Více

    ― Reklama ―

    Uživatelé Robloxu se od pátku do 30. července ponoří do virtuálního světa značky Fenty Beauty. V něm se mohou vydat na lov produktů nebo průchod labyrintem, ale i započít vlastní kreativní cestu. Vytvořit si totiž budou moct vlastní lesk na rty.

    Cílem virtuálního světa Fenty Beauty není jenom vytvořit zábavnou hru pro fanoušky slavné značky, ale také kreativní proces, do kterého se mohou zapojit. Při tvorbě vlastní verze Gloss Bomb Universal Lip Luminizer si budou moct vybrat vlastní ingredience, efekty, obal, uzávěr i aplikátor lesku. Uživatelé ho následně vystaví na odiv v takzvané Sephora Experience, kde ostatním umožní pro nový produkt hlasovat.

    Na konci každého týdne v období od pátku do 30. července se pak 100 nejlepších výtvorů dostane na speciální seznam. Po skončení čtyřtýdenního cyklu vybere Rihanna ze 400 finalistů jeden nejlepší produkt. Na základě nej vytvoří novou verzi Gloss Bomb, která se v roce 2024 dostane na skutečný trh. „Beauty zážitky mají být zábava. Proto jsem nadšená, že můžu všem a všude nabídnout náhled do našeho světa,“ popsala Rihanna.

    Uživatelé Roblox pak mohou ve hře sbírat také ingredience pro vytvoření vlastního čistícího gelu na obličej. Následně totiž získají virtuální Fenty Skin Beanie. Po tvorbě zmíněného lesku na rty zase hráči dostanou Fenty Beauty Gloss Bomb Backpack. Kromě toho se mohou fanoušci Fenty pustit do labyrintu, ve kterém se skrývá parfémovaná voda Fenty. Pobíhat tak mohou světem plným pomerančových hájů a kopců z bambuckého másla.

    Roblox hra propojí nejen virtuální a reálný svět, ale i zákazníky a vedení Fenty

    Z virtuálního světa si tak beauty společnost Fenty udělala obrovskou laboratoř. „Jedná se o příležitost, jak z digitálního světa vytvořit fyzický produkt. Jak myšlenku z metaverse převést do reálného života,“ okomentovala dále projekt značka. Mezi další módní nebo beauty firmy spolupracující se světem Roblox pak patří například Gucci, Urban Decay, NARS, Givenchy, Nyx Professional Makeup nebo Essence Cosmetics.

    Značka Fenty se tedy snaží vytvořit svět, který poctí demokracii, inkluzi a diverzitu. Z podobného projektu proto těží jak firma, tak její zákazníci. Ti se totiž díky zábavné hře mohou cítit jako součást známé společnosti. Její vedení zase platformu využije pro testování a vývoj nových produktů. Slavná zpěvačka Rihanna má navíc v současnosti na svoji beauty společnost více času. Nedávno totiž odstoupila z pozice šéfky značky spodního prádla Savage x Fenty.

    Zdroj: WWD, Glossy, Eprimefeed, Twitter, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Fenty Beauty objevuje Roblox. Uživatelům umožní tvorbu vlastního lesku na rty

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Uživatelé Robloxu se od pátku do 30. července ponoří do virtuálního světa značky Fenty Beauty. V něm se mohou vydat na lov produktů nebo průchod labyrintem, ale i započít vlastní kreativní cestu. Vytvořit si totiž budou moct vlastní lesk na rty.

    - Reklama -

    Cílem virtuálního světa Fenty Beauty není jenom vytvořit zábavnou hru pro fanoušky slavné značky, ale také kreativní proces, do kterého se mohou zapojit. Při tvorbě vlastní verze Gloss Bomb Universal Lip Luminizer si budou moct vybrat vlastní ingredience, efekty, obal, uzávěr i aplikátor lesku. Uživatelé ho následně vystaví na odiv v takzvané Sephora Experience, kde ostatním umožní pro nový produkt hlasovat.

    Na konci každého týdne v období od pátku do 30. července se pak 100 nejlepších výtvorů dostane na speciální seznam. Po skončení čtyřtýdenního cyklu vybere Rihanna ze 400 finalistů jeden nejlepší produkt. Na základě nej vytvoří novou verzi Gloss Bomb, která se v roce 2024 dostane na skutečný trh. „Beauty zážitky mají být zábava. Proto jsem nadšená, že můžu všem a všude nabídnout náhled do našeho světa,“ popsala Rihanna.

    Uživatelé Roblox pak mohou ve hře sbírat také ingredience pro vytvoření vlastního čistícího gelu na obličej. Následně totiž získají virtuální Fenty Skin Beanie. Po tvorbě zmíněného lesku na rty zase hráči dostanou Fenty Beauty Gloss Bomb Backpack. Kromě toho se mohou fanoušci Fenty pustit do labyrintu, ve kterém se skrývá parfémovaná voda Fenty. Pobíhat tak mohou světem plným pomerančových hájů a kopců z bambuckého másla.

