Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Milánský týden módy se uchýlil ke konci. V posledních dnech ovšem stihl nabídnout hned několik úspěšných přehlídek. Návrhář Giorgio Armani sklidil ovace poté, co předvedl řadu dokonalých rób. Módní dům Missoni pohlédl do minulosti a opět zpracoval své slavné proužky. Značka Bottega Veneta pak odhalila jednoduché, ovšem stoprocentně sofistikované kousky.

    Giorgio Armani potvrdil svého génia. Na konci show ukápla nejedna slza

    Přehlídka návrháře Giorgio Armani patří právoplatně mezi jednu z nejočekávanějších událostí Milánského týdne módy. Slavný návrhář se tentokrát inspiroval východem, který se jeho múzou stal už několikrát. V návrzích se projevil především čínskými nášivkami květin a vážek. Samotná show pak nesla název Winter Flowers.

    Zdroj: Reuters

    „Miluju myšlenku zimních květin, a to především proto, že jich v tomhle období příliš nekvete,“ popsal svou myšlenku Armani. Jeho kolekce, měnící se z elegantní šedé do temně černé, pak sklidila obrovské ovace. Návštěvníky ohromila hlavně řada černých rób, které potvrzovaly, že devětaosmdesátiletý návrhář je i nadále špičkou ve svém oboru.

    Bottega Veneta ví, jak na jednoduchost. Umí ji pozvednout na další úroveň

    Úspěch si zaručeně vysloužila i přehlídka z dílny módního domu Bottega Veneta. Její kreativní ředitel Matthieu Blazy totiž opět učinil to, co umí nejlépe. Jednoduché návrhy proměnil v elegantní a chic kousky. Rozhodl se totiž oslavovat krásu běžných dnů. „Je něco nádherného na tom vytvořit z každé dne něco monumentálního,“ popsal dle webu WWD.

    Jednotlivé návrhy pak nechal vyniknout především skrze své umění vrstvit na sebe látky dech beroucím způsobem. Drapování tak použil na kabáty, trička i dlouhé splývavé šaty. Různorodost vpracoval do jednotlivých návrhů také skrze výrazné barvy. Mezi neutrálními odstíny tak sem tam prokoukl olivový nebo rudý odstín.

    Missoni vrací proužky na scénu. Módní dům se ohlédl za svou historií

    Kreativní ředitel značky Missoni Filippo Grazioli zatoužil po tom, uctít historii společnosti, které nyní vládne. Rozhodl se proto vzdát hold úplným začátkům kreativního dua Ottavia a Rosity Missoni. Když začínali, neměli totiž k dispozici nic jiného než šicí stroj, který ovšem zvládl produkovat pouze proužky.

    Zdroj: Reuters

    Právě jimi se módní dům nakonec proslavil. Především proto je Grazioli vpracoval do téměř každého svého návrhu. Proužky se linuly po kabátech, šatech, svetrech nebo šálách. Další inspirací se stala první přehlídka Missoni, odehrávající se v bazénu. Modelky tak na hlavu nasadily plavecké čapky. „Chtěl jsem pruhy interpretovat moderním způsobem,“ vysvětlil pak podle WWD návrhář.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Reuters

    MFW: Módní domy odhalily sofistikovanou jednoduchost, ikonické proužky i dech beroucí róby

    Milánský týden módy se uchýlil ke konci. V posledních dnech ovšem stihl nabídnout hned několik úspěšných přehlídek. Návrhář Giorgio Armani sklidil ovace poté, co předvedl řadu dokonalých rób. Módní dům Missoni pohlédl do minulosti a opět zpracoval své slavné proužky. Značka Bottega Veneta pak odhalila jednoduché, ovšem stoprocentně sofistikované kousky.

    Giorgio Armani potvrdil svého génia. Na konci show ukápla nejedna slza

    Přehlídka návrháře Giorgio Armani patří právoplatně mezi jednu z nejočekávanějších událostí Milánského týdne módy. Slavný návrhář se tentokrát inspiroval východem, který se jeho múzou stal už několikrát. V návrzích se projevil především čínskými nášivkami květin a vážek. Samotná show pak nesla název Winter Flowers.

    Zdroj: Reuters

    „Miluju myšlenku zimních květin, a to především proto, že jich v tomhle období příliš nekvete,“ popsal svou myšlenku Armani. Jeho kolekce, měnící se z elegantní šedé do temně černé, pak sklidila obrovské ovace. Návštěvníky ohromila hlavně řada černých rób, které potvrzovaly, že devětaosmdesátiletý návrhář je i nadále špičkou ve svém oboru.

    Bottega Veneta ví, jak na jednoduchost. Umí ji pozvednout na další úroveň

    Úspěch si zaručeně vysloužila i přehlídka z dílny módního domu Bottega Veneta. Její kreativní ředitel Matthieu Blazy totiž opět učinil to, co umí nejlépe. Jednoduché návrhy proměnil v elegantní a chic kousky. Rozhodl se totiž oslavovat krásu běžných dnů. „Je něco nádherného na tom vytvořit z každé dne něco monumentálního,“ popsal dle webu WWD.

    Jednotlivé návrhy pak nechal vyniknout především skrze své umění vrstvit na sebe látky dech beroucím způsobem. Drapování tak použil na kabáty, trička i dlouhé splývavé šaty. Různorodost vpracoval do jednotlivých návrhů také skrze výrazné barvy. Mezi neutrálními odstíny tak sem tam prokoukl olivový nebo rudý odstín.

    Missoni vrací proužky na scénu. Módní dům se ohlédl za svou historií

    Kreativní ředitel značky Missoni Filippo Grazioli zatoužil po tom, uctít historii společnosti, které nyní vládne. Rozhodl se proto vzdát hold úplným začátkům kreativního dua Ottavia a Rosity Missoni. Když začínali, neměli totiž k dispozici nic jiného než šicí stroj, který ovšem zvládl produkovat pouze proužky.

    Zdroj: Reuters

    Právě jimi se módní dům nakonec proslavil. Především proto je Grazioli vpracoval do téměř každého svého návrhu. Proužky se linuly po kabátech, šatech, svetrech nebo šálách. Další inspirací se stala první přehlídka Missoni, odehrávající se v bazénu. Modelky tak na hlavu nasadily plavecké čapky. „Chtěl jsem pruhy interpretovat moderním způsobem,“ vysvětlil pak podle WWD návrhář.

    Zdroje: The Fashion Network, WWD, YouTube

    ― Reklama ―

    Bottega Veneta uvádí Jenga set. Jeho cenovka je opravdu vesmírná

    Bottega Veneta uvádí Jenga set, který posouvá domácí zábavu do sféry investičních objektů. Luxusní dům využívá své signifikantní prvky a transformuje mezinárodně známou hru do podoby kultivovaného designového předmětu. Každý jednotlivý prvek získává charakter artefaktu, s důrazem na materiál a přesnost zpracování. Soubor působí jako tichý symbol pohodlí, vkusu a sebevědomého vkročení do segmentu zábavy pro dospělé. Ano, společnost na svých stránkách opravdu uvádí, že nejde o hračku pro děti.

    TikTok Highlights: Trendy videa sdílejí vytoužený „flow state“

    Vaše soustředění směřuje k dané aktivitě, okolí se rozplývá a vy nemyslíte na nic jiného než přítomnost. I tak by mnozí uživatelé sociální sítě TikTok popsali "flow state". Tedy stav, který momentálně vyzdvihuje lavina virálních videí. Sdílejí totiž momenty, kdy lidé při často obyčejných aktivitách zapomínají na vše ostatní a ocitají se ve chvíli stvořené jen a pouze pro ně.

    Versace překračuje milník. Prada značku v prosinci přivítá pod svá křídla

    Luxusní skupina Prada Group letos v dubnu překvapila módní svět, když oznámila svou koupi módního domu Versace. Dohoda za 1,25 miliardy eur následovala krátce poté, co z pozice kreativní ředitelky značky odešla Donatella Versace. Teprve v úterý 2. prosince však společnost plně vstoupí do vesmíru Prada. Čeká ji nová éra kombinující její legendární historii a inovaci.

    REFY přináší chromový launch. Nová kolekce svítí sama o sobě

    REFY je značka, která evokuje dokonale upravené obočí. Každá žena si ji spojuje s její krásnou zakladatelkou a jejím netypickým vzhledem, jenž proměnila ve svou přednost. Vytvořila značku, jejímž posláním je dodat ženám sebevědomí, především v oblasti obočí. Při příležitosti výročí existence značky REFY představuje limitovanou edici Chrome Collection.

    Valentino Rockstud se vrací. Uspěje řada i mimo šatníky poběhlic z Prahy 1?

    Podpatky Valentino Rockstud se nečekaně objevily v teaseru Ďábel nosí Pradu 2 a na pár sekund ovládly internet. Detail, který kdysi symbolizoval italskou představu o okázalém luxusu, získává nový popkulturní moment. Značka i film pracují s obuvnickým dramatem, díky němuž získává Rockstud čerstvý impulz. Vizuální síla traileru připomíná, že pro Valentino typické kování není zatraceno, jak se v posledních letech mohlo zdát. Otázka však míří jinam. Co tenhle návrat udělá s jeho pověstí v módním mini světě Praha 1?

    Darujte nadčasový klenot. Pánské hodinky ovládá retro i tradice

    Nabídka pánských hodinek letos na Vánoce překračuje hranice obvyklého dárku. Vedle kultovních jmen, jako je Audemars Piguet nebo Breguet, stojí Tissot, Citizen či Casio. Značky, které dokazují, že i rozumná investice může mít špičkový design a charisma. Trendy ukazují dvě linie. Návrat k tradičním "maskulinním" hodinkám a fascinaci digitální retro estetikou. Ať už jde o titanové chronografy, mramorované ciferníky, nebo ručně rytá loga, letošní výběr má společný cíl. Udělat z času zážitek.

    Elie Saab rozšiřuje působení. Navrhne design tryskáče Bombardier

    Luxusní značka Elie Saab zkoumá nové vody. Módní dům známý především pro své dechberoucí haute couture kolekce již dříve okusil navrhování exkluzivních rezidencí, hotelů nebo jacht. S nejnovějším projektem se ovšem podívá až do oblak. Navrhne totiž interiér tryskáče z dílny společnosti Bombardier. Design modelu Global 8000 hodlají společně odhalit příští rok.

    TikTok Highlights: Sociální síť pohltila obsese „peptide stacking“

    Milovníci wellness a fitness tipů na platformě TikTok podlehli nové vášni. Tentokrát mezi sebou sdílejí metodu přezdívanou "peptide stacking". Jedná se o kombinace peptidů, od nichž si slibují rychlejší spalování tuků a regeneraci po posilování nebo více energie. Virální trik však nepodporují relevantní ověřené studie a odborníci proto radí se mu raději obloukem vyhnout.

    Z módy rovnou na talíř. Retro jídlo oslavuje svůj návrat

    Na stolech se znovu lesknou stříbrné podnosy, v koktejlových sklenkách tančí červené třešně a plátky okurky se stáčejí do spirál, jako by chtěly vyprávět příběh elegance minulých dekád. Gastronomie objevuje půvab retra. Ne jako nostalgii, ale staronový styl luxusu. V době minimalistických menu se vrací šarm opulentních receptů, které slaví detail, barvu i rituál.

    Met Gala 2026 zná své téma. Costume Art propojí vysokou módu s uměním

    Metropolitní muzeum umění v New Yorku již nyní přesouvá svou pozornost na příští rok. Zástupci tamního Costume Institute totiž v pondělí oznámili téma příští módní výstavy. Odvíjí se od něj rovněž dress code, v němž se v roce 2026 ponese proslulé Met Gala. Exhibice s názvem Costume Art připomene červenou nit napevno spojující klasické umění a svět vysoké módy.

    Trendy kabelky mažou hranice soukromí. Jaro 2026 definuje zranitelnost

    Příští jarní a letní sezóna působí na pozadí usychajícího listí a neoblomného chladu jako na míle vzdálená. Módní svět má přesto již nyní jasno, co ji definuje. Poslední vlna světových týdnů módy promluvila jasně, soukromí posouvá své hranice. Návrháři odhalili otevřené kabelky, často jen s jedním uchem, jež reflektují bouřlivou dobu a lákají svou zranitelností.

    Dior bloudí v magickém labyrintu. Módní dům vítá letošní Vánoce

    Sváteční atmosféra dolehla i na módní dům Dior. Značka koncem minulého týdne odkryla letošní téma vánoční kampaně. V Paříži navíc slavnostně odhalila výzdobu rodného domu Dior na 30 Avenue Montaigne. Jeho výzdoba odkazuje na nejnovější cruise kolekci, kterou ještě návrhářka Maria Grazia Chiuri představila v tajemných římských zahradách Villa Albani Torlonia.

    Znáte nejlehčí tkaninu na světě? Super Organza vznikla tak trochu „omylem“

    Super Organza patří k nejtenčím a nejlehčím tkaninám, které kdy člověk vytvořil. I když neplánovaně. Pochází z Japonska, z vývoje společnosti Amaike LLC, jejíž know-how vychází z technologického inženýrství v oblasti látek. Vlákna o tloušťce jedné pětiny lidského vlasu tvoří materiál o hmotnosti pěti gramů na metr čtvereční. Prada ho použila pro jaro 2024, zatímco Balenciaga ho zařadila do haute couture řady pro podzim 2025. V módních domech se z technického zázraku stala vysoce žádaná látka.

    Zlato, stříbro a transformace. Outhouse Jewellery redefinuje význam šperků

    Šaty s vlečkou z 24 karátového zlata a stříbrem vyšívané, ale princezna to není, jasný pane. I tak by se dala popsat práce Outhouse Jewellery, společnosti, která redefinovala nošení šperků. Už vám nemusí jen viset z uší nebo zdobit krk, do zlata se můžete doslova obléct a zazářit s ním na každém večírku. Úspěšná značka přichází s novou revoluční kolekcí Alchemy of 13. 

    Ukradl Ralph Lauren Vánoce? Svátky ozdobí estetika amerického návrháře

    Letošní vánoční dekorace ovládl styl amerického návrháře Ralpha Lauren. Sociální síť TikTok praská ve švech návalem videí, jež sdílejí vánočními stromky zdobené interiéry plné kostkovaných přehozů, sametových látek a třpytivých křišťálových sklenic. Estetika Ralph Lauren Christmas připomíná tradiční Vánoce, ukrývá však nádech nostalgie a nadčasové elegance.

    Móda v kostce: Značky vydávají hvězdné kampaně a Rotate slaví debut

    Vánoce nejsou jediné téma, kolem kterého značky opřádají své nejnovější kampaně. Sarah Burton pro Givenchy obsadila do hlavní role resort kolekce Rooney Mara a Paula Simonon. Jacquemus a Stella McCartney pomocí hvězdných tváří propagují nejnovější kabelky a Canada Goose přizvala na pomoc hudebníka Willieho Nelson. Rotate zase slaví debutovou řadu obuvi.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―