Více

    ― Reklama ―

    Shodneme se na tom, že voda je základní lidské právo. Bez vody totiž není život. Náš svět už je ale takový, že i obyčejné věci se mohou prodražit, a to včetně vody. Jestliže tedy chcete posunout svou letní hydrataci na nejvyšší úroveň, pak svému tělu dopřejte jen tu nejluxusnější vodu.

    Voda je voda, myslíte si nejspíše. I ona však může mít různou kvalitu a chuť. Jednotlivé typy vody, stejně jako potraviny, mohou přinášet větší a rozmanitější požitek díky své chuti, prezentaci či původu. Uspokojení z prvotřídní vody, která stojí víc, ovšem není umožněno každému. Všichni máme, alespoň v našich končinách, právo na pitnou vodu z kohoutku, ale tekutý požitek je opět ponechán jen těm nejbohatším. Nebo nejmarnivějším? Rozhodněte sami.

    Vodu můžete chutnat stejně jako víno. Každá nese svůj příběh

    Většina lidí si možná myslí, že všechna voda chutná stejně. Není tomu ovšem tak, někdo ji dokonce ochutnává stejně jako víno. Žebříčku 10 nejdražších vod na světě momentálně kraluje Fillico Jewelry Water z Japonska. Jeden litr stojí 1 390 dolarů. Jak je možné, že se cena obyčejné vody vyšplhá tak vysoko? Každá super prémiová a luxusní značka vody má svůj příběh. A své důvody.

    Proč se i balená voda občas prodraží?

    Mnoho přírodních balených vod pochází z unikátních zdrojů. Kromě vzácných druhů přírodních pramenitých vod existují také ty ledovcové, dešťové nebo podzemní. Díky tomu může být jejich cena mnohem vyšší. Připočtěte k jejich hodnotě náklady na dopravu, kompenzaci uhlíkové stopy nebo zajištění udržitelnosti vodních zdrojů. To vše stojí nemalé peníze. Některým značkám na jejich zdrojích hodně záleží a vynakládají proto nemalé úsilí, aby je zachovaly i pro budoucí generace.

    Nejdražší voda na trhu

    Vzít v potaz je potřeba také speciální edice nebo obaly na míru, jako je tomu i u vína a lihovin. Proč by milovníci vody nemohli mít stejná privilegia? Někdy tak nemusí být výjimečná sama voda, ale spíše její pouzdro, které má na cenu rovněž významný vliv. Lahve tak občas zdobí také drahokamy nebo umělecká díla. Záleží také na státu, z něhož voda pochází, nebo kde se prodává. Hotely a podniky si účtují velké přirážky. 

    Zdroj: Bling H20

    Na cenu vody se dá nahlížet z více úhlů. Pokud vezmete v potaz pouze marketingovou akci, při které konkrétní značka zkrátka vyrobí několik vzácných lahví, pak by se v top žebříčku umístila Acqua di Cristallo Tributo a Modigliani, která stojí až 60 tisíc euro. Soupeřila by s Beverly Hills 90H20 Luxury Collection Diamond Edition za 100 tisíc dolarů, jejíž lahev je pokrytá bílými a černými diamanty.

    Voda jako drahokam

    Další populární luxusní vodou je už zmiňovaná Jewelry Water od společnosti Fillico. Značka pochází z Kalifornie a vznikla v roce 2005, stejně jako například Bling H20. O rok později ovšem přesídlila do Japonska, které je od té doby jejím domovem. Voda totiž pochází z historického zdroje v japonském Kóbe, tedy pramene s oblibou vyhledávaným také šéfkuchaři a mistry čajových obřadů.

    Jedná se tedy o haute couture mezi vodami. Kdyby vás však nezaujala, možná zatoužíte po čirosti vody Nevas z Německa, která stojí přibližně 1 180 dolarů za litr, norské Svalbarði, brazilské Ô Amazon či Slovinské ROI. Nyní už každopádně víte, že ani voda není nikdy jenom voda.

