Více

    ― Reklama ―

    Uživatelé TikToku si začátkem roku našli nový styl, kterým se hodlají inspirovat. Rozšířili proto mezi sebou takzvanou Mob Wife Aesthetic. Jedná se o trend na hony vzdálený stále populárnímu quiet luxury nebo balletcore. Jeho cílem je upoutat na sebe co nejvíce pozornosti a náležitě si to užít. Klíčem je totiž stylizace do manželek proslulých mafiánů, ovšem bez provádění jakýchkoli zločinů.

    Nejnovější trend sociálních sítí s názvem Mob Wife Aesthetic se dá chápat především jako „counter movement“ quiet luxury stylu. Uživatele TikToku a Instagramu totiž láká především na to, že žádný luxus není příliš. Vystavovat můžete značkové kabelky, drahé lodičky i honosné kožichy. Jeho cílem je zejména napodobit postavy kultovních seriálů i filmů, které zpodobňovaly manželky úspěšných mafiánů.

    I když první video poukazující na nejnovější TikTok styl vzniklo už v říjnu, Mob Wife Aesthetic se trendem stala až začátkem letošního roku. Uživatelé sociálních sítí možná pocítili potřebu začít leden s něčím novým (a odvážným). Není proto divu, že #mobwifewinter má v současnosti na TikToku přes 25,7 milionu zhlédnutí. Stylizace do italsko-amerických zbohatlých manželek největších zločinců má zkrátka něco do sebe.

    Popularitu maximalistického stylu pak podporují také hvězdy jako zpěvačka Dua Lipa, modelka Kendall Jenner nebo herečka Sofia Vergara. Mezi hlavní ikony nejnovější estetiky ovšem patří zmíněné postavy ikonických filmů nebo seriálů. Příkladem je Carmela Soprano ze seriálu HBO s názvem Sopranos. Mezi další související snímky patří Casino, Goodfellas nebo Mob Wives. Spojení se „zločinem“ je pak rovněž hlavním argumentem kritiků nejnovějšího trendu.

    Připravte se na přepychové kožichy, rozcuchané vlasy a sluneční brýle do každého počasí

    Jak tedy look spadající do Mob Wife Aesthetic vytvořit? Základem je pořádný přepychový kožich. Je jedno, jestli vytáhnete ten po babičce, nebo si koupíte nový, klidně (nebo raději) umělý. Hlavní je, aby byl bohatý a křičel luxus. Pokud zvolíte variantu v hnědé nebo béžové barvě, doplňte ho o all black outfit. V nejlepším případě do looku zapracujte také nějaký kožený nebo koženkový kousek.

    Zdroj: Max Mara, The Frankie Shop

    Příkladem koženého prvku jsou široké černé kalhoty do pasu. Doplňte je o jednoduché, ale úzce padnoucí bílé tílko. Základem Mob Wife Aesthetic je totiž vypadat nenuceně, ovšem luxusně. Musíte vyvolávat dojem toho, že se moc nesnažíte, zároveň však moc dobře víte, že vypadáte lépe než všichni ostatní. Jednoduchý look pak dotáhnete velkými černými slunečními brýlemi, výraznými zlatými šperky a vysoce vyčesanými vlasy.

    Zdroj: COS, Abercrombie & Fitch

    Dalším prvkem, který ve vašem šatníku, uzpůsobeném nejnovějšímu trendu, nesmí chybět, jsou zvířecí potisky. Zvolte jednoduché střihy, abyste nechali vzor vyniknout. Příkladem je úzké body nebo šaty. Doplňte je o vysoké kozačky nebo boty na vysokých podpatcích. Pokud jde o makeup, nedržte se zpátky. Aplikujte výrazné stíny i bronzer a doplňte o co nejčernější a nejdelší řasy. Nebojte se ani opravdu silného krytí. Tenhle trend vám dovolí, co jen budete chtít.

