Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    Známé beauty značky odhalily začátkem týdne hned několik novinek. Yves Saint Laurent představil nový parfém Libre Flowers & Flames, jehož tváří se stala zpěvačka Dua Lipa. Guerlain zase obnovil spolupráci s italským módním domem Pucci. Společnost Wonderskin pak společně s Chipotle zveřejnila avokádový lip stain.

    Guerlain propadl barevnému světu Pucci. Společně připraví limitovanou kolekci

    Společnost Guerlain a módní dům Pucci k sobě opět našly cestu. Poprvé spolu totiž spolupracovaly už v roce 2012. Nyní ovšem připravují další společnou kolekci. Jednat by se mělo o limitovanou řadu, obsahující upravené rtěnky Rouge G a produkty Météorites a Terracotta. Zahalené budou ovšem do ikonického Pucci vzoru zvaného Marmo. Kousky budou v prodeji od letošního srpna.

    „Okamžitě jsem věděla, že nemám o čem uvažovat, že tahle spolupráce je pro nás ideální,“ prohlásila umělecká ředitelka Pucci Camille Miceli. Dodala, že jí přišlo přirozené vytvářet nové odstíny make-upu, když jsou barvy tak důležitou součástí její značky. „Jedná se o způsob, jak vyprávět odlišný příběh,“ prohlásila zase kreativní make-up ředitelka Guerlain Violette Serrat.

    Yves Saint Laurent představil nový parfém. Zastoupí ho zpěvačka Dua Lipa

    Známá zpěvačka Dua Lipa se stala tváří řady parfémů Libre už dříve. Nyní jí ovšem slavná francouzská značka Yves Saint Laurent vytvořila vlastní vůni. Spjatá proto bude s novým parfémem s názvem Libre Flowers & Flames. Volbě známého módního domu se pak nelze divit, hvězda je totiž zároveň jeho globální ambasadorkou.

    Zdroj: Yves Saint Laurent Beauty

    Tóny parfému čerpají inspiraci z pouštní lilie, která je známá pro svou odolnost a schopnost přežít v nevlídném prostředí. Doplněné jsou o vůni květu kokosové palmy, tuberózu a pomerančový květ. Vůni pak odpovídá i samotná kampaň. Znázorňuje totiž slavnou zpěvačku v marocké poušti, kde svírá pouštní lilii na pozadí zapadajícího slunce.

    Wonderskin posouvá inspiraci jídlem na další úroveň. Vydal avokádový lip stain Lipotle

    Trendy čerpající ze světa jídla nejsou na sociálních sítích žádnou novinkou. Jen si vzpomeňte na současný pomegranate make-up. Společnost Wonderskin proto neváhala obsesi s propojováním potravin a beauty produktů využít. Společně s řetězcem Chipotle, známým pro své mexické jídlo, vydala lip stain s názvem Lipotle. Inspiraci čerpá z avokáda a guacamole.

    @wonderskin Meet LIPOTLE 💄🥑 your new guac-proof lip stain that lasts from your first bite to the last, made in collaboration with our fav Mexican Grill @Chipotle 🌯 Dropping tomorrow at 9a PT exclusively on wonderskin.com #wonderskin #lipotle #chipotle #beautycollab #virallipstain #nationalavocadoday ♬ Im In Love Im Obsessed Rihanna x Casa Di Remix – CasaDi

    Po nanesení proto na rtech vytvoří zelený třpytivý odstín. Až zcela zaschne, lze však snadno sloupnout. Pod sebou pak ukrývá dlouhotrvající růžový odstín. Tekutá rtěnka je totiž založená na oblíbeném produktu Lip Stain Masque. Obě společnosti pak prohlásily, že při její tvorbě vycházely z popularity takzvaných mukbang videí, ve kterých se lidé natáčejí, jak jí. Dle nich totiž produkt vydrží i tu největší hostinu.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Beauty svět vítá novinky. Patří mezi ně nový Libre parfém i avokádový lip stain

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Známé beauty značky odhalily začátkem týdne hned několik novinek. Yves Saint Laurent představil nový parfém Libre Flowers & Flames, jehož tváří se stala zpěvačka Dua Lipa. Guerlain zase obnovil spolupráci s italským módním domem Pucci. Společnost Wonderskin pak společně s Chipotle zveřejnila avokádový lip stain.

