Více

    ― Reklama ―

    Už jste někdy viděli značku, která by vkusně propojila zdánlivě neslučitelné? Pokud ne, brand Heliot Emil představuje perfektní možnost, jak zkombinovat avantgardu, eleganci i moderní streetwear. Většina kousků je navíc laděna pouze do černé barvy, čímž značka nabírá na autentickém rázu.

    Heliot Emil si za několik posledních let získal významné postavení v módním průmyslu. Představuje totiž odvážné spojení minimalistického designu, dává ovšem průchod také industriálním a avantgardním vlivům.

    Dánský brand, pojmenovaný podle dědečka zakladatelů Juliuse a Victora Juul, se stal neopomenutelným módním hráčem. Současné módní scéně dodává další dystopicky vyhlížející produkty, avšak s čistějším a ryze evropským nádechem. 

    Moderní technologie jako klíčový prvek. Heliot Emil je vyzdvihuje od svého založení

    Značka Heliot Emil vznikla v roce 2016 v Kodani a okamžitě na sebe strhla pozornost díky svému futuristickému pojetí designu. Od samého počátku bylo zřejmé, jakým směrem se společnost uchýlí.

    Většina jejích kolekcí obsahuje prvky, které jsou z technického hlediska revoluční. Jejich zaměření na detaily, jako jsou specifické zipy, spony či pokročilé materiály, staví Heliot Emil na rozhraní mezi módou a technologií.

    Zdroj: Heliot Emil

    Heliot Emil, jako by se odmítal přizpůsobit každoročním novým trendům a místo toho experimentuje s tvarem, texturou a materiály. Tím vytváří jedinečné, až téměř sochařské siluety.

    Všechny tyto pilíře pak hrají hlavní roli v otázce nadčasovosti, jelikož z technického hlediska nelze mezi jednotlivými kolekcemi v průběhu let najít žádné rozdíly. Většina modelů je černá a pohrává si se zmíněnými siluetami.

    Aktuální kolekce zkoumá zranitelnost i obranu. Spojila se s výrobcem ochranné výbavy

    Kolekce podzim a zima 2024 s názvem Shelter opět staví na základních pilířích značky, tedy na propojení technologií a emocí. Tentokrát se Heliot Emil spojil s Alpinestars, italským výrobcem ochranné výbavy pro motosporty. Výsledkem je fúze módních inovací s funkčností, která chrání jak fyzicky, tak emocionálně.

    Zdroj: Heliot Emil

    Kolekce pracuje také s deadstock materiály a produkty z ochranné výbavy, jako jsou například airbag bundy, odkazující na záchranu životů. Materiály jsou přetvořeny do futuristických, až dystopických modelů, které by mohly klidně najít své místo i ve sci-fi filmech, stále však se vkusem.

    Zdroj: Heliot Emil

    Tvrdé a měkké prvky tak tvoří kontrast, který zdůrazňuje vnitřní boj mezi zranitelností a obranou. Dámské i pánské linie této kolekce představují technicky propracované, ale zároveň esteticky úchvatné kusy, od přiléhavých bund po vrstvené šaty.

    Klíčovým motivem kolekce je tedy ochrana nejen fyzická, ale i duševní, jak naznačuje také samotný název Shelter. Koncept je podtržen jak konstrukcí jednotlivých oděvů, tak jejich materiálovým složením​. Výsledkem je velmi atraktivní vizuální podívaná.

    Značka Heliot Emil je tak opravdu silným konceptem, kterým při jejím nošení prokazujete smysl pro hlubší módní výraz a dáváte najevo svůj cit pro dystopickou a streetwear nadčasovost. Brand je v širším měřítku, podobně jako značky Rick Owens nebo Balenciaga, uceleným životním stylem.

    Zdroje: SHOW studio, Metal Magazine, Footshop, Heliot Emil, Hypebae, YouTube

    Autor článku:
    Marek Wrbik
    Marek Wrbikhttps://fashionup.cz/
    Marek je redaktorem a správcem sociálních sítí FashionUP. Ve svých textech propojuje módu s popkulturou, ekonomikou i společenským kontextem. Zajímá ho, jak se oblečení stává odrazem doby a proč některé značky uspějí, zatímco jiné ztratí lesk. Pravidelně se objevuje na lokálních fashion akcích a sleduje tváře české módní scény. Rád rozkrývá příběhy za značkami i trendy, které zatím českému publiku zůstávají vzdálenější.

