Více

    RECORDS

    Chanel

    Versace

    Dolce Gabbana

    Loro Piana

    Sledujte nás na Instagramu

    Příjmy slavného klanu Kardashianů nejspíše znovu výrazně vzrostou. Nejmladší miliardářka na světě Kylie Jenner totiž vstupuje na scénu s novým módním projektem. Jedná se přitom už o její druhý ambiciózní podnik. Očekává se, že tento krok výrazně zvýší její majetek, a to více než o polovinu. Nová značka s názvem KHY se zaměří na celou škálu oděvních prvků, s cílem vytvářet luxusní a designérské kousky dostupné pro každého.

    První náznaky nového projektu odhalila Kylie přesně před týdnem. Na svůj instagramový profil přidala fotku v černém koženém trenčkotu, zkombinovaném s červenými podpatky Salvatore Ferragamo. Její popisek byl velice jednoduchý, tedy „seznamte se s KHY“ („meet khy“). Kylie dlouho neotálela a uveřejnění nové značky naplánovala na 25. října. Oznámení doplnila o fotku dortu zdobeného rudými růžemi a logem KHY. Následně fanouškům nabídla také várku tiktokových videí, ve kterých do svého nového brandu oblékla sestru Kendall i kamarádku Hailey Bieber.

    @kyliejenner @Khy ♬ original sound – Justin wyss

    Značka KHY pak směřuje k revoluci moderního šatníku. Představuje totiž pečlivě vybrané kousky, které elegantně spojují prvky luxusu s každodenním stylem. Pomocí široké škály návrhů a nabídkou různorodých stylů chce zákazníkům poskytovat módní zážitek odpovídající návštěvě luxusních butiků a módních domů. Label KHY proto bude podle slov Kylie spolupracovat s předními módními návrháři i dalšími ikonickými brandy.

    Návrhy KHY kombinují odvážné motokrosové prvky s nadčasovou elegancí

    Na první kolekci KHY se podílí i známá firma NAMILIA, kterou aktuálně oblékají celebrity jako Paris Hilton, Keke Palmer nebo Jordyn Woods. Online store NAMILIA se zaměřuje primárně na streetwear a avantgardní modely. Propojení vize Kylie se základními prvky této značky proto tvoří opravdový skvost. První řadu KHY lze popsat jako výbavu motorkářky přežívající celosvětovou apokalypsu, která je ale ihned po jejím skončení připravená navštívit luxusní týden módy.

    Foto: KHY

    Klíčovým prvkem celé kolekce je trenčkot vyrobený v imitaci kůže. Skvěle ho vyladíte, stejně jako Kylie, pomocí ostatních kousků KHY. Lze z něj ale vytvořit i více elegantní look, jelikož se jedná o zcela variabilní produkt. Podobně snadno nakombinujete rovněž šaty, bundu nebo ostatní koženkové modely z řady KHY. Naším favoritem jsou pak zvonové kalhoty v kompletu se sexy vykrojeným topem ze stejného materiálu.

    Foto: KHY

    Zdroj: The Wall Street Journal, Hypebeast, KHY Official

    Dávka adrenalinu, motokrosu i elegance. Kylie Jenner představuje nový brand KHY

    Proč nikdo nemluví o designérovi Peteru Do? Zachránce domu Helmut Lang se učil od Phoebe Philo

    Peter Do je v módním průmyslu velmi uznávaným jménem. Vystudoval newyorský Fashion Institute a vyhrál prestižní cenu LVMH Graduate Prize. Navíc vdechl život téměř umírající značce Helmut Lang. Tento talentovaný návrhář zvládá řídit dva módní domy najednou – kromě Helmut Lang je také kreativním ředitelem své stejnojmenné značky.

    Svatební přípravy na příští jaro mohou začít. Výběr šatů usnadní 5 trendů

    Módní trendy prostupují každoročně i do světa svateb. Také proto existuje luxusní týden módy určený svatebním šatům, odehrávající se tradičně v New Yorku. Jelikož letošní přehlídky určené pro příští jaro máme za sebou, mohou se nastávající nevěsty začít chystat. Inspirujte se pěti budoucími trendy.

    Na vlně luxusu bez loga. Obohaťte svůj šatník o logo-free kousky, které křičí opravdovým přepychem

    V dnešní době se zdá, že mnoho milovníků vysoké módy dává přednost oděvům s nápaditými logy. Myslí si: "Proč bych to neukázal, když si to mohu dovolit?" Ale to je omyl. Opravdový společenský status nespočívá v logu, nýbrž v cítění pro vkus a eleganci. Pravý milovník módy si váží kvalitních materiálů, pečlivě promyšlené struktury a originálních střihů i barev.

    Za hranicí tichého luxusu. K nápaditému pánskému letnímu šatníku stačí tři základní prvky

    Oproti minulému roku je letošní pánská designérská nabídka zcela jiná. Pohrává si se zvířecím potiskem, třpytkami i výraznými potisky. Posouvá se k maximalismu, přičemž vždy vyzdvihuje pouze jeden výrazný prvek. Letošní léto v pánské sekci označujeme za balanc, který našel rovnováhu mezi tichým a hlasitým luxusem.