Více

    ― Reklama ―

    Uživatelé TikToku znovu a znovu dokazují, že vyzkouší téměř každý trend, který spatří na svých obrazovkách. Přesně takový zvyk dal totiž zrodit další podivuhodné obsesi. Tentokrát se milovníkům neobvyklých ingrediencí zalíbilo takzvané Onion Coffee, tedy káva s mlékem a jarní cibulkou.

    Nejnovější zvláštní TikTok trend nevznikl kupodivu ve Spojených státech amerických, jak tomu bývá zvykem, ale v Číně. Uživatelé populární sociální sítě si totiž začali všímat videí z tamních kaváren, které začaly svým zákazníkům nalévat poněkud neobvyklý kávový drink. Postupně se tak rozšířil po celé platformě a získal si název Onion Coffee nebo také Scallion Latte.

    Jeho hlavní ingrediencí je totiž nadrobno nakrájená jarní cibulka. Jedná se tedy o další z řady experimentů s klasickými kávovými drinky. Důvod pro tuto zvláštní kombinaci ovšem není příliš zřejmý. Někteří uživatelé si stojí za tím, že je zelenina zdravá, a tak přináší milovníkům kávy jistý bonus. Dalším se líbí ostrá příchuť, kterou má údajně kávovému nápoji přinášet.

    Zdroj: Unsplash

    Příprava kontroverzního drinku je pak více než jednoduchá. Stačí nakrájet zelenou část jarní cibulky a mírně ji nadrtit ve vámi vybrané sklenici. Následně přidejte kostky ledu a zalijte je mlékem dle vašeho výběru. Poté přes něj přelijte espresso a završte speciální drink bohatou dávkou nakrájené cibulky. Jestli hotové dílo zvládnete poté i dopít, nebo ne, necháme už na vás.

    Cibulová káva není tím nejhorším nápadem. Předčilo ji Abundant Year Savoury Latte

    Takzvané Scallion Latte pak v Číně spadá pod širší trend, známý jako dark cuisine, neboli temná kuchyně. Jedná se o oblibu míchat nekonvenční ingredience, a to jak u pokrmů, tak drinků. Cílem je vytvořit nové a překvapivé zážitky. V minulosti tak vznikla například ústřicová a sójová káva nebo Abundant Year Savoury Latte, které začala prodávat čínská pobočka Starbucks.

    Do speciálního drinku baristé přimíchali vepřovou omáčku a hotové latte pak ozdobili dušeným vepřovým masem. Z pochopitelných důvodů se tento nápoj ovšem nestal tak virálním jako jiné experimenty. Populární byla v minulosti, přesněji řečeno v časech pandemie, například káva Dalgona. Klíčem k její výrobě bylo totiž prosté smíchání instantní kávy, cukru, horké vody a mléka. Tedy o dost nevinnější kombinace.

    @mustsharenews Would you give this coffee variation a try? Let us know in the comments. 🤨🤨 #mustsharenews #sgnews #sgfyp #china #chinatiktok #coffee #coffeetiktok #sgtiktok #tiktoksg #entertainmentnews ♬ original sound – MustShareNews

    Zdroje: VegNews, Medium, South Wales Guardian, TikTok, X

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    TikTok zkouší další nevábný trend. Sociální síť zlákalo Onion Coffee

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Uživatelé TikToku znovu a znovu dokazují, že vyzkouší téměř každý trend, který spatří na svých obrazovkách. Přesně takový zvyk dal totiž zrodit další podivuhodné obsesi. Tentokrát se milovníkům neobvyklých ingrediencí zalíbilo takzvané Onion Coffee, tedy káva s mlékem a jarní cibulkou.

    - Reklama -

    Nejnovější zvláštní TikTok trend nevznikl kupodivu ve Spojených státech amerických, jak tomu bývá zvykem, ale v Číně. Uživatelé populární sociální sítě si totiž začali všímat videí z tamních kaváren, které začaly svým zákazníkům nalévat poněkud neobvyklý kávový drink. Postupně se tak rozšířil po celé platformě a získal si název Onion Coffee nebo také Scallion Latte.

    Jeho hlavní ingrediencí je totiž nadrobno nakrájená jarní cibulka. Jedná se tedy o další z řady experimentů s klasickými kávovými drinky. Důvod pro tuto zvláštní kombinaci ovšem není příliš zřejmý. Někteří uživatelé si stojí za tím, že je zelenina zdravá, a tak přináší milovníkům kávy jistý bonus. Dalším se líbí ostrá příchuť, kterou má údajně kávovému nápoji přinášet.

    Zdroj: Unsplash

    - Reklama -

    Příprava kontroverzního drinku je pak více než jednoduchá. Stačí nakrájet zelenou část jarní cibulky a mírně ji nadrtit ve vámi vybrané sklenici. Následně přidejte kostky ledu a zalijte je mlékem dle vašeho výběru. Poté přes něj přelijte espresso a završte speciální drink bohatou dávkou nakrájené cibulky. Jestli hotové dílo zvládnete poté i dopít, nebo ne, necháme už na vás.

