Více

    RECORDS

    Chanel

    Versace

    Dolce Gabbana

    Loro Piana

    Sledujte nás na Instagramu

    Do herního vesmíru Fortnite přibyl nový ostrov Airphoria, vytvořený ve spolupráci se společností Nike. Ta svým fanouškům od 20. června do úterý 27. června nabízí možnost účastnit se honu na ikonické tenisky Air Max. Vydala proto také speciální merch oslavující obě firmy.

    Hráči Fortnite a fanoušci Nike se mohou do úterý 27. června zúčastnit jedinečného honu na slavné modely tenisek Air Max. Mají totiž výjimečnou možnost se ve virtuálním herním světě přidat k hlavním hrdinům symbolizujícím slavnou sportovní společnost. Na ostrově nazvaném Airphoria mohou spolu s nimi hledat tenisky jako Air Max 1, Air Max 97, Air Max TW, Air Max Scorpion nebo Air Max Pulse.

    Hráči tak postupně nasbírají body, které jim umožní získat odměnu v podobě Air Max 1 ’86 Back Bling. Proplétat se budou muset budovami nebo ulicemi navrženými tak, aby připomínaly virtuální „teniskový“ svět. Kromě toho mají návštěvníci Airphorie možnost zakoupit si v obchodě Fortnite také outfity hlavních postav nazvané Airie a Maxxed Out Max. Hra je pokračováním spolupráce Nike a Fortnite z roku 2019.

    Tehdy se totiž společnost Nike rozhodla do světa Fortnite přidat model Air Jordan 6 vytvořený za pomocí rappera Travise Scotta. Tentokrát společnosti na vytvoření virtuálního ostrova použily nejnovější technologii známou jako Unreal Editor. „Airphoria vám umožní neustále interagovat s různými elementy a lidmi z celého světa,“ popsal pak vizi herního světa prezident a generální ředitel Nike Virtual Studios Ron Faris.

    Herní průmysl vnímá společnost Nike jako součást budoucnosti sportu

    Hráči se pak mohou těšit na další nový prvek „sportovního“ herního světa. Společnosti Epic Games a Nike totiž propojily své účty tak, aby uživatelé mohli být za své chování odměňováni v obou jejich „ekosystémech“. „Naším cílem bylo opravdu vytvořit nový svět, a ne pouze ukázat, že dokážeme do Fortnite vložit tenisku Air Max,“ okomentoval dále nejnovější projekt viceprezident pro globální spolupráci Epic Games Nate Nanzer.

    K příležitosti jedinečné spolupráce se firma Nike rozhodla vydat také speciální merch. Jedná se o set triček v černé a bílé s kombinací Nike a Fortnite loga. Společnost pak partnerstvím mimo jiné dává jasně najevo, že považuje herní průmysl za součást sportu. „Budoucnost sportu leží v srdci toho, kam se chce Nike vydat. Hraní her je element, který je toho součástí,“ vysvětlil totiž Faris. V minulosti s herními světy spolupracovaly také módní značky jako Gucci, Louis Vuitton nebo Burberry.

    Zdroj: WWD, Hypebeast, Highsnobiety, Twitter, YouTube

    Společnost Nike se ponořila do světa Fortnite. Představila hru Airphoria

    Proč nikdo nemluví o designérovi Peteru Do? Zachránce domu Helmut Lang se učil od Phoebe Philo

    Peter Do je v módním průmyslu velmi uznávaným jménem. Vystudoval newyorský Fashion Institute a vyhrál prestižní cenu LVMH Graduate Prize. Navíc vdechl život téměř umírající značce Helmut Lang. Tento talentovaný návrhář zvládá řídit dva módní domy najednou – kromě Helmut Lang je také kreativním ředitelem své stejnojmenné značky.

    Svatební přípravy na příští jaro mohou začít. Výběr šatů usnadní 5 trendů

    Módní trendy prostupují každoročně i do světa svateb. Také proto existuje luxusní týden módy určený svatebním šatům, odehrávající se tradičně v New Yorku. Jelikož letošní přehlídky určené pro příští jaro máme za sebou, mohou se nastávající nevěsty začít chystat. Inspirujte se pěti budoucími trendy.

    Na vlně luxusu bez loga. Obohaťte svůj šatník o logo-free kousky, které křičí opravdovým přepychem

    V dnešní době se zdá, že mnoho milovníků vysoké módy dává přednost oděvům s nápaditými logy. Myslí si: "Proč bych to neukázal, když si to mohu dovolit?" Ale to je omyl. Opravdový společenský status nespočívá v logu, nýbrž v cítění pro vkus a eleganci. Pravý milovník módy si váží kvalitních materiálů, pečlivě promyšlené struktury a originálních střihů i barev.

    Za hranicí tichého luxusu. K nápaditému pánskému letnímu šatníku stačí tři základní prvky

    Oproti minulému roku je letošní pánská designérská nabídka zcela jiná. Pohrává si se zvířecím potiskem, třpytkami i výraznými potisky. Posouvá se k maximalismu, přičemž vždy vyzdvihuje pouze jeden výrazný prvek. Letošní léto v pánské sekci označujeme za balanc, který našel rovnováhu mezi tichým a hlasitým luxusem.