    - Reklama -

    Guerlain propadl barevnému světu Pucci. Společně připraví limitovanou kolekci

    Společnost Guerlain a módní dům Pucci k sobě opět našly cestu. Poprvé spolu totiž spolupracovaly už v roce 2012. Nyní ovšem připravují další společnou kolekci. Jednat by se mělo o limitovanou řadu, obsahující upravené rtěnky Rouge G a produkty Météorites a Terracotta. Zahalené budou ovšem do ikonického Pucci vzoru zvaného Marmo. Kousky budou v prodeji od letošního srpna.

    „Okamžitě jsem věděla, že nemám o čem uvažovat, že tahle spolupráce je pro nás ideální,“ prohlásila umělecká ředitelka Pucci Camille Miceli. Dodala, že jí přišlo přirozené vytvářet nové odstíny make-upu, když jsou barvy tak důležitou součástí její značky. „Jedná se o způsob, jak vyprávět odlišný příběh,“ prohlásila zase kreativní make-up ředitelka Guerlain Violette Serrat.

    Yves Saint Laurent představil nový parfém. Zastoupí ho zpěvačka Dua Lipa

    Známá zpěvačka Dua Lipa se stala tváří řady parfémů Libre už dříve. Nyní jí ovšem slavná francouzská značka Yves Saint Laurent vytvořila vlastní vůni. Spjatá proto bude s novým parfémem s názvem Libre Flowers & Flames. Volbě známého módního domu se pak nelze divit, hvězda je totiž zároveň jeho globální ambasadorkou.

    - Reklama -

    Zdroj: Yves Saint Laurent Beauty

    Tóny parfému čerpají inspiraci z pouštní lilie, která je známá pro svou odolnost a schopnost přežít v nevlídném prostředí. Doplněné jsou o vůni květu kokosové palmy, tuberózu a pomerančový květ. Vůni pak odpovídá i samotná kampaň. Znázorňuje totiž slavnou zpěvačku v marocké poušti, kde svírá pouštní lilii na pozadí zapadajícího slunce.

    Wonderskin posouvá inspiraci jídlem na další úroveň. Vydal avokádový lip stain Lipotle

    Trendy čerpající ze světa jídla nejsou na sociálních sítích žádnou novinkou. Jen si vzpomeňte na současný pomegranate make-up. Společnost Wonderskin proto neváhala obsesi s propojováním potravin a beauty produktů využít. Společně s řetězcem Chipotle, známým pro své mexické jídlo, vydala lip stain s názvem Lipotle. Inspiraci čerpá z avokáda a guacamole.

    @wonderskin Meet LIPOTLE 💄🥑 your new guac-proof lip stain that lasts from your first bite to the last, made in collaboration with our fav Mexican Grill @Chipotle 🌯 Dropping tomorrow at 9a PT exclusively on wonderskin.com #wonderskin #lipotle #chipotle #beautycollab #virallipstain #nationalavocadoday ♬ Im In Love Im Obsessed Rihanna x Casa Di Remix – CasaDi

    Po nanesení proto na rtech vytvoří zelený třpytivý odstín. Až zcela zaschne, lze však snadno sloupnout. Pod sebou pak ukrývá dlouhotrvající růžový odstín. Tekutá rtěnka je totiž založená na oblíbeném produktu Lip Stain Masque. Obě společnosti pak prohlásily, že při její tvorbě vycházely z popularity takzvaných mukbang videí, ve kterých se lidé natáčejí, jak jí. Dle nich totiž produkt vydrží i tu největší hostinu.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Nebojte se červenat. Shy Girl make-up look tvářenkou nešetří

    Na beauty scénu dorazil další trend. Tentokrát potěší především ty z nás, které jen s těžkostmi zakrývají své rozpaky, stud nebo nadšení. Ve středu populárního make-up looku totiž stojí honosná vrstva růžové tvářenky. Takzvaný Shy Girl vzhled má za cíl napodobovat romantickou ostýchavost, jež má ve zvyku zabarvovat tváře do sytých odstínů.

