Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Módní značky Jean Paul Gaultier a Jimmy Choo se rozhodly vyzdvihnout své společně zaměření. Vytvořily proto kolekci oslavující ženskost a pop kulturu. Výsledkem je šest párů ikonických bot propojujících obě slavné společnosti. Jejich tváří se stala zpěvačka a dlouholetá fanynka obou firem Kylie Minogue.

    Vedení Jean Paul Gaultier pokračuje ve své sérii spoluprací. V poslední době se totiž zaměřilo na propojování vlastních kolekcí s ostatními tvůrci. Značka proto vydala produkty vytvořené společně s KNWLS, Y/Project nebo Lil Nas X. Její haute couture kolekce rovněž už několikrát po sobě navrhli hostující návrháři. Nejnovější kampaň ovšem vytvořila současná kreativní ředitelka společnosti Florence Tétier.

    Spolupracovala na ní s vedením Jimmy Choo. Obě značky tak propojily své podobné stránky. Tedy touhu zachytit v návrzích nejen ženskost, ale také pop kulturu. Nemohly si tak vybrat lepší modelku, která by jedinečnou kolekci představila veřejnosti. Šest ikonických párů bot totiž v kampani obula zpěvačka a dlouholetá fanynka obou módních domů Kylie Minogue. V minulosti několikrát oblékla návrhy Jean Paul Gaultier pro své koncerty.

    Kreativní ředitelka Jimmy Choo a její blízká přítelkyně Sandra Choi navíc zpěvačce několikrát vytvořila boty na míru. „Jimmy Choo je jako Gaultier světa bot. Propojuje řemeslo s revolucí a vzpourou,“ popsala nejnovější kolekci kreativní ředitelka Jean Paul Gaultier. Kampaň pak nafotil pařížský fotograf Valentin Herfray. O styling jednotlivých outfitů se zase postarala zakladatelka časopisu Perfect Magazine Katie Grand.

    Jedinečné páry bot zachytily ikony Londýna a Paříže i motivy typické pro obě značky

    Mezi šesti jedinečnými páry vynikají například klasické černé lodičky s průhledným podpatkem. V jednom z nich se ukrývá miniatura Eiffelovy věže, v druhé zase Big Ben. Dalším modelem jsou béžové lodičky pokryté ikonickým tetováním Jean Paul Gaultier. Podobný potisk zachytily také elegantní černé kozačky nad kolena. Luxusní lodičky se stužkami zase využily motiv korzetů.

    Další pár bot na podpatku je zase zdobený luxusními řetízky s ladícími ozdobami. Vystihují tak nejen ženské návrhy Jimmy Choo, ale také londýnskou punkovou scénu. Džínové boty nad kolena zase představují ikonický francouzský trompe-l’oeil potisk. Zveřejnění kolekce značky oslavily pomocí party v luxusním londýnském podniku The Twenty Two. Zúčastnily se jí hvězdy jako FKA Twigs, Maya Jama nebo Iris Law.

    Zdroje: Highsnobiety, L’Officiel, The Standard, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Jean Paul Gaultier a Jimmy Choo vytvořili snovou kolekci. Šest párů bot zachycuje to nejlepší z obou domů

    Módní značky Jean Paul Gaultier a Jimmy Choo se rozhodly vyzdvihnout své společně zaměření. Vytvořily proto kolekci oslavující ženskost a pop kulturu. Výsledkem je šest párů ikonických bot propojujících obě slavné společnosti. Jejich tváří se stala zpěvačka a dlouholetá fanynka obou firem Kylie Minogue.

    Vedení Jean Paul Gaultier pokračuje ve své sérii spoluprací. V poslední době se totiž zaměřilo na propojování vlastních kolekcí s ostatními tvůrci. Značka proto vydala produkty vytvořené společně s KNWLS, Y/Project nebo Lil Nas X. Její haute couture kolekce rovněž už několikrát po sobě navrhli hostující návrháři. Nejnovější kampaň ovšem vytvořila současná kreativní ředitelka společnosti Florence Tétier.

