Více

    ― Reklama ―

    Letošní léto slibuje nejen módní extravaganci, ale také závan zajímavých vůní, které se stanou neopomenutelným doplňkem každého okamžiku. V oblasti parfémů, kde jsou trendy často obtížně definovatelné, jednoznačně vyniká nadšení pro intenzivní využití vanilky, jejíž široké spektrum tónů láká ke zkoumání. Od sladkých tónů po pikantní aroma, vanilka zve k objevování nových a rozmanitých dimenzí vůní, často evokujících luxusní požitek.

    V létě 2024 jsme obklopeni všudypřítomným hlasitým luxusem, podobně jako v sekci šperků a ready-to-wear se tento trend dostává i mezi parfémy. Neustále oblíbené osvěžující a „vodové“ vůně sice mohou lákat, nijak výrazně však nepřispívají k celkovému dojmu z outfitu. Jednoduše řečeno, v letních měsících by výběr esencí měl evokovat atmosféru luxusních středomořských destinací, kde se na přední místo dostávají zmíněná vanilka, citrusové vůně a subtilní náznaky kůže. Své umístění ale utvrzuje i med.

    Všechny trendy v oblasti parfémů spojuje Acne Studios. Flakon Frederic Malle ukrývá broskev, pomeranč a vanilku

    Je to v podstatě taková prvoplánová novinka, ale určitě je to perfektní volba pro všechny parfémové nadšence. Mimo neodolatelné vůně jde i pomyslný sběratelský kousek, o kterém nás přesvědčily sociální sítě. Flakon se totiž stává podobně ikonickým, jako produkty Tom Ford. Upřímně je ale proti nim Acne Studios mnohonásobně lepší. Parfémy jsme osobně vyzkoušeli a výdrž se diametrálně liší.

    Zdroj: Acne Studios

    Vůně doslova odráží eleganci a vyvolává pocit luxusu. Začíná krystalicky čistými aldehydy, které postupně propadají květinovým tónům růže, fialky a následně pomeranči. Kadidlo přidává hloubku a luxusní výraz. Silné aldehydy v kontrastu s ušlechtilou vanilkou tvoří jádro vůně, doplněné santalem a pižmem.

    Návykový zážitek pro milovníky slunce. Byredo Sundazded spojuje kalifornský citron s arabským jasmínem

    Kdyby se tento parfém měl popsat jedním slovním spojením, tak zní: opojení sluncem. Parfém je opět velmi variabilní. Lze ho vynést na rozpálenou pláž, na středomořskou večeři, k letním speciálním příležitostem i jako doprovod každodenních záležitostí. Sundazded je unisex a nevěřili byste, jak rozdílně voní na pánské i ženské kůži. Máme pocit, jakoby šlo o dva naprosto rozdílné parfémy, ovšem se stejným výsledným efektem.

    Zdroj: Byredo

    Jeho složení je jednoduché, ale účinné. Citron, mandarinka a arabský jasmín vytvářejí základ, který je zjemněn tóny kůže a sladkostí cukrové vaty. Buďte však obezřetní, pokud nejste fanoušky tabákového aroma. Ačkoliv není tabák uveden mezi složkami, jeho charakteristická vůně se lehce projevuje díky interakci s ostatními ingrediencemi.

    Vanilka v té nejčistější a nejpříjemnější podobě. Z Céline Black Tie číší luxus a vkus

    Tato vůně není jen tak ledajaká. Je jako orchestr, v němž cedr, kosatec a mech tvoří základní noty. Přestože jsou tyto složky významné, je vanilka právě tím prvkem, který ve vůni zaujme každého. Je tak jasná a výrazná, že přehluší vše ostatní, co byste možná chtěli cítit. Ale nehledejte v ní přílišnou sladkost, jakou znáte u komerčních parfémů.

    Zdroj: Céline

    Vanilka je tu čistá a lehká. Je silná, ale přitom nenásilná. Ve finále jde o hostitelku, která se nenápadně objeví a postupně se vám dostane pod kůži, aniž byste to zaznamenali. Z celé řady Céline parfémů je flakon Black Tie naším nejoblíbenějším. Nebojíme se ji označit i jako vhodný dárek, protože nemůže urazit nikoho.

    Něco mezi luxusním krémem na opalování a vodní dýmkou. Takový je Hermés Ambre Narguile

    Poslední tip v našem seznamu ponecháme vůni Ambre Narguile. Jde o nejvytříbenější esenci, kterou jsme do článků kdy použili. Nesedne jen tak někomu, je velmi a ještě jednou velmi specifická. Módní dům Hermés parfém líčí jako vzpomínku na Východ, kde se z nargilů šíří vůně ovocného tabáku, okořeněná o medový nádech.

