Více

    ― Reklama ―

    V zákulisí nejpůsobivějších módních přehlídek, určujících směr globálního módního průmyslu, stojí Alexandre de Betak. Jedná se o tvůrce a vizionáře, jehož vliv sahá daleko za hranice přehlídkových mol. Připravuje totiž nejvíce esteticky atraktivní prostředí pro prezentaci světových designérských kolekcí.

    Alexandre de Betak je francouzský kreativní ředitel a producent, který už více než tři dekády redefinuje pojetí módních událostí. Pozvedá je tak na úroveň divadelních performancí a uměleckých instalací. Ani byste netušili, kolik přehlídek jste pod jeho taktovkou již spatřili. Spolupracuje totiž s předními návrháři a dodává jejich kolekcím tu nejkvalitnější prezentaci.

    Unikátní atmosféra a estetická přitažlivost. Betakův podpis přesto nikdy nepoznáte

    Alexandre de Betak začal svou kariéru na začátku 90. let minulého století, kdy ještě jako mladík fascinovaný světem designu a estetiky vtrhl do světa módy s energií a odhodláním měnit zaběhlé standardy. V roce 1990 založil svou vlastní agenturu Bureau Betak, která se rychle stala synonymem pro nejkreativnější módní produkce na světě.

    Zdroj: Jacquemus, Fendi

    Ať už se jedná o honosnou show značky Dior ve Versailles nebo přehlídky pro Victoria’s Secret, Betakovy produkce vždy překvapí. Jedním z klíčových aspektů jeho práce je schopnost vytvořit unikátní atmosféru, která dokonale odráží identitu dané značky a kolekce. Co je ovšem ještě více úžasné, je fakt, že byste nikdy nepoznali opakující se prvky nebo prostředí.

    Betak využívá moderní technologie, světelné instalace, projekce a někdy i složité mechanismy, aby dosáhl zcela pohlcujícího zážitku. Díky inovacím nepůsobí jen jako producent, ale také jako umělec, přetvářející módu ve skutečné umělecké dílo. Jindy situuje přehlídky do přirozených scenérií, jako učinil u ikonické runway v levandulovém poli pro Jacquemus nebo letošní výrobní manufaktury pro Fendi.

    Betak se nezajímá pouze o estetický zážitek. Záleží mu i na udržitelnosti

    Práce designéra se však netočí jen kolem velkolepých efektů a estetické nádhery. Přístup k tvorbě módních událostí se často dotýká i hlubších témat, jako je udržitelnost. V posledních letech se proto stále více zaměřuje na ekologické aspekty produkce a snaží se minimalizovat ekologickou stopu svých projektů. Používá proto recyklované materiály, úsporné technologie a další inovace, ukazující, že móda může být jak krásná, tak odpovědná.

    Za svou kariéru tak Betak spolupracoval s těmi nejprestižnějšími módními domy, jako jsou Dior nebo například Saint Laurent. Jeho vliv na způsob, jakým dnes vnímáme módní přehlídky, je proto doslova fascinující. Každá show se totiž částečně podílí i na úspěchu samotné kolekce, jelikož forma, jakým je naservírována, je extrémně důležitá.

    Alexandre de Betak je tedy více než „jen“ producent módních přehlídek, je rovněž tvůrcem zážitků, inovátorem a člověkem, který svou vášní a vizí pomáhá formovat podobu moderní módní kultury, a to nejen v oblasti módy, ale i prostřednictvím výstav nebo galerií. Loni navíc Betak oslavil svých 1 500 projektů.

    Zdroje: YouTube, WWD, Hypebae, ELLE, L’officiel

    ― Reklama ―

    Za dechberoucími přehlídkovými moly stojí Alexandre de Betak. Vytváří aktuální módní dějiště

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    V zákulisí nejpůsobivějších módních přehlídek, určujících směr globálního módního průmyslu, stojí Alexandre de Betak. Jedná se o tvůrce a vizionáře, jehož vliv sahá daleko za hranice přehlídkových mol. Připravuje totiž nejvíce esteticky atraktivní prostředí pro prezentaci světových designérských kolekcí.

    - Reklama -

    Alexandre de Betak je francouzský kreativní ředitel a producent, který už více než tři dekády redefinuje pojetí módních událostí. Pozvedá je tak na úroveň divadelních performancí a uměleckých instalací. Ani byste netušili, kolik přehlídek jste pod jeho taktovkou již spatřili. Spolupracuje totiž s předními návrháři a dodává jejich kolekcím tu nejkvalitnější prezentaci.

    Unikátní atmosféra a estetická přitažlivost. Betakův podpis přesto nikdy nepoznáte

    Alexandre de Betak začal svou kariéru na začátku 90. let minulého století, kdy ještě jako mladík fascinovaný světem designu a estetiky vtrhl do světa módy s energií a odhodláním měnit zaběhlé standardy. V roce 1990 založil svou vlastní agenturu Bureau Betak, která se rychle stala synonymem pro nejkreativnější módní produkce na světě.

