Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Do nového roku můžeme vstoupit s jistotou, že nás v lednu nemusí trápit povánoční deprese. Nedávná textilní show Interwoven totiž představila trendy interiérů pro rok 2024. Mezi ně patří také výrazné a syté barvy, které rozzáří nejen náš domov, ale také náladu. Kromě nich bude designu vládnout ženská elegance a tak trochu retro mix vzorů.

    S nadcházejícím novým rokem se objevuje čím dál více předpovědí ohledně blížících se trendů. Nesmíme proto zapomenout ani na svět interiérů a designu, který rovněž odráží populární prvky z módního průmyslu. Nedávná show Interwoven, představující textilie ve městě High Point v Severní Karolíně, odhalila, jaké barvy budou v roce 2024 vládnout našim domovům. A nudit se s nimi rozhodně nebudete.

    Rozzářit svůj obývací pokoj nebo ložnici budete moct za pomocí výrazných a sytých barev. Je pak jen na vás, jaký odstín si vyberete. O něco více trendy jsou ovšem retro barvy jako oranžová, červená nebo žlutá. Do své předpovědi pro rok 2024 a 2025 je například zařadila také agentura FashionSnoops. Správným krokem je pak zvolit spíše teplejší odstíny, připomínající koření nebo západ slunce.

    Mezi další barvy, kterými můžete zkrášlit svůj byt, patří podle předpovědí serveru Medium například takzvaná „cyber lime“. Jedná se o zářivě zelenožlutou barvu, která pozvedne každý interiér. Vyvolávat má pocity propojení a komunity. Kombinovat se ale musí pouze s dalšími neutrálními tóny. Oblíbeným odstínem se stane také jemně i sytě růžová. Krásně se totiž propojí s následujícím designovým trendem.

    Mužskou vládu nahradí ženská elegance. Vrací se drobné květinky i jemné potisky

    Dlouhodobou dominanci mužských elementů má v příštím roce v interiérech vystřídat ženská jemnost a elegance. Projeví se především pomocí barev, jako například zmíněné růžové, ale také textur. Látky jako samet nebo satén s lesklými odlesky totiž vyvolají ten správný nenucený a příjemný dojem. Trendy proto budou také potisky s drobnými květinkami. Jemné vzorky do své kolekce nádobí zařadil nedávno například i módní dům Dior.

    Posledním důležitým trendem se stane míchání různých vzorů. Z módních mol se tak přesune také do našich domovů. Některé designové společnosti proto vytvářejí i speciální látky, které jsou na podobný, tak trochu retro, mix přímo určené. Kombinovat tak můžete neutrální tóny s těmi výraznými, zmíněnými už dříve. Propojování různých kousků pak souvisí s jiným dlouhodobým trendem. Tedy moderní touze po multi-funkčnosti.

    Zdroje: WWD, Vidusi Medium, Luxurious Studio, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Interiérům budou v roce 2024 vládnout syté barvy, ženská elegance, i mix vzorů

    Do nového roku můžeme vstoupit s jistotou, že nás v lednu nemusí trápit povánoční deprese. Nedávná textilní show Interwoven totiž představila trendy interiérů pro rok 2024. Mezi ně patří také výrazné a syté barvy, které rozzáří nejen náš domov, ale také náladu. Kromě nich bude designu vládnout ženská elegance a tak trochu retro mix vzorů.

    - Reklama -

    S nadcházejícím novým rokem se objevuje čím dál více předpovědí ohledně blížících se trendů. Nesmíme proto zapomenout ani na svět interiérů a designu, který rovněž odráží populární prvky z módního průmyslu. Nedávná show Interwoven, představující textilie ve městě High Point v Severní Karolíně, odhalila, jaké barvy budou v roce 2024 vládnout našim domovům. A nudit se s nimi rozhodně nebudete.

    Rozzářit svůj obývací pokoj nebo ložnici budete moct za pomocí výrazných a sytých barev. Je pak jen na vás, jaký odstín si vyberete. O něco více trendy jsou ovšem retro barvy jako oranžová, červená nebo žlutá. Do své předpovědi pro rok 2024 a 2025 je například zařadila také agentura FashionSnoops. Správným krokem je pak zvolit spíše teplejší odstíny, připomínající koření nebo západ slunce.

    Mezi další barvy, kterými můžete zkrášlit svůj byt, patří podle předpovědí serveru Medium například takzvaná „cyber lime“. Jedná se o zářivě zelenožlutou barvu, která pozvedne každý interiér. Vyvolávat má pocity propojení a komunity. Kombinovat se ale musí pouze s dalšími neutrálními tóny. Oblíbeným odstínem se stane také jemně i sytě růžová. Krásně se totiž propojí s následujícím designovým trendem.