    Zdroj: Céline

    Když jsme parfém vyzkoušeli, měli jsme pocit, že z přítomných dvaceti stupňů na teploměru je rázem třicet. Zkrátka jde o velice vytříbený hot parfém. Rozhodně nejde o vhodný dárek. Vůně je schopná upozadit váš celkový vzhled a stoupne si před vás jako pomyslný štít.

    ― Reklama ―

    Foto:Céline

    Svět parfémů holduje vanilce a citrusům. Podtrhněte svou osobnost pomocí neotřelých kombinací

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Letošní léto slibuje nejen módní extravaganci, ale také závan zajímavých vůní, které se stanou neopomenutelným doplňkem každého okamžiku. V oblasti parfémů, kde jsou trendy často obtížně definovatelné, jednoznačně vyniká nadšení pro intenzivní využití vanilky, jejíž široké spektrum tónů láká ke zkoumání. Od sladkých tónů po pikantní aroma, vanilka zve k objevování nových a rozmanitých dimenzí vůní, často evokujících luxusní požitek.

    - Reklama -

    V létě 2024 jsme obklopeni všudypřítomným hlasitým luxusem, podobně jako v sekci šperků a ready-to-wear se tento trend dostává i mezi parfémy. Neustále oblíbené osvěžující a „vodové“ vůně sice mohou lákat, nijak výrazně však nepřispívají k celkovému dojmu z outfitu. Jednoduše řečeno, v letních měsících by výběr esencí měl evokovat atmosféru luxusních středomořských destinací, kde se na přední místo dostávají zmíněná vanilka, citrusové vůně a subtilní náznaky kůže. Své umístění ale utvrzuje i med.

    Všechny trendy v oblasti parfémů spojuje Acne Studios. Flakon Frederic Malle ukrývá broskev, pomeranč a vanilku

    Je to v podstatě taková prvoplánová novinka, ale určitě je to perfektní volba pro všechny parfémové nadšence. Mimo neodolatelné vůně jde i pomyslný sběratelský kousek, o kterém nás přesvědčily sociální sítě. Flakon se totiž stává podobně ikonickým, jako produkty Tom Ford. Upřímně je ale proti nim Acne Studios mnohonásobně lepší. Parfémy jsme osobně vyzkoušeli a výdrž se diametrálně liší.

    Zdroj: Acne Studios

    - Reklama -

    Vůně doslova odráží eleganci a vyvolává pocit luxusu. Začíná krystalicky čistými aldehydy, které postupně propadají květinovým tónům růže, fialky a následně pomeranči. Kadidlo přidává hloubku a luxusní výraz. Silné aldehydy v kontrastu s ušlechtilou vanilkou tvoří jádro vůně, doplněné santalem a pižmem.

    Návykový zážitek pro milovníky slunce. Byredo Sundazded spojuje kalifornský citron s arabským jasmínem

    Kdyby se tento parfém měl popsat jedním slovním spojením, tak zní: opojení sluncem. Parfém je opět velmi variabilní. Lze ho vynést na rozpálenou pláž, na středomořskou večeři, k letním speciálním příležitostem i jako doprovod každodenních záležitostí. Sundazded je unisex a nevěřili byste, jak rozdílně voní na pánské i ženské kůži. Máme pocit, jakoby šlo o dva naprosto rozdílné parfémy, ovšem se stejným výsledným efektem.

    Zdroj: Byredo

    Jeho složení je jednoduché, ale účinné. Citron, mandarinka a arabský jasmín vytvářejí základ, který je zjemněn tóny kůže a sladkostí cukrové vaty. Buďte však obezřetní, pokud nejste fanoušky tabákového aroma. Ačkoliv není tabák uveden mezi složkami, jeho charakteristická vůně se lehce projevuje díky interakci s ostatními ingrediencemi.

    Vanilka v té nejčistější a nejpříjemnější podobě. Z Céline Black Tie číší luxus a vkus

    Tato vůně není jen tak ledajaká. Je jako orchestr, v němž cedr, kosatec a mech tvoří základní noty. Přestože jsou tyto složky významné, je vanilka právě tím prvkem, který ve vůni zaujme každého. Je tak jasná a výrazná, že přehluší vše ostatní, co byste možná chtěli cítit. Ale nehledejte v ní přílišnou sladkost, jakou znáte u komerčních parfémů.

    Zdroj: Céline

    Vanilka je tu čistá a lehká. Je silná, ale přitom nenásilná. Ve finále jde o hostitelku, která se nenápadně objeví a postupně se vám dostane pod kůži, aniž byste to zaznamenali. Z celé řady Céline parfémů je flakon Black Tie naším nejoblíbenějším. Nebojíme se ji označit i jako vhodný dárek, protože nemůže urazit nikoho.

