Více

    RECORDS

    Chanel

    Versace

    Dolce Gabbana

    Loro Piana

    Sledujte nás na Instagramu

    Sváteční období nabízí módním společnostem skvělou příležitost. Dovoluje jim totiž ukázat světu své kreativní schopnosti při tvoření vánočních výloh. Do moře světýlek, barev a zářivých dekorací se proto ponořily také známé obchodní domy jako Bloomingdale’s nebo Hudson Yards. Kouzelné dekorace letošních Vánoc ale vytvořily také značky Dior, Swarovski nebo Jacquemus.

    Módní dům Hudson Yards v New Yorku letos nešetřil. Vytvořil „létající“ stromečky i obrovský balon

    Vánoční atmosféra k obchodním domům v období svátků zkrátka patří. V posledních měsících roku se v nich totiž, ať už se nám to líbí, nebo ne, nacházíme častěji než kdy jindy. Kouzlo Vánoc pak skvěle zachytil například dům Hudson Yards v New Yorku.

    Nejen, že mezi obchody postavil obří a do zlata laděný vánoční strom. Nechal ze stropu pověsit také dech beroucí světelný létající balon. Do vzduchu zavěsil také několik menších vánočních stromečků. Přímo tak zákazníky vybízí, aby se nechali odnést do snového světa Vánoc.

    Zdroj: Hudson Yards

    Jacquemus dekoracím příliš neholduje. Místo toho nabízí zážitek v podobě luxusního kluziště

    Do vánoční atmosféry se ponořila také módní značka Jacquemus. I ve svátečním období si ovšem zanechala svůj minimalistický styl. Svou jednoduchou vánoční výlohu pak staví na odiv v novém speciálním pop-up obchodě v lyžařském středisku Courchevel.

    Ve dvoupatrové útulné pobočce si můžete zakoupit limitovanou kolekci Guirlande, plnou svátečních kousků i doplňků. Zažít ovšem můžete i další jedinečný zážitek. Jacquemus totiž v nedalekém luxusním hotelovém komplexu Les Aireless vytvořil speciální kluziště, otevřené až do začátku února.

    Swarovski využil otevření nové největší pobočky světa. Umístil do ní pestrobarevný stromeček

    Slavné šperkařství Swarovski má letošní sváteční období co slavit. Minulý týden totiž otevřelo svou dosud největší vlajkovou pobočku, a to na proslulé 5th Avenue v New Yorku. Laděná je především do teplých pastelových barev.

    Její schodiště i zdi jsou proto ponořené do světle růžové, žluté nebo zelené. Design využila značka také pro výzdobu svého impozantního vánočního stromečku. Obsypala ho totiž dárkovými krabičkami ve tvaru svého slavného diamantu přesně v těchto barvách.

    Dior využívá nezvyklou symboliku motýla. Navzdory tomu vytváří neodolatelnou sváteční atmosféru

    Nepřehlédnutelnou výzdobu vytvořila letos společnost Dior ve spolupráci s obchodním domem Saks. Fotografie zářivé a pestré dech beroucí výzdoby jste už jistě viděli. U kouzelných dekorací v New Yorku ovšem značka nezůstala.

    Vytvořila totiž také další speciální dekorace i pro své pobočky po celém světě. Všechny pak spojuje motiv motýla, který letos módní dům vložil také do doplňků, balicích papírů nebo luxusního dortu. Jeho obrovská zlatá podobizna se objevila například na luxusním obchodě v Miláně.

    Zdroj: Reuters

    Bloomingdale’s pojalo Vánoce trochu jinak. Ponořilo se do neodolatelného kouzelného světa Willyho Wonky

    Tradiční vánoční výzdobu letos nezvolil obchodní dům Bloomingdale’s. I tak se mu ale podařilo zachovat kouzelnou atmosféru Vánoc. Využil totiž premiéry očekávaného filmu Wonka, ve kterém si hlavní roli zahraje Timothée Chalamet.

    Jeho výlohy proto odrážejí jeho svět plný sladkostí i kouzel. Naleznete v nich například figuríny, jak popíjejí Wonkovu horkou čokoládu. Jiné zase obdivují obrovskou čokoládovou fontánu nebo lízátka v nadživotní velikosti.

    Zdroje: WWD, Instagram, YouTube

    Luxusní značky a obchody lákají na sváteční výlohy. Nabízí neodolatelný svět barev, světýlek a dekorací

    Letní streetwear recykluje retro trendy. Moderní nadhled dodávají objemné střihy

    V oblasti letního streetwearu se letos hranice mezi pohlavími dočista rozmazávají. Oblíbené styling tipy jsou stejné jak pro muže, tak pro ženy. Ať už se jedná o populární kraťasy, vysoké ponožky nebo několikanásobné využití oversized bílé košile. Nově se vrací na scénu příjemná logománie i výrazný grafický potisk. Nejlépe ten, který popíše vaše pocity či osobnost. Zkrátka a dobře, letošní summer street style chic bude velmi hlasitý.

    Jak fungují jílové masky? Pronikněte do tajemství oblíbeného beauty pomocníka

    Jílové masky nejsou v beauty světě žádnou novinkou. Stálicí skin care nadšenců jsou už několik let. Jaký je ale mezi jednotlivými typy rozdíl? Stojí za to si masky kupovat, nebo dává větší smysl si je doma jednoduše vyrobit? A jak přesně působí? Objevte konečně jejich tajemství.

    Menstruace jako luxus. Cena ženství je pro miliony žen nedosažitelná

    Žena za svůj život spotřebuje tisíce menstruačních pomůcek, jejichž náklady se po sečtení šplhají do astronomických výšek. Existují dokonce dívky a ženy, které si nákup těchto hygienických nezbytností nemohou dovolit. Je to tak, menstruace může přijít draho a pro některé je přímo luxus.

    Boris Král‘ předvedl kultivovanost starého světa. Noblesní modely umocnil genius loci

    Na multižánrovém festivale UNOS zazářila módní scéna, když Boris Kráľ, ikona československé módní scény, odhalil svou nejnovější kolekci. Jeho ateliérové kreace, inspirované duchem historického Rothschildova zámečku, nesou pečeť elegance a noblesy. To vše se nečekaně odehrálo v industriálním srdci Moravy a Slezska.