žádanou elegancí a hravou uvolněností, posouvající jeho look na vyšší úroveň.

    Móda v kostce: Swarovski slaví 130 let a Polo Bar putuje do Londýna

    I když série světových fashion weeků skončila, módní scénu nadále zaplavují další novinky. Fenty Skin vydává debutovou kolekci na tělo a Ralph Lauren míří do Londýna. V roce 2028 v něm hodlá otevřít Polo Bar. Vivienne Westwood poprvé odstartuje Riyadh Fashion Week a Swarovski slaví 130 let. Tom Ford jmenoval svou první make-up umělkyni, Lucy Bridge.

    Marc by Sofia klouže po povrchu. Film definuje třpyt, nikoli hloubka

    Režisérka Sofia Coppola rozčeřila filmové vody, když na letošním ročníku filmového festivalu v Benátkách odhalila svůj první dokument. Snímek s názvem Marc by Sofia věnovala svému blízkému příteli a slavnému návrháři Marcu Jacobs. Film sice sklidil úspěch, nečekejte od něj však hluboký vhled za oponu. Jedná se spíše o třpytivý obraz módní ikony.

    Matthieu Blazy míří až ke hvězdám. Chanel vdechl nový život

    Paříž se včera stala svědkem posledního očekávaného debutu, jenž okamžitě vyšplhal na vrchol seznamu uplynulých módních premiér. Matthieu Blazy odhalil svou vizi Chanel, kterou módnímu domu vdechl nový život. Ukázal značku v novém světle, které nikdo nečekal, ale všichni ho milují.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―