    Zdroj: Jacquemus, Fendi

    - Reklama -

    Ať už se jedná o honosnou show značky Dior ve Versailles nebo přehlídky pro Victoria’s Secret, Betakovy produkce vždy překvapí. Jedním z klíčových aspektů jeho práce je schopnost vytvořit unikátní atmosféru, která dokonale odráží identitu dané značky a kolekce. Co je ovšem ještě více úžasné, je fakt, že byste nikdy nepoznali opakující se prvky nebo prostředí.

    Betak využívá moderní technologie, světelné instalace, projekce a někdy i složité mechanismy, aby dosáhl zcela pohlcujícího zážitku. Díky inovacím nepůsobí jen jako producent, ale také jako umělec, přetvářející módu ve skutečné umělecké dílo. Jindy situuje přehlídky do přirozených scenérií, jako učinil u ikonické runway v levandulovém poli pro Jacquemus nebo letošní výrobní manufaktury pro Fendi.

    Betak se nezajímá pouze o estetický zážitek. Záleží mu i na udržitelnosti

    Práce designéra se však netočí jen kolem velkolepých efektů a estetické nádhery. Přístup k tvorbě módních událostí se často dotýká i hlubších témat, jako je udržitelnost. V posledních letech se proto stále více zaměřuje na ekologické aspekty produkce a snaží se minimalizovat ekologickou stopu svých projektů. Používá proto recyklované materiály, úsporné technologie a další inovace, ukazující, že móda může být jak krásná, tak odpovědná.

    Za svou kariéru tak Betak spolupracoval s těmi nejprestižnějšími módními domy, jako jsou Dior nebo například Saint Laurent. Jeho vliv na způsob, jakým dnes vnímáme módní přehlídky, je proto doslova fascinující. Každá show se totiž částečně podílí i na úspěchu samotné kolekce, jelikož forma, jakým je naservírována, je extrémně důležitá.

    Alexandre de Betak je tedy více než „jen“ producent módních přehlídek, je rovněž tvůrcem zážitků, inovátorem a člověkem, který svou vášní a vizí pomáhá formovat podobu moderní módní kultury, a to nejen v oblasti módy, ale i prostřednictvím výstav nebo galerií. Loni navíc Betak oslavil svých 1 500 projektů.

    Zdroje: YouTube, WWD, Hypebae, ELLE, L’officiel

    ― Reklama ―

    Stěhování návrhářů poukazuje na stav luxusního průmyslu. Odhaluje jeho slabiny

    Změny uplynulého roku v kreativním vedení mnoha módních domů nejsou jen náhodnou událostí. Jedná se o důležitý ukazatel stavu luxusního průmyslu. Značky totiž trápí zásadní nedostatek poptávky, kterou se snaží přitáhnout zpět právě pomocí nových zářivých jmen. Pouhá výměna návrhářů ovšem k obnově kdysi blyštivých tržeb nestačí.

    Za hvězdu i na svahu. Lyžařská helma může skrývat stylové účesy a rozkošný make-up

    Lyžování a jízda na snowboardu patří mezi oblíbené zimní aktivity. Pokud se tedy i na svahu chcete cítit upraveně, vsaďte na jednoduché líčení a praktické účesy. Kdykoliv sundáte lyžařské brýle, oslníte svým vzhledem každého lyžaře i lyžařku v okolí. Co je však hlavní, nepotřebujete full glam look, abyste si připadali jako hvězda sjezdovky.

    Rok 2024 přinesl nečekanou ikonu. Módní scénu ovládla Kelly Rutherford

    S oblíbeným stylem 2000s se vrátily nejen populární y2k kousky, ale také tehdejší módní hvězda. V roce 2024 na scénu opět nastoupila herečka Kelly Rutherford, známá spíše pod jménem své postavy ze seriálu Gossip Girl, Lily van der Woodsen. Sledovatele na Instagramu nadchla originálním stylem, zrcadlovými selfies i inspirativními citáty.

    Luxusní značky vítají rok hada. Slibuje moudrost, intuici i transformaci

    Jako každý rok, také letos luxusní značky přichystaly speciální kolekce, oslavující příchod nového lunárního roku. Letos se ponese ve znamení hada, a tak se společnosti nechaly inspirovat jeho motivy i symbolikou. Následující měsíce totiž slibují moudrost, intuici, stabilitu či transformaci. Je jen na vás v jakém kousku tyto kvality přivítáte.

    Beauty svět zná trendy roku 2025. Vévodit jim má vrstvení parfémů i korejská kosmetika

    Zapojení umělé inteligence, po potravinách pojmenované make-up looky či zaměření na duševní zdraví. To vše jsou trendy doprovázející nás už několik let. Jaké novinky budou ovšem charakterizovat následující rok? Beauty svět už má jasno. Jednat se bude o čerstvou vlnu korejské kosmetiky, vrstvení parfémů či inovativní produkty na rty.

    Nenechte zimu narušit vaši módní hru. Chlad zaženou chytří pomocníci

    Při sledování fotografií módních influencerů nastává navzdory vytoužené inspiraci nutná otázka. To jim není zima? Spousta z nich totiž i ve sněhové vánicí nosí lehké kalhoty či podzimní kožené bundy. Odpověď je snadná. Módním nadšencům pomáhá proti zimě chytrá výbava, která jim umožní vynosit trendy outfity i v nepříjemném chladu.