    Něco mezi luxusním krémem na opalování a vodní dýmkou. Takový je Hermés Ambre Narguile

    Poslední tip v našem seznamu ponecháme vůni Ambre Narguile. Jde o nejvytříbenější esenci, kterou jsme do článků kdy použili. Nesedne jen tak někomu, je velmi a ještě jednou velmi specifická. Módní dům Hermés parfém líčí jako vzpomínku na Východ, kde se z nargilů šíří vůně ovocného tabáku, okořeněná o medový nádech.

    Zdroj: Céline

    Když jsme parfém vyzkoušeli, měli jsme pocit, že z přítomných dvaceti stupňů na teploměru je rázem třicet. Zkrátka jde o velice vytříbený hot parfém. Rozhodně nejde o vhodný dárek. Vůně je schopná upozadit váš celkový vzhled a stoupne si před vás jako pomyslný štít.

    ― Reklama ―

    Napodobeniny luxusních kabelek ovládají módní řetězce. Nejde ale o klasické „fejky“

    Představa napodobeniny kabelky většinou evokuje laciný kousek z tržnice, často ozdobený špatně okopírovaným logem a nekvalitními švy. Tato éra ale pomalu končí. Nová vlna „napodobenin“ přichází z míst, odkud bychom ji před pár lety nečekali. Z regálů módních řetězců. Modely nápadně připomínající slavné ikony se objevují v řadách značek jako COS či Zara. Bez loga, ale se stejným tvarem, uchem i strukturou.

    Kontroverzní trend opět na scéně. Peplum styl už vás do rozpaků nepřivede

    Zatímco mnozí z nás ještě stále nedokázali překousnout letošní definitivní návrat skinny jeans, z módního záhrobí vstává z mrtvých další milovaný, ale i nenáviděný trend. Říká vám něco peplum? Pokud ne, je čas osvěžit si paměť. Právě tato zapomenutá silueta se totiž stále častěji objevuje na přehlídkových molech a červených kobercích.

    Nový trend na obzoru. Dark dreamy aesthetic dodá vílímu looku čarodějnický nádech

    Sociální síť Pinterest ve svém Coachella stánku odhalila data ohledně očekávaných trendů. Jedním z nich je i dark dreamy aesthetic, tedy styl kombinující něžnou lesní vílu a tajemnou čarodějnici. Kdyby vílu Amálku vytvořil režisér Tim Burton, byla by rozhodně její ambasadorkou. Naučte se, jak prvky této estetiky zakomponovat do každodenního nošení.

    Gucci představil velkolepý návrat. V letošní cruise kolekci pátrá po renesanci

    Čtvrteční večer se ve Florencii nesl v duchu módy. Značka Gucci totiž ve městě, kde v roce 1921 vznikla, odhalila svou letošní očekávanou cruise kolekci. Jak už naznačuje lokace, vracela se v ní ke svým kořenům. Inspiraci proto čerpala rovněž z renesance, symbolizující nejen nové začátky, ale také dávnou historii dechberoucího italského města.

    TikTok pohltil nečekaný comeback. Pánskou módu dobývá Hedi Boy

    Již od začátku letošního roku je jasné, že je nostalgie jeho synonymem. Na módní scénu se totiž vrací řada trendů, které mnozí z nás už dávno považovali za zapomenuté. Do popředí platformy TikTok se proto nenápadně vkradl rovněž styl definující počátky milénia a vycházející ze stylu návrháře Hedi Slimane. Pánskou módu ovládl takzvaný Hedi Boy.

    Mikiny v revolučním hávu. Díky správné kombinaci získáte elegantní outfit

    Ačkoliv tepláky už snad navždy zůstanou kouskem oblečení, jehož místo je kdekoliv mimo zrak široké veřejnosti, mikiny se probojovávají do městských outfitů. Netřeba je rovnou odsuzovat, se správným kombinováním umí vytvořit i elegantní vzhled. Důležité je dbát na správný střih a doplňky. Pro inspiraci přitom nemusíte chodit daleko.

    Snímek I’m Still Here navrátil 70. léta. K životu probudil i tehdejší módu

    Cenu Oscar za nejlepší mezinárodní počin si letos ze slavnostního předávání odvezl snímek I'm Still Here. Film založený na skutečné události pojednává o brutálních podmínkách brazilského diktátorského režimu ze 70. let minulého století. Umně ale propojuje tragédii v centru dění s nezlomným optimismem, atmosférou a módou tehdejší doby.