    @mikaylatoninato I was honestly made for this #mobwife #mobwifeaesthetic #cleangirl #cleangirlaesthetic #mobwifewinter #style #styletips ♬ original sound – mikayla

    Zdroje: Today, Glamour, Instagram, TikTok

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Pronikněte do tajů Mob Wife Aesthetic. TikTok si našel nový trend roku 2024

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Uživatelé TikToku si začátkem roku našli nový styl, kterým se hodlají inspirovat. Rozšířili proto mezi sebou takzvanou Mob Wife Aesthetic. Jedná se o trend na hony vzdálený stále populárnímu quiet luxury nebo balletcore. Jeho cílem je upoutat na sebe co nejvíce pozornosti a náležitě si to užít. Klíčem je totiž stylizace do manželek proslulých mafiánů, ovšem bez provádění jakýchkoli zločinů.

    - Reklama -

    Nejnovější trend sociálních sítí s názvem Mob Wife Aesthetic se dá chápat především jako „counter movement“ quiet luxury stylu. Uživatele TikToku a Instagramu totiž láká především na to, že žádný luxus není příliš. Vystavovat můžete značkové kabelky, drahé lodičky i honosné kožichy. Jeho cílem je zejména napodobit postavy kultovních seriálů i filmů, které zpodobňovaly manželky úspěšných mafiánů.

    I když první video poukazující na nejnovější TikTok styl vzniklo už v říjnu, Mob Wife Aesthetic se trendem stala až začátkem letošního roku. Uživatelé sociálních sítí možná pocítili potřebu začít leden s něčím novým (a odvážným). Není proto divu, že #mobwifewinter má v současnosti na TikToku přes 25,7 milionu zhlédnutí. Stylizace do italsko-amerických zbohatlých manželek největších zločinců má zkrátka něco do sebe.

    Popularitu maximalistického stylu pak podporují také hvězdy jako zpěvačka Dua Lipa, modelka Kendall Jenner nebo herečka Sofia Vergara. Mezi hlavní ikony nejnovější estetiky ovšem patří zmíněné postavy ikonických filmů nebo seriálů. Příkladem je Carmela Soprano ze seriálu HBO s názvem Sopranos. Mezi další související snímky patří Casino, Goodfellas nebo Mob Wives. Spojení se „zločinem“ je pak rovněž hlavním argumentem kritiků nejnovějšího trendu.

    - Reklama -

    Připravte se na přepychové kožichy, rozcuchané vlasy a sluneční brýle do každého počasí

    Jak tedy look spadající do Mob Wife Aesthetic vytvořit? Základem je pořádný přepychový kožich. Je jedno, jestli vytáhnete ten po babičce, nebo si koupíte nový, klidně (nebo raději) umělý. Hlavní je, aby byl bohatý a křičel luxus. Pokud zvolíte variantu v hnědé nebo béžové barvě, doplňte ho o all black outfit. V nejlepším případě do looku zapracujte také nějaký kožený nebo koženkový kousek.

    Zdroj: Max Mara, The Frankie Shop

    Příkladem koženého prvku jsou široké černé kalhoty do pasu. Doplňte je o jednoduché, ale úzce padnoucí bílé tílko. Základem Mob Wife Aesthetic je totiž vypadat nenuceně, ovšem luxusně. Musíte vyvolávat dojem toho, že se moc nesnažíte, zároveň však moc dobře víte, že vypadáte lépe než všichni ostatní. Jednoduchý look pak dotáhnete velkými černými slunečními brýlemi, výraznými zlatými šperky a vysoce vyčesanými vlasy.

    Zdroj: COS, Abercrombie & Fitch

    Dalším prvkem, který ve vašem šatníku, uzpůsobeném nejnovějšímu trendu, nesmí chybět, jsou zvířecí potisky. Zvolte jednoduché střihy, abyste nechali vzor vyniknout. Příkladem je úzké body nebo šaty. Doplňte je o vysoké kozačky nebo boty na vysokých podpatcích. Pokud jde o makeup, nedržte se zpátky. Aplikujte výrazné stíny i bronzer a doplňte o co nejčernější a nejdelší řasy. Nebojte se ani opravdu silného krytí. Tenhle trend vám dovolí, co jen budete chtít.