    Oční stíny už nemusí být vaším strašákem. Začněte s jednoduchými pomocníky

    Na poli líčení se oční stíny považují za jednu z nejvíce obávaných součástí kosmetického looku. Není přitom důvod, jakmile si osvojíte základní principy, bez stínů vám vaše oči budou připadat téměř nahé. Nejsou samozřejmě nezbytnou součástí denního looku, ale pokud se je naučíte nanášet, nebudete už chtít jinak. Klíčem je začít postupně.

    Největší evropský celebrity crush? Miu Miu boy Tony Effe získal titul pánské módní ikony

    Na italské rapové scéně neexistuje výraznější osobnost než Tony Effe. Přední člen skupiny Dark Polo Gang překročil hranice hudebního světa a stal se pánskou módní ikonou, mísící luxus, provokaci a italské charisma. Jeho vliv se ale neomezuje pouze na ulice Říma. Důkazem je přítomnost na show světových značek, ale i virální hit názvem Miu Miu.

    Módní kousky v podobě dlouhodobé investice. Nákupy, které z vás udělají milionáře

    Investiční možnosti jsou téměř nekonečné. Dávno mezi ně nepatří jen akcie či kryptoměny, v portfoliích najdeme LEGO stavebnice, figurky z filmů, ale klidně i vzácné lahve alkoholu. Investice jsou určovány příležitostmi a rozhodně mezi ně patří i módní kousky. Neomezují se však jen na kabelky, zbohatnout můžete také na špercích či botách.

    Cozy season začíná. Uklidňující aktivity vás naladí do sváteční pohody

    Období mezi Vánoci a Silvestrem patří mezi to nejlepší z celého roku. Vánoční filmy, cukroví, užívání si dárků a pomalé tempo, to vše charakterizuje sváteční čas. Pokud hledáte nenáročné aktivity, kterými takové chvíle vyplnit, inspirujte se originálními tipy. S pár snadno sehnatelnými pomocníky si vystačíte na dlouhé zasněžené večery.

    Kov a metalické povrchy opět panují designovému světu. Tentokrát v ušlechtilejší formě

    Kov se dlouho držel v pozadí jako materiál, který byl především funkční. Současné trendy to ovšem mění. Kov se totiž stává hlavním prvkem moderního interiérového designu. Je odolný, velmi snadno kombinovatelný a přitahuje pozornost svou sofistikovanou estetikou. Dokáže tak vytvořit luxusní, ale zároveň přístupný a útulný prostor.

    Módní scéna luští návrhářskou enigmu. Debatuje o dalších krocích Hedi Slimane

    Módní svět v posledním roce nezažil ani den, kdy by se nevěnoval spekulacím o dalších krocích úspěšných návrhářů. Tentokrát se zaměřil na kariéru Hedi Slimane. Od chvíle, kdy v říjnu opustil vedení Celine, totiž není jasné, co designér chystá. Jeho nový účet na Instagramu pak vzbudil diskuzi o tom, zda konečně nehodlá uvést vlastní značku.

    A Complete Unknown vrací módu 60. let. Timothée Chalamet na ni láká i mimo plátno

    Na scéně se objevil další snímek, proplétající hranice filmového a módního světa. A Complete Uknown si klade za cíl poodkrýt různými mýty obklopené začátky kariéry slavného zpěváka Boba Dylan. Jeho ztvárnění se chopil talentovaný herec Timothée Chalamet. Do své role se jako vždy pustil naplno, a tak módu 60. let oblékl nejen ve filmu.

    Nejžhavější pánský doplněk letošního i nadcházejícího roku? Jednoznačně knírek

    Knírek. Symbol filmů pro dospělé z "osmdesátek", postaviček z komiksů a retro reklam na pivo. Kdo by to řekl, že právě on se stane nejžhavějším módním trendem současnosti? A přitom stačilo tak málo. Pár filmových hvězd, trochu TikToku a Gen Z, která dokáže proměnit v hit i ponožky v sandálech.

    Bez těchto přívěsků nebude „charms“ trend úplný. Zabodujete s nimi i pod stromečkem

    Rok 2024 se ve světě módy nesl ve znamení přívěsků. Doplněk, který začal jako nenápadný mikrotrend, se postupně vyšplhal až na vrchol popularity. V současnosti je tak k vidění opravdu všude. Runway přehlídky, ulice módních metropolí i sociální sítě, to vše doslova září přívěsky, které proměňují kabelky v malé umělecké galerie.

    Zalando zhodnotilo trendy roku 2024. Na seznam Trend Rewind patří mob wife i brat summer

    Ke konci roku patří i ohlédnutí se za tím, co nás v uplynulých měsících doprovázelo. Také firma Zalando proto vytvořila shrnutí nejvlivnějších trendů roku 2024. Na prvních příčkách nechyběla populární mob wife estetika či ikonické brat summer. Své místo si ale vybojoval rovněž TikTok fenomén "very demure". Barvou roku se pak stala butter yellow.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―