Více
    Redakce

    Koncem týdne zaplnily módní svět nečekané novinky. Značka Tod’s vydala pre-fall kampaň zaměřenou na italskou kulturu. Společnost Jo Malone zase odhalila spolupráci s postavičkou Paddington. Ami Paris pak oznámila, že přivítá své fanoušky na letím pop-upu na střeše Galeries Lafayette a Shiseido odstartovalo spolupráci s Max Mara.

    Paddington zazářil v kampani Jo Malone. Inspiroval nový parfém

    Ikonická britská postavička Paddington se stala hvězdou nové kampaně značky Jo Malone. Společnost totiž představila nový parfém, inspirovaný pomerančovou marmeládou, kterou fiktivní medvídek tolik miluje. Vůně tak v sobě skrývá aroma citrusů, dřevitých tónů a pomerančové kůry.

    „Při své rešerši jsem vyzkoušela spoustu a spoustu jamů,“ okomentovala pak novinku šéfka sektoru parfémů Jo Malone Celine Roux. Dodala rovněž, že považuje marmeládu i medvídka Paddington za ikonické britské symboly. Známá značka pak nabídne kromě vůně také speciální dárkovou řadu se stejným téma.

    Shiseido uzavřelo partnerství s Max Mara. Společně se pustí do tvorby parfémů

    Japonská kosmetická značka Shiseido zase na nových vůních hodlá spolupracovat s italskou společností Max Mara. „Jsem ohledně partnerství skutečně nadšený, protože se jedná o firmu reprezentující italskou luxusní a kulturní historii,“ okomentoval překvapivou novinku ředitel Shiseido Masahiko Uotani. O zajímavý krok se jedná také proto, že sektor parfémů v posledních měsících posiluje. Loni tak v Evropě vygeneroval na 5,23 miliard eur.

    Tod’s odhalil speciální pre-fall kampaň. Představuje příběhy italských rodin

    Italská značka Tod’s se ve své nejnovější kampani rozhodla zachytit ducha italské kultury, historie i architektury. Na fotografiích představujících pre-fall kolekci totiž představila ikonickou vilu Il Palazzetto, nacházející se v městečku Monselice, nedaleko severoitalského města Padova.

    Zdroj: Tod’s

    Své zákazníky ovšem seznámila také s rodinou Businaro, která v budově ze 17. století dodnes žije. Kampaň se proto nesoustředí pouze na nové módní kousky, ale také jednotlivé členy rodiny. Jedná se však pouze o první část série s názvem Italian Stories. Značka tak postupně odhalí i další italské rodiny.

    Na střeše Galeries Lafayette čeká na módní nadšence městská pláž. Otevřela ji značka Ami Paris

    Ikonická francouzská značka Ami Paris si letos pro své zákazníky připravila překvapení. Až do začátku září na střeše slavné pařížské Galeries Lafayette otevře speciální pop-up. Zahrnovat bude „městskou pláž“, na které návštěvníci najdou pohodlná plážová lehátka i barevné domečky. Získají také možnost zakoupit si klasické crepes nebo zmrzlinu. Čekat na ně bude samozřejmě také nejnovější letní kolekce.

    @dxlphinxla @Ami Paris @GaleriesLafayette #amipopup #amiparis #alexandremattiussi #popupstore #popupshop #galerieslafayette ♬ suono originale – spotify songs

    Zdroje: WWD, Galeries Lafayette Paris, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Tod’s a Jo Malone slaví nové kampaně a Ami Paris vítá letní pop-up

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Koncem týdne zaplnily módní svět nečekané novinky. Značka Tod’s vydala pre-fall kampaň zaměřenou na italskou kulturu. Společnost Jo Malone zase odhalila spolupráci s postavičkou Paddington. Ami Paris pak oznámila, že přivítá své fanoušky na letím pop-upu na střeše Galeries Lafayette a Shiseido odstartovalo spolupráci s Max Mara.

    - Reklama -

    Paddington zazářil v kampani Jo Malone. Inspiroval nový parfém

    Ikonická britská postavička Paddington se stala hvězdou nové kampaně značky Jo Malone. Společnost totiž představila nový parfém, inspirovaný pomerančovou marmeládou, kterou fiktivní medvídek tolik miluje. Vůně tak v sobě skrývá aroma citrusů, dřevitých tónů a pomerančové kůry.

    „Při své rešerši jsem vyzkoušela spoustu a spoustu jamů,“ okomentovala pak novinku šéfka sektoru parfémů Jo Malone Celine Roux. Dodala rovněž, že považuje marmeládu i medvídka Paddington za ikonické britské symboly. Známá značka pak nabídne kromě vůně také speciální dárkovou řadu se stejným téma.

    Shiseido uzavřelo partnerství s Max Mara. Společně se pustí do tvorby parfémů

    Japonská kosmetická značka Shiseido zase na nových vůních hodlá spolupracovat s italskou společností Max Mara. „Jsem ohledně partnerství skutečně nadšený, protože se jedná o firmu reprezentující italskou luxusní a kulturní historii,“ okomentoval překvapivou novinku ředitel Shiseido Masahiko Uotani. O zajímavý krok se jedná také proto, že sektor parfémů v posledních měsících posiluje. Loni tak v Evropě vygeneroval na 5,23 miliard eur.

