Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sváteční období nabízí módním společnostem skvělou příležitost. Dovoluje jim totiž ukázat světu své kreativní schopnosti při tvoření vánočních výloh. Do moře světýlek, barev a zářivých dekorací se proto ponořily také známé obchodní domy jako Bloomingdale’s nebo Hudson Yards. Kouzelné dekorace letošních Vánoc ale vytvořily také značky Dior, Swarovski nebo Jacquemus.

    Módní dům Hudson Yards v New Yorku letos nešetřil. Vytvořil „létající“ stromečky i obrovský balon

    Vánoční atmosféra k obchodním domům v období svátků zkrátka patří. V posledních měsících roku se v nich totiž, ať už se nám to líbí, nebo ne, nacházíme častěji než kdy jindy. Kouzlo Vánoc pak skvěle zachytil například dům Hudson Yards v New Yorku.

    Nejen, že mezi obchody postavil obří a do zlata laděný vánoční strom. Nechal ze stropu pověsit také dech beroucí světelný létající balon. Do vzduchu zavěsil také několik menších vánočních stromečků. Přímo tak zákazníky vybízí, aby se nechali odnést do snového světa Vánoc.

    Zdroj: Hudson Yards

    Jacquemus dekoracím příliš neholduje. Místo toho nabízí zážitek v podobě luxusního kluziště

    Do vánoční atmosféry se ponořila také módní značka Jacquemus. I ve svátečním období si ovšem zanechala svůj minimalistický styl. Svou jednoduchou vánoční výlohu pak staví na odiv v novém speciálním pop-up obchodě v lyžařském středisku Courchevel.

    Ve dvoupatrové útulné pobočce si můžete zakoupit limitovanou kolekci Guirlande, plnou svátečních kousků i doplňků. Zažít ovšem můžete i další jedinečný zážitek. Jacquemus totiž v nedalekém luxusním hotelovém komplexu Les Aireless vytvořil speciální kluziště, otevřené až do začátku února.

    Swarovski využil otevření nové největší pobočky světa. Umístil do ní pestrobarevný stromeček

    Slavné šperkařství Swarovski má letošní sváteční období co slavit. Minulý týden totiž otevřelo svou dosud největší vlajkovou pobočku, a to na proslulé 5th Avenue v New Yorku. Laděná je především do teplých pastelových barev.

    Její schodiště i zdi jsou proto ponořené do světle růžové, žluté nebo zelené. Design využila značka také pro výzdobu svého impozantního vánočního stromečku. Obsypala ho totiž dárkovými krabičkami ve tvaru svého slavného diamantu přesně v těchto barvách.

    Dior využívá nezvyklou symboliku motýla. Navzdory tomu vytváří neodolatelnou sváteční atmosféru

    Nepřehlédnutelnou výzdobu vytvořila letos společnost Dior ve spolupráci s obchodním domem Saks. Fotografie zářivé a pestré dech beroucí výzdoby jste už jistě viděli. U kouzelných dekorací v New Yorku ovšem značka nezůstala.

    Vytvořila totiž také další speciální dekorace i pro své pobočky po celém světě. Všechny pak spojuje motiv motýla, který letos módní dům vložil také do doplňků, balicích papírů nebo luxusního dortu. Jeho obrovská zlatá podobizna se objevila například na luxusním obchodě v Miláně.

    Zdroj: Reuters

    Bloomingdale’s pojalo Vánoce trochu jinak. Ponořilo se do neodolatelného kouzelného světa Willyho Wonky

    Tradiční vánoční výzdobu letos nezvolil obchodní dům Bloomingdale’s. I tak se mu ale podařilo zachovat kouzelnou atmosféru Vánoc. Využil totiž premiéry očekávaného filmu Wonka, ve kterém si hlavní roli zahraje Timothée Chalamet.

    Jeho výlohy proto odrážejí jeho svět plný sladkostí i kouzel. Naleznete v nich například figuríny, jak popíjejí Wonkovu horkou čokoládu. Jiné zase obdivují obrovskou čokoládovou fontánu nebo lízátka v nadživotní velikosti.

