Více

    ― Reklama ―

    Jižní Korea – místo, kde sídlí nejvlivnější módní scéna v celé Asii. Avantgardní komplety, oversized střihy, dokonalé vrstvení, individualita a sebevědomí. To jsou hlavní pilíře korejské módy. V poslední době se asijské módní scéně dostává uznání na mezinárodním měřítku. Ovlivňuje ji totiž oblíbená K-popová scéna i jihokorejské celebrity. A co z K-fashion dělá tak neodolatelný styl? Umění kombinovat tradiční prvky s evropskými trendy!

    Podle webu Pymnts je Jižní Korea největším odběratelem luxusní módy na světě. Nelze ji tedy nechat bez povšimnutí. Záplavu virálních videí týkajících se korejské kosmetiky v průběhu let zaregistroval snad každý, nicméně s její oblibou postupně vzrůstá i poptávka po korejské módě. Objevte s námi ty nejzajímavější korejské módní velikány a nechte se unést vlnou nejkreativnějších asijských looků!

    Wooyoungmi miluje nízké pasy a oversized střihy

    Módní dům letos slavil své dvacáté výročí od uvedení na trh. Kreativní ředitelka Youngmi Woo v aktuální kolekci hlásá návrat ke svým kořenům. Všechny modely mají podle jejích slov připomínat korejského „cool kluka“ z přelomu tisíciletí. Dominují tu především oversized střihy a nízké pasy. Všechny kousky jsou unisex, tedy pro všechna pohlaví. Značku nejrychleji pořídíte na Farfetch.

    Foto: Wooyoungmi

    YCH prochází denimovou obsesí

    Korejská značka YCH založená v Soulu si letos libuje v atypických střizích. Používá klasické materiály, ale nebojí se je vrstvit či různě kombinovat. Designérka Choon Ho Yoon se zaměřuje pouze na dámskou módu, do které prolíná feministickou náladu a snaží se přenést ryze mužské prvky do nositelné dámské módy.

    Foto: YCH

    Tornádo hvězdných kolaborací má na kontě Gentle Monster

    Králem mezi slunečními brýlemi se stává Gentle Monster. Brand specializující se na stylové eyewear vznikl v roce 2011. A to pod taktovkou designéra Hankook Kim, který svůj podnikatelský plán vymyslel již na dětském táboře. Seznámil se tam totiž s pozdějším investorem. Ani jeden nečekal, že v dospělosti budou vlastnit tak trendy, celebritami opředený, label. Aktuálně se Gentle Monster pyšní kolaborací se zpěvákem KUN.

    Foto: Gentle Monster

    Další kolaborace právě probíhá s francouzským módním domem Maison Margiela. Brýle pořídíte spíše v neutrálních barvách, od černé po tlumeně žluté. Futuristický vzhled doplňují decentní loga domu Margiela.

    Foto: Gentle Monster

    Výherkyně první sezóny netflixového pořadu Next In Fashion – Minju Kim

    Designérka Minju Kim – synonymum módní extáze. Korejka má vystudovaný Samsung Design Institut i Královskou akademii výtvarného umění v Antverpách. Čemuž také její tvorba odpovídá, potvrdil to i již zmíněný netflixový pořad, který bezkonkurenčně vyhrála. Stejně jako H&M Awards. Její extravagantní až utopické modely naprosto zbožňujeme. V aktuální kolekci s názvem FAIRY`S WISH se objevují potisky květin, které návrhům dodávají nádech éterické krásy. Siluety kopírují vílí křídla.

    Foto: Minjukim

    U WE11-DONE vládne punk a impresionismus

    Provokace, anarchistická rebelie a lehká perverze. Tak lze charakterizovat celou letní kolekci. Modely oslavují impresionismus v kombinaci s punkem. Klíčovými prvky se staly PVC sukně, kožené odnímatelné rukávy nebo zdobené silonky. Brand si samozřejmě oblíbila i Billie Eilish, která jakoby vypadla přímo z runwaye.

    Foto: WE11-DONE

    Zdroj: Wikipedie, BOF, Farfetch, Instagram, society-a.com, pymnts.com

    ― Reklama ―

    Jižní Korea jako módní hřiště pro odvážné! Vítejte na místě, kde se setkávají tradice s avantgardou

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Jižní Korea – místo, kde sídlí nejvlivnější módní scéna v celé Asii. Avantgardní komplety, oversized střihy, dokonalé vrstvení, individualita a sebevědomí. To jsou hlavní pilíře korejské módy. V poslední době se asijské módní scéně dostává uznání na mezinárodním měřítku. Ovlivňuje ji totiž oblíbená K-popová scéna i jihokorejské celebrity. A co z K-fashion dělá tak neodolatelný styl? Umění kombinovat tradiční prvky s evropskými trendy!

    - Reklama -

    Podle webu Pymnts je Jižní Korea největším odběratelem luxusní módy na světě. Nelze ji tedy nechat bez povšimnutí. Záplavu virálních videí týkajících se korejské kosmetiky v průběhu let zaregistroval snad každý, nicméně s její oblibou postupně vzrůstá i poptávka po korejské módě. Objevte s námi ty nejzajímavější korejské módní velikány a nechte se unést vlnou nejkreativnějších asijských looků!

    Wooyoungmi miluje nízké pasy a oversized střihy

    Módní dům letos slavil své dvacáté výročí od uvedení na trh. Kreativní ředitelka Youngmi Woo v aktuální kolekci hlásá návrat ke svým kořenům. Všechny modely mají podle jejích slov připomínat korejského „cool kluka“ z přelomu tisíciletí. Dominují tu především oversized střihy a nízké pasy. Všechny kousky jsou unisex, tedy pro všechna pohlaví. Značku nejrychleji pořídíte na Farfetch.

    Foto: Wooyoungmi

    - Reklama -

    YCH prochází denimovou obsesí

    Korejská značka YCH založená v Soulu si letos libuje v atypických střizích. Používá klasické materiály, ale nebojí se je vrstvit či různě kombinovat. Designérka Choon Ho Yoon se zaměřuje pouze na dámskou módu, do které prolíná feministickou náladu a snaží se přenést ryze mužské prvky do nositelné dámské módy.

    Foto: YCH

    Tornádo hvězdných kolaborací má na kontě Gentle Monster

    Králem mezi slunečními brýlemi se stává Gentle Monster. Brand specializující se na stylové eyewear vznikl v roce 2011. A to pod taktovkou designéra Hankook Kim, který svůj podnikatelský plán vymyslel již na dětském táboře. Seznámil se tam totiž s pozdějším investorem. Ani jeden nečekal, že v dospělosti budou vlastnit tak trendy, celebritami opředený, label. Aktuálně se Gentle Monster pyšní kolaborací se zpěvákem KUN.

    Foto: Gentle Monster

    Další kolaborace právě probíhá s francouzským módním domem Maison Margiela. Brýle pořídíte spíše v neutrálních barvách, od černé po tlumeně žluté. Futuristický vzhled doplňují decentní loga domu Margiela.

    Foto: Gentle Monster

    Výherkyně první sezóny netflixového pořadu Next In Fashion – Minju Kim

    Designérka Minju Kim – synonymum módní extáze. Korejka má vystudovaný Samsung Design Institut i Královskou akademii výtvarného umění v Antverpách. Čemuž také její tvorba odpovídá, potvrdil to i již zmíněný netflixový pořad, který bezkonkurenčně vyhrála. Stejně jako H&M Awards. Její extravagantní až utopické modely naprosto zbožňujeme. V aktuální kolekci s názvem FAIRY`S WISH se objevují potisky květin, které návrhům dodávají nádech éterické krásy. Siluety kopírují vílí křídla.

    Foto: Minjukim

    U WE11-DONE vládne punk a impresionismus

    Provokace, anarchistická rebelie a lehká perverze. Tak lze charakterizovat celou letní kolekci. Modely oslavují impresionismus v kombinaci s punkem. Klíčovými prvky se staly PVC sukně, kožené odnímatelné rukávy nebo zdobené silonky. Brand si samozřejmě oblíbila i Billie Eilish, která jakoby vypadla přímo z runwaye.

    Foto: WE11-DONE

    Zdroj: Wikipedie, BOF, Farfetch, Instagram, society-a.com, pymnts.com

    ― Reklama ―

    Jacob Elordi vrátil na scénu knihy. Stal se z nich sexy módní doplněk

    Některé celebrity vědomě usilují o pozici "it girl" či světově proslulého "trendsettera". Jiné nemusí mít o podobnou roli zájem, přesto se jim ale daří své fanoušky silně ovlivňovat. Podobný efekt má na uživatele sociálních sítí i herec Jacob Elordi. Stačilo, aby odhalil svou lásku ke knihám a nevědomky stvořil trendy doplněk, dobývající módní scénu.

    Dior už má jasno. Pánské kolekce převezme Jonathan Anderson

    Úspěšný návrhář Jonathan Anderson má novou roli. Dle očekávání a spekulací módního světa povládne pánským kolekcím u francouzského módního domu Dior. Zástupci značky to oznámili ve čtvrtek. V pozici nahradí designéra Kima Jones, který od společnosti nedávno odešel. První řadu pro jaro 2026 chce Anderson odhalit v Paříži na konci června.

    Rebelka a vizionář. Herečka Florence Pugh a návrhář Harris Reed redefinují módní normy

    Hollywoodská herečka Florence Pugh otevřela dechberoucí show módního návrháře Harrise Reed na Londýnském týdnu módy neméně strhujícím způsobem. Její pojetí vlastní existence na módní scéně přesně odpovídá stylu fluidního experimentátora. Spolu nekompromisně zpochybňují zavedené normy. A dělají to zábavně a inspirativně.

    Vintage klasika získala moderní punc. Letošní teplou sezónu pohltí puntíky

    Módní scénu roku 2025 definuje návrat hned několika ikonických trendů. Kromě zvířecích vzorů nebo nízko posazených pasů tak letošní teplé sezóně hodlají kralovat rovněž puntíky. Klasický potisk zažil svůj vrchol v historii módy již několikrát. Tentokrát se ovšem vrací ve své moderní podobě, definované inovativními střihy či průhlednými látkami.

    Pryč s unifikací večerních rób. Nezávislí návrháři vracejí na červený koberec odvahu

    Pořád ještě platí, že na okázalé prestižní akci potkáte zejména róby od módních domů jako Chanel, Dior nebo Gucci, protože celebrity zkrátka sází na jistotu. V poslední době se ale na červeném koberci čím dál častěji objevují i nezávislí návrháři, kteří přinášejí čerstvý pohled, odvahu a osobitost. Sledujeme zárodek nového trendu?

    Večeře v metru i na stromě. Světové restaurace vás pohostí na nejpodivnějších místech

    Cestování a jídlo patří mezi jedny z nejoblíbenějších koníčků. Naštěstí se dají skvěle kombinovat. Slavné i méně známé restaurace se proto často předhání v nevšednosti a turisty vítají s otevřenou náručí. Jestliže čas od času zatoužíte po jedinečném zážitku spojeném s gastronomií, vyberte si svoji příští destinaci právě podle těchto neobvyklých míst.

    Ani žlutá, ani zelená. Odstín Chartreuse obarvil jarní trendy

    Zdá se, že loňský "brat summer" odstín zcela nezanikl. Jen se po zimním spánku přeměnil do o něco umírněnější varianty, tedy barvy s názvem Chartreuse. Jedná se o tóny pronikavě žluté a zelené, které se proplížily rovněž do kolekcí pro současné jaro a nadcházející léto. Jejich výhodou je především jednoduchá kombinovatelnost a okamžitý "it girl" efekt.

    Prada píše historii. Po měsících jednání odkoupí módní dům Versace

    Na italskou módní scénu vstupuje nový vládce. Mateřská společnost značky Prada, tedy Prada Group, ve čtvrtek oficiálně oznámila odkoupení Versace. Stalo se tak po měsících spekulací o tom, zda vůbec a za jakou cenu by se mohl prodej uskutečnit. Svět módy nyní napjatě čeká, jak bude sesterství dvou největších italských značek vypadat.

    Adolescence zvedl Netflix z popela. Seriál vrací platformu na výsluní

    Britský limitovaný seriál Adolescence dorazil na platformu Netflix před necelým měsícem. Přesto si získal pozornost nejen diváků známé streamovací služby, ale také uživatelů sociálních sítí, řady známých osobností, a dokonce politiků. Po delším "suchém" období tak opět navrátil Netflix do výsluní. Jak dlouho ale pozornost platformě vydrží?

    Elegantní vestičky boří stereotypy. Naučte se je nastylizovat podle typu postavy

    Původně mužský kousek oděvu ze středověku zažívá v poslední době nevídaný boom. A co víc, změnil dokonce gender a s velkou slávou se objevil i v dámských kolekcích. Není divu, charismatické vestičky perfektně balancují mezi autoritou a svůdností. Jestliže jste tomuto trendu doposud odolávaly, stojí za to ponořit se do něj po hlavě.

    Móda v područí celebrit. Outfity hvězd manifestují jejich vysněné role

    Zdá se, že volby rób slavných osobností skrývají mnohem více než jen dechberoucí módu. Jednat by se mohlo o nápovědu ohledně jejich vysněných rolí. Šatník hereček jako Millie Bobby Brown nebo Ariany Grande vyzařuje v poslední době energii Britney Spears a Audrey Hepburn, tedy osobností, které by si toužily ztvárnit na filmovém plátně.

    Luxusní značky daly sbohem zimě. Jejich kampaně protkaly jarní paprsky

    Jaro se pomalu ale jistě vplížilo také do kampaní luxusních značek. S čím dál častějšími slunečními paprsky daly oficiálně sbohem zimě a naplno obrátily svou pozornost k letošní teplé sezóně. Tu pak v jejich pojetí definují ikonické kabelky i pestrobarevné šperky. Jako červená nit ji ale protkává rovněž nádech retro nostalgie a boho romantismu.

    Rozhraní mezi dekonstrukcí, kubismem a punkem. Junya Watanabe opět v akci

    Junya Watanabe letos znovu dokazuje, že móda může být vizuálním uměním i inženýrskou disciplínou. Designér mísí punkovou rebelii s geometrickou přesností a vytváří kolekci, která je v podstatě matematickým experimentem, ale i manifestem futuristického oděvu. Navíc se přidává do skupiny návrhářů, jež jako textilii používá vlasy.

    Kam nechodí slunce, tam chodí lékař. Některé účinné látky ale před zářením schovejte

    Staré rčení o potřebě slunce, které léčí všechny neduhy, je pravdou jen z části. Sluneční paprsky sice pomáhají tělu vytvářet vitamin D a blahodárný účinek mají rovněž na psychiku. To vše ale platí jen s dostatečnou ochranou před škodlivým UV zářením. A pokud ve své skin care rutině používáte účinné látky, platí to pro vás dvojnásob.

    Pastelové odstíny vkročily do světa make-upu. Ztělesňují jarní optimismus

    Může se zdát, že jsou pastelové odstíny v jarním období asi tak originální jako květinové vzory. Přesto obojí zažívá letos comeback. Návrat jemných barev souvisí mimo jiné i s oblibou období z počátku milénia, tedy y2k. Beauty nadšenci v nich však zároveň hledají jakýsi optimismus a téměř dětské experimenty rozjasňující současné dění.

    Designové střípky u vás doma. Usaďte jarní květiny do luxusní vázy

    Jaro s sebou kromě teplejších dnů přináší i záplavy květin. Nejeden dům umí tento živý doplněk rozzářit a v interiéru tak vypadá vždycky skvěle. Umístit kytici ale může být občas oříšek, jelikož ne do každé vázy se svazek hodí. Pokud proto u vás nastal čas na pořízení pořádné výbavy, vyberte si z kvalitních produktů. Závidět vám bude každá návštěva.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―