Více

    RECORDS

    Chanel

    Versace

    Dolce Gabbana

    Loro Piana

    Sledujte nás na Instagramu

    Módní domy Gucci i Pierre Cardin odhalily novou podobu svých klíčových poboček. Ta první se ovšem nachází v Miláně, druhá v srdci Paříže. Italská značka Fendi zase zveřejnila roztomilou kolekci propojující její ikonické kabelky s motivem Pokémonů. Louis Vuitton odkryl design svých kufrů, vyrobených speciálně pro tenisový turnaj Australian Open. Pucci pak se svou další kolekcí zamíří do Říma.

    Fendi oslavuje rok draka. Zveřejnil spolupráci s postavičkami Pokémon

    Rok 2024 bude patřit znamení draka. Italská značka Fendi se proto touto symbolikou rozhodla inspirovat ve své nové spolupráci. Společně s firmou Fragment, kterou zaštiťuje návrhář Hiroshi Fujiwara, tak vytvořila jedinečnou kombinaci ikonických kabelek a roztomilých postaviček Pokémon. Vybrala totiž ty podobající se drakům a nechala je vyšít na své luxusní tašky. K prodeji budou ovšem až od začátku ledna.

    Gucci odhalil novou podobu historické pobočky v Miláně. Zapojil také nové Horsebit dekorace

    Na opravě své historické pobočky v Miláně pracovala společnost Gucci celý rok. Speciální pozornost si zasloužila už jen proto, že byla založena v roce 1951. Proměna její podoby je pak spojená také s odchodem kreativního ředitele Alessandro Michele a příchodem jeho nástupce, návrháře Sabato De Sarno. Jeho vizi interiérového designu má ale značka plně implementovat až roku 2025. Prozatím ovšem vydala nové dekorace odkazující na její slavný Horsebit prvek.

    Pucci dorazí v dubnu do Říma. Hodlá se zaměřit na proslulý vzor Vivara

    Luxusní značka Pucci z Florencie prozkoumá letos v dubnu jižnější část své země. Oznámila totiž, že svou další kolekci odhalí v Římě. Detaily ohledně lokace nebo tématu nové řady ovšem prozatím neprozradila. Kreativní ředitelka Camille Miceli ale prozradila, že se ve své tvorbě hodlá soustředit na vzor Vivara. Jedná se o snad nejvíce ikonický potisk italské společnosti. V roce 1965 ho vytvořil její zakladatel Emilio Pucci.

    Louis Vuitton dodá nadcházejícímu turnaji Australian Open punc luxusu. Vyrobil kufry pro vytoužené trofeje

    Očekávaný tenisový turnaj Australian Open odstartuje v polovině ledna ve městě Melbourne. Finále má pak naplánované na 27. a 28. ledna. Finální dny turnaje budou představovat velkou chvíli také pro francouzskou značku Louis Vuitton. Vytvořila totiž dva speciální kufry, které mají ukrývat třpytivé trofeje. Na jejich přední stranu nechal obtisknout velké bílé pruhy, tvořící písmeno V. Odkazovat mají nejen na samotnou společnost, ale i vítězství.

    Svůj luxusní obchod zrenovovala i značka Pierre Cardin. Zvolila design Space Age

    Módní společnost Pierre Cardin se snaží přilákat zákazníky z mladších generací. Jejímu cíli odpovídá také design opraveného klíčového obchodu v Paříži na 59 Rue du Faubourg Saint Honore. Originální výlohy proto nechala značka vyplnit LED obrazovkami, které budou promítat přehlídky nebo módní kampaně. Uvnitř pak návštěvníci naleznou věšáky ve tvaru svítícího obráceného V. Odkazovat mají především na tvar pyramidy, který Cardin tak ikonicky používal.

    Zdroje: Fashion Network, WWD, Grazia Magazine, Instagram, YouTube

    Foto:Gucci

    Módní novinky v kostce: Gucci odhalil opravenou pobočku v Miláně, Fendi spojil kabelky s Pokémony a Pucci míří do Říma

    Proč nikdo nemluví o designérovi Peteru Do? Zachránce domu Helmut Lang se učil od Phoebe Philo

    Peter Do je v módním průmyslu velmi uznávaným jménem. Vystudoval newyorský Fashion Institute a vyhrál prestižní cenu LVMH Graduate Prize. Navíc vdechl život téměř umírající značce Helmut Lang. Tento talentovaný návrhář zvládá řídit dva módní domy najednou – kromě Helmut Lang je také kreativním ředitelem své stejnojmenné značky.

    Svatební přípravy na příští jaro mohou začít. Výběr šatů usnadní 5 trendů

    Módní trendy prostupují každoročně i do světa svateb. Také proto existuje luxusní týden módy určený svatebním šatům, odehrávající se tradičně v New Yorku. Jelikož letošní přehlídky určené pro příští jaro máme za sebou, mohou se nastávající nevěsty začít chystat. Inspirujte se pěti budoucími trendy.

    Na vlně luxusu bez loga. Obohaťte svůj šatník o logo-free kousky, které křičí opravdovým přepychem

    V dnešní době se zdá, že mnoho milovníků vysoké módy dává přednost oděvům s nápaditými logy. Myslí si: "Proč bych to neukázal, když si to mohu dovolit?" Ale to je omyl. Opravdový společenský status nespočívá v logu, nýbrž v cítění pro vkus a eleganci. Pravý milovník módy si váží kvalitních materiálů, pečlivě promyšlené struktury a originálních střihů i barev.

    Za hranicí tichého luxusu. K nápaditému pánskému letnímu šatníku stačí tři základní prvky

    Oproti minulému roku je letošní pánská designérská nabídka zcela jiná. Pohrává si se zvířecím potiskem, třpytkami i výraznými potisky. Posouvá se k maximalismu, přičemž vždy vyzdvihuje pouze jeden výrazný prvek. Letošní léto v pánské sekci označujeme za balanc, který našel rovnováhu mezi tichým a hlasitým luxusem.