Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Jako každému luxusnímu odvětví, i světu wellness vládnou jisté trendy. Prozkoumali jsme proto ty, které budou určovat naše letošní dovolené. Čím dál oblíbenější jsou totiž resorty nabízející programy zaměřené na zdraví hostů a spojené s praktikami biohackingu. Pozornost se letos upíná také na sex wellbeing a dlouhověkost. Výlet k oceánu už tak dávno není pouze o válení se na pláži a plavání s delfíny.

    Sexual wellness přestává být tabu. Masáže pro dva nahradí lekce tantry

    Luxusní resorty se letos odhodlaly prolomit jakékoli zbývající tabu, které může sexual wellness stále obklopovat. Uvádí proto čím dál častěji programy, zaměřující se na intimitu i touhu. Místo masáže pro dva si tak budete na své dovolené moct zajít na lekci tantry. Například hotel Shou Sugi Ban House v New Yorku nabízí zájezdy vedené klinickými sexology i tantrickými experty.

    Biohacking proniká i do luxusních dovolených. Místo pláže zajděte na analýzu krve

    Ne všichni návštěvníci luxusních spa resortů touží po tom, objevovat svou sexualitu. Mnohem víc z nich se ovšem bude potýkat se zdravotními problémy, které si přejí na své vysněné dovolené vyléčit. Hotely se proto letos rozhodly nabízet speciální programy, zaměřující se na zdraví a imunitu přijíždějících hostů. Odrážejí tak rovněž praktiky biohackingu.

    Jedná se o směr zaměřující se na způsoby toho, jak můžeme sami poměrně snadno zlepšit svůj zdravotní stav. V resortech, jako je například Susurros del Corazón v Mexiku, si tak můžete nechat zanalyzovat krev nebo podstoupit techniky určené na zlepšení cirkulace. Další metody se zaměřují na boost vitamínů, využívání mořské vody nebo terapii kmenovými buňkami.

    Zdroj: Susurros del Corazón

    Wellness trendy určuje i Netflix. Zajeďte si na místa ze seriálu Live to 100

    Letos se dá rovněž očekávat, že naroste turismus v takzvaných modrých zónách. Jedná se destinace, které představil známý seriál Live to 100: Secrets of the Blue Zones, vytvořený platformou Netflix. Zaměřuje se totiž na místa, ve kterých se lidé dožívají co nejvyššího věku. Není tedy pochyb o tom, že na ně budou chtít turisté zavítat i letos.

    Jedná se například o italský ostrov Sardinie, japonský ostrov Okinawa, poloostrov Nicoya v Kostarice, řecký ostrov Ikaria a město Loma Linda v Kalifornii. Některé z luxusních resortů v těchto oblastech proto nabízejí speciální programy, zahrnující především vybalancovanou dietu, pro ona místa tak typickou. Je tedy zároveň jisté, že wellness trendem roku 2024 se stává dlouhověkost.

    Kam tedy na wellness odpočinek vyrazit? S Thajskem nešlápnete vedle

    Příkladem resortu, kam můžete vyrazit nejen na vytoužený odpočinek, ale také zmíněné zdravotní rituály, je hotel Kamalaya. Nachází se na thajském ostrově Koh Samui. Létají na něj přímé lety z Bangkoku, přesto ovšem naskýtá požadovaný klid a soukromí. Zrelaxovat si v něm můžete nejen své tělo, ale i psychiku.

    Resort pak nabízí různě dlouhé programy. Zůstat tak můžete tři, pět nebo sedm dní, ale také dva týdny. Příkladem dostupných služeb je zdravotní analýza vašeho těla, lotusový scrub, tradiční asijská masáž chodidel, ale i klasické thajské masáže. Samozřejmostí je pak menu plné lokálních delikates.

    Zdroj: Kamalaya Koh Samui

    Hluboký osvěžující i zdravotní zážitek získáte v resortu SHA. Objevte krásy Mexika

    Speciální výlet zaručí také resort na mexickém ostrově Isla Mujeres s názvem SHA Wellness Clinic. Ostrov je mimo jiné slavný pro své spojení s kulturou mayské civilizace. Ta ho používala pro uctívání bohyně plodnosti Ixchel. Hotel SHA je proto dokonalým místem na to, věnovat se svému zdraví.

    Využít můžete například přírodní terapie spojené také s tradiční čínskou medicínou. V nabídce jsou ovšem také různé nutriční programy nebo medicíny zaměřené na oddalování procesu stárnutí. Dokonalé výhledy a obrovské luxusní pokoje pak zaručí onen vytoužený dovolenkový pocit.

    Zdroje: Condé Nast Traveler, The Points Guy, Health and Fitness Travel, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Wellness útěk letos patří zdraví i dlouhověkosti. Využijte příští dovolenou naplno

    ― Reklama ―

    Jako každému luxusnímu odvětví, i světu wellness vládnou jisté trendy. Prozkoumali jsme proto ty, které budou určovat naše letošní dovolené. Čím dál oblíbenější jsou totiž resorty nabízející programy zaměřené na zdraví hostů a spojené s praktikami biohackingu. Pozornost se letos upíná také na sex wellbeing a dlouhověkost. Výlet k oceánu už tak dávno není pouze o válení se na pláži a plavání s delfíny.

    Sexual wellness přestává být tabu. Masáže pro dva nahradí lekce tantry

    Luxusní resorty se letos odhodlaly prolomit jakékoli zbývající tabu, které může sexual wellness stále obklopovat. Uvádí proto čím dál častěji programy, zaměřující se na intimitu i touhu. Místo masáže pro dva si tak budete na své dovolené moct zajít na lekci tantry. Například hotel Shou Sugi Ban House v New Yorku nabízí zájezdy vedené klinickými sexology i tantrickými experty.

    Biohacking proniká i do luxusních dovolených. Místo pláže zajděte na analýzu krve

    Ne všichni návštěvníci luxusních spa resortů touží po tom, objevovat svou sexualitu. Mnohem víc z nich se ovšem bude potýkat se zdravotními problémy, které si přejí na své vysněné dovolené vyléčit. Hotely se proto letos rozhodly nabízet speciální programy, zaměřující se na zdraví a imunitu přijíždějících hostů. Odrážejí tak rovněž praktiky biohackingu.

    Jedná se o směr zaměřující se na způsoby toho, jak můžeme sami poměrně snadno zlepšit svůj zdravotní stav. V resortech, jako je například Susurros del Corazón v Mexiku, si tak můžete nechat zanalyzovat krev nebo podstoupit techniky určené na zlepšení cirkulace. Další metody se zaměřují na boost vitamínů, využívání mořské vody nebo terapii kmenovými buňkami.

    Zdroj: Susurros del Corazón

    Wellness trendy určuje i Netflix. Zajeďte si na místa ze seriálu Live to 100

    Letos se dá rovněž očekávat, že naroste turismus v takzvaných modrých zónách. Jedná se destinace, které představil známý seriál Live to 100: Secrets of the Blue Zones, vytvořený platformou Netflix. Zaměřuje se totiž na místa, ve kterých se lidé dožívají co nejvyššího věku. Není tedy pochyb o tom, že na ně budou chtít turisté zavítat i letos.

    Jedná se například o italský ostrov Sardinie, japonský ostrov Okinawa, poloostrov Nicoya v Kostarice, řecký ostrov Ikaria a město Loma Linda v Kalifornii. Některé z luxusních resortů v těchto oblastech proto nabízejí speciální programy, zahrnující především vybalancovanou dietu, pro ona místa tak typickou. Je tedy zároveň jisté, že wellness trendem roku 2024 se stává dlouhověkost.

    Kam tedy na wellness odpočinek vyrazit? S Thajskem nešlápnete vedle

    Příkladem resortu, kam můžete vyrazit nejen na vytoužený odpočinek, ale také zmíněné zdravotní rituály, je hotel Kamalaya. Nachází se na thajském ostrově Koh Samui. Létají na něj přímé lety z Bangkoku, přesto ovšem naskýtá požadovaný klid a soukromí. Zrelaxovat si v něm můžete nejen své tělo, ale i psychiku.

    Resort pak nabízí různě dlouhé programy. Zůstat tak můžete tři, pět nebo sedm dní, ale také dva týdny. Příkladem dostupných služeb je zdravotní analýza vašeho těla, lotusový scrub, tradiční asijská masáž chodidel, ale i klasické thajské masáže. Samozřejmostí je pak menu plné lokálních delikates.

    Zdroj: Kamalaya Koh Samui

    Hluboký osvěžující i zdravotní zážitek získáte v resortu SHA. Objevte krásy Mexika

    Speciální výlet zaručí také resort na mexickém ostrově Isla Mujeres s názvem SHA Wellness Clinic. Ostrov je mimo jiné slavný pro své spojení s kulturou mayské civilizace. Ta ho používala pro uctívání bohyně plodnosti Ixchel. Hotel SHA je proto dokonalým místem na to, věnovat se svému zdraví.

    Využít můžete například přírodní terapie spojené také s tradiční čínskou medicínou. V nabídce jsou ovšem také různé nutriční programy nebo medicíny zaměřené na oddalování procesu stárnutí. Dokonalé výhledy a obrovské luxusní pokoje pak zaručí onen vytoužený dovolenkový pocit.

    Zdroje: Condé Nast Traveler, The Points Guy, Health and Fitness Travel, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Rekapitulace místo přátelství. Past jménem catch-up přechází z TikToku do reality

    Na TikToku frčí videa typu „let’s catch up“, v nichž tvůrci shrnují svůj život do pár minut. Jenže kultura rychlých updatů se nenápadně přesouvá i do offline světa. Přátelství dospělých se mění v sérii „catch-up schůzek“, které připomínají malé status meetingy víc než chvíle opravdového propojení. A právě sociální síť TikTok trend nejen pojmenovala, ale i normalizovala.

    TikTok Highlights: Birthday make-up rozděluje. Vyvolává překvapivé reakce

    Staronová bitva opět dobývá sociální sítě. Beauty TikTok trend známý jako birthday make-up rozděluje internet. Zatímco jeho zastánci ho vidí jako variantu "full-glam" looku, v jiných vyvolává překvapivé reakce. Někteří muži totiž pod video tutoriály ženám radí, aby se nemalovaly "jako Picasso" a blahosklonně je ujišťují, že "kvůli nim" si obličej líčit opravdu nemusí.

    Milán zdobí luxusní kluziště. Na svědomí ho má hotel z dílny Ferragamo

    Vánoční duch posedl také italské hlavní město módy. Milán tentokrát ozdobilo luxusní sváteční kluziště z dílny módního domu Ferragamo. Rozzářilo dvůr jeho věhlasného hotelu Portrait. Koncept The Gift však letos o Vánocích přináší mnohem více. Návštěvníci mohou po odložení bruslí ochutnat to nejlepší z tamní gastronomie nebo nakoupit dárky v tamních pop-upech.

    Velkolepé návraty do USA. Módní domy na jaře ovládnou Severní Ameriku

    Příští rok se vykresluje jako okamžik, kdy se Spojené státy změní v epicentrum globální módy. Chanel míří do New Yorku, Dior do Los Angeles a Moncler do zasněženého Aspenu. Gucci přistává na Manhattanu, zatímco Louis Vuitton volí stejnou metropoli jako symbolický bod návratu. Severní Amerika se stává místem, kde evropské domy nacházejí staronový rytmus. Každá z prezentací posouvá atmosféru země do vlastního vizuálního jazyka a dodává jarní sezóně jedinečný americký puls.

    Chanel obléká rappera. Novým ambasadorem značky je A$AP Rocky

    Herečka Margaret Qualley a rapper A$AP Rocky čeká hvězdná svatba. Alespoň v alternativním vesmíru Chanel. Módní dům odhalil krátké video z dílny režiséra Michela Gondry, v němž slavného hudebníka představuje jako svého nejnovějšího ambasadora. Zároveň se jedná o teaser k chystané show s názvem Métiers d’Art, kterou v úterý 2. prosince přivítá New York.

    LVMH loví talenty, Kering loví značky. Oba velikáni formují budoucnost luxusu

    LVMH i Kering vstupují do nové etapy růstu. Skupiny formující tvář globálního luxusu posouvají portfolia směrem k budoucnosti. LVMH sází na čerstvé talenty a řemeslné mistrovství. Kering buduje investiční jednotku, jež mapuje značky, technologie i subkulturní směry. Oba giganti sledují proměnu zákazníka a reagují s vizí přesahující hranice tradičního luxusu.

    Šaty už nestačí. Elie Saab přetváří sny v luxusní rezidence z betonu a zlata

    Značka Elie Saab rozšiřuje svůj vytříbený estetický svět. Představila projekt Stellar by Elie Saab, první značkový rezidenční komplex na ostrově Yas v Abú Dhabí. Tímto krokem navazuje na svou globální expanzi do segmentu luxusních nemovitostí. Stopy její značky lze nalézt po celém světě, od Karibiku přes Maledivy až po švýcarské Alpy, stejně jako na nedávno uvedené debutové jachtě Elie Saab.

    Příběh touhy a vzdoru. Vivienne Westwood probouzí k životu mangu NANA

    Milovnící anime a módy, nastal váš čas. Vivienne Westwood si nachystala podzimní překvapení plné mangy. Značka spolu s Ai Yazawa vytvořila kolekci, jež se inspirovala slavnými japonskými manga komiksy. Spolupráce, která propojuje melancholii tokijských nocí s nezkrotným britským duchem, oživuje šperky, látky i siluety, jež v manze vypráví o svobodě, touze a vzdoru.

    Maison Margiela přepisuje anonymní DNA. Přizpůsobuje se éře virálů

    Říká se, že starého psa novým kouskům nenaučíš. V módě, kde rychle se měnící dynamika může zaskočit i nejsilnější hráče, to však neplatí. Pravidlům hry se musel podřídit i Maison Margiela. Zakladatel značky vybudoval byznys model na ideji brandu bez jména. Kreativní ředitel Glenn Martens ho ale pomalu přetváří. Uvádí ho do současnosti, kde vítězí relevance a pozornost.

    Čepice, které prolomí zimní prokletí. Tu správnou už nesundáte

    Zimní sezona znovu otevírá otázku, proč pletené čepice často působí únavněji než samotné mrazivé počasí. Mnoho tváří pod nimi ztratí proporce, linku čelisti i sebevědomý výraz. Móda však nabízí alternativy, jež pracují s architekturou hlavy mnohem chytřeji a dávají outfitu novou vertikálu. Struktura, historie, elegance a dramatický tvar dokáží proměnit běžné vrstvení ve skutečný styling. Není divu, že módní domy sázejí na čepice rámující obličej jako šperk, ne jako zimní nutnost.

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy

    Military trend ovládá ulice. Z haute couture však míří na oltář rychlé módy Military trend se z podzimních přehlídek přelévá do každodenní módy s takovou razancí, že si podmaňuje i fast fashion řetězce. Siluety inspirované uniformami, ramena ve zbrojní geometrii a zdobné knoflíky získávají masový dosah. Série kolekcí světových módních domů vytvořila atmosféru, jež přeje odvážně strukturovaným vrstvám. Publikum toužící po výrazném stylingu sahá po kouscích, které mají původ v aristokracii i frontových liniích. Ztrácí ale trend díky své oblibě původní kouzlo?

    Uvěřili jsme marketingovým lžím? The Ordinary bourá mýty skincare světa

    Značka The Ordinary řekla stop. Stop marketingovým beauty tipům, které nepřináší žádné viditelné změny. Stop lhaní. Svou novou kampaní s názvem The Periodic Fable chce zbořit mýty, jež svět skincare rutin vystavěl na barvitých termínech. Reklamou udělala společnost čáru za lákavými frázemi a marketingem, které vydělávají peníze, ale nepřináší ovoce. 

    Přeměňte zimní dny v radost. Zář jim dodají luxusní adventní kalendáře

    Přeměňte své Vánoce v kouzelné chvíle a vraťte se do dní, kdy jste byli dětmi. Čekání na Štědrý den může být dlouhé, ale s luxusním adventním kalendářem si ho rozhodně zkrátíte. Předčasným dárkem svátky ještě nikdo nikdy nezkazil. Jste milovníci vůní, sebepéče nebo make-upu? Potom vám roztomilé boxy z nabídky slavných značek jistě vyrazí dech.

    Luxury Insights: Missoni bourá vlastní hranice. Láká na apartmány v Dubaji

    Hranice vysoké módy a dalších odvětví luxusního průmyslu začínají blednout. Missoni je jen jednou z řady legendárních značek, jež v poslední době zkoumají svět exkluzivních nemovitostí. Módní dům koncem listopadu oznámil svou nejnovější investici, a to rezidenční projekt na Dubajských ostrovech. Spolupracuje na něm s tamní společnosti Octa Development.

    Móda v kostce: Zemřela designérka Pam Hogg a Jacquemus má první skiwear řadu

    Zemřela skotská návrhářka Pam Hogg, jež oblékala Kate Moss, Kylie Minogue i Rihannu. Jonathan Anderson odhalil první vizi pánské kolekce pro podzim roku 2026 a Jacquemus společně s Nike představil svou první skiwear řadu. Gucci zamíří se svou příští cruise kolekcí do New Yorku a společnost EssilorLuxottica je připravená odkoupit podíl značky Giorgio Armani.

    Kim Kardashian dělí internet. Vynesla kontroverzní Birkin bag ze sloní kůže

    Kim Kardashian se v seriálu All’s Fair objevila s kabelkou Birkin, která dle znalců pochází z kůže afrického slona. Luxusní svět okamžitě vytvořil dva tábory. Na jedné straně stojí hlasití kritici, na druhé fascinovaní sběratelé. Elephant Leather Birkin patří k nejvzácnějším kabelkám Hermès, jejichž výroba však skončila před několila dekádami. Sociální sítě se po odvysílání epizody změnily v jeviště, kde vedle morálního rozhořčení roste posedlost cenovkou a investičním potenciálem.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―