Více

    ― Reklama ―

    Současné make-up trendy vyžadují bezchybný lesk na rty. Stal se totiž nedílnou součástí looků, jako je glass nebo pearl skin. Jejich rostoucí popularita však odráží také trvající návrat y2k éry. Vyzkoušejte proto top produkty, které si oblíbili beauty milovníci po celém světě.

    Najít perfektní lesk na rty je téměř heroickým úspěchem. Na první pohled sice většina z nich vypadá lákavě, čas ovšem často ukáže jejich nedostatky. Nikdo totiž netouží po tom, zařadit do své make-up rutiny příliš lepivé, nevýrazné nebo vysušující produkty. Najděte si proto v seznamu top lesků na rty pomocníka, se kterým dosáhnete trendy glass nebo pearl skin, ale i rtů jako z populární y2k éry.

    Fenty Beauty Gloss Bomb je nestárnoucí klasika. Ohromí i její cream verze

    O produktech z dílny slavné zpěvačky Rihanny slyšel snad každý. Popularitu si totiž vysloužily především její lesky na rty s názvem Beauty Gloss Bomb. Jejich krémová varianta Cream Color Drip Lip Cream ovšem slaví ještě větší úspěch. Získala ho především díky své pigmentaci a lesku, který není příliš třpytivý, ani lepivý. Potěší také jemná ovocná příchuť, přebíjející klasickou vanilku.

    Zdroj: Fenty

    Lesk na rty od Bobbi Brown nabídne výdrž i hydrataci. Ukrývá řadu výživných olejů

    Mezi další krémové oblíbence patří také lesk na rty od Bobbi Brown s názvem Crushed Oil-Infused Gloss. Jeho největší výhodou jsou jednoznačně ingredience, čítající sedm různých olejů. Vaše rty se tak mohou těšit například na ten avokádový, olivový nebo meruňkový. I díky nim cítíte, že je lesk, navzdory poměrně tuhé konzistenci, extra lehký. Jeho vlastníci si pak vychvalují rovněž extra dlouhou výdrž.

    Vaše peněženka si zamiluje lesk od Maybelline. Vyrovná se i Fenty Beauty

    V případě, že toužíte po kvalitním lesku, ale nelákají vás vysoké ceny zmíněných produktů, nemusíte se obávat. Beauty znalci se totiž shodují na oblíbeném low-budget lesku. Jednohlasně si totiž vychvalují Maybelline New York Lip Lifter Gloss, který srovnávají i s Fenty Beauty. Splňuje téměř všechny požadavky, jelikož hydratuje, příliš nelepí a chlubí se velkým štětečkem. Jedinou nevýhodou je potřeba nanést více vrstev pro výraznější barvu.

    Zdroj: Maybelline

    Klasický y2k lesk získáte pomocí Tower 28. Nezklamou ani barevné varianty

    Posledním členem skupinky top lesků na rty je produkt od Tower 28 s názvem ShineOn Lip Jelly Non-Sticky Gloss. Už jeho název tedy prozrazuje některé z jeho kvalit. Stejně jako ostatní totiž nezanechává nepříjemnou lepkavou stopu a rty nevysušuje.

    Zdroj: Tower 28

    Především ale slibuje ten největší lesk. Recenze ho pak potvrzují a tvrdí, že s ním hravě dosáhnete klasického y2k třpytu. Zakoupit si totiž můžete i jeho průhlednou verzi, podobnou těm, které se těšily oblibě právě začátkem 21. století.

    @everydaymarijaa my favorite lippies of all time🩷🍬☁️✨ #lipgloss #lipcombo #favoritelipgloss #makeup #beauty #bestlipcombo #bestlipgloss #favoritelipcombo #tower28lipjelly #meritlipoil #rarebeautynearlyneutral #fentyglossbombfussy #rhodeskin #foryou ♬ original sound – Justin wyss

    Zdroje: Byrdie, People, TikTok, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Beauty svět ovládá y2k éra. Vraťte se do minulosti se správným leskem

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Současné make-up trendy vyžadují bezchybný lesk na rty. Stal se totiž nedílnou součástí looků, jako je glass nebo pearl skin. Jejich rostoucí popularita však odráží také trvající návrat y2k éry. Vyzkoušejte proto top produkty, které si oblíbili beauty milovníci po celém světě.