    Móda v kostce: Addison Rae navrhla džíny a Post Malone odhalí vlastní brand

    Slavné osobnosti postupují hlouběji do světa módy. Zpěvačka Addison Rae navrhla pro značku Lucky Brand vlastní džíny. Zpěvák Post Malone zase oznámil vlastní brand Austin Post a herečka Cate Blanchett se stala ambasadorkou Uniqlo. Nové kampani Ugg vévodí herečka Sarah Jessica Parker a značka Seleny Gomez, Rare Beauty, vydala spicy novinku.

    Podzimní svatby jsou v kurzu. Dovolte si dekadentní barvy a počasí se nebojte

    Podzimní svatby mají své nezaměnitelné kouzlo. Zatímco letní oslavy sází na lehkost a vzdušnost, ty podzimní nabízejí hlubší tóny, bohatší textury a zatím neokoukanou atmosféru. Být hostem na takové svatbě ovšem znamená skloubit slavnostní náladu s proměnlivým počasím a najít rovnováhu mezi pohodlím a žádanou elegancí. Dovolí vám to ale rovněž luxusní detaily, které by v létě působily možná "až moc".

    Od Carrie Bradshaw po Charli XCX. Vivienne Westwood mění svatby ve sny nevěst

    Vivienne Westwood rezonuje od červeného koberce až po oltář. Její svatební šaty oblékla fiktivní postava Carrie Bradshaw, influencerka Hailey Bieber i zpěvačka Charli XCX. Každá z nich jimi vyjádřila vlastní verzi nevěsty, a přesto nesla nezaměnitelný rukopis značky. Ta dokáže propojit aristokratickou siluetu s odvážnou sebejistotou, čímž vytváří róby, jež přetrvávají v paměti stejně jako okamžik, pro který vznikly.

    Postavte most mezi létem a podzimem. Základy položí přechodové kousky

    I když tomu uplynulé horké letní dny nenapovídají, podzim se blíží mílovými kroky. Spolu s ním přichází otázka toho, jak se vypořádat se zapeklitým proměnlivým počasím, spojujícím poslední teplé paprsky a první náznaky sychravého období. Přechod mezi létem a podzimem vám pomohou přemostit chytré kousky, které unosíte téměř po celý rok.

    Móda v kostce: SZA tvoří pro Vans a Pharrell odhalil tenisky Jellyfish

    Začátek týdne s sebou přináší několik novinek. Zpěvačka SZA se stala novou uměleckou ředitelkou Vans. Pharrell Williams pro změnu odhalil nové tenisky ve spolupráci s Adidas, a to Virginia Adistar Jellyfish. Miu Miu vydává novou vůni Miutine a Louis Vuitton zase kampaň s Judem Bellingham. Na trhu hodinek z druhé ruky vítězí Rolex a Patek Philippe.

    Zrozeno z moře, poháněno světlem. Iris van Herpen oživila haute couture

    Když Iris van Herpen otevřela svou kolekci Sympoiesis na Paris Haute Couture Week podmanivým živým lookem, svět módy se na chvíli zastavil. Před publikem se vynořila modelka oděná do bioluminiscenčního zázraku tvořeného 125 miliony řas, které reagují na světlo a teplotu. Výsledkem není pouhý oděv, ale živoucí organismus.