    Cibulová káva není tím nejhorším nápadem. Předčilo ji Abundant Year Savoury Latte

    Takzvané Scallion Latte pak v Číně spadá pod širší trend, známý jako dark cuisine, neboli temná kuchyně. Jedná se o oblibu míchat nekonvenční ingredience, a to jak u pokrmů, tak drinků. Cílem je vytvořit nové a překvapivé zážitky. V minulosti tak vznikla například ústřicová a sójová káva nebo Abundant Year Savoury Latte, které začala prodávat čínská pobočka Starbucks.

    Do speciálního drinku baristé přimíchali vepřovou omáčku a hotové latte pak ozdobili dušeným vepřovým masem. Z pochopitelných důvodů se tento nápoj ovšem nestal tak virálním jako jiné experimenty. Populární byla v minulosti, přesněji řečeno v časech pandemie, například káva Dalgona. Klíčem k její výrobě bylo totiž prosté smíchání instantní kávy, cukru, horké vody a mléka. Tedy o dost nevinnější kombinace.

    @mustsharenews Would you give this coffee variation a try? Let us know in the comments. 🤨🤨 #mustsharenews #sgnews #sgfyp #china #chinatiktok #coffee #coffeetiktok #sgtiktok #tiktoksg #entertainmentnews ♬ original sound – MustShareNews

    Zdroje: VegNews, Medium, South Wales Guardian, TikTok, X

    ― Reklama ―

    Jachty jako symbol luxusního léta. Nesou v sobě příběh i odraz dnešního světa

    Ležíte na přídi, příjemně vás ovívá mořský vánek, na kůži dopadají sluneční paprsky a pod vámi se třpytí tyrkysová hladina. Sociální sítě oslavují jachty jako symbol perfektního léta. Trend jachtingu má za sebou bohatou historii. Zatímco dříve jachty ohromovaly zlatými detaily, dnes vynikají tichou elegancí. Jachty odrážejí hodnoty i náladu současné doby. Proměňují se spolu s naší představou o skutečném bohatství.

    Relax s přidanou hodnotou. Objevte v letní pauze feministické knihy

    Typicky letní čtení evokuje vášnivé romány nebo dobrodružné příběhy. Vytoužená pauza však může sloužit také jako vhodný čas pro edukaci. Spojte odpočinek se vzděláváním a otevřete letos v létě feministické knihy, které vás jen tak nepustí. Dozvědět se můžete více o roli intimity nejen ve vztazích, menstruaci nebo toxických aspektech ženskosti.

    Spoilery zatloukají hřebík do rakve filmů. Ničí sociální sítě zážitek z kina?

    Natáčení pokračování ikonického snímku Ďábel nosí Pradu vyvolalo nejen vlnu nadšení, ale i kritiky. Nekonečné spoilery v podobě fotek z natáčení a podrobných analýz jednotlivých outfitů vyvolávají obavy nejen ze strany zatvrzelých fanoušků. Co s takovým tempem z teprve chystaného filmu zbyde? A nekazí sociální sítě klasické filmové kouzlo?

    Moodboardy střídají influencery. Pinterest je největší trendsetter všech dob

    Mění se způsob, jakým sledujeme a předvídáme módu. Zatímco dříve dominovali influenceři, dnes stále více z nás, včetně návrhářů a módních značek, sahá po jiném nástroji. V roce 2025 je Pinterest považovaný za nezbytnou sociální síť pro každého, kdo chce být v obraze. Nejde jen o platformu pro ukládání hezkých obrázků, ale o silný predikční nástroj, který udává směr nejen v módě, ale také beauty a vizuální kultuře.

    Gucci čelí sporu s italskými odbory. Po značce požadují slíbené bonusy

    Zaměstnanci módního domu Gucci hrozí stávkami. Spolu s italskými odbory totiž po značce požadují sociální bonusy, které jim měla slíbit jako součást dohod, jejichž platnost vypršela koncem roku 2024. Odbory ovšem argumentují, že v případě absence nové smlouvy by domluva měla nadále platit, což sama italská společnost dříve naznačila.

    Navoňte se vzácnými vzpomínkami. Neotřelé letní parfémy zajistí věčné prázdniny

    Ať už vám letní dovolená skončila, nebo stále toužíte po slunečních paprscích, v kosmetickém světě existují kouzla, která umí toto období navrátit zpět. Letní parfémy slouží jako lektvary daleko nad úrovní citrusových toaletních vod z drogerie. Sáhněte po designerském kousku, díky kterému si můžete kousek léta ještě uchovat v krásném flakonu.