    Zdroje: WWD, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Luxusní značky a obchody lákají na sváteční výlohy. Nabízí neodolatelný svět barev, světýlek a dekorací

    ― Reklama ―

    Sváteční období nabízí módním společnostem skvělou příležitost. Dovoluje jim totiž ukázat světu své kreativní schopnosti při tvoření vánočních výloh. Do moře světýlek, barev a zářivých dekorací se proto ponořily také známé obchodní domy jako Bloomingdale’s nebo Hudson Yards. Kouzelné dekorace letošních Vánoc ale vytvořily také značky Dior, Swarovski nebo Jacquemus.

    Módní dům Hudson Yards v New Yorku letos nešetřil. Vytvořil „létající“ stromečky i obrovský balon

    Vánoční atmosféra k obchodním domům v období svátků zkrátka patří. V posledních měsících roku se v nich totiž, ať už se nám to líbí, nebo ne, nacházíme častěji než kdy jindy. Kouzlo Vánoc pak skvěle zachytil například dům Hudson Yards v New Yorku.

    Nejen, že mezi obchody postavil obří a do zlata laděný vánoční strom. Nechal ze stropu pověsit také dech beroucí světelný létající balon. Do vzduchu zavěsil také několik menších vánočních stromečků. Přímo tak zákazníky vybízí, aby se nechali odnést do snového světa Vánoc.

    Zdroj: Hudson Yards

    Jacquemus dekoracím příliš neholduje. Místo toho nabízí zážitek v podobě luxusního kluziště

    Do vánoční atmosféry se ponořila také módní značka Jacquemus. I ve svátečním období si ovšem zanechala svůj minimalistický styl. Svou jednoduchou vánoční výlohu pak staví na odiv v novém speciálním pop-up obchodě v lyžařském středisku Courchevel.

    Ve dvoupatrové útulné pobočce si můžete zakoupit limitovanou kolekci Guirlande, plnou svátečních kousků i doplňků. Zažít ovšem můžete i další jedinečný zážitek. Jacquemus totiž v nedalekém luxusním hotelovém komplexu Les Aireless vytvořil speciální kluziště, otevřené až do začátku února.

    Swarovski využil otevření nové největší pobočky světa. Umístil do ní pestrobarevný stromeček

    Slavné šperkařství Swarovski má letošní sváteční období co slavit. Minulý týden totiž otevřelo svou dosud největší vlajkovou pobočku, a to na proslulé 5th Avenue v New Yorku. Laděná je především do teplých pastelových barev.

    Její schodiště i zdi jsou proto ponořené do světle růžové, žluté nebo zelené. Design využila značka také pro výzdobu svého impozantního vánočního stromečku. Obsypala ho totiž dárkovými krabičkami ve tvaru svého slavného diamantu přesně v těchto barvách.

    Dior využívá nezvyklou symboliku motýla. Navzdory tomu vytváří neodolatelnou sváteční atmosféru

    Nepřehlédnutelnou výzdobu vytvořila letos společnost Dior ve spolupráci s obchodním domem Saks. Fotografie zářivé a pestré dech beroucí výzdoby jste už jistě viděli. U kouzelných dekorací v New Yorku ovšem značka nezůstala.

    Vytvořila totiž také další speciální dekorace i pro své pobočky po celém světě. Všechny pak spojuje motiv motýla, který letos módní dům vložil také do doplňků, balicích papírů nebo luxusního dortu. Jeho obrovská zlatá podobizna se objevila například na luxusním obchodě v Miláně.

    Zdroj: Reuters

    Bloomingdale’s pojalo Vánoce trochu jinak. Ponořilo se do neodolatelného kouzelného světa Willyho Wonky

    Tradiční vánoční výzdobu letos nezvolil obchodní dům Bloomingdale’s. I tak se mu ale podařilo zachovat kouzelnou atmosféru Vánoc. Využil totiž premiéry očekávaného filmu Wonka, ve kterém si hlavní roli zahraje Timothée Chalamet.

    Jeho výlohy proto odrážejí jeho svět plný sladkostí i kouzel. Naleznete v nich například figuríny, jak popíjejí Wonkovu horkou čokoládu. Jiné zase obdivují obrovskou čokoládovou fontánu nebo lízátka v nadživotní velikosti.