    Svět zrychluje, gen Z zpomaluje. Ruční práce jsou zpět

    V době, kdy jsou naše dny přeplněné notifikacemi a nekonečným scrollováním, se mladá generace obrací k činnostem připomínajícím dobu před nástupem chytrých technologií. Gen Z si nachází cestu k tvůrčím koníčkům, které nejsou jen estetické, ale i terapeutické. Jedná se o širší kulturní signál, že si jako společnost začínáme vážit autenticity a klidu. Ruční práce do tohoto modelu perfektně zapadají.

    Pánové, letos je trendem zazářit. Je to i vaše svatba

    Tradiční svatební outfity už dávno nejsou „cool“. Díky neustálému boji za genderovou rovnoprávnost se dnes na svatbách rozhodně netočí vše jen kolem nevěsty. Pánská svatební móda se rychle mění a nabírá na odvaze. Moderní svatební outfity pro muže nabízí například značka Tanner Fletcher. Trendu „It’s his wedding too“ však v posledních týdnech vévodí profesionální hráč NFL Kylen Granson a jeho bílý plášť.

    Módní dům Pucci vstává z mrtvých. Deklaruje Pucci Girl Summer

    Popkulturní estetiky v posledních letech směle ovládají nejen naše instagramové feedy, ale i životní styl a šatník. V létě 2023 jsme byli posedlí Barbiecore, zatímco minulý rok se nesl ve znamení Brat Summer, pod taktovkou zpěvačky Charli XCX. Jaký trend ale kraluje letošnímu létu? No přeci styl Pucci Girl Summer, který si získal sympatie internetových it-girls jako Hailey Bieber nebo Alexandra Saint Mleux.

    Čtení je opět v módě. Interiérový trend diktuje nekonečné zásoby knih

    Čtení je koníček, kteří mnozí z nás s rozmachem moderních technologií opustili. Zdá se ovšem, že opět přichází do módy. Svět interiérového designu totiž dobývá trend s názvem Bookshelf Wealth. Jeho esencí je láska ke knihám, která diktuje zaplněné police oblíbených příběhů a předmětů od podlahy ke stropu. Klíčem k úspěchu je však autenticita.

    Kim Kardashian jako kulturní zbraň značky Balenciaga. Co bude dál?

    Když Kim Kardashian poprvé vkročila na červený koberec zahalená v černém body Balenciaga, zakrývající i obličej, bylo jasné, že se rodí zásadní módní moment. Spojení Kim a návrháře Demny Gvasalia přerostlo běžné partnerství mezi celebritou a značkou. Jejich vztah se stal kulturním fenoménem a zapsal se do historie stejně jako Alexander McQueen a Kate Moss. Oba redefinovali, co znamená být ikonou.

    Česko má jasno. Do boje o Oscara pošle dokument Ještě nejsem, kým chci být

    Dokument režisérky Kláry Tasovské Ještě nejsem, kým chci být získal další uznání. Česká filmová a televizní akademie ho vyšle do boje o Oscara. Usilovat bude o výhru v kategorii mezinárodní celovečerní film. Snímek sleduje příběh fotografky Libuše Jarcovjákové a zachycuje underground 80. let v Československu i útěk do Západního Berlína.

    Maskulinita má novou tvář. Seznamte se s fenoménem performative male

    Sociální sítě vytvořily další pomíjivý trend. Tentokrát ho ovšem stejným dechem samy kritizují. Jedná se o novou formu maskulinity, které však chybí jakákoli autenticita. Nová pánská estetika místo toho usiluje o validaci založenou na uměle, ale velmi pečlivě vykonstruovaném vzhledu. Takzvaný performative male tak dělá vše pro to, aby zaujal.

    Wednesday opět naservírovala Goth glamour. Její styl vykouzlí i renomovaní návrháři

    Jen málokterý módní fenomén posledních let zasáhl kulturu tak silně jako Wednesday Addams. Když první série seriálu vtrhla na obrazovky, nezůstalo jen u děsivě okouzlující atmosféry. Z temnoty vystoupil i nový stylový archetyp. Goth glamour. S druhou sérií, která nyní přichází na Netflix, je jasné, že se do něj ponoříme znovu. A možná ještě hlouběji.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―