    Módní peklo se znovu otevírá. Natáčení Ďábel nosí Pradu 2 je v plném proudu

    "Florals? For spring? Groundbreaking." Milovaná filmová klasika Ďábel nosí Pradu se po 20 letech konečně vrací s druhým dílem. A máme se na co těšit. Uvidíme původní herecké obsazení, ale role se tentokrát obrátí. Natáčení v současnosti probíhá v New Yorku a první záběry potvrzují, že Miranda Priestly ještě zdaleka neřekla své poslední „That’s all.“

    Móda v kostce: Beyoncé a Levi’s míří do finále a Martha Stewart má skin care řadu

    Značka Dyson zkoumá svět beauty a vydává vlastní produkty na vlasy. Společnost Skims pro změnu uvedla virální shapewear na obličej. Rovněž Martha Stewart má novinku, a to vlastní skin care řadu. Zpěvačka Beyoncé a Levi's vcházejí do finální kapitoly spolupráce, pomocí krátkého filmu. V Kodani pak odstartoval tamní fashion week.

    Back to school, back to office. Luxusní značky myslí i na papírnictví pro dospělé

    Pomalu se blížící září znamená velkou změnu v životě všech školáků. Ačkoliv dospělí už prázdniny nemají, i pro ně představuje nadcházející období pomyslný nový start, a to nejen v kancelářském nasazení. Proč si proto z back to school šílenství neudělat důvod k radosti? Luxusní designerské doplňky ze světa papírnictví přímo lákají k využití.

    Až do dna. Váš oblíbený drink o vás vypovídá víc, než si myslíte

    Volba drinku sahá za hranice chuťové preference. Pro mnoho lidí se jedná o gesto či osobní vyjádření. Často navíc platí, že to, co pijete, rezonuje s tím, co nosíte. Určité estetiky si žádají svěží Aperol Spritz, zatímco jiné se koupou v solném kroužku tequily. Stejně jako na ulici, i v baru tak můžete hledat inspiraci pro svůj další outfit.

    American Eagle čelí kritice. Na vině je kontroverzní reklama se Sydney Sweeney

    Módní svět je neúprosný a neustále přesouvá svou pozornost z jednoho trendu na další. Snaha zaujmout v něm proto často dosahuje nových rozměrů. Příkladem je nedávná kampaň American Eagle s herečkou Sydney Sweeney. Kvůli hře se slovy čelí reklama tvrdé kritice, která za ní vidí podporu eugeniky. Značka vydala v pondělí svou první reakci.

    Generační konflikt na mole Prada. Mileniálové chápou depression hair jinak než gen Z

    Nedávná show značky Prada na Milánském týdnu módy vyvolala debatu nikoli kvůli samotným návrhům, ale účesům-neúčesům modelek. Jejich vlasy vypadaly, jako by na molo dorazily rovnou z postele a jejich majitelky neměly energii na jakoukoli úpravu. Ihned dostaly nálepku depression hair. Návrháři v reakci na kritiku styl označili za takzvaný depressive chic. Jenže je vůbec možné považovat depresi za něco „šik“?

    Nejzáludnější kousek y2k módy je zpět. Hvězdou léta jsou capri pants

    Nostalgie letos na módní scénu přináší všemožné kousky. Jedním z nich je i klasický, ovšem mnohými obávaný kousek y2k módy. Z capri pants se postupně stala hvězda letošního léta, ne každý se však z jejich návratu raduje. Nenechte se odradit často ošemetnou délkou a naučte se z nich vytvořit trendy outfity, které už nebudete chtít sundat.

    Pamela Anderson oslavuje přirozenou krásu. Boduje se značkou Sonsie

    Herečka Pamela Anderson na sebe již delší dobu strhává pozornost. Důvodem však není výrazný make-up nebo outfity. Naopak, osmapadesátiletá hvězda září pomocí zdravé pleti bez známky beauty produktů. Její nedávno objevený životní styl pak perfektně doplňuje skin care značka Sonsie, kterou založila s Marie von Behrens-Felipe.

    #SkinnyTok se zákazem nezmizel. Tvůrci vesele estetizují nezdravou štíhlost

    TikTok sice #SkinnyTok zakázal, ale obsah nabádající k nezdravé štíhlosti z platformy nezmizel. I za dalšími často nevinnými hashtagy se skrývá tlak přiblížit se tělesnému ideálu. Kult štíhlosti nahradil roky prosazovanou „body positivity“. Problém mohou představovat mimo jiné i léky používané na hubnutí, jako je třeba Mounjaro. Je proto důležité k obsahu, který na sociálních sítích vidíme, přistupovat kriticky.

    Jednoho chrání, druhé ničí. Jak vybrat efektivní eco-friendly SPF

    Krémy s SPF patří mezi nepostradatelné letní pomocníky. Navzdory jejich ochraně ovšem mnohé z nich představují nebezpečí pro mořské rostliny a živočichy. Využívané chemické ingredience přispívají k bělení korálů a narušují rozmnožování ryb. Naučte se letos v létě rozpoznat SPF, které oceníte nejen vy, ale také už tak ohrožené životní prostředí.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―