    ― Reklama ―

    Avantgardní alchymie mezi formou a funkcí. Heliot Emil halí módu do temnoty

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Už jste někdy viděli značku, která by vkusně propojila zdánlivě neslučitelné? Pokud ne, brand Heliot Emil představuje perfektní možnost, jak zkombinovat avantgardu, eleganci i moderní streetwear. Většina kousků je navíc laděna pouze do černé barvy, čímž značka nabírá na autentickém rázu.

    - Reklama -

    Heliot Emil si za několik posledních let získal významné postavení v módním průmyslu. Představuje totiž odvážné spojení minimalistického designu, dává ovšem průchod také industriálním a avantgardním vlivům.

    Dánský brand, pojmenovaný podle dědečka zakladatelů Juliuse a Victora Juul, se stal neopomenutelným módním hráčem. Současné módní scéně dodává další dystopicky vyhlížející produkty, avšak s čistějším a ryze evropským nádechem. 

    Moderní technologie jako klíčový prvek. Heliot Emil je vyzdvihuje od svého založení

    Značka Heliot Emil vznikla v roce 2016 v Kodani a okamžitě na sebe strhla pozornost díky svému futuristickému pojetí designu. Od samého počátku bylo zřejmé, jakým směrem se společnost uchýlí.

    - Reklama -

    Většina jejích kolekcí obsahuje prvky, které jsou z technického hlediska revoluční. Jejich zaměření na detaily, jako jsou specifické zipy, spony či pokročilé materiály, staví Heliot Emil na rozhraní mezi módou a technologií.

    Zdroj: Heliot Emil

    Heliot Emil, jako by se odmítal přizpůsobit každoročním novým trendům a místo toho experimentuje s tvarem, texturou a materiály. Tím vytváří jedinečné, až téměř sochařské siluety.

    Všechny tyto pilíře pak hrají hlavní roli v otázce nadčasovosti, jelikož z technického hlediska nelze mezi jednotlivými kolekcemi v průběhu let najít žádné rozdíly. Většina modelů je černá a pohrává si se zmíněnými siluetami.

    Aktuální kolekce zkoumá zranitelnost i obranu. Spojila se s výrobcem ochranné výbavy

    Kolekce podzim a zima 2024 s názvem Shelter opět staví na základních pilířích značky, tedy na propojení technologií a emocí. Tentokrát se Heliot Emil spojil s Alpinestars, italským výrobcem ochranné výbavy pro motosporty. Výsledkem je fúze módních inovací s funkčností, která chrání jak fyzicky, tak emocionálně.

    Zdroj: Heliot Emil

    Kolekce pracuje také s deadstock materiály a produkty z ochranné výbavy, jako jsou například airbag bundy, odkazující na záchranu životů. Materiály jsou přetvořeny do futuristických, až dystopických modelů, které by mohly klidně najít své místo i ve sci-fi filmech, stále však se vkusem.

    Zdroj: Heliot Emil

    Tvrdé a měkké prvky tak tvoří kontrast, který zdůrazňuje vnitřní boj mezi zranitelností a obranou. Dámské i pánské linie této kolekce představují technicky propracované, ale zároveň esteticky úchvatné kusy, od přiléhavých bund po vrstvené šaty.

    Klíčovým motivem kolekce je tedy ochrana nejen fyzická, ale i duševní, jak naznačuje také samotný název Shelter. Koncept je podtržen jak konstrukcí jednotlivých oděvů, tak jejich materiálovým složením​. Výsledkem je velmi atraktivní vizuální podívaná.

    Značka Heliot Emil je tak opravdu silným konceptem, kterým při jejím nošení prokazujete smysl pro hlubší módní výraz a dáváte najevo svůj cit pro dystopickou a streetwear nadčasovost. Brand je v širším měřítku, podobně jako značky Rick Owens nebo Balenciaga, uceleným životním stylem.

