Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Spekulace o tom, že Timothée Chalamet natáčí v New Yorku kampaň pro značku Chanel se potvrdily. Módní dům totiž v pondělí oznámil, že se herec stal ambasadorem pánské vůně Bleu de Chanel. Je to zároveň poprvé, co se hvězda filmu postaví do takové role.

    Společnost Chanel považuje herce francouzsko-amerického původu Timothée Chalamet za dokonalou tvář zastupující její vůni. Parfém Bleu de Chanel má být totiž určený „pro muže, který jen nezůstává u obyčejných hranic života, ale dívá se i za ně“. Roli slavného herce jako ambasadora pak značka oznámila v pondělí. Zveřejnila také několik doprovodných fotografií zachycených fotografem Mario Sorrenti.

    Na podzim má ovšem vyjít také kampaň natočená v New Yorku. Chalamet na krátkém filmu spolupracoval se slavným režisérem Martinem Scorsese. Herec se ke kampani prozatím nevyjádřil. Jedná se ovšem o jeho první zkušenost s podobně oficiálním zastupováním módní firmy. A to i přes to, že je dlouhodobým oblíbencem mnoha luxusních značek. Známý je totiž svým odvážným stylem bourajícím hranice mezi pánskou a dámskou módou.

    I z toho důvodu se hodí k vůni určené pro muže, kteří „se odmítají podřídit zavedeným pravidlům“. Zástupci značky také prohlásili, že si herce vybrali kvůli jeho „odvážnému stylu a neomluvitelnému šarmu“. Kromě toho má vůně podle Chanel „představovat ducha muže, který si vybírá vlastní osud s nezávislostí a odhodlaností“. Tedy přesně tak, jak to podle společnosti dělá i Chalamet.

    Chanel se ve svém beauty oddělení zaměřuje čím dál více na mladistvou energii

    Také doprovodná kampaň má proto „vzdorovat předpokladům klasické pánské vůně“. Parfém Bleu de Chanel totiž zachycuje aromatickou dřevěnou vůni. Prolíná se také s citrusovým aroma citronové kůry a bergamotu. To zase dokreslují bohaté tóny cedru a santalového dřeva. Jedná se tedy o perfektní kombinaci svěžesti a smyslnosti. Vůně pak už jednou ambasadora měla. Byl jím herec Gaspard Ulliel, který loni tragicky zemřel při nehodě na lyžích.

    Volba Timothée Chalamet jako ambasadora pak značí také snahu Chanel zaměřit se ve svém beauty oddělení na více mladistvou energii. V únoru totiž rovněž oznámila novou tvář dámské vůně Coco Mademoiselle. Stala se jí herečka Whitney Peak. Chalamet se pak proslavil především svou rolí ve filmu režiséra Luca Guadagnino s názvem Call Me by Your Name. Známý je také výkonem ve filmech Dune, Interstellar nebo The French Dispatch.

    Zdroj: Fashion Network, Wallpaper, Fashion United, Instagram, YouTube

    Timothée Chalamet si poprvé vyzkouší roli ambasadora. Ztvární esenci vůně Bleu de Chanel

    Luxusní hotel Lowell vítá jaro čajovým dýchánkem. Na pomoc si přizval módní dům Dior

    Značka Dior je známá nejen svými dech beroucími návrhy, ale také jedinečnými sety špičkového nádobí. Ve svých jarních čajových dýcháncích je nyní hodlá využít luxusní newyorský hotel Lowell. Zaměří se na kolekci Lily of the Valley, odkazující na oblíbenou květinu Christiana Dior.

    Náboženství jako nesmrtelný zdroj inspirace. Návrhářům nedává spát křesťanství, ani starověká symbolika

    Ačkoliv byste se divili, móda a náboženství si jdou ruku v ruce. Bylo tomu tak ještě několik generací zpět. Církev a jiná náboženská centra určovaly "trendy" takřka ve všem, tedy i v dobovém odívání. V novodobých dějinách jsme ale náboženskou tematiku uchopili zcela jinak. Ukrýváme v ní symboliku, vyjadřujeme skrze ni kontroverzi a vyvoláváme ovace i rozepři. 

    Jaro vítá nové luxusní produkty. Patří mezi ně sluneční brýle, kabelky i Espresso Martini

    Známé značky oslavují příchod jara novými produkty. Teplejší dny tak můžete přivítat se slunečními brýlemi Dior Cannage. Doplnit je můžete o trendy Colby kabelku od Michael Kors. Pro speciální příležitost si nechte šperky z nové Blue Book kolekce Tiffany & Co. a na konci dne se odměňte Espresso Martini od Emmy Chamberlain a Kendall Jenner.

    Nejpopulárnější letošní tenisky jsou Samba od Adidas. Módní svět je z nich však už otrávený

    Obuvnický gigant Adidas teprve nedávno optimisticky zvýšil celoroční prognózu svého provozního zisku o 200 milionů eur. Důvodem je enormní poptávka po takzvaných "terrace" teniskách, kterým spolehlivě vévodí trendy model Samba. Módní svět však začíná být z jeho obrovské popularity poněkud otrávený.