Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Předávání módních cen CFDA na poslední chvíli změnilo moderátorku. Místo Sarah Jessica Parker zaujme herečka Anne Hathaway. Prada zase oznámila letošní úspěšný nárůst zisků. Pařížané se mezitím těší na plánované obnovení bulváru Champs-Elysées. Calvin Klein pak vydal novou sváteční kampaň s Hailey Bieber a Brandon Flynn a společnost Balenciaga se poprvé podívá do Indie.

    Calvin Klein odhalil sváteční kampaň. Vánoce oslaví společně s Hailey Bieber a Brandonem Flynn

    K propagaci svátečních kousků se vedení Calvin Klein rozhodlo využít své dlouhodobé ambasadory. Do nejnovějších návrhů proto obléklo modelku Hailey Bieber a herce Brandona Flynn. Kampaň nafocená Jamesem Brodribb má dle slavné značky „odrážet slavnostní atmosféru sezóny plné darů“. Zachytit chce proto také radostnou náladu Vánoc. Součástí vánoční řady jsou například džíny, ale také jemné saténové šaty nebo kabáty.

    Módní ocenění CFDA letos předá Anne Hathaway. Na poslední chvíli zastoupí Sarah Jessica Parker

    Organizační tým letošních CFDA oznámil nečekanou změnu. Místo herečky Sarah Jessica Parker uvede večer plný předávání módních cen Anne Hathaway. Událost je přitom naplánovaná ani ne za týden, tedy na pondělí 6. listopadu. Hvězda ikonického filmu Ďábel nosí Pradu se tak postaví po bok šéfredaktorky amerického magazínu Vogue Anny Wintour. „Parker se večeru nemůže zúčastnit kvůli neočekávaným událostem,“ popsali organizátoři.

    Balenciaga otevře svůj první obchod v Indii. Reflektuje tím důležitost nového luxusního centra

    Kvůli neveselým ekonomickým výhledům se pozornost evropských luxusních módních domů přesunula z Číny na Indii. Změnu nyní potvrdila také společnost Balenciaga. V Bombaji totiž otevře svoji první pobočku. Nabízet v ní hodlá pánské i dámské kolekce, kabelky, doplňky, ale i šperky. Design obchodu pak značka založila na takzvaném raw design, tedy architektuře odhalující nedokonalosti zdí nebo samotné struktury budov.

    Prada letos posílila. Za růst zisků v letošním roce vděčí trhům v Asii a Evropě

    Luxusní italská společnost Prada oznámila, že v prvních devíti měsících letošního roku vzrostly její zisky o 12 procent. Dodala rovněž, že úspěšný výsledek zařídili především zákazníci v Asii a Evropě, tedy jejích dvou nejdůležitějších trzích. Zisky značky tak dosáhly na více než tři miliardy eur. „Také ve třetím čtvrtletí jsme si zajistili silnou trajektorii růstu,“ popsal pak úspěšné prodeje ředitel módní společnosti Andrea Guerra.

    Pařížskou nejslavnější ulici Champs-Elysées čekají úpravy. Promění se na Vánoce, ale i Olympijské hry

    Jedna z nejslavnějších ulic světa se dočká proměny. Prezident komise spravující Champs-Elysées oznámil plánované úpravy na pondělní tiskové konferenci. Kromě nové vizuální identity bude mít bulvár nové osvětlení pro nadcházející vánoční období. Navíc se ale 2,6 kilometrů dlouhá promenáda upraví také pro Olympijské hry, které se v Paříži konají příští léto. Upravit se kvůli nim musel také kalendář Pařížského týdne módy.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, Fashionista, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Módní novinky v kostce: Prada slaví rostoucí zisky, Calvin Klein odhalí sváteční kampaň a Balenciaga chystá premiéru v Indii

    Předávání módních cen CFDA na poslední chvíli změnilo moderátorku. Místo Sarah Jessica Parker zaujme herečka Anne Hathaway. Prada zase oznámila letošní úspěšný nárůst zisků. Pařížané se mezitím těší na plánované obnovení bulváru Champs-Elysées. Calvin Klein pak vydal novou sváteční kampaň s Hailey Bieber a Brandon Flynn a společnost Balenciaga se poprvé podívá do Indie.

    - Reklama -

    Calvin Klein odhalil sváteční kampaň. Vánoce oslaví společně s Hailey Bieber a Brandonem Flynn

    K propagaci svátečních kousků se vedení Calvin Klein rozhodlo využít své dlouhodobé ambasadory. Do nejnovějších návrhů proto obléklo modelku Hailey Bieber a herce Brandona Flynn. Kampaň nafocená Jamesem Brodribb má dle slavné značky „odrážet slavnostní atmosféru sezóny plné darů“. Zachytit chce proto také radostnou náladu Vánoc. Součástí vánoční řady jsou například džíny, ale také jemné saténové šaty nebo kabáty.

    Módní ocenění CFDA letos předá Anne Hathaway. Na poslední chvíli zastoupí Sarah Jessica Parker

    Organizační tým letošních CFDA oznámil nečekanou změnu. Místo herečky Sarah Jessica Parker uvede večer plný předávání módních cen Anne Hathaway. Událost je přitom naplánovaná ani ne za týden, tedy na pondělí 6. listopadu. Hvězda ikonického filmu Ďábel nosí Pradu se tak postaví po bok šéfredaktorky amerického magazínu Vogue Anny Wintour. „Parker se večeru nemůže zúčastnit kvůli neočekávaným událostem,“ popsali organizátoři.

    Balenciaga otevře svůj první obchod v Indii. Reflektuje tím důležitost nového luxusního centra

    Kvůli neveselým ekonomickým výhledům se pozornost evropských luxusních módních domů přesunula z Číny na Indii. Změnu nyní potvrdila také společnost Balenciaga. V Bombaji totiž otevře svoji první pobočku. Nabízet v ní hodlá pánské i dámské kolekce, kabelky, doplňky, ale i šperky. Design obchodu pak značka založila na takzvaném raw design, tedy architektuře odhalující nedokonalosti zdí nebo samotné struktury budov.

    - Reklama -

    Prada letos posílila. Za růst zisků v letošním roce vděčí trhům v Asii a Evropě

    Luxusní italská společnost Prada oznámila, že v prvních devíti měsících letošního roku vzrostly její zisky o 12 procent. Dodala rovněž, že úspěšný výsledek zařídili především zákazníci v Asii a Evropě, tedy jejích dvou nejdůležitějších trzích. Zisky značky tak dosáhly na více než tři miliardy eur. „Také ve třetím čtvrtletí jsme si zajistili silnou trajektorii růstu,“ popsal pak úspěšné prodeje ředitel módní společnosti Andrea Guerra.

    Pařížskou nejslavnější ulici Champs-Elysées čekají úpravy. Promění se na Vánoce, ale i Olympijské hry

    Jedna z nejslavnějších ulic světa se dočká proměny. Prezident komise spravující Champs-Elysées oznámil plánované úpravy na pondělní tiskové konferenci. Kromě nové vizuální identity bude mít bulvár nové osvětlení pro nadcházející vánoční období. Navíc se ale 2,6 kilometrů dlouhá promenáda upraví také pro Olympijské hry, které se v Paříži konají příští léto. Upravit se kvůli nim musel také kalendář Pařížského týdne módy.

    Zdroje: WWD, Fashion Network, Fashionista, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Móda zná výsledky třetího čtvrtletí. Zveřejnil je Kering, Hermès i L’Oréal

    Luxusní módní skupiny zveřejnily své výsledky z třetího čtvrtletí letošního roku. Zatímco Kering a Hermès slaví, L'Oréal překvapil propadem prodejů. Společnost odhalila čísla nedosahující na předpoklady analytiků. Zástupce Kering pro změnu potěšil menší propad příjmů, než očekávali. Značka Hermès za svůj růst tentokrát vděčí ready-to-wear kolekcím.