    Zdroje: SHOW studio, Metal Magazine, Footshop, Heliot Emil, Hypebae, YouTube

    ― Reklama ―

    My Oxford Year vzbudil módní vlnu zájmu. Preppy styl však není novinkou

    Jakmile Netflix ohlásí nový film s romantickou zápletkou v univerzitním prostředí, vypukne panika. Na filmech s podkresem britských vysokých škol a zapovězenou láskou zkrátka něco je. Není proto divu, že i módní kousky využité v těchto snímcích se pravidelně derou na vrchol oblíbenosti. Nadčasový anglický preppy styl je tak opět v popředí.

    Módní značky přivítaly podzim. Na pomoc si pozvaly známé tváře

    Blíží se podzim a spolu s ním se do popředí derou čerstvé módní kampaně. Značky si pro propagaci nových kolekcí opět přizvaly známé tváře. Skims, společnost z dílny Kim Kardashian, odhalila spolupráci se zpěvákem Post Malone. Tváří podzimní řady Michael Kors je zpěvačka Suki Waterhouse a u Alexandra McQueen září modelka Alex Consani.

    Všechno nejlepší, Coco. Ikonická kabelka Chanel 2.55 zdobí módní scénu už 70 let

    Někdy se celý svět vleze jen do jedné kabelky. Od roku 1955 se právě takovou taškou stal ikonický model 2.55 od Chanel, který i o 70 let později imponuje kupujícím svou nadčasovostí. Praktičnost se spojila s luxusem a Coco Chanel ženám po celém světě dala přesně to, co potřebovaly. Jednoduše proto, že ji unavovalo nosit kabelku v ruce.

    Elegance a pohodlí v jednom. Loafers budou u pánů bodovat i příští rok

    Z rybářských vesnic v Norsku přes univerzitní kampusy až na přehlídková mola. Klasické loafers přinášejí do každého outfitu elegantní a uhlazený vzhled a zároveň pomáhají zachovat nenucený šarm. Dokazují, že jednoduché a nadčasové slip-on boty mají sílu obstát opravdu v každé době. V pánské módě proto zůstanou i příští rok.

    Česko má jasno. Do boje o Oscara pošle dokument Ještě nejsem, kým chci být

    Dokument režisérky Kláry Tasovské Ještě nejsem, kým chci být získal další uznání. Česká filmová a televizní akademie ho vyšle do boje o Oscara. Usilovat bude o výhru v kategorii mezinárodní celovečerní film. Snímek sleduje příběh fotografky Libuše Jarcovjákové a zachycuje underground 80. let v Československu i útěk do Západního Berlína.

    Valentino čekají změny. Jacopo Venturini opouští pozici CEO značky

    Módní dům Valentino ve čtvrtek oznámil nečekanou zprávu. Zveřejnil totiž, že se na základě oboustranné dohody rozhodl propustit dosavadního generálního ředitele Jacopa Venturini. Příčinou odchodu jsou osobní důvody. Prozatím není jasné, kdo na prázdné křeslo CEO usedne nyní. Alessandro Michele však zůstává kreativním ředitelem.

    Maskulinita má novou tvář. Seznamte se s fenoménem performative male

    Sociální sítě vytvořily další pomíjivý trend. Tentokrát ho ovšem stejným dechem samy kritizují. Jedná se o novou formu maskulinity, které však chybí jakákoli autenticita. Nová pánská estetika místo toho usiluje o validaci založenou na uměle, ale velmi pečlivě vykonstruovaném vzhledu. Takzvaný performative male tak dělá vše pro to, aby zaujal.

    Wednesday opět naservírovala Goth glamour. Její styl vykouzlí i renomovaní návrháři

    Jen málokterý módní fenomén posledních let zasáhl kulturu tak silně jako Wednesday Addams. Když první série seriálu vtrhla na obrazovky, nezůstalo jen u děsivě okouzlující atmosféry. Z temnoty vystoupil i nový stylový archetyp. Goth glamour. S druhou sérií, která nyní přichází na Netflix, je jasné, že se do něj ponoříme znovu. A možná ještě hlouběji.