    - Reklama -

    Najít perfektní lesk na rty je téměř heroickým úspěchem. Na první pohled sice většina z nich vypadá lákavě, čas ovšem často ukáže jejich nedostatky. Nikdo totiž netouží po tom, zařadit do své make-up rutiny příliš lepivé, nevýrazné nebo vysušující produkty. Najděte si proto v seznamu top lesků na rty pomocníka, se kterým dosáhnete trendy glass nebo pearl skin, ale i rtů jako z populární y2k éry.

    Fenty Beauty Gloss Bomb je nestárnoucí klasika. Ohromí i její cream verze

    O produktech z dílny slavné zpěvačky Rihanny slyšel snad každý. Popularitu si totiž vysloužily především její lesky na rty s názvem Beauty Gloss Bomb. Jejich krémová varianta Cream Color Drip Lip Cream ovšem slaví ještě větší úspěch. Získala ho především díky své pigmentaci a lesku, který není příliš třpytivý, ani lepivý. Potěší také jemná ovocná příchuť, přebíjející klasickou vanilku.

    Zdroj: Fenty

    - Reklama -

    Lesk na rty od Bobbi Brown nabídne výdrž i hydrataci. Ukrývá řadu výživných olejů

    Mezi další krémové oblíbence patří také lesk na rty od Bobbi Brown s názvem Crushed Oil-Infused Gloss. Jeho největší výhodou jsou jednoznačně ingredience, čítající sedm různých olejů. Vaše rty se tak mohou těšit například na ten avokádový, olivový nebo meruňkový. I díky nim cítíte, že je lesk, navzdory poměrně tuhé konzistenci, extra lehký. Jeho vlastníci si pak vychvalují rovněž extra dlouhou výdrž.

    Vaše peněženka si zamiluje lesk od Maybelline. Vyrovná se i Fenty Beauty

    V případě, že toužíte po kvalitním lesku, ale nelákají vás vysoké ceny zmíněných produktů, nemusíte se obávat. Beauty znalci se totiž shodují na oblíbeném low-budget lesku. Jednohlasně si totiž vychvalují Maybelline New York Lip Lifter Gloss, který srovnávají i s Fenty Beauty. Splňuje téměř všechny požadavky, jelikož hydratuje, příliš nelepí a chlubí se velkým štětečkem. Jedinou nevýhodou je potřeba nanést více vrstev pro výraznější barvu.

    Zdroj: Maybelline

    Klasický y2k lesk získáte pomocí Tower 28. Nezklamou ani barevné varianty

    Posledním členem skupinky top lesků na rty je produkt od Tower 28 s názvem ShineOn Lip Jelly Non-Sticky Gloss. Už jeho název tedy prozrazuje některé z jeho kvalit. Stejně jako ostatní totiž nezanechává nepříjemnou lepkavou stopu a rty nevysušuje.

    Zdroj: Tower 28

    Především ale slibuje ten největší lesk. Recenze ho pak potvrzují a tvrdí, že s ním hravě dosáhnete klasického y2k třpytu. Zakoupit si totiž můžete i jeho průhlednou verzi, podobnou těm, které se těšily oblibě právě začátkem 21. století.

    @everydaymarijaa my favorite lippies of all time🩷🍬☁️✨ #lipgloss #lipcombo #favoritelipgloss #makeup #beauty #bestlipcombo #bestlipgloss #favoritelipcombo #tower28lipjelly #meritlipoil #rarebeautynearlyneutral #fentyglossbombfussy #rhodeskin #foryou ♬ original sound – Justin wyss

    Zdroje: Byrdie, People, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Hydratace s elegancí. Zažeňte žízeň trendy letními drinky

    Horké letní dny s sebou nenesou pouze vysněné momenty u pláže či bazénu, ale také nepříjemnosti spojené s rychle stoupajícími teplotami. Zpříjemněte si teplé měsíce trendy drinky, které kromě hydratace ukrývají i další výhody. Ochlaďte se domácí kombuchou, zmraženými zázvorovými "panáky" nebo koktejly, ukrývajícími elektrolyty.