    Orámované rty slaví úspěch. Důkazem jsou perfektně sladěná lip comba

    Beauty trendy si v poslední době vzaly pod křídla výrazně orámované rty. Konturky samozřejmě nejsou žádnou novinkou, avšak nedávno se začaly objevovat i jako samostatný prvek líčení. Není divu, při vhodně zvoleném odstínu vypadají rty precizně vytvarované a strhnou na sebe všechnu pozornost. Stejný efekt má ale rovněž osobité lip combo.

    Spolupráce s návrháři a koncert Charli XCX. Uniká H&M své pověsti fast fashion řetězce?

    Řetězec H&M šlápnul na plyn. Dle nové strategie usiluje nejen o zatraktivnění značky pro širší okruh zákazníků, ale i vymezení jedinečné pozice mezi konkurencí, jako je Zara a Shein. V posledních měsících proto zorganizoval koncerty se zpěvačkou Charli XCX a představil prémiovou designerskou kolekci. Stačí však zvučná jména v kampaních a lákavé akce na odpoutání pozornosti od fast fashion hříchů?

    Ferragamo opět rezonuje. Výkřik relevance přinesla letní řada i Kylie na Met Gala

    Značka, která kdysi stála v závětří módního světa, se opět dostává do popředí. Ferragamo poslední dobou nezní jen na přehlídkových molech. Rezonuje i v zákulisí nejslavnějších událostí. Důkaz? Supermodelka Kylie Jenner oblečená do Ferragamo na nedávném Met Gala. Těžko hledat hlasitější výkřik relevance. Návrhář Maximilian Davis tak činí z Ferragamo brand působící kultivovaně a zároveň sebevědomě.

    Gucci se vrací domů. Show Cruise 2026 uspořádá v historickém archivu

    Koncem dubna odstartoval módní dům Chanel kolotoč letošních cruise kolekcí. V těsném závěsu na něj však brzy naváže Gucci. Společnost totiž odhalila přesné datum i lokaci nadcházející přehlídky. Tentokrát se rozhodla navrátit ke svým kořenům, tedy do Florencie. Show proto dne 15. května uspořádá ve svém historickém archivu v Palazzo Settimanni.

    Beyoncé navázala na tradici. Na Cowboy Carter Tour nešetří na designovém šatníku

    Zpěvačka Beyoncé nepatří pouze mezi královny hudebního, ale také módního světa. Důkazem jsou její jedinečné kostýmy z dílny luxusních značek, kterými již tradičně ohromuje návštěvníky svých koncertů. Výjimkou není ani nedávno odstartovaná Cowboy Carter Tour, jež nabídla kousky z dílny módních domů, jako je Mugler, Loewe či Diesel.

    Ambasador může být víc než hezká tvář. Značky do parfémů míchají i duše celebrit

    Součástí marketingu luxusních značek bývá často ambasador. Tedy slavná osobnost reprezentující konkrétní produkt či daný brand, primárně s cílem navnadit potenciální zákazníky. Možná vás tak překvapí, že váš parfém používá i oblíbená celebrita. Ne vždy jde ale jen o výhodnou spolupráci, někdy je to opravdu "match made in heaven".

    Paris Hilton opět pronikla do světa skin care. Představila značku Parívie

    Neexistuje snad žádné odvětví, ve kterém by jedna z nejznámějších osobností světa, Paris Hilton, nezkusila štěstí. Od modelingu přes zpěv po herectví, zdá se, že jí nic není cizí. Není proto žádným překvapením, že své jméno v uplynulých letech spojila také s řadou beauty produktů. Nyní tak opět proniká do světa skin care, a to s novou značkou Parívie.

    Opustí Maria Grazia Chiuri vedení Dior? Módní dům vyhlíží revoluci

    Módní svět v posledním roce zaznamenal více změn ve vedení luxusních značek než za poslední dekádu. Značky reagují na trvající ekonomickou krizi a sílící konkurenci a usilují o nápomocný "wow" efekt schovaný za výměnou kreativních ředitelů. Média spekulují o tom, že na stejný osud nyní čeká rovněž kreativní ředitelka Dior, návrhářka Maria Grazia Chiuri.

    Móda v kostce: Chanel přetavil N°5 do šperků a Claudia Schiffer vítá léto s Chloé

    Módní značky už se nemohou dočkat léta. Důkazem je první "high summer" kampaň návrhářky Chemeny Kamali pro Chloé, představující Claudii Schiffer. Prosluněné měsíce vítá i Dior, chystající speciální pop-upy pod záštitou kolekce Dioriviera. Společnost Mango mezitím odhalila spolupráci s modelkou Kaiou Gerber a Chanel uvedl kolekci šperků N°5.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―