    - Reklama -

    Mužskou vládu nahradí ženská elegance. Vrací se drobné květinky i jemné potisky

    Dlouhodobou dominanci mužských elementů má v příštím roce v interiérech vystřídat ženská jemnost a elegance. Projeví se především pomocí barev, jako například zmíněné růžové, ale také textur. Látky jako samet nebo satén s lesklými odlesky totiž vyvolají ten správný nenucený a příjemný dojem. Trendy proto budou také potisky s drobnými květinkami. Jemné vzorky do své kolekce nádobí zařadil nedávno například i módní dům Dior.

    Posledním důležitým trendem se stane míchání různých vzorů. Z módních mol se tak přesune také do našich domovů. Některé designové společnosti proto vytvářejí i speciální látky, které jsou na podobný, tak trochu retro, mix přímo určené. Kombinovat tak můžete neutrální tóny s těmi výraznými, zmíněnými už dříve. Propojování různých kousků pak souvisí s jiným dlouhodobým trendem. Tedy moderní touze po multi-funkčnosti.

    Zdroje: WWD, Vidusi Medium, Luxurious Studio, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    „White, hot and horny“. V Hollywoodu opět vedou anti-woke témata

    Být „woke“ už v Hollywoodu a americké popkultuře není in. Po poměrně krátké éře diverzity a inkluze se nyní průmysl vrací k více tradičním narativům. Namísto menšinových hlasů či queer autorů dostávají prostor projekty, které sází na tradiční jistotu, tedy atraktivní, sexuálně nespoutané a většinově bílé charaktery. Důvodem posunu zpět je mimo jiné i současná politika.

    Karl Lagerfeld opět překvapil. Do nové kampaně dosadil Paris Hilton

    O značce Karl Lagerfeld nebylo v posledních měsících příliš slyšet. Nyní na sebe ovšem strhává pozornost módního světa, a to díky čerstvé kampani pro letošní podzim a zimu. Její tváří se totiž stala proslulá podnikatelka a influencerka Paris Hilton. K zesnulému návrháři měla blízko a stejně jako on pomohla definovat celou jednu éru.

    Gap vyhrál denim loterii. Značka slaví úspěch s virální kampaní

    Občas se vyplatí vsadit na starou osvědčenou klasiku. Důkazem je nedávno vydaná kampaň značky Gap. Společnost totiž uspěla s videem představujícím rozmanitou dívčí skupinu Katseye, která zatančila na populární hit Milkshake. Choreografie se okamžitě stala virální a přinesla značce nečekanou pozornost a chválu.

    Když touha po odlišnosti vytvoří uniformu. Popularita Crocs bohužel neumírá

    Pohodlí je ceněným módním prvkem, občas však přesáhne hranice vkusu. Plastová bota, původně vyrobená pro rybáře, se v průběhu let stala viditelným trendem. Crocs jsou roztomilé na dětech a praktické na zahradě, již delší dobu se ale objevují také na módních molech, ve sbírkách celebrit i v limitovaných a rychle vyprodaných edicích.

    Carrie Bradshaw je pro Gen Z nerelevantní. Označuje ji za „pick me girl“

    Carrie Bradshaw se kdysi stala ikonou ženské nezávislosti, New Yorku i nekonečných debat o lásce. Pro jednu generaci byla hlasem, který normalizoval ženská přátelství, sexualitu a touhu po kariéře a luxusu. Jenže pro generaci Z se z Carrie stal spíš relikt, jenž už neodpovídá jejich hodnotám. V očích mladších divaček se proměnila z inspirace v toxickou „pick me girl“, jejíž příběhy působí zastarale až problematicky.

    Nebojte se červenat. Shy Girl make-up look tvářenkou nešetří

    Na beauty scénu dorazil další trend. Tentokrát potěší především ty z nás, které jen s těžkostmi zakrývají své rozpaky, stud nebo nadšení. Ve středu populárního make-up looku totiž stojí honosná vrstva růžové tvářenky. Takzvaný Shy Girl vzhled má za cíl napodobovat romantickou ostýchavost, jež má ve zvyku zabarvovat tváře do sytých odstínů.