    - Reklama -

    Tod’s odhalil speciální pre-fall kampaň. Představuje příběhy italských rodin

    Italská značka Tod’s se ve své nejnovější kampani rozhodla zachytit ducha italské kultury, historie i architektury. Na fotografiích představujících pre-fall kolekci totiž představila ikonickou vilu Il Palazzetto, nacházející se v městečku Monselice, nedaleko severoitalského města Padova.

    Zdroj: Tod’s

    Své zákazníky ovšem seznámila také s rodinou Businaro, která v budově ze 17. století dodnes žije. Kampaň se proto nesoustředí pouze na nové módní kousky, ale také jednotlivé členy rodiny. Jedná se však pouze o první část série s názvem Italian Stories. Značka tak postupně odhalí i další italské rodiny.

    Na střeše Galeries Lafayette čeká na módní nadšence městská pláž. Otevřela ji značka Ami Paris

    Ikonická francouzská značka Ami Paris si letos pro své zákazníky připravila překvapení. Až do začátku září na střeše slavné pařížské Galeries Lafayette otevře speciální pop-up. Zahrnovat bude „městskou pláž“, na které návštěvníci najdou pohodlná plážová lehátka i barevné domečky. Získají také možnost zakoupit si klasické crepes nebo zmrzlinu. Čekat na ně bude samozřejmě také nejnovější letní kolekce.

    @dxlphinxla @Ami Paris @GaleriesLafayette #amipopup #amiparis #alexandremattiussi #popupstore #popupshop #galerieslafayette ♬ suono originale – spotify songs

    Zdroje: WWD, Galeries Lafayette Paris, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Pánské must-haves na podzim 2025. Vede nadčasová klasika

    Pánové, přichází podzim a s ním i čas posunout své outfity na vyšší úroveň. Letošní sezóna přináší styl, který je uvolněný, ale přitom promyšlený až do posledního detailu. Do hry se vrací nadčasové ikonické kousky v moderním pojetí, se kterými zazáříte. Připravili jsme pro vás proto seznam klíčových podzimních must-haves, jež zajistí, že budete vypadat sebevědomě a trendy při každé příležitosti.

    Přívěsky s létem neodchází. Na podzim ozdobí i rozevláté sukně

    Letošní rok zaznamenal významný comeback přívěsků, které definují počátek milénia. Zpočátku se začaly objevovat na luxusních kabelkách, postupně ale přesídlily rovněž na tenisky nebo sandály. Začíná být ovšem jasné, že módní scénu po úspěšném létě neopustí ani na podzim. Tentokrát se ale přesunou na další kousek z vašeho šatníku, a to sukně.

    Maison Margiela rozšiřuje portfolio. Daroval nový význam číslu 2

    Módní dům Maison Margiela prohlubuje své ikonické číselné řazení. Nedávno odhalil svůj nový sektor s názvem Line 2. Číslovka totiž dosud žádné projekty neukrývala. Značka pod ní nyní ovšem hodlá schovávat umělecké instalace, kampaně nebo rozhovory. Projekt odstartuje začátkem září v Soulu výstava s názvem Elsewhere, Rhem, Open Torso.

    Pánské baleríny přinesly organickou revoluci. Zaplní podzimní botníky

    Pánské baleríny se na letošních přehlídkách staly symbolem nové kapitoly. V dámských botnících se subtilní obuv objevuje už léta, tentokrát se ale její silueta přelila i do pánského segmentu. Návštěvníci fashion weeků dali najevo, že minimalistická elegance ploché obuvi patří do každého botníku. V okamžiku, kdy se v balerínách začali objevovat známí umělci a trendsetteři, bylo jasné, že jde o nový obuvnický směr.

    Drama u Versace. Proč se návrhář Dario Vitale nedočká debutové show?

    Začátky v nové práci bývají těžké. Výjimkou není ani lukrativní pozice kreativního ředitele jednoho z největších italských módních domů. Své o tom ví značka Versace a její nový šéf Dario Vitale, který se ocitl pod drobnohledem poté, co společnost oznámila šokující zprávu. Jeho debutová přehlídka se na Milánském fashion weeku neuskuteční. Co stojí za tímto radikálním rozhodnutím?

    Post Malone debutoval v Paříži. Odhalil první show značky Austin Post

    Známý zpěvák Post Malone předběhl zbytek módního světa. Měsíc před tím, než do Paříže dorazil očekávaný týden módy, odhalil ve francouzské metropoli debutovou show své značky Austin Post. Kolekce sklidila úspěch především díky návrhům kopírujících jeho styl, tedy westernovým a kovbojským lookům, ale s dávkou moderního stylu.