    @mikaylatoninato I was honestly made for this #mobwife #mobwifeaesthetic #cleangirl #cleangirlaesthetic #mobwifewinter #style #styletips ♬ original sound – mikayla

    Zdroje: Today, Glamour, Instagram, TikTok

    ― Reklama ―

    Módní dům Pucci vstává z mrtvých. Deklaruje Pucci Girl Summer

    Popkulturní estetiky v posledních letech směle ovládají nejen naše instagramové feedy, ale i životní styl a šatník. V létě 2023 jsme byli posedlí Barbiecore, zatímco minulý rok se nesl ve znamení Brat Summer, pod taktovkou zpěvačky Charli XCX. Jaký trend ale kraluje letošnímu létu? No přeci styl Pucci Girl Summer, který si získal sympatie internetových it-girls jako Hailey Bieber nebo Alexandra Saint Mleux.

    Čtení je opět v módě. Interiérový trend diktuje nekonečné zásoby knih

    Čtení je koníček, kteří mnozí z nás s rozmachem moderních technologií opustili. Zdá se ovšem, že opět přichází do módy. Svět interiérového designu totiž dobývá trend s názvem Bookshelf Wealth. Jeho esencí je láska ke knihám, která diktuje zaplněné police oblíbených příběhů a předmětů od podlahy ke stropu. Klíčem k úspěchu je však autenticita.

    Kim Kardashian jako kulturní zbraň značky Balenciaga. Co bude dál?

    Když Kim Kardashian poprvé vkročila na červený koberec zahalená v černém body Balenciaga, zakrývající i obličej, bylo jasné, že se rodí zásadní módní moment. Spojení Kim a návrháře Demny Gvasalia přerostlo běžné partnerství mezi celebritou a značkou. Jejich vztah se stal kulturním fenoménem a zapsal se do historie stejně jako Alexander McQueen a Kate Moss. Oba redefinovali, co znamená být ikonou.

    Česko má jasno. Do boje o Oscara pošle dokument Ještě nejsem, kým chci být

    Dokument režisérky Kláry Tasovské Ještě nejsem, kým chci být získal další uznání. Česká filmová a televizní akademie ho vyšle do boje o Oscara. Usilovat bude o výhru v kategorii mezinárodní celovečerní film. Snímek sleduje příběh fotografky Libuše Jarcovjákové a zachycuje underground 80. let v Československu i útěk do Západního Berlína.

    Móda v kostce: Fabergé má nového majitele a Burberry se vrací do města

    Módní dům Burberry ohlašuje konec léta. Po kampaních naplněných festivalovou atmosférou putuje zpět do Londýna. Herečka Ashley Tisdale a její značka Being Frenshe vydávají produkty na rty a ruský výrobce luxusních šperků Fabergé má nového majitele. Aukční síň Julien's Auctions pak uspořádala dražbu kousků Whitney Houston.

    Flip phone je zpět. Vrací se v moderní a futuristické podobě

    Kdysi působil jako nezbytný módní doplněk Paris Hilton. Dnes se k němu vrací generace Z, módní svět i technologické značky. Zaklápěcí telefon, dříve symbol stylu a později relikt doby, se stává ikonou, která už dávno neslouží jen k volání. Flip phone v sobě nyní spojuje nostalgii s moderní technologií a estetiku s přesvědčením, že offline je nový luxus.

    Torpedo tenisky dávají sbohem objemu. Na řadu přichází aerodynamika

    V módě se často střídají extrémy. Po éře objemných tenisek, robustních podrážek a nepřehlédnutelné siluety přichází protipól. Torpedo tenisky, jak se říká novému typu subtilní obuvi, se letos stávají odpovědí na únavu z chunky sneaker trendu. Jsou štíhlé, hladké, až aerodynamické. Přinášejí zpět jistou samozřejmost a nenápadnou eleganci, která kontrastuje s energickým a často přehnaným stylem generace Z.

    Archiv přestal být vzpomínkou. Dnes určuje, co považujeme za nové

    Trend slow fashion není tím hlavním důvodem, proč návrháři v poslední době sahají do vlastních archivů. Marketingová oddělení reagují na rostoucí zájem o vizuály z minulého století. Fotografie a videa z 80. a 90. let sbírají na sociálních sítích statisíce likes a sdílení. Právě takové okamžiky dokazují, že veřejnost stále miluje dobovou pompéznost a ikonický glam z doby, kdy trh nebyl tak přesycený jako v současnosti.