    Móda v kostce: Addison Rae navrhla džíny a Post Malone odhalí vlastní brand

    Slavné osobnosti postupují hlouběji do světa módy. Zpěvačka Addison Rae navrhla pro značku Lucky Brand vlastní džíny. Zpěvák Post Malone zase oznámil vlastní brand Austin Post a herečka Cate Blanchett se stala ambasadorkou Uniqlo. Nové kampani Ugg vévodí herečka Sarah Jessica Parker a značka Seleny Gomez, Rare Beauty, vydala spicy novinku.

    Podzimní svatby jsou v kurzu. Dovolte si dekadentní barvy a počasí se nebojte

    Podzimní svatby mají své nezaměnitelné kouzlo. Zatímco letní oslavy sází na lehkost a vzdušnost, ty podzimní nabízejí hlubší tóny, bohatší textury a zatím neokoukanou atmosféru. Být hostem na takové svatbě ovšem znamená skloubit slavnostní náladu s proměnlivým počasím a najít rovnováhu mezi pohodlím a žádanou elegancí. Dovolí vám to ale rovněž luxusní detaily, které by v létě působily možná "až moc".

    Aleksandre Akhalkatsishvili dobývá svět módy. Neznáme sebejistější rukopis

    Z Tbilisi se už pár let line nová vlna módy, jež má v sobě něco syrového, architektonického a svůdného. Jedním z jejích nejvýraznějších hlasů je návrhář Aleksandre Akhalkatsishvili, který dokázal propojit dekonstruovaný minimalismus s ženskou sebejistotou a svým jedinečným gruzínským akcentem. Jeho řady jsou jako dobře vyprávěný příběh, každý model je kapitola, ale dohromady tvoří silný celek.

    Podzimní trendy konečně myslí na normální pleť. Vrací se ale i obávané concealer lips

    Ať už patříte mezi milovníky léta, nebo nadšeně vyhlížíte podzim, barevné roční období je v módě důležitým časem. Pozadu však není ani beauty průmysl. Letošní podzimní trendy už pomalu klepou na dveře a nabízí opravdu originální portfolio make-up novinek. Vypadá to, že nás čeká jak návrat do minulosti, tak překvapivé nové styly líčení.

    Pinterest předpovídá trendy podzimu. Kraluje jim láska k second handům

    Platforma Pinterest odhalila report předpokládající trendy letošního podzimu. Založený je především na vyhledávání jejích Gen Z uživatelů. Ti si zamilovali především nakupování z druhé ruky a vintage kousky. Na scénu ovšem vrací také preppy styl nebo módu 60. let. Zalíbení našli rovněž v outfitech inspirovaných jejich oblíbenými kofeinovými nápoji.

    Pravý luxus nemá logo. Nadčasová „logoless“ móda je stále nejlepší investicí

    V módním světě plném křiklavých log a výrazných monogramů stojí na opačném konci spektra hnutí, jenž si nepotřebuje dokazovat svou hodnotu. Logoless styl, tedy luxus bez loga. Mluví kvalitou materiálů, dokonalým střihem a pečlivými detaily. Navzdory trendy maximalismu zůstává pevně zakotvený v nadčasové eleganci, kterou trendy neovlivní.

    Znáte pohnutou pověst Dolce & Gabbana? Kontroverze střídá výsměch

    Italské duo návrhářů Dolce & Gabbana vytvořilo jednu z nejvýraznějších značek luxusní módy posledních dekád. Její estetika je odvážná, teatrální a hluboce zakořeněná v italské kultuře. Jenže vedle zlatých brokátů, krajkových rób a ikonických kabelek se na povrch opakovaně dostávají provokativní skandály. Módní dům Dolce & Gabbana se tak ocitá v unikátní pozici, je totiž obdivována i nenáviděna zároveň.

    Módní značky přivítaly podzim. Na pomoc si pozvaly známé tváře

    Blíží se podzim a spolu s ním se do popředí derou čerstvé módní kampaně. Značky si pro propagaci nových kolekcí opět přizvaly známé tváře. Skims, společnost z dílny Kim Kardashian, odhalila spolupráci se zpěvákem Post Malone. Tváří podzimní řady Michael Kors je zpěvačka Suki Waterhouse a u Alexandra McQueen září modelka Alex Consani.

    Všechno nejlepší, Coco. Ikonická kabelka Chanel 2.55 zdobí módní scénu už 70 let

    Někdy se celý svět vleze jen do jedné kabelky. Od roku 1955 se právě takovou taškou stal ikonický model 2.55 od Chanel, který i o 70 let později imponuje kupujícím svou nadčasovostí. Praktičnost se spojila s luxusem a Coco Chanel ženám po celém světě dala přesně to, co potřebovaly. Jednoduše proto, že ji unavovalo nosit kabelku v ruce.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―