    Zdroje: WWD, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Když ani móda nestačí. Pátá série Emily in Paris klesla na úrovni reels

    Prosincové dny se nesly ve znamení očekávaných svátků, ale i nejnovější série populárního seriálu Emily in Paris. Již pátá řada sleduje nepředvídatelné kroky módou posedlé marketingové královny, která poznává Evropu s vizí stereotypní Američanky. Nejnovější díly opět vyvolávají otázku, jak hluboko jsou diváci kvůli svému "guilty pleasure" ochotni spadnout.

    Po stopách ikon: Legendární značka Bang & Olufsen slaví 100 let

    Značka, jejíž telefon darovala Andy Sachs svému příteli ve filmu Ďábel nosí Pradu, patří k těm, které se vryly do paměti skrze obraz, zvuk i design. Bang & Olufsen provází moderní kulturu paradoxně tiše, s jistotou a vizuální lehkostí. Dánský původ se zde potkává s mezinárodním jazykem designu. Zvuk získává podobu objektu, jenž přirozeně patří do prostoru. Na 100 let existence poskytuje bohatý archiv tvarů, materiálů a myšlenek.

    Lednová haute couture sezóna nabývá obrysů. Představí na 29 značek

    Již pár týdnů po začátku roku nás čeká jedna z nejsledovanějších událostí módního světa. Haute couture fashion week totiž patří mezi nejprestižnější akce francouzského hlavního města módy. Paříž tentokrát představí na 29 značek, včetně dvou debutů, na které mnozí z nás čekají se zatajeným dechem. Oficiální kalendář navíc přivítá dva couturiérské nováčky.

    Zimní pohádka pod rouškou luxusu. Unikněte za zaslouženým odpočinkem

    Načechraný sníh pokrývající daleké kopce, sklenka vychlazeného prosecca a hřejivá pára právě zapnuté vířivky. Pokud přesně takhle vypadají vaše nejdivočejší sny, měli byste v nadcházejících zimních měsících vyrazit na zaslouženou dovolenou. Jako inspirace vám poslouží luxusní resorty Evropy, které ukrývají vše od špičkových sjezdovek až po prvotřídní spa procedury.

    Móda v kostce: Versace rýsuje svou budoucnost a Fendi ctí Emily in Paris

    Streamovací služba Netflix přivítala pátou sezónu seriálu Emily in Paris. Hold jí vzdává i módní dům Fendi, který představil jí inspirovanou řadu kabelek. Asics zvedá vlny novým hybridním modelem Gel-Kinetic SP a Dior přibližuje vizi Jonathana Anderson pomocí Pre-Fall 2026. Chanel zabalil na Vánoce vlajkovou pobočku a Versace začíná vidět svou budoucnost.

    Prada chce druhou šanci. Indické sandály vyrobí s lokálními řemeslníky

    Napodobeniny designových triček s odřeným logem nebo rádoby luxusní kabelky z levné kůže (bohužel) představují neodmyslitelnou součást odvrácené stránky módy. Že k inspiraci bez uznání původního zdroje přistoupí i Prada však čekal málokdo. Módní dům nyní doufá, že své jméno očistí. Kulturní apropriaci indických sandálů hodlá napravit oficiální spoluprací.

    Closer look na Chanel Métiers d’Art 2026. Blazy se opět ukázal v nejlepším kabátu

    Show Chanel Métiers d’Art 2026 v New Yorku přinesla pohled, který si říká o zpomalení a soustředění. Druhá kolekce od Matthieu Blazy pro módní dům Chanel působí sebevědomě a přesně. Místo okázalého vyprávění staví na detailech, gestech a vrstveném čtení. Každý look funguje jako samostatná kapitola i součást širší kompozice. A v této koncentraci spočívá její síla.

    Lunární nový rok 2026 hraje Burberry do karet. Definuje ho znamení koně

    Konec roku předznamenává také začátek něčeho nového. Módní dům Burberry proto hledí vpřed a již nyní vítá lunární nový rok 2026. Vydal proto speciální kolekci věnovanou znamení koně, které nadcházející měsíce definuje. Symbol tentokrát hraje britské značce do karet, jelikož ladí s jejím historickým logem jezdce. Právě to značí většinu kousků nejnovější řady.

    Luxury Insights: Jak vypadá špičkový ranč? Tom Ford čerpá z Divokého západu 

    Ranč Cerro Pelon Toma Ford je rozhodně místo, kde by každý chtěl strávit alespoň pár hodin svého života. Atmosféra velkolepého domu připomíná futuristický Divoký západ a vyzývá návštěvníky skočit do sedla a uhánět do zapadajícího slunce. Tato luxusní residence se rozléhá v Novém Mexiku a je nyní v rukou anonymního majitele. Jak takový luxus vypadá? 

    Winter is coming. Na mráz vás připraví Haider Ackermann a Canada Goose 

    Haider Ackermann opět posouvá hranice zimní módy. Kolumbijsko-francouzský designér uvedl svou již třetí zimní kolekci pro značku Canada Goose. Tentokrát ovšem zvolil odvážné barvy. Zkombinoval totiž fluorescenční jarní tóny s klasickými tlumivými zemitými odstíny, které přidají trochu optimismu a potřebného tepla do jinak pochmurných zimních dnů. 

    Beauty svět má jasno. CreatorIQ zná nejvirálnější značky roku 2025

    Konec roku nevyhnutelně doprovází i zhodnocení uplynulých měsíců. K ohlédnutí do minulosti proto přistoupila také beauty scéna. Platforma CreatorIQ zveřejnila svůj tradiční žebříček značek, sestavený na základě jejich Earned Media Value (EMV), tedy metriky posuzující hodnotu organického mediálního pokrytí. Pomyslná korunka "virálnosti" letos patří L'Oréal Paris.

    Když tradice notuje designu. Robyn Lynch uvádí uniformy pro Guinness

    Irská designérka Robyn Lynch přetváří klasické uniformy Guinness Storehouse. Její kolekce spojuje funkčnost s estetickými detaily. Inspiraci pro nezvyklý projekt čerpala z irské historie a kultury a dala tak vzniknout něčemu neotřelému, přesto elegantnímu. Dílo reflektuje nejen bohaté dědictví světově uznávaného pivovaru, ale i osobitý styl nadané návrhářky. 

    TikTok Highlights: Tváře jako z Mrazíka. Zimní make-up diktuje omrzliny

    Uživatelé sociální sítě TikTok vyplodili další ze svých extrémně znějících make-up trendů. Tváře inspirované spáleninami po hodinách vyvalování se na sluníčku tentokrát vystřídala nová sezónní variace. Trend Frost Bitten Blush odkazuje na odstín tvářenky, za který by se nestyděla ani Marfuša z Mrazíka. Nechte své tváře pomyslně omrznout a darujte jim růžový nádech.

    Jak voní trendy sneakers? Onitsuka Tiger vydává první řadu parfémů

    Japonská značka proslulá ikonickými teniskami vstupuje do světa parfémů. Onitsuka Tiger přetvořila legendární sneakers do své první řady exkluzivních vůní. Na starost je dostal parfumér Mark Buxton, který stojí mimo jiné i za Le Labo Vetiver 46. Zlatavé lahvičky vyrobené v Provence tak spojují to nejlepší z japonské tradice, francouzské elegance a současného designu.

    Jean Paul Gaultier jako módní věštec. V roce 1999 predikoval aktuální sezónu

    Některé kolekce stárnou jako archivy. Jiné se po letech vracejí s energií, která přesně odpovídá nové chvíli. A právě řada Jean Paul Gaultier FW 1999 patří mezi ně. Je až zarážející, s jakou jistotou tehdejší styling kopíruje současný rytmus zimy. Párové siluety, promyšlené vrstvy, moderní proporce. Runway z přelomu milénia působí jako návrh letošní sezóny, jen vystřižený z jiného času. Vizionářství vzniká jako jasný důsledek schopnosti číst budoucnost s neobvyklou přesností.

    Evropská unie šlape Shein na paty. V roce 2026 uvalí cla na malé balíky

    Od července příštího roku začnou v Evropské unii pro malé balíky v hodnotě pod 150 eur platit nová cla. V pátek se na tom dohodli ministři financí zastupující členské státy. Poplatek ve výši tří eur cílí na potlačení laviny levného zboží, putujícího do bloku především z Číny. Dopad pocítí hlavně levné e-commerce platformy, jako je Shein, Temu nebo AliExpress.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―