    Trend tooth gems rozzáří každý úsměv. Má však jasná pravidla

    Řekněte sýr! Trend tooth gems, neboli kamínků na zuby, je zpět a dovádí Y2K estetiku k dokonalosti. Historie zubních šperků ale sahá daleko za přelom milénia, zdobili se jimi už Mayové. Nyní se ozdoby vracejí jako módní statement. Aplikace je rychlá a bezbolestná, ale má pravidla. Špatně přilepený šperk může způsobit víc škody než parády.

    Luxusní zboží jako dlouhodobá investice. Second hand trhu kralují slavné kabelky

    Čím dál více zákazníků v kontextu dlouhodobé nepříznivé a nestabilní ekonomické situace hledají vhodné způsoby, jak zhodnotit své peníze. Obracejí se proto na second hand trh, kde investují především do ikonických kabelek. Mezi nejpopulárnější modely patří ty z dílny značky Hermès. Na oblibě ale narůstají i tašky Chanel, Louis Vuitton či Goyard.

    Evropská letiště mění pravidla. Jsou roztomilé beauty miniatury v ohrožení?

    Éra jedné z nejmíň oblíbených součástí cestování se možná chýlí ke konci. Přelévání šamponů do stomililitrových lahviček a počítání produktů tak, aby se vešly do plastového sáčku, by brzy mohlo být minulostí. Jaký osud ale čeká všechny roztomilé miniatury? Budou kosmetické značky muset přehodnotit marketingové strategie?

    Vaše nejkrásnější noční můra? Nechyběly by v ní couture modely od Roberta Wun

    Robert Wun je jméno, které v kalendáři Pařížského týdne haute couture módy jen tak nepřehlédnete. Hongkongský návrhář debutoval na světoznámém molu v roce 2023. Od té doby si pomalu, ale jistě vydobývá pověst grand couturiéra nové generace. Jeho fascinující a znepokojivé návrhy protkané hororovými motivy milují nejen sociální sítě, ale i celebrity, jako je zpěvačka Beyoncé nebo rapperka Cardi B.

    Odolné oblečení není jen pro bohaté. Dle studie spolu jeho výdrž a cena nekorelují

    Studie z dílny Leeds University potvrdila, že výdrž oblečení a jeho cena spolu nekorelují. Neplatí tedy, že by odolné kousky čekaly pouze na bohaté. Naopak, nejlepších výsledků dosáhly modely se středními tržními cenami. Záleží ovšem rovněž na jiných faktorech, jako je například materiál nebo způsob, jakým se o svůj šatník staráme.

    Ralph Lauren natočil animovaný film. Zazáří v něm jeho ikonický medvídek

    S módním domem Ralph Lauren je již přes dvě dekády spojovaný jeho chlupatý a ikonický symbol, tedy medvídek Polo Bear. Za uplynulá léta se objevil na svetrech, tričkách, kravatách i hodinkách. Americká značka mu však tentokrát věnovala mnohem větší prostor, natočila o něm totiž animovaný film sledující jeho luxusní život a mnohá další dobrodružství.

    Armani startuje další projekt. V Emirátech postaví své první plážové vily

    Módní domy často nezůstávají pouze u módy a s radostí zasahují i do dalších částí luxusního odvětví. V poslední době čím dál častěji investují do soukromých rezortů, rezidencí nebo klubů. Výjimkou není ani Giorgio Armani. Italský návrhář totiž oznámil plány na výstavbu svých prvních plážových vil na světě, a to ve Spojených arabských emirátech.

    Co znamená pánský streetwear? Jeho finální proměna trvala roky

    Pánský streetwear ušel dlouhou cestu od ulic, kde kdysi vládly oversized hoodies a baggy jeans, až po současnou podobu, která připomíná spíše sofistikovanější verzi gentlemanova šatníku. Jeho DNA stále patří městu, ale formu čerpá z tradice. Zahrnuje saka i košile, boty s aerodynamickou siluetou místo masivních tvarů a kombinace, jež by ještě před několika lety ve stejném kontextu působily nepatřičně.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―