    Montblanc pronikl do světa filmu. Naverboval režiséra Wese Anderson

    Luxusní značka Montblanc rozšiřuje své portfolio. V nejnovější kampani totiž objevuje filmovou scénu. Ve čtvrtek odhalila spolupráci se světově uznávaným režisérem Wesem Anderson. Ten pro značku vytvořil speciální krátký film, doplněný také o fotografie, a to za asistence svých oblíbených herců. Režisér se v kampani dokonce sám objevuje.

    Má nový Harry Potter šanci? Chystaný seriál budí kontroverze

    Kouzelnický svět Harryho Pottera se opět probouzí k životu. Sociální sítě křižují vášnivé diskuze o chystaném seriálu, založeném na sedmi původních knihách, jenž má na televizní obrazovky dorazit koncem roku 2026. Nedávné informace o castingu pak rozvířily pochyby o tom, zda má nejnovější projekt z dílny HBO u věrných fanoušků vůbec šanci.

    Marni má volný trůn. Módní dům oznámil odchod návrháře Francesca Risso

    Zdá se, že kolotoč výměny kreativních ředitelů ještě nekončí. Ticho, které na módní scéně nastalo po dosazení Jonathana Anderson do vedení všech sekcí Dior, skončilo. Přerušilo ho nečekané oznámení módního domu Marni. Po téměř 10 letech se loučí se svým kreativním ředitelem, Francescem Risso. Kdo ho nahradí je prozatím neznámé.

    Do kin dorazil nový milostný trojúhelník. Film Materialists oživil rom-com

    Na filmová plátna se vrací klasický "devadesátkový" rom-com. Moderní punc a chybějící spletitost mu vtiskla režisérka Celine Song. Do kin uvádí snímek Materialists, ve kterém září Dakota Johnson, Chris Evans a Pedro Pascal. Jejich milostný trojúhelník perfektně vystihuje moderní podobu randění a hledání lásky, z nichž romance již dávno vyprchala.

    Gustaf Westman daroval Mercedesu pastelovou duši. Model CLA obohatil i o stan

    Když se řekne ikona skandinávského designu, vybaví se vám možná nábytek nebo interiéry s nádechem minimalismu. Ale Gustaf Westman, švédský mistr hravých proporcí, právě rozbil další klišé. Ve spolupráci s Mercedes-Benz totiž přetvořil model CLA do podoby, kterou automobilový svět ještě nezažil, a která se u automobilky jednoznačně stane dominantou roku 2025.

    Móda v kostce: Gigi Hadid nasadí Moon Boot a Louis Vuitton vítá Real Madrid

    Konec týdne přinesl nečekané novinky. Modelka Gigi Hadid hodlá skrze svou značku Guest in Residence spolupracovat s Moon Boot. Návrhář Haider Ackermann odhalil speciální kolekci pro Canada Goose a Louis Vuitton odstartoval partnerství s Real Madrid. Společnost L'Oréal vydá novou udržitelnou kampaň a Zegna představil kolekci pro léto 2026.

    Chanel odhalil recyklační program Nevold. Na vyřešení nadprodukce však nestačí

    Módní dům Chanel učinil krok směrem k udržitelnější budoucnosti. Představil komplexní recyklační program Nevold, zaměřený na efektivní zpracování textilního odpadu, nevyužitých materiálů a neprodaného zboží. Pro Chanel představuje řešení, jak bojovat s nedostatkem vzácných materiálů, jako je kašmír, hedvábí a kůže. Kritici ale namítají, že recyklace nevyřeší největší problém módního světa, tedy nadprodukci.

    Sarah Burton vydala další debut. Pro Givenchy představila první kampaň

    Nová kreativní ředitelka Givenchy, návrhářka Sarah Burton, odhalila svou premiérovou přehlídku letos v březnu. Po odhalení kolekce pro podzim letošního roku tak nyní vydává svou první kampaň. Do hlavních rolí dosadila modelku a herečku Kaiu Gerber a herečku, režisérku a fotografku Halinu Reijn, jež má na kontě i populární snímek Babygirl.

    Designerský kolotoč změn je u konce. Z korunování však vynechal ženy

    Již od loňského roku zažívala módní scéna zdánlivě nekončící změny ve vedení nejznámějších módních značek. Netrpělivé sledování dlouho očekávaných novinek je však u konce. Většina z dříve uvolněných vedoucích pozic byla tedy úspěšně zaplněna. Nelze si ovšem nevšimnout, že na vysněných módních trůnech chybí hlavně ženy.

    Nostalgie se opět hlásí o slovo. Oživila zapomenuté anklets

    Další z aktuálních letních trendů potvrdil, že nostalgie ovládá letošní módní scénu. Modelky i it-girls navrátily dávno zapomenuté anklets. Náramky na kotníky si mnozí z nás spojují spíše s radostným dětstvím a letními tábory než elegantním doplňkem. Současné varianty kdysi populárního šperku ovšem slibují vše od hravosti až po nadčasovost.

    Louis Vuitton naverboval další hvězdu. V kampaních zazáří Jeremy Allen White

    Módní dům Louis Vuitton rozšířil svůj casting ambasadorů. Novou tvář tentokrát vybral z řady herců, zastupovat ho proto bude Jeremy Allen White. Značka potvrdila spekulace, jež vznikly poté, co ho oblékla na letošní ročník Met Gala. Jedná se postílení hercova rostoucího vlivu v módním světě, který odstartoval již loňskou kampaní pro Calvin Klein.

    Letní doplňky podléhají maximalismu. Výrazné brýle doplní tradiční perly

    Léto odrážející se v lesku doplňků. Přesně to bude hlavním cílem letošní prázdninové módy. Trendy nikdy nespí, a tak je z uplynulých přehlídek i aktuální nabídky návrhářů jasné, co se bude v létě nosit. Maximalismus se míchá s klasikou a někteří z oblíbenců pronikají na scénu již od jara. Letní doplňky nabízí divokou jízdu, nechte se proto svézt na její vlně.

    TikTok vybízí k opravdovému odpočinku. Propaguje ho trendy cozymaxxing

    Sociální síť zodpovědná za nespočet nebezpečných, nebo minimálně neužitečných, trendů a tipů obrátila. TikTok aktuálně propaguje koncept cozymaxxing, představující výzvu k opravdovému, vědomému a promyšlenému odpočinku. Za cíl má přimět uživatele populární platformy, aby zpomalili a naučili se relaxovat bez rozptýlení a spěchu.

    Móda v kostce: Burberry zahájil festivalovou sezónu a Rhode vítá face mist

    Burberry už očekává letní pohodu, a tak novou kampaň zaměřil na typickou britskou festivalovou kulturu. Značka Rhode mezitím vydala nový face mist, jehož tváří se stal herec Harris Dickinson. Návrhář Olivier Rousteing získá ocenění Couture Council Award a do aukce míří dosud největší počet luxusních kousků z šatníku princezny Diany.

    Konec rozhodovací paralýzy. Na dovolenkové outfity stačí šest kousků

    Ať už bojujete s místem v kufru, nebo si nechcete na dovolené lámat hlavu s outfity, klíčem je chytré plánování. Ne nadarmo se říká, že kdo je připraven, není překvapen. Možná ale budete překvapeni vy, jakými různými způsoby lze využít oblíbené oblečení. S jednoduchými šesti kousky jste totiž schopni vykouzlit šatník na celou dovolenou.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―