    Jak vybrat správný svetr? Poznejte rozdíl mezi kašmírem a mohérem

    S příchodem chladnějších dní se pulz kvalitních svetrů přesouvá do první linie podzimních outfitů. Svetr je klíčovým prvkem sezóny, symbolem komfortu a elegance. Právě volba mezi jemným "králem vláken" kašmírem a lesklým "aristokratem" mohérem představuje klíčovou otázku. Proč sáhnout po jednom, či druhém? Na co si dát pozor při výběru? Poznejte technické parametry, estetické rozdíly i praktickou stránku každého materiálu.

    Amerika se zmenšuje. Ozempic mění zažité velikosti oblečení

    Lék na hubnutí Ozempic přetváří americký módní trh. Už se to prokazatelně odráží i v číslech. Módní byznys má proto další možnost ukázat, že se umí dokonale přizpůsobit době. Zvýšená poptávka po menších velikostech trápí hlavně maloobchod, protože zásoby na skladu přestaly odpovídat tělům zákazníků. Luxusní móda ovšem zmenšení velikostí naopak vítá.

    Pánskou módu Hermès opět povede žena. Diktovat ji bude Grace Wales Bonner

    Módní dům Hermès překvapil svou volbou nové kreativní ředitelky pánské sekce. Nevybral totiž interního zaměstnance, jak se od tradiční luxusní značky očekávalo, ale zcela novou tvář. Stala se jí návrhářka Grace Wales Bonner, která proslavila svou tvorbu stejnojmennou značkou a za svou úspěšnou kariéru posbírala hned několik významných ocenění módního světa.

    Véronique Nichanian končí. Po 37 letech opouští pánskou divizi Hermès

    Legendární módní stálice končí. Návrhářka Véronique Nichanian odchází po 37 letech ze své pozice kreativní ředitelky pánské sekce módního domu Hermès. Rozhodnutí prozradila ve čtvrtek ve svém rozhovoru pro francouzský deník Le Figaro. Vedení jedné z nejsilnějších značek na současném luxusním trhu však prozatím jejího nástupce nebo nástupkyni neoznámilo.

    Síla nové éry Chanel spočívá v detailu. Matthieu Blazy nabídl perfektní kreace

    Jarní kolekce Chanel si žádá pohled zblízka. Matthieu Blazy ve své debutové jarní a letní řadě proměnil každý detail v kompas staronové estetiky. V každém stehu, ve struktuře tvídu i v nečekaných tvarech kabelek se zrcadlí jeho přesnost a cit pro tradici. Pařížský Grand Palais se stal laboratoří řemesla, kde luxus získává hmatatelnou podobu v tradičním pojetí krásy. Chanel pod jeho vedením vypráví příběh skrze nuance, formující celou galaxii stylů.

    Z blondýny brunetou kvůli počasí? Nový TikTok trend vybízí k radikální změně

    Snad s každým novým ročním obdobím zaplaví sociální síť TikTok nová vlna beauty proměn. Aktuálně jí dominuje trend s názvem "go darker for autumn", kvůli kterému se blondýnky vzdávají svých plavých tónů ve prospěch těch bohatě kaštanových nebo čokoládových. Není už ale trochu bláznovství měnit dlouho zavedený styl jen kvůli pár spadlým listům?

    Ikonický náramek Love slaví comeback. Cartier ho v nové verzi navrací po 58 letech

    Dlouhých 58 let po svém vzniku se ikonický náramek Love od Cartier proměňuje v novou formu. Pružnou, plynulou, dokonale soudržnou se zápěstím. Nový model Love Unlimited přináší pohyb tam, kde kdysi vládla přesnost a nedynamická strohost. V každém detailu zůstává duch Alda Cipullo, konstruktéra emocí, který kdysi zlatem vyjádřil trvalost citu. Šperkařský dům Cartier nyní přepisuje jeho myšlenku do nové éry.