    Zdroje: Svalbarði, The Economic Times, Prestige Online, YouTube, Instagram

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Není voda jako voda. Luxusní lahve mají do té kohoutkové opravdu daleko

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Shodneme se na tom, že voda je základní lidské právo. Bez vody totiž není život. Náš svět už je ale takový, že i obyčejné věci se mohou prodražit, a to včetně vody. Jestliže tedy chcete posunout svou letní hydrataci na nejvyšší úroveň, pak svému tělu dopřejte jen tu nejluxusnější vodu.

    - Reklama -

    Voda je voda, myslíte si nejspíše. I ona však může mít různou kvalitu a chuť. Jednotlivé typy vody, stejně jako potraviny, mohou přinášet větší a rozmanitější požitek díky své chuti, prezentaci či původu. Uspokojení z prvotřídní vody, která stojí víc, ovšem není umožněno každému. Všichni máme, alespoň v našich končinách, právo na pitnou vodu z kohoutku, ale tekutý požitek je opět ponechán jen těm nejbohatším. Nebo nejmarnivějším? Rozhodněte sami.

    Vodu můžete chutnat stejně jako víno. Každá nese svůj příběh

    Většina lidí si možná myslí, že všechna voda chutná stejně. Není tomu ovšem tak, někdo ji dokonce ochutnává stejně jako víno. Žebříčku 10 nejdražších vod na světě momentálně kraluje Fillico Jewelry Water z Japonska. Jeden litr stojí 1 390 dolarů. Jak je možné, že se cena obyčejné vody vyšplhá tak vysoko? Každá super prémiová a luxusní značka vody má svůj příběh. A své důvody.

    Proč se i balená voda občas prodraží?

    Mnoho přírodních balených vod pochází z unikátních zdrojů. Kromě vzácných druhů přírodních pramenitých vod existují také ty ledovcové, dešťové nebo podzemní. Díky tomu může být jejich cena mnohem vyšší. Připočtěte k jejich hodnotě náklady na dopravu, kompenzaci uhlíkové stopy nebo zajištění udržitelnosti vodních zdrojů. To vše stojí nemalé peníze. Některým značkám na jejich zdrojích hodně záleží a vynakládají proto nemalé úsilí, aby je zachovaly i pro budoucí generace.

    - Reklama -

    Nejdražší voda na trhu

    Vzít v potaz je potřeba také speciální edice nebo obaly na míru, jako je tomu i u vína a lihovin. Proč by milovníci vody nemohli mít stejná privilegia? Někdy tak nemusí být výjimečná sama voda, ale spíše její pouzdro, které má na cenu rovněž významný vliv. Lahve tak občas zdobí také drahokamy nebo umělecká díla. Záleží také na státu, z něhož voda pochází, nebo kde se prodává. Hotely a podniky si účtují velké přirážky. 

    Zdroj: Bling H20

    Na cenu vody se dá nahlížet z více úhlů. Pokud vezmete v potaz pouze marketingovou akci, při které konkrétní značka zkrátka vyrobí několik vzácných lahví, pak by se v top žebříčku umístila Acqua di Cristallo Tributo a Modigliani, která stojí až 60 tisíc euro. Soupeřila by s Beverly Hills 90H20 Luxury Collection Diamond Edition za 100 tisíc dolarů, jejíž lahev je pokrytá bílými a černými diamanty.

    Voda jako drahokam

    Další populární luxusní vodou je už zmiňovaná Jewelry Water od společnosti Fillico. Značka pochází z Kalifornie a vznikla v roce 2005, stejně jako například Bling H20. O rok později ovšem přesídlila do Japonska, které je od té doby jejím domovem. Voda totiž pochází z historického zdroje v japonském Kóbe, tedy pramene s oblibou vyhledávaným také šéfkuchaři a mistry čajových obřadů.

    Jedná se tedy o haute couture mezi vodami. Kdyby vás však nezaujala, možná zatoužíte po čirosti vody Nevas z Německa, která stojí přibližně 1 180 dolarů za litr, norské Svalbarði, brazilské Ô Amazon či Slovinské ROI. Nyní už každopádně víte, že ani voda není nikdy jenom voda.