    - Reklama -

    Roblox hra propojí nejen virtuální a reálný svět, ale i zákazníky a vedení Fenty

    Z virtuálního světa si tak beauty společnost Fenty udělala obrovskou laboratoř. „Jedná se o příležitost, jak z digitálního světa vytvořit fyzický produkt. Jak myšlenku z metaverse převést do reálného života,“ okomentovala dále projekt značka. Mezi další módní nebo beauty firmy spolupracující se světem Roblox pak patří například Gucci, Urban Decay, NARS, Givenchy, Nyx Professional Makeup nebo Essence Cosmetics.

    Značka Fenty se tedy snaží vytvořit svět, který poctí demokracii, inkluzi a diverzitu. Z podobného projektu proto těží jak firma, tak její zákazníci. Ti se totiž díky zábavné hře mohou cítit jako součást známé společnosti. Její vedení zase platformu využije pro testování a vývoj nových produktů. Slavná zpěvačka Rihanna má navíc v současnosti na svoji beauty společnost více času. Nedávno totiž odstoupila z pozice šéfky značky spodního prádla Savage x Fenty.

    Zdroj: WWD, Glossy, Eprimefeed, Twitter, YouTube

    ― Reklama ―

    Maximalismus pronikl i do botníku. Léto definují hravé přívěsky

    Blížící se léto přináší řadu hravých trendů. Jejich společným jmenovatelem je maximalismus, který módní scénu dobývá již od začátku roku. Tentokrát se probojoval i do botníku. Hravé přívěsky, dosud zdobící pouze kabelky všech velikostí a tvarů, přesídlily rovněž na obuv. Za své je přijaly módní značky jako Coach, Miu Miu nebo Prada.

    Slibný relax neskrývá jen moře. Objevte taje evropských spa hotelů

    Blížící se sluncem nasycené dny lákají na vytouženou dovolenou. Šumící moře, písečné pláže a dlážděné ulice přímořských měst evokují vysněný relax. Za opravdovým odpočinkem ale nemusíte vycestovat na vzdálené pláže. Dopřejte si prázdninový oddech v jednom z nejluxusnějších evropských spa hotelů, ukrývajících vířivky, sauny i speciální procedury.

    Bottega Veneta vzdává hold ikonickému vzoru. Intrecciato slaví 50 let

    Slavný propletený vzor intrecciato patří mezi nejvíce klasické prvky tichého luxusu. Zároveň slouží jako okamžité poznávací znamení jedné z nejúspěšnějších italských značek, Bottega Veneta. Společnost letos vzdává svému ikonickému detailu hold, jelikož slaví 50 let. Představila proto speciální kampaň, založenou na významu tradičního řemesla.

    Seriál Sirens vypráví skrze módu. Jeho kostýmy prozrazují tajemství děje

    Po úspěšném seriálu White Lotus nastupují na scénu nové projekty, rovněž stavějící na tematice nejbohatších vrstev společnosti a jejich následné kritice. Podobný příběh se rozhodl vyprávět i nový mini seriál Sirens, lákající především na svůj svižný děj. Ten skvěle doplňují také kostýmy, které hravě napovídají, kam postavy nenávratně směřují.

    Jane Austen diktuje aktuální beauty trendy. Vrací do hry historickou ofinu

    Beauty scéně kraluje nový trendy účes. Na trůn ho dosadila hrstka celebrit, která ho nedávno vynesla na červeném koberci. Do hry se tak dle Ariany Grande nebo Leighton Meester vrací historická ofina. Takzvané "Jane Austen bangs" vévodí rovněž sociální síti TikTok. Jedná se o střih inspirovaný romantickými romány spisovatelky Jane Austen.

    Zážitky on, hlava off. Luxusní offline dovolená zařídí mentální očistu

    Dovolená je světlým momentem života každého z nás. V posledních letech se ale často poddává pracovním záležitostem. Populární je nyní proto takzvaná offline dovolená, kterou věnujete specificky digitálnímu detoxu. Luxusní dovolenková místa tak často nemají telefon ani Wi-Fi, zato nabídnou ticho, klid a úlevu od neustálého mentálního shonu.

    Cannes přinesl nečekanou módní ikonu. Letos překvapil Alexander Skarsgård

    Letošní filmový festival v Cannes nabídl nespočet dechberoucích outfitů, a to navzdory novému a přísnějšímu dresscodu. Mezi módní ikony červeného koberce se nečekaně zařadil také švédský herec Alexander Skarsgård. Slavnostní události se účastnil poprvé, rozhodně ale zanechal značný dojem. Sociální sítě explodovaly jeho hravými outfity.