    Adidas a Willy Chavarria sdílí omluvu. Mexiko je viní z přivlastnění tradiční obuvi

    Společnost Adidas a návrhář Willy Chavarria čelí tvrdé kritice poté, co odhalili nejnovější spolupráci v podobě tenisek Oaxaca Slip On. Jedná se o obuv, která odkazuje na tradiční kožené mexické "huarache" sandály. Inspiraci ovšem tvůrci zpočátku neuznali. O víkendu ovšem vydali oficiální omluvu poté, co je Mexiko obvinilo z kulturního přivlastňování.

    Jachty jako symbol luxusního léta. Nesou v sobě příběh i odraz dnešního světa

    Ležíte na přídi, příjemně vás ovívá mořský vánek, na kůži dopadají sluneční paprsky a pod vámi se třpytí tyrkysová hladina. Sociální sítě oslavují jachty jako symbol perfektního léta. Trend jachtingu má za sebou bohatou historii. Zatímco dříve jachty ohromovaly zlatými detaily, dnes vynikají tichou elegancí. Jachty odrážejí hodnoty i náladu současné doby. Proměňují se spolu s naší představou o skutečném bohatství.

    Relax s přidanou hodnotou. Objevte v letní pauze feministické knihy

    Typicky letní čtení evokuje vášnivé romány nebo dobrodružné příběhy. Vytoužená pauza však může sloužit také jako vhodný čas pro edukaci. Spojte odpočinek se vzděláváním a otevřete letos v létě feministické knihy, které vás jen tak nepustí. Dozvědět se můžete více o roli intimity nejen ve vztazích, menstruaci nebo toxických aspektech ženskosti.

    Spoilery zatloukají hřebík do rakve filmů. Ničí sociální sítě zážitek z kina?

    Natáčení pokračování ikonického snímku Ďábel nosí Pradu vyvolalo nejen vlnu nadšení, ale i kritiky. Nekonečné spoilery v podobě fotek z natáčení a podrobných analýz jednotlivých outfitů vyvolávají obavy nejen ze strany zatvrzelých fanoušků. Co s takovým tempem z teprve chystaného filmu zbyde? A nekazí sociální sítě klasické filmové kouzlo?

    Moodboardy střídají influencery. Pinterest je největší trendsetter všech dob

    Mění se způsob, jakým sledujeme a předvídáme módu. Zatímco dříve dominovali influenceři, dnes stále více z nás, včetně návrhářů a módních značek, sahá po jiném nástroji. V roce 2025 je Pinterest považovaný za nezbytnou sociální síť pro každého, kdo chce být v obraze. Nejde jen o platformu pro ukládání hezkých obrázků, ale o silný predikční nástroj, který udává směr nejen v módě, ale také beauty a vizuální kultuře.

    Od popelnic k Pradě. Harris Dickinson září před i za kamerou

    Když značka Prada letos v lednu oznámila, že jednou z jejích nových tváří bude britský herec Harris Dickinson, sázela na jeho civilnost. V kampani neztělesňuje žádnou roli, je hlavní postavou svého vlastního příběhu. A ten se rozběhl opravdu naplno. Dickinson na festivalu v Cannes uvedl povedený režisérský debut Pobuda. Chystá se také na roli Johna Lennona a spekuluje se, že by mohl být novým agentem 007.

    Tom Holland jako král dvou světů. Zvládá uvolněnost i vytříbenou eleganci

    Nejnovější Spiderman a oblíbený britský herec Tom Holland nepatří mezi klasické pánské módní ikony. Nevyniká nečekanými kreacemi a hranicemi posouvajícími looky. Nezaujme ani nejčerstvějšími trendy nebo do očí bijícími logy. Místo toho láká na minimalistickou uvolněnost, sem tam doplněnou o tichou eleganci, které definují jeho módní styl.

    Vlasový parfém dobývá beauty svět. Dopřejte svému účesu vlastní vůni

    Vlasový parfém nesmí chybět. Svět vůní zažívá v poslední době drobnou, přesto výraznou proměnu. Klasické parfémy doplňuje nová generace voňavých produktů, která přináší nejen krásnou vůni, ale i péči. Vlasové parfémy se z okrajové kategorie tiše přesunuly mezi must-have položky a vypadá to, že letošek bude jejich definitivním průlomem.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―