    Zdroje: Svalbarði, The Economic Times, Prestige Online, YouTube, Instagram

    ― Reklama ―

    Léto ve znamení zelené. Barevným trendům vévodí „koprový“ odstín

    Sociální síť Pinterest vydala svůj tradiční report trendů. Na základě vyhledávání uživatelů určila rovněž barvu, jež povládne letošnímu létu. Nad "butter yellow" a "cherry red" tentokrát vyhrála takzvaná dill green. Koprový odstín zelené zároveň představuje návrat k přírodě, offline detox a touhu po autenticitě, vzdálené světu sociálních sítí.

    Marc Jacobs potvrdil svůj rukopis. Na molo vrátil snové oversized siluety

    Pondělní večer v New Yorku se nesl ve znamení Marca Jacobs. Návrhář představil svou kolekci pro rok 2026, a to v již dříve využitých prostorách Newyorské veřejné knihovny. Jeho 19 umně zpracovaných looků potvrdilo rukopis, který designér buduje již několik sezón. Opět totiž nabídl strukturované a oversized siluety připomínající panenky.

    Old money, balet a F1. Letní obuv sází na nadčasovost

    Léto každoročně volá po lehkých a pohodlných botách, které vás budou ve stylu provázet horkými dny. Letos spatříme na nohou jak novinky, tak staré dobré kousky, které známe už od dětství. Všechnu letošní trendy obuv ale spojuje jedno, a to ambice propojit pohodlí a styl.

    Méně scrollování, více života. Trend anti-rot summer nutí ke zpomalení

    Pokud už jste unavení z nekonečného scrollování na sociálních sítích, ztrácíte motivaci a cítíte, že máte zahlcenou mysl, pravděpodobně na vás doléhá „brainrot“. Nemusíte ale zoufat, trend „anti-rot summer“ přichází s tipy, jak v létě zpomalit a konečně se nadechnout. Den offline, seznam radostí i příprava letních „snacks“ mají jedno společné, pomohou vám zpomalit a znovu naplno vnímat svět kolem sebe.

    Milán zatáhl módní oponu. Pánská móda putuje do Paříže

    Milánský menswear týden módy skončil několika vysoce očekávanými přehlídkami. I když samotný Giorgio Armani nemohl na odhalení své kolekce dorazit, přesto přihlížející více než ohromilo. Dojem zanechala také show z dílny britské značky Dunhill a pánská řada Vivienne Westwood. Milán tak předal štafetu Paříži, kde týden módy pokračuje.

    Na prstech lžičky, na krku nesourodé perly. V létě zazáří šperky s historií

    Letos v létě se tradice setká s individualitou. Čím větší příběh se za šperkem skrývá, tím lépe. V popředí stojí kousky spojené s bohatou historií, ať už jde o původně zásnubní prsteny ze lžiček, perly staré několik tisíciletí, nebo výrazné náramky inspirované starověkými civilizacemi. S letošními trendy šperky podpoříte udržitelnost, ale zároveň najdete prostor pro hravost a doplnění osobitého stylu. 

    Výstup z komfortní zóny. Make-up tutoriály nabourají zavedenou rutinu

    Zavedená rutina má své kouzlo. Ale stejně jako máme s nově přicházející sezónou tendence obměnit šatník, i kosmetická taštička si občas žádá čerstvý impulz. Na stálicích není nic špatného, ale make-up často nabízí víc, než na co jsme byly celé ty roky zvyklé. S vystoupením z komfortní zóny pomohou drobnosti, ale také trendy TikTok video.

    Milán zaplavila pánská móda. Ohromila Prada, Dolce & Gabbana i Armani

    Pánská móda zná trendy příštího roku. Koncem minulého týdne odstartoval v Miláně menswear fashion week a nabídl módní scéně hned několik dechberoucích přehlídek. Módní domy jako Prada, Dolce & Gabbana a Emporio Armani nabídly vhled do roku 2026. Budoucí léto vidí jako kombinaci sporty chic, italské elegance a nadčasových střihů.