    Nejen na listech, ale i na rtech. Trendy podzimní odstíny hrají všemi barvami

    Oblíbené roční období řádí nejen v šatnících, ale i kosmetických taštičkách. Letošní trendy podzimní odstíny rtěnek a lesků nabídnou různorodou paletu. Od efektu zamazání od borůvek až po precizně orámované rty, na podzim se v zrcadlech budou odrážet ústa hodná polibků.

    Tom Ford vstoupil do nové cenové éry. Basic šaty pořídíte za tisíce dolarů

    Tom Ford vždy symbolizoval luxus, který měl svou logiku. Dokonale střižený smoking, sexy šaty a filmová atmosféra. S příchodem Haidera Ackermann se však zdá, že značka otevírá novou kapitolu, která není jen o estetice, ale i cenách. Na webu se objevily kousky z kolekce podzim 2025 a šaty s cenovkou 10 tisíc dolarů rozpoutaly debatu, zda jsme svědky nové éry módy, nebo spíš nové éry cen.

    Podzim podle Ann Demeulemeester. Nabízí neorganizovaný chaos

    Kreativní ředitel Ann Demeulemeester, Stefano Gallici, v kolekci FW25 ukazuje, že nové období může být temné, rozcuchané a zprvu neuspořádané. Přesto v sobě však nese zvláštní krásu. Ať už jde o vrstvy otrhané látky, kůži, nebo kabáty s asymetrickými liniemi. Černá absorbuje emoce a dává jim konkrétní tvar, zatímco světlo proniká skrze bílé akcenty, objevující se jako záblesk naděje.

    Móda v kostce: Tom Ford naverboval Tildu Swinton a Pomellato chystá výstavu

    Giorgio Armani promluvil o budoucnosti svého módního domu a naznačil plán pro svůj odchod. Značka Brunello Cucinelli oznámila slibné výsledky z prvního pololetí a Tom Ford naverboval Tildu Swinton pro propagaci vůně Black Orchid Reserve. Exhibice Louvre Couture zase dosáhla milníku milionu návštěvníků a Pomellato chystá výstavu.

    Ze schůzky rovnou do baru. Prostorná kabelka pojme celé království

    Den strávený v kanceláři často neladí s balením nalehko. Notebook, diář, krabička s obědem, kosmetická taštička a případný drobný nákup se nevlezou do každé trendy tašky. Prostorná kabelka je proto must have pro všechny ženy, které chtějí vypadat přes den stylově, ale zároveň mít za každé situace vše důležité neustále po ruce.

    Luxusní průmysl se vrací ke kořenům. Cílí jen na nejbohatší

    Poslední roky se zdálo, že se luxusní průmysl otevřel širšímu publiku. Značky se soustředily na zákazníky z řad Gen Z a na ty, kteří si chtěli jednou za čas dopřát kabelku nebo boty s ikonickým logem. Pravidla se však mění. Zpomalující trh a ochlazení poptávky přinutily módní domy přehodnotit strategii. Pozornost patří opět těm, pro něž luxus není jen občasným zážitkem, ale běžnou rutinou.

    Podzimní chmury zažene relax. Utečte do luxusních vinařských hotelů

    Konec léta nemusí nutně znamenat konec odpočinku. Pokud se obáváte podzimních chmur, zažeňte je perfektní dovolenou v jednom z nejlepších evropských vinařských hotelů. Nejen, že vás čeká relax daleko od rušných měst, přivítá vás také sklenka delikátního vína, a často i útulné prostory specializovaných spa a michelinských restaurací.

    Film Marty Supreme zpečetil trend 50. let. Z módy však nikdy nevyšel

    Klasická 50. léta a chystaný snímek Marty Supreme dokazují, že návraty do minulosti nikdy nevyjdou z trendu. Móda miluje nostalgii a uplynulé roky ukázaly, že retro vlnu lze vždy reinterpretovat. Trend „Eclectic Grandpa“ přinesl pletené svetry, široké kalhoty a dandy estetiku starosvětských dědečků. Styl tak otvírá dveře k hlubší inspiraci, a to i díky filmu s Timothée Chalamet.

    Znáte módní mistryni Sarah Burton? Značkám dává extrémní estetickou sílu

    Sarah Burton je módní fenomén, který působí téměř magicky. Umí přenášet tradici do přítomnosti s takovým citem, že zaujme odborníky i ty, kteří by jinak módní svět neřešili. Síla její práce nespočívá v efektních dozvucích, ale preciznosti, emocích a tajné alchymii mezi minulostí a budoucností. Nyní módní dům Givenchy nevěřícně sleduje, jaká tajemství vyplouvají z jejího rukopisu na povrch.

    Kofein pronikl do módy. Oblečte espresso martini či matchu

    Hutné aroma právě uvařené kávy, hluboké odstíny hnědé a drobná tečka ovesného mléka. Přesně takový dojem vyvolávají outfity inspirované populárními kofeinovými nápoji. Jejich trend oznámil ve svém nejnovějším reportu Pinterest. Ponořte se na podzim do looků připomínajících odvážné espresso martini nebo o něco jemnější matchu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―