    It-girl Formule 1. Alexandra Saint Mleux vnáší do paddocku ladnou eleganci

    Možná ji znáte z televizních záběrů, jak fandí svému příteli Charlesovi Leclerc, tedy jezdci Formule 1 z týmu Ferrari. Jedno je ale jisté, Alexandra Saint Mleux se zbavuje pouhé nálepky „přítelkyně“ a buduje si vlastní osobní značku i mimo svět F1. Díky nezaměnitelnému stylu si získala příznivce zejména v módních kruzích a na sociálních sítích.

    Dior potvrdil nevyhnutelné. Maria Grazia Chiuri po devíti letech odchází

    Módní scéna se ve čtvrtek konečně dočkala zprávy, kterou již několik měsíců očekávala. Zástupci Dior oznámili oficiální odchod kreativní ředitelky dámských kolekcí Marie Grazie Chiuri. Návrhářka opustí slavný módní dům po devíti letech. Do historie se zapsala především díky svým feministickým kolekcím. Prozatím není jasné, kdo ji v pozici nahradí.

    Burberry otevře vlastní galerii. Dočkáme se jí v roce 2027

    Britská módní značka Burberry spojila síly s prestižním londýnským muzeem Victoria and Albert Museum a v roce 2027 tak představí vlastní galerii. Projekt, který přetvoří stávající Fashion Gallery na zcela nový výstavní prostor s názvem The Burberry Gallery, je považován za významný krok nejen pro britskou kulturu, ale i pro samotný brand Burberry, jenž se snaží znovu upevnit svou pozici na trhu luxusní módy.

    Jacquemus odstartoval léto. V Monte Carlu láká na speciální Beach Club

    S létem je ve světě módy neodlučitelně spjatá řada pop-upů a speciálních eventů pořádaných nejluxusnějšími značkami. Mezi pomyslné krále podobných akcí patří módní dům Jacquemus. Již několik let odhalí každé letní období speciální butik i plážový set-up. Jinak tomu není ani letos, společnost tentokrát odstartovala léto v Monte Carlu.

    Second hand už není plán B. Jeho trh roste rychleji než inflace

    Ještě nedávno byl second hand doménou těch, kteří chtěli ušetřit, nebo se oblékali „trochu jinak“. Dnes se z něj stává plnohodnotný módní proud. Podle aktuálního ThredUp Resale Reportu čeká trh s oblečením z druhé ruky velká budoucnost. Za pět let má dosáhnout hodnoty 367 miliard dolarů. Pro představu, to je vyšší číslo než představuje módní průmysl Itálie. A kdo za tímhle růstem stojí? Jednoznačně generace Z.

    Letní trendy se hlásí o slovo. Otevřete jim dveře svého šatníku

    Sluncem protkané dny se blíží mílovými kroky, a proto není na co čekat. O naši pozornost začínají bojovat letošní letní trendy. Některé však mohou být trochu oříšek. Nebojte se přesto otevřít jim dveře svého šatníku, uvidíte, že si v něm snadno najdou své právoplatné místo. Stačí je zkombinovat se správným doplňkem či ladícími nadčasovými kousky.

    Mezi elegancí a ideologií. Když Chanel špehovala pro Říši a Boss šil uniformy SS

    Když procházíte butiky Chanel nebo listujete kampaněmi Hugo Boss, málokdy si vzpomenete na chvíle, kdy se značky zapletly s jedním z nejtemnějších režimů 20. století. Zatímco Coco Chanel za války špehovala v pařížském hotelu Ritz pro nacistickou rozvědku, Hugo Boss oblékal příslušníky SS do pečlivě střižených uniforem. Luxus a moc se propojily s ideologií, která měla devastující následky pro celý svět.

    Léto volá po změně. Pánové vynosí mini šortky i pastelově růžovou

    S nadcházejícími letními měsíci přichází rovněž čas na změnu. Odložte kožené boty a prošívané bundy na dně šatních skříní. Vneste do svých outfitů čerstvý závan v podobě nejaktuálnějších trendů. Pánské módě mají letos v létě dominovat extra krátké šortky, monochromatické looky a klasická trička s nápisy. Na odvážlivce čeká i pastelově růžová barva.

    TikTok vyplodil další trend. Propaguje „zázračné“ chození po trávě

    Výlet do lesa, kochání se uklidňující zelení a procházení se po travnaté louce patří mezi zvyky, které jsou odjakživa považovány za prospěšné. Zdá se ovšem, že populární platforma TikTok v přirozeném počínání našla další virální trend. Její uživatelé totiž sdílí "zázračné" benefity takzvaného grounding nebo earthing, tedy propojení se s půdou.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―