    Andílci opět na scéně. Značka Victoria’s Secret odhalila letošní show

    Velkolepá tradiční show z dílny Victoria's Secret na sebe opět strhla pozornost. Značka se na scénu vrátila po roce a představila teprve druhou přehlídku od své dlouhodobé pauzy, následující po lavině silné kritiky. Její nová image má zahrnovat o něco více různorodý a inkluzivní přístup. Zdá se, že společnosti se comeback daří, sklidila totiž značný úspěch.

    Trápí vás vrásky ve dvaceti? Řešení vyžaduje pozornost a disciplínu

    První vrásky, jež se do vaší pleti vkradou již ve dvaceti umí překvapit. Pleť, která se ještě nedávno probouzela s ranním jasem, reaguje na životní rytmus, stres i slunce. Každý pohled do zrcadla připomíná, že i mladá kůže má svůj vlastní kalendář. Signály, jež vysílá, bývají jemné, ale přesto přesné. Právě v nich se ukrývá návod, jak s pletí vědomě pracovat již nyní.

    Capri pants překračují hranice šatníků. Vstupují i do pánské módy?

    Zdá se, že jeden z dominantních trendů letošního léta nehodlá ustoupit do pozadí. Capri pants až do nedávna dominovaly především dámským šatníkům. Postupně ale překračují pomyslnou hranici a derou se také na pánskou scénu. Nejčastější je jejich baggy varianta, k vidění jsou ovšem i odvážnější užší siluety. Jde o pokračování trendu, nebo vzestup před pádem?

    Fendi má nové vedení. Do čela značky nastoupí Maria Grazia Chiuri

    Bývalá kreativní ředitelka Dior, Maria Grazia Chiuri, se vrací ke svým kořenům. Nastoupí totiž do čela Fendi, tedy značky, u které před téměř 36 lety odstartovala svou kariéru. Tentokrát se ovšem chopí vedení dámských, pánských, ale také haute couture kolekcí. Nahradí Silvii Venturini Fendi, jež svou finální kolekci odhalila na nedávném Milánském týdnu módy.

    Pivo jako stylová inspirace. House of Guinness zkoumá odstíny černé a nenudí

    První sérii fanoušci zhltli jako dobře natočeného Guinnesse a už volají po druhé rundě. Na úspěchu seriálu House of Guinness z produkce Netflix se do velké míry podílí atraktivní vizuál. Tvůrci se nenechali chytit do historické pasti a na 19. století se cíleně dívají dnešníma očima. Propojení minulosti a současnosti v jejich podání funguje skvěle.

    Retailboss hlásí návrat k detailu. Brože jako symbol dostupného luxusu 

    Server Retailboss potvrzuje, že brože vstoupily do své renesance s energií, která proměňuje módní trh. Z doplňku, kdysi vnímaného jako odkaz na minulost, se stává klíčový symbol současného stylu. Statistiky ukazují růst tržeb o více než 200 procent za poslední tři měsíce. Tento skok vyjadřuje hlubokou proměnu vztahu mezi módou a emocí. Brož se mění v tichý luxus, který paradoxně vypráví příběh o maximalismu.

    Shein míří do Paříže. Plány na kamenný obchod vyvolaly protesty

    Nedávné rozhodnutí fast fashion řetězce Shein otevřít v Paříži svůj první kamenný obchod vyvolalo silné reakce. Usídlit se totiž hodlá v obchodním domu BHV Marais z roku 1856. Některé značky proto v reakci nákupní centrum opouští, zatímco jeho zaměstnanci uspořádali v pátek 10. října protest. Shein dle nich poškozuje jméno francouzského módního průmyslu.

    Alaïa zkoumá nový minimalismus. Nabízí hybrid tichého luxusu

    Pieter Mulier představil v Paříži kolekci Alaïa SS26. Každý krok modelek plynul s přesností, která diktovala novou formu minimalistického klidu. V prostoru naplněném odlesky zrcadel se zrodila móda, jež dýchá vlastním rytmem. Pomalým, přesným a podmanivým. Pieter Mulier vytváří architekturu oděvu, v níž se dekonstrukce a třásně stávají jazykem ženskosti. Alaïa se opět ukázal jako módní dům, který nepotřebuje senzaci, aby zaujal.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―