    Dovolená bez kompromisů. Objevte stylové a bezpečné destinace pro sólo cestovatelky

    Sedíte na terase s výhledem na oceán, na kůži vás hřejí sluneční paprsky a nikdo po vás nic nechce. Sólo cestování se stává nejen mezi ženami stále oblíbenějším. Jde totiž o cenný čas, který trávíte vlastním tempem a máte možnost napojit se znovu sami na sebe. Zároveň je to ale velký krok, který vyžaduje odvahu vystoupit z komfortní zóny. Pohodlnosti se ale vzdávat nemusíte. Pokud vyberete správnou destinaci, dovolená bude naplněna pohodou, klidem a pocitem bezpečí.

    Hydratace s elegancí. Zažeňte žízeň trendy letními drinky

    Horké letní dny s sebou nenesou pouze vysněné momenty u pláže či bazénu, ale také nepříjemnosti spojené s rychle stoupajícími teplotami. Zpříjemněte si teplé měsíce trendy drinky, které kromě hydratace ukrývají i další výhody. Ochlaďte se domácí kombuchou, zmraženými zázvorovými "panáky" nebo koktejly, ukrývajícími elektrolyty.

    Montblanc pronikl do světa filmu. Naverboval režiséra Wese Anderson

    Luxusní značka Montblanc rozšiřuje své portfolio. V nejnovější kampani totiž objevuje filmovou scénu. Ve čtvrtek odhalila spolupráci se světově uznávaným režisérem Wesem Anderson. Ten pro značku vytvořil speciální krátký film, doplněný také o fotografie, a to za asistence svých oblíbených herců. Režisér se v kampani dokonce sám objevuje.

    Má nový Harry Potter šanci? Chystaný seriál budí kontroverze

    Kouzelnický svět Harryho Pottera se opět probouzí k životu. Sociální sítě křižují vášnivé diskuze o chystaném seriálu, založeném na sedmi původních knihách, jenž má na televizní obrazovky dorazit koncem roku 2026. Nedávné informace o castingu pak rozvířily pochyby o tom, zda má nejnovější projekt z dílny HBO u věrných fanoušků vůbec šanci.

    Marni má volný trůn. Módní dům oznámil odchod návrháře Francesca Risso

    Zdá se, že kolotoč výměny kreativních ředitelů ještě nekončí. Ticho, které na módní scéně nastalo po dosazení Jonathana Anderson do vedení všech sekcí Dior, skončilo. Přerušilo ho nečekané oznámení módního domu Marni. Po téměř 10 letech se loučí se svým kreativním ředitelem, Francescem Risso. Kdo ho nahradí je prozatím neznámé.

    Krása střídá nádheru. Praktické SPF balzámy maskují ochranu za elegantní líčení

    Více produktů v jednom je vždy praktická volba. Ne vždy sice takový výrobek nutně znamená perfektní účinek na všech frontách, SPF balzámy se ale rozhodně řadí mezi svaté grály léta. Vylepší každodenní kosmetickou rutinu nejen ochranou proti slunci, zároveň nabídnou buď decentní zabarvení, nebo dokonce podmanivé zvýraznění rtů.

    Proč byste měli znát umělkyni Lisu Jahovic? Přetváří předměty na kinetické sochy

    Věci, které většina lidí přehlédne, ona pozoruje se zneklidňující intenzitou. Lisa Jahovic, britská umělkyně působící v Londýně, se nespecializuje na monumentální plátna, ani výkřiky instalací. Její disciplína se těžko zařazuje. Osciluje mezi fotografií, filmem a sochařstvím, a přitom zůstává osobitá. Zatímco jiní umělci hledají inspiraci ve výjimečných událostech, Jahovic se obrací k obyčejnosti.

    Móda v kostce: Carolina Herrera vítá nový parfém a Max Mara láká na cruise 2026

    Italský módní dům Max Mara představil ve své cruise kolekci pro rok 2026 vrchol italské elegance. Překvapivě nenucenou resort řadu vydal pro Valentino také návrhář Alessandro Michele. Carolina Herrera uvádí nový parfém La Bomba a Emma Chamberlain spolupracuje s platformou Pinterest. Manolo Blahnik sponzoruje výstavu o Marii Antoinette.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―