    Spolupracovala na ní s vedením Jimmy Choo. Obě značky tak propojily své podobné stránky. Tedy touhu zachytit v návrzích nejen ženskost, ale také pop kulturu. Nemohly si tak vybrat lepší modelku, která by jedinečnou kolekci představila veřejnosti. Šest ikonických párů bot totiž v kampani obula zpěvačka a dlouholetá fanynka obou módních domů Kylie Minogue. V minulosti několikrát oblékla návrhy Jean Paul Gaultier pro své koncerty.

    Kreativní ředitelka Jimmy Choo a její blízká přítelkyně Sandra Choi navíc zpěvačce několikrát vytvořila boty na míru. „Jimmy Choo je jako Gaultier světa bot. Propojuje řemeslo s revolucí a vzpourou,“ popsala nejnovější kolekci kreativní ředitelka Jean Paul Gaultier. Kampaň pak nafotil pařížský fotograf Valentin Herfray. O styling jednotlivých outfitů se zase postarala zakladatelka časopisu Perfect Magazine Katie Grand.

    Jedinečné páry bot zachytily ikony Londýna a Paříže i motivy typické pro obě značky

    Mezi šesti jedinečnými páry vynikají například klasické černé lodičky s průhledným podpatkem. V jednom z nich se ukrývá miniatura Eiffelovy věže, v druhé zase Big Ben. Dalším modelem jsou béžové lodičky pokryté ikonickým tetováním Jean Paul Gaultier. Podobný potisk zachytily také elegantní černé kozačky nad kolena. Luxusní lodičky se stužkami zase využily motiv korzetů.

    Další pár bot na podpatku je zase zdobený luxusními řetízky s ladícími ozdobami. Vystihují tak nejen ženské návrhy Jimmy Choo, ale také londýnskou punkovou scénu. Džínové boty nad kolena zase představují ikonický francouzský trompe-l’oeil potisk. Zveřejnění kolekce značky oslavily pomocí party v luxusním londýnském podniku The Twenty Two. Zúčastnily se jí hvězdy jako FKA Twigs, Maya Jama nebo Iris Law.

    Zdroje: Highsnobiety, L’Officiel, The Standard, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Balmain slaví 80. narozeniny. Jeho módní stopu vykreslí nový dokument

    Jedna z nejvýznamnějších značek módní historie slaví významný milník. Módní dům Balmain letos oslaví své 80. narozeniny. Na oslavu si nadělil nejen speciální výstavu One Night, Eight Decades v New Yorku, ale rovněž speciální dokument. Postaral se o něj uznávaný režisér Loïc Prigent, jenž vynesl na povrch archivní záznamy, které veřejnost ještě nikdy nespatřila.

    Julian Klausner se činí. Rozvíjí populární pánské tenisky Dries Van Noten

    Dries Van Noten vždy oblékal svět do poezie textilních kontrastů. Když ale na konci své kariéry představil nízké semišové tenisky, přidal ke svému odkazu nečekanou kapitolu. Precizní, civilní a zcela současnou podobu pánských bot. Ty se staly jeho tichým podpisem, který rezonoval i po jeho odchodu. Tento příběh nyní pokračuje pod vedením návrháře Juliana Klausner.

    Z holky od vedle je showgirl. Taylor Swift se novými outfity staví mezi legendy

    Už dlouho víme, že značka jménem Taylor Swift obsahuje mnohem víc než jen písničky s chytlavými refrény a chytrými texty. Nové album The Life of a Showgirl ukazuje umělkyni šťastně zamilovanou a pevně usazenou ve světě showbyznysu. Populární zpěvačka si skrze něj nejen hudebním, ale především módním jazykem a za pomocí promyšlené stylizace říká o pozici mezi opravdovými legendami.

    Prada odstartovala vánoční shon. Vydala letošní sváteční kampaň

    S postupujícím podzimem se nezadržitelně blíží i letošní sváteční období. Vánoční shon odstartovala mezi světovými módními domy společnost Prada. Koncem října vydala kampaň oslavující svátky s názvem A Winter's Tale. V jejím středu stojí ambasadoři značky, ale také klasický zimní archetyp představující cestu domů zasněženými vrcholky dechberoucích hor.

    Jak vybrat správný svetr? Poznejte rozdíl mezi kašmírem a mohérem

    S příchodem chladnějších dní se pulz kvalitních svetrů přesouvá do první linie podzimních outfitů. Svetr je klíčovým prvkem sezóny, symbolem komfortu a elegance. Právě volba mezi jemným "králem vláken" kašmírem a lesklým "aristokratem" mohérem představuje klíčovou otázku. Proč sáhnout po jednom, či druhém? Na co si dát pozor při výběru? Poznejte technické parametry, estetické rozdíly i praktickou stránku každého materiálu.

    Amerika se zmenšuje. Ozempic mění zažité velikosti oblečení

    Lék na hubnutí Ozempic přetváří americký módní trh. Už se to prokazatelně odráží i v číslech. Módní byznys má proto další možnost ukázat, že se umí dokonale přizpůsobit době. Zvýšená poptávka po menších velikostech trápí hlavně maloobchod, protože zásoby na skladu přestaly odpovídat tělům zákazníků. Luxusní móda ovšem zmenšení velikostí naopak vítá.

    Pánskou módu Hermès opět povede žena. Diktovat ji bude Grace Wales Bonner

    Módní dům Hermès překvapil svou volbou nové kreativní ředitelky pánské sekce. Nevybral totiž interního zaměstnance, jak se od tradiční luxusní značky očekávalo, ale zcela novou tvář. Stala se jí návrhářka Grace Wales Bonner, která proslavila svou tvorbu stejnojmennou značkou a za svou úspěšnou kariéru posbírala hned několik významných ocenění módního světa.

    King Kylie se vrací! Potvrzuje konec „clean girl“ éry

    Kylie Jenner se znovu chopila žezla svého alter ega King Kylie a přepsala vlastní kapitolu popkultury. Po 10 letech oživuje éru, která definovala estetiku druhé dekády internetu. Čas, kdy se filtry mísily s realitou a selfie mělo váhu módního statementu. Slavná podnikatelka a modelka opět přetváří vlastní obraz, tentokrát s vyzrálou energií ženy, jež si plně uvědomuje sílu svého vlivu. Návrat King Kylie éry znovuobjevuje staronovou kapitolu.

    JW Anderson má novou tvář. Značka diktuje vlastní luxusní tempo

    Pro mnohé bylo zklamáním, když návrhář Jonathan Anderson začátkem léta oznámil konec runway přehlídek své značky JW Anderson. Uvedl totiž rovněž, že hodlá svou úspěšnou společnost přesměrovat. Její nová tvář ovšem nyní dokazuje, že chybějící módní shows dokáže hravě předčít. S radostí diktuje své tempo, které je sice pomalejší, ale zato exkluzivnější.

    Zaměstnanci Kering v Itálii stávkují. Brojí proti neochotě vyjednávat

    Luxusní skupinu Kering čekají stávky. Její zaměstnanci v Itálii naplánovali na úterý čtyřhodinový protest, který má poukázat na nevůli vyjednávat ze strany vedení společnosti. Dle tamních odborů totiž neprojevuje ochotu vstoupit do dialogu o požadovaných změnách. V centru projednávaných problémů jsou mimo jiné neshody ohledně možností práce na dálku.

    Maximalismus zima neodradí. Podzim ozdobí trendy pendant necklaces

    Pestré barvy sluncem nasyceného léta sice zahnaly temnější odstíny burgundy a čokoládově hnědé, to ovšem ještě neznamená, že je populární maximalismus na ústupu. Nadále se totiž projevuje nejen v odvážných kombinacích nebo vzorech, ale především trendy špercích. Není proto divu, že letošnímu podzimu dominují takzvané pendant necklaces.

    Třásně udávají rytmus jaru a létu 2026. Objevte horký trend letošních mol

    Třásně opět vstoupily na mola s energií, jež proměnila krok v gesto a látku v melodii. Jarní a letní sezóna 2026 je jimi doslova protkaná. Linie oděvů se od Milána až po Londýn rozvlnily do plynