Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Spolu s novým rokem se vynořily také nejnovější statistiky, popisující poslední změny v beauty průmyslu. Podařilo se jim tak zachytit tipy ohledně trendů, které se letos ve světě péče o pleť, vlasy nebo tělo objeví. Patří mezi ně například nově oblíbená technika plastické chirurgie, známá jako facial balancing. Mnohem větší pozornost si pak získají vlasy, zatímco skin care bude vládnout co největší minimalismus.

    Skin care ustupuje do pozadí. Nahrazuje ji minimalismus i facial balancing

    Boom různorodé skin care odešel s loňským rokem. Zdá se, že milovníci beauty světa přesunují svou pozornost jinam. Trendy tak bude především minimalistická rutina péče o pleť, která se bude skládat ze zaručených a kvalitních produktů. Zjednodušený skin care rituál ovšem přináší i jisté výhody. Nemusíte se bát přílišné exfoliace nebo toho, že se jednotlivé ingredience různých sér a krémů navzájem vyruší.

    Zároveň jsou čím dál více oblíbené produkty, které zaujmou především svou lehkostí. Podle statistik firmy Spate vzrostlo loni vyhledávání termínu milky toners oproti předcházejícímu roku o téměř 183 procent. Velké pozornosti se těšil také makeup na vodní bázi. Uživatelé ho totiž do vyhledávačů minulý rok zadali o 60 procent více než v předchozím roce.

    V oblasti péče o pleť se ovšem objevuje ještě jiný populární zvyk, a tím je takzvaný facial balancing. Jedná se o plastickou chirurgii využívající injekce, které vpichuje pouze do jedná strany obličeje. Cílem je napravit „nedostatky“ a vytvořit tak větší symetrii. Ve svém nejnovějším reportu to vyzdvihla platforma Spate.

    Místo obličeje se budeme věnovat tělu. Luxusní značky vydávají čím dál více body produktů

    Další z trendů, které se dají vysledovat z loňských událostí a statistik, je větší zaměření na péči o tělo. Známá jména ze skin care světa totiž začínají vydávat čím dál více produktů určených nikoli pro obličej, ale naše tělo. Příkladem jsou beauty firmy jako Dr. Barbara Sturm, Tatcha, Drunken Elephant, ale také Rare Beauty.

    Zdroj: Drunk Elephant, Rare Beauty

    Na oblíbenost péče o pleť pak poukazují také statistiky platformy Pinterest. Ve svém nejnovějším reportu Pinterest Predicts totiž společnost popsala, že se vyhledávání termínu body skin care routine loni výrazně navýšilo. Pokud jste svoji pozornost na produkty určené pro tělo ještě neupřeli, doporučujeme začít kvalitním krémem nebo peelingem.

    Největší hype letos zažijí vlasy. Užijte si multi-step rutinu i odvážný pixie střih jako z „osmdesátek“

    Pokud péči o pleť vládne minimalismus, pak v oddělení vlasů platí přesný opak. Letošní rok nastal čas skutečně zregenerovat své vlasy. Trendy je totiž v současnosti více kroková rutina péče o vlasy, sahající daleko za klasický šampon a kondicionér. Cílem je dosáhnout té nejzdravější a nejlesklejší hřívy. Například platforma Spate popsala, že hledání výrazu hair primer loni na internetu výrazně vzrostlo.

    Zdroj: Olaplex, Oribe

    Kromě toho je populární také jiná péče o vlasy, a to japonské vlasové masáže. Jejich cílem je totiž hluboce vyčistit a rozčesat vlasy, ale také namasírovat hlavu a podpořit oběh krve. Vyhledávání podobných spa nabídek se loni navýšilo o 147 procent. Tím ovšem trendy ve světě vlasů nekončí. Odhady začínajícího roku se totiž zaměřily také na střihy a barvy vlasů.

    Letos tak jednoznačně vyhrává krátký pixie cut. Jedná se o sestřih, který byl populární především v 80. letech minulého století. Vlasy jsou na krátko zastřižené především na boku a vzadu, na hlavě jsou ovšem o něco delší. Doplňovat může pixie cut také ofina. Sčesat ho lze do hladkého, nebo rozcuchaného stylu. Pokud jde o barvu, bude se letos těšit oblibě teplý honey blond odstín.

    Zdroje: WWD, The Business of Fashion, InStyle, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    S novým rokem se vyvíjí i beauty svět. Pozornost upře na facial balancing, péči o vlasy nebo minimalismus

    Spolu s novým rokem se vynořily také nejnovější statistiky, popisující poslední změny v beauty průmyslu. Podařilo se jim tak zachytit tipy ohledně trendů, které se letos ve světě péče o pleť, vlasy nebo tělo objeví. Patří mezi ně například nově oblíbená technika plastické chirurgie, známá jako facial balancing. Mnohem větší pozornost si pak získají vlasy, zatímco skin care bude vládnout co největší minimalismus.

    - Reklama -

    Skin care ustupuje do pozadí. Nahrazuje ji minimalismus i facial balancing

    Boom různorodé skin care odešel s loňským rokem. Zdá se, že milovníci beauty světa přesunují svou pozornost jinam. Trendy tak bude především minimalistická rutina péče o pleť, která se bude skládat ze zaručených a kvalitních produktů. Zjednodušený skin care rituál ovšem přináší i jisté výhody. Nemusíte se bát přílišné exfoliace nebo toho, že se jednotlivé ingredience různých sér a krémů navzájem vyruší.

    Zároveň jsou čím dál více oblíbené produkty, které zaujmou především svou lehkostí. Podle statistik firmy Spate vzrostlo loni vyhledávání termínu milky toners oproti předcházejícímu roku o téměř 183 procent. Velké pozornosti se těšil také makeup na vodní bázi. Uživatelé ho totiž do vyhledávačů minulý rok zadali o 60 procent více než v předchozím roce.

    V oblasti péče o pleť se ovšem objevuje ještě jiný populární zvyk, a tím je takzvaný facial balancing. Jedná se o plastickou chirurgii využívající injekce, které vpichuje pouze do jedná strany obličeje. Cílem je napravit „nedostatky“ a vytvořit tak větší symetrii. Ve svém nejnovějším reportu to vyzdvihla platforma Spate.

    - Reklama -

    Místo obličeje se budeme věnovat tělu. Luxusní značky vydávají čím dál více body produktů

    Další z trendů, které se dají vysledovat z loňských událostí a statistik, je větší zaměření na péči o tělo. Známá jména ze skin care světa totiž začínají vydávat čím dál více produktů určených nikoli pro obličej, ale naše tělo. Příkladem jsou beauty firmy jako Dr. Barbara Sturm, Tatcha, Drunken Elephant, ale také Rare Beauty.

    Zdroj: Drunk Elephant, Rare Beauty

    Na oblíbenost péče o pleť pak poukazují také statistiky platformy Pinterest. Ve svém nejnovějším reportu Pinterest Predicts totiž společnost popsala, že se vyhledávání termínu body skin care routine loni výrazně navýšilo. Pokud jste svoji pozornost na produkty určené pro tělo ještě neupřeli, doporučujeme začít kvalitním krémem nebo peelingem.

    Největší hype letos zažijí vlasy. Užijte si multi-step rutinu i odvážný pixie střih jako z „osmdesátek“

    Pokud péči o pleť vládne minimalismus, pak v oddělení vlasů platí přesný opak. Letošní rok nastal čas skutečně zregenerovat své vlasy. Trendy je totiž v současnosti více kroková rutina péče o vlasy, sahající daleko za klasický šampon a kondicionér. Cílem je dosáhnout té nejzdravější a nejlesklejší hřívy. Například platforma Spate popsala, že hledání výrazu hair primer loni na internetu výrazně vzrostlo.

    Zdroj: Olaplex, Oribe

    Kromě toho je populární také jiná péče o vlasy, a to japonské vlasové masáže. Jejich cílem je totiž hluboce vyčistit a rozčesat vlasy, ale také namasírovat hlavu a podpořit oběh krve. Vyhledávání podobných spa nabídek se loni navýšilo o 147 procent. Tím ovšem trendy ve světě vlasů nekončí. Odhady začínajícího roku se totiž zaměřily také na střihy a barvy vlasů.

    Letos tak jednoznačně vyhrává krátký pixie cut. Jedná se o sestřih, který byl populární především v 80. letech minulého století. Vlasy jsou na krátko zastřižené především na boku a vzadu, na hlavě jsou ovšem o něco delší. Doplňovat může pixie cut také ofina. Sčesat ho lze do hladkého, nebo rozcuchaného stylu. Pokud jde o barvu, bude se letos těšit oblibě teplý honey blond odstín.

    Zdroje: WWD, The Business of Fashion, InStyle, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Fendi v obložení atraktivních barev. Módní dům naservíroval perfektní paletu

    Paleta barev z dílny Fendi pro letošní podzim a zimu funguje jako obraz římské oblohy při západu slunce. Tmavě listnatá zelená, hluboká zemitá hnědá a šedá grafitová, s nádechem petrolejově modré, přecházejí do světlých, skoro až rozbředlých tónů terakoty a práškově růžové. Šarlatová a "bubblegum pink" dodávají nečekaný akcent. Výsledek působí jako harmonická kompozice, v níž má každý odstín přesnou roli.

    Prada zkoumá identitu. Její proměnlivost ztvárnila Scarlett Johansson

    Módní dům Prada vydal další kampaň představující jeho ikonickou kabelku Galleria. Její tváří se již potřetí stala herečka Scarlett Johansson, tentokrát pod taktovkou režiséra Yorgose Lanthimos. Související krátký film popisuje proměnlivost našich identit, reflektující rovněž různé podoby, které za uplynulé roky nabyla i samotná taška.

    Proč se z módního světa vytratily večírky? Bujarost střídá sofistikovanost

    Večírky patří k módě stejně jako přehlídková mola. V 90. letech i před pandemií určovaly rytmus celé éry a staly se laboratoří ikonických obrazů. Paparazzi tehdy přinášeli snímky plné kouře, šampaňského a hedvábných rób, jež později definovaly pojem glamour. Kdo chtěl mluvit o módě, musel znát i atmosféru elitních parties. Co se tedy změnilo?

    Francie zavádí „eco-score“. Prozradí dopad módy na životní prostředí

    Módní scénu ve Francii čeká významná změna. Tamní oděvní průmysl musí od začátku října začít aplikovat nové environmentální značení, známé také jako "eco-score". To dle přesně daných kritérií přiřadí oblečení body indikující jeho dopad na životní prostředí. Francouzská vláda plánuje související veřejnou kampaň na začátek příštího roku.

    Michael Kors nabízí únik. Kolekci pro jaro a léto 2026 ponořil do klidu

    Svou nejnovější kolekci sice již ve středu odhalil Ralph Lauren, oficiální kalendář Newyorského týdne módy však odstartoval návrhář Michael Kors. Na Manhattanu představil své návrhy pro nadcházející jaro a léto. Při jejich tvorbě čerpal z léta plného cestování a vytouženého pocitu úniku. Splývavé dlouhé siluety a jemné materiály nabídly závan klidu.

    Frankenstein okusil luxus. Filmové kostýmy doplnily šperky od Tiffany & Co.

    Slavný šperkařský dům Tiffany & Co. pomohl probudit k životu tajemný příběh Frankensteina. Značka spolupracovala na kostýmech nejnovějšího filmového zpracování legendárního románu. Snímku propůjčila na 27 archivních i moderních kousků svých luxusních šperků. Ozdobila jimi především looky postavy Elizabeth, kterou ztvárnila herečka Mia Goth.

    Gen Z plní vlastní šálky. Trend „Fill your own cup“ radí, jak nevyhořet

    Z prázdného šálku nejde nalévat. Nejnovější trend "fill your own cup" mladé generaci na sociálních sítích připomíná, že péče o sebe není sobeckost, ale základní předpoklad psychického a fyzického zdraví. V době neutichajících notifikací a téměř nekonečných povinností se stává nezbytností zpomalit, dobít energii, a teprve pak ji opět rozdávat dál.

    Padesátkrát a stále poprvé. Trenčkoty umí překvapit, nebojte se trendy obměn

    Trenčkoty jsou letos znovu v módě, i když z ní vlastně nikdy neodešly. Ikonický béžový kousek prošel evolucí a obchody jej nyní jako na běžícím páse nabízí v roztodivných variacích. Módní domy a jejich návrháři dokazují, že jeden z nejpraktičtějších prvků vašeho šatníků je takzvaným statement piece, zapadajícím do každé generace i stylu.

    Ralph Lauren vidí trojbarevně. Odstartoval Newyorský týden módy

    Započal kolotoč zářijových týdnů módy. Přehlídky odhalující kolekce pro jaro a léto 2026 neoficiálně odstartovala show z dílny Ralph Lauren. Návrhář nabídl decentní eleganci, kterou podtrhla výrazná paleta barev. Skládala se totiž pouze ze tří odstínů, černé, bílé a červené. Designér tak učinil krok stranou od klasického preppy stylu a pronikl do modernismu.

    Pánská obuv si pohrává s kontrastem. Paříž diktuje podzimní footwear

    Pánská obuv na Pařížském týdnu módy pro podzim a zimu 2025 působila jako nejpřímější indikátor současných trendů. Z přehlídek i showroomů totiž vzešly modely, které pracují s jasnými kontrasty. Těšit se můžeme na sportovní základ převedený do luxusu, klasiku přeformátovanou do experimentu nebo minimalistické tvary postavené proti maximalismu.

    Gentle Monster boduje. Perfektní kampaně doplňuje příkladový marketing

    Gentle Monster patří mezi značky, které proměnily způsob, jakým móda komunikuje se svými zákazníky. Z korejského výrobce brýlí se stal kulturní hráč, jenž dokáže spojit architekturu, umění a marketing do jednoho dokonalého celku. Každá kolekce působí jako kapitola příběhu, který se odehrává v digitálních kampaních, ale i ve fyzickém prostoru.

    TikTok radí, jak zachránit den. Nový trend klade důraz na maličkosti

    Sociální síť TikTok přichází s dalším trendem, který slibuje pohodovější běžné dny. Koncept s názvem "Save the Day", tedy "Zachraň den" radí, jak překonat hodiny naplněné pouze prací a neztratit u toho sám sebe. Klíčem k vyrovnanější náladě jsou dle něj drobné aktivity, které nás opět "ukotví". Může jít o čtení knížky, procházku nebo hovor s kamarádem.

    Rosalía oblékla Calvin Klein. Zpěvačka září v čerstvé kampani

    Módní dům Calvin Klein naverboval do své nejnovější kampaně další známou osobnost. Jeho ikonické spodní prádlo tentokrát v reklamě pro letošní podzim oblékla španělská zpěvačka Rosalía. Na fotografiích, o které se postarala fotografka Carlijn Jacobs, pózuje v kolekcích Icon Cotton Modal a Heritage Cotton, a to ve vaně, baggy džínách i s krajtou.

    Tokyo Fashion Week highlights. Týden módy se nesl v novém duchu

    Uplynulý Tokyo Fashion Week pro sezónu jaro/léto 2026 ukázal, že i po více než 20 letech dokáže překvapit. Organizátoři letos výrazně zredukovali počet přehlídek a znovu vsadili na fyzickou přítomnost. Tím se celá akce zpřehlednila, zintenzivnila a získala větší mezinárodní přesah. V centru dění nestála pouze estetika, ale rovněž otázka, jak reagovat na reálné japonské klima a jak vnést do módy lehkost.

    M.A.C Cosmetics má novou tvář. Beauty značku zastoupí Doja Cat

    Zpěvačka Doja Cat odhalila novou beauty spolupráci. Na uplynulém předávání ocenění MTV Video Music Awards potvrdila, že se stala novou globální ambasadorkou společnosti M.A.C Cosmetics. Na červeném koberci totiž předvedla klasickou rudou rtěnku v odstínu Lady Danger. Přihlížející ovšem vzápětí překvapila, když si z ní s chutí ukousla.

    Po stopách módních ikon: Jak Marc Jacobs ztělesnil módní ironii

    Marc Jacobs patří mezi nejvlivnější tvůrce současné módy. Od 80. let až po současné přehlídky dokáže každé kolekci vtisknout vlastní výrazný cit, značnou ironii a pestrou odvahu. Jeho rukopis stojí na nečekaných kontrastech. Ať už mezi ulicí a haute couture, nebo popovou kulturou a tradicí. Právě díky tomu se stal ikonickým návrhářem, který se nebojí experimentovat s barevnou paletou i materiálovou extravagancí.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―