Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    Takzvaná K-Wave přelila světovou pop kulturu už před několika lety. Od té doby ovšem nabírá na síle a jihokorejská hudba, filmy, seriály i móda se tak stávají čím dál populárnějšími. Sílící obsese pak neminula ani korejskou kosmetiku. Její značky tak na světovém beauty trhu s přehledem vítězí.

    Kosmetika z jižní Koreji se v posledních letech pomalu ale jistě rozšířila po celém světě. Opěvují ji beauty influenceři, dermatologové i slavné osobnosti. Láká totiž na svou spojitost s korejskou pop kulturou, tedy slavnými filmy a seriály nebo oblíbeným K-popem. Zároveň ale slibuje jednolitou, lesklou a plně hydratovanou pleť. Pokud se s ní však seznamujete poprvé, můžete se v jejím množství snadno utopit.

    COSRX proslavila trendy šnečí esence. Mile vás překvapí i ostatní produkty

    O značce COSRX snad slyšel každý, kdo se o beauty svět alespoň trochu zajímá. Sociální sítě si totiž získala její ikonická esence, obsahující mucin, pocházející z hlemýžďů. Neobvyklá ingredience totiž slibuje, že pleť jednoduše opraví a zhydratuje. Oblíbené jsou proto i další produkty ze stejné řady. Fanoušky značky nadchly také náplasti na akné, takzvané pimple patches, které pupínky za pár hodin vysuší a zmírní zarudnutí.

    Innisfree si libuje v přírodních ingrediencích. Využívá především tradiční zelený čaj

    Další oblíbenou korejskou značkou je ta s názvem Innisfree. Populární je mezi milovníky korejské kosmetiky především díky svým přírodním ingrediencím. Nejčastěji totiž používá uklidňující zelený čaj. Zároveň ho však propojuje s tradičními aktivními látkami, jako je například retinol. Její produkty si pak vychvalují především vlastníci suché a citlivé pokožky. Snad nejoblíbenější je sérum Retinol Cica Moisture Recovery.

    Zdroj: Innisfree

    Dr. Jart+ postavil své jméno na trendy maskách. Najde řešení pro každý skincare problém

    Pod jménem Dr. Jart+ si nejspíše představíte řadu různých jednorázových masek. Beauty společnost se totiž na sociálních sítích proslavila především pomocí jejich různorodých variant, slibujících opravit snad každou skincare nesrovnalost. Experti na jihokorejskou kosmetiku ovšem doporučují také další produkty. Pro začátek můžete vyzkoušet například krém, jehož cílem je opravit narušenou kožní bariéru.

    Zdroj: Dr. Jart+

    Mezi korejské klasiky patří i Missha. Osloví hlavně řada Time Revolution

    Úplně neznámé vám jistě není ani jméno Missha. Korejská značka se totiž proslavila svou řadou Time Revolution, obsahující inovativní fermentované ingredience. S otravnými beauty problémy si poradí i dávka probiotik nebo retinolu.

    Zdroj: Missha

    Potěší vás ale i její opalovací krémy na obličej, které seženete hned v několika variantách a typech SPF ochrany. Všechny ovšem zachovávají pokožku hladkou a matnou, a tak ani nepoznáte, že jste si produkt nanesli. Perfektně tedy reprezentují jádro korejské kosmetiky.

    @songofskin If I was new to skincare this is exactly what I would use 🫧✨ Korean beauty is my absolute favorite and this is the best routine for beginners #skincare #glassskin #glowyskin #koreanbeauty #essence #texturedskin #acne #skincareroutine #skincareforbeginners ♬ original sound – Song Of Skin

    Zdroje: Good House Keeping, Tribune Wired, Forbes, TikTok, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Korejská kosmetika přebírá světový beauty trh. Objevte její top značky

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Takzvaná K-Wave přelila světovou pop kulturu už před několika lety. Od té doby ovšem nabírá na síle a jihokorejská hudba, filmy, seriály i móda se tak stávají čím dál populárnějšími. Sílící obsese pak neminula ani korejskou kosmetiku. Její značky tak na světovém beauty trhu s přehledem vítězí.

    - Reklama -

    Kosmetika z jižní Koreji se v posledních letech pomalu ale jistě rozšířila po celém světě. Opěvují ji beauty influenceři, dermatologové i slavné osobnosti. Láká totiž na svou spojitost s korejskou pop kulturou, tedy slavnými filmy a seriály nebo oblíbeným K-popem. Zároveň ale slibuje jednolitou, lesklou a plně hydratovanou pleť. Pokud se s ní však seznamujete poprvé, můžete se v jejím množství snadno utopit.

    COSRX proslavila trendy šnečí esence. Mile vás překvapí i ostatní produkty

    O značce COSRX snad slyšel každý, kdo se o beauty svět alespoň trochu zajímá. Sociální sítě si totiž získala její ikonická esence, obsahující mucin, pocházející z hlemýžďů. Neobvyklá ingredience totiž slibuje, že pleť jednoduše opraví a zhydratuje. Oblíbené jsou proto i další produkty ze stejné řady. Fanoušky značky nadchly také náplasti na akné, takzvané pimple patches, které pupínky za pár hodin vysuší a zmírní zarudnutí.

    Innisfree si libuje v přírodních ingrediencích. Využívá především tradiční zelený čaj

    Další oblíbenou korejskou značkou je ta s názvem Innisfree. Populární je mezi milovníky korejské kosmetiky především díky svým přírodním ingrediencím. Nejčastěji totiž používá uklidňující zelený čaj. Zároveň ho však propojuje s tradičními aktivními látkami, jako je například retinol. Její produkty si pak vychvalují především vlastníci suché a citlivé pokožky. Snad nejoblíbenější je sérum Retinol Cica Moisture Recovery.

    - Reklama -

    Zdroj: Innisfree

    Dr. Jart+ postavil své jméno na trendy maskách. Najde řešení pro každý skincare problém

    Pod jménem Dr. Jart+ si nejspíše představíte řadu různých jednorázových masek. Beauty společnost se totiž na sociálních sítích proslavila především pomocí jejich různorodých variant, slibujících opravit snad každou skincare nesrovnalost. Experti na jihokorejskou kosmetiku ovšem doporučují také další produkty. Pro začátek můžete vyzkoušet například krém, jehož cílem je opravit narušenou kožní bariéru.

    Zdroj: Dr. Jart+

    Mezi korejské klasiky patří i Missha. Osloví hlavně řada Time Revolution

    Úplně neznámé vám jistě není ani jméno Missha. Korejská značka se totiž proslavila svou řadou Time Revolution, obsahující inovativní fermentované ingredience. S otravnými beauty problémy si poradí i dávka probiotik nebo retinolu.

    Zdroj: Missha

    Potěší vás ale i její opalovací krémy na obličej, které seženete hned v několika variantách a typech SPF ochrany. Všechny ovšem zachovávají pokožku hladkou a matnou, a tak ani nepoznáte, že jste si produkt nanesli. Perfektně tedy reprezentují jádro korejské kosmetiky.

    @songofskin If I was new to skincare this is exactly what I would use 🫧✨ Korean beauty is my absolute favorite and this is the best routine for beginners #skincare #glassskin #glowyskin #koreanbeauty #essence #texturedskin #acne #skincareroutine #skincareforbeginners ♬ original sound – Song Of Skin

    Zdroje: Good House Keeping, Tribune Wired, Forbes, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Móda v kostce: Addison Rae navrhla džíny a Post Malone odhalí vlastní brand

    Slavné osobnosti postupují hlouběji do světa módy. Zpěvačka Addison Rae navrhla pro značku Lucky Brand vlastní džíny. Zpěvák Post Malone zase oznámil vlastní brand Austin Post a herečka Cate Blanchett se stala ambasadorkou Uniqlo. Nové kampani Ugg vévodí herečka Sarah Jessica Parker a značka Seleny Gomez, Rare Beauty, vydala spicy novinku.

    Podzimní svatby jsou v kurzu. Dovolte si dekadentní barvy a počasí se nebojte

    Podzimní svatby mají své nezaměnitelné kouzlo. Zatímco letní oslavy sází na lehkost a vzdušnost, ty podzimní nabízejí hlubší tóny, bohatší textury a zatím neokoukanou atmosféru. Být hostem na takové svatbě ovšem znamená skloubit slavnostní náladu s proměnlivým počasím a najít rovnováhu mezi pohodlím a žádanou elegancí. Dovolí vám to ale rovněž luxusní detaily, které by v létě působily možná "až moc".

    Aleksandre Akhalkatsishvili dobývá svět módy. Neznáme sebejistější rukopis

    Z Tbilisi se už pár let line nová vlna módy, jež má v sobě něco syrového, architektonického a svůdného. Jedním z jejích nejvýraznějších hlasů je návrhář Aleksandre Akhalkatsishvili, který dokázal propojit dekonstruovaný minimalismus s ženskou sebejistotou a svým jedinečným gruzínským akcentem. Jeho řady jsou jako dobře vyprávěný příběh, každý model je kapitola, ale dohromady tvoří silný celek.

    Postavte most mezi létem a podzimem. Základy položí přechodové kousky

    I když tomu uplynulé horké letní dny nenapovídají, podzim se blíží mílovými kroky. Spolu s ním přichází otázka toho, jak se vypořádat se zapeklitým proměnlivým počasím, spojujícím poslední teplé paprsky a první náznaky sychravého období. Přechod mezi létem a podzimem vám pomohou přemostit chytré kousky, které unosíte téměř po celý rok.

    Móda v kostce: SZA tvoří pro Vans a Pharrell odhalil tenisky Jellyfish

    Začátek týdne s sebou přináší několik novinek. Zpěvačka SZA se stala novou uměleckou ředitelkou Vans. Pharrell Williams pro změnu odhalil nové tenisky ve spolupráci s Adidas, a to Virginia Adistar Jellyfish. Miu Miu vydává novou vůni Miutine a Louis Vuitton zase kampaň s Judem Bellingham. Na trhu hodinek z druhé ruky vítězí Rolex a Patek Philippe.

    Zrozeno z moře, poháněno světlem. Iris van Herpen oživila haute couture

    Když Iris van Herpen otevřela svou kolekci Sympoiesis na Paris Haute Couture Week podmanivým živým lookem, svět módy se na chvíli zastavil. Před publikem se vynořila modelka oděná do bioluminiscenčního zázraku tvořeného 125 miliony řas, které reagují na světlo a teplotu. Výsledkem není pouhý oděv, ale živoucí organismus.

    Svět zrychluje, gen Z zpomaluje. Ruční práce jsou zpět

    V době, kdy jsou naše dny přeplněné notifikacemi a nekonečným scrollováním, se mladá generace obrací k činnostem připomínajícím dobu před nástupem chytrých technologií. Gen Z si nachází cestu k tvůrčím koníčkům, které nejsou jen estetické, ale i terapeutické. Jedná se o širší kulturní signál, že si jako společnost začínáme vážit autenticity a klidu. Ruční práce do tohoto modelu perfektně zapadají.

    Pánové, letos je trendem zazářit. Je to i vaše svatba

    Tradiční svatební outfity už dávno nejsou „cool“. Díky neustálému boji za genderovou rovnoprávnost se dnes na svatbách rozhodně netočí vše jen kolem nevěsty. Pánská svatební móda se rychle mění a nabírá na odvaze. Moderní svatební outfity pro muže nabízí například značka Tanner Fletcher. Trendu „It’s his wedding too“ však v posledních týdnech vévodí profesionální hráč NFL Kylen Granson a jeho bílý plášť.

    Módní dům Pucci vstává z mrtvých. Deklaruje Pucci Girl Summer

    Popkulturní estetiky v posledních letech směle ovládají nejen naše instagramové feedy, ale i životní styl a šatník. V létě 2023 jsme byli posedlí Barbiecore, zatímco minulý rok se nesl ve znamení Brat Summer, pod taktovkou zpěvačky Charli XCX. Jaký trend ale kraluje letošnímu létu? No přeci styl Pucci Girl Summer, který si získal sympatie internetových it-girls jako Hailey Bieber nebo Alexandra Saint Mleux.

    Čtení je opět v módě. Interiérový trend diktuje nekonečné zásoby knih

    Čtení je koníček, kteří mnozí z nás s rozmachem moderních technologií opustili. Zdá se ovšem, že opět přichází do módy. Svět interiérového designu totiž dobývá trend s názvem Bookshelf Wealth. Jeho esencí je láska ke knihám, která diktuje zaplněné police oblíbených příběhů a předmětů od podlahy ke stropu. Klíčem k úspěchu je však autenticita.

    Kim Kardashian jako kulturní zbraň značky Balenciaga. Co bude dál?

    Když Kim Kardashian poprvé vkročila na červený koberec zahalená v černém body Balenciaga, zakrývající i obličej, bylo jasné, že se rodí zásadní módní moment. Spojení Kim a návrháře Demny Gvasalia přerostlo běžné partnerství mezi celebritou a značkou. Jejich vztah se stal kulturním fenoménem a zapsal se do historie stejně jako Alexander McQueen a Kate Moss. Oba redefinovali, co znamená být ikonou.

    Česko má jasno. Do boje o Oscara pošle dokument Ještě nejsem, kým chci být

    Dokument režisérky Kláry Tasovské Ještě nejsem, kým chci být získal další uznání. Česká filmová a televizní akademie ho vyšle do boje o Oscara. Usilovat bude o výhru v kategorii mezinárodní celovečerní film. Snímek sleduje příběh fotografky Libuše Jarcovjákové a zachycuje underground 80. let v Československu i útěk do Západního Berlína.

    Valentino čekají změny. Jacopo Venturini opouští pozici CEO značky

    Módní dům Valentino ve čtvrtek oznámil nečekanou zprávu. Zveřejnil totiž, že se na základě oboustranné dohody rozhodl propustit dosavadního generálního ředitele Jacopa Venturini. Příčinou odchodu jsou osobní důvody. Prozatím není jasné, kdo na prázdné křeslo CEO usedne nyní. Alessandro Michele však zůstává kreativním ředitelem.

    Wednesday opět naservírovala Goth glamour. Její styl vykouzlí i renomovaní návrháři

    Jen málokterý módní fenomén posledních let zasáhl kulturu tak silně jako Wednesday Addams. Když první série seriálu vtrhla na obrazovky, nezůstalo jen u děsivě okouzlující atmosféry. Z temnoty vystoupil i nový stylový archetyp. Goth glamour. S druhou sérií, která nyní přichází na Netflix, je jasné, že se do něj ponoříme znovu. A možná ještě hlouběji.

    Trend tooth gems rozzáří každý úsměv. Má však jasná pravidla

    Řekněte sýr! Trend tooth gems, neboli kamínků na zuby, je zpět a dovádí Y2K estetiku k dokonalosti. Historie zubních šperků ale sahá daleko za přelom milénia, zdobili se jimi už Mayové. Nyní se ozdoby vracejí jako módní statement. Aplikace je rychlá a bezbolestná, ale má pravidla. Špatně přilepený šperk může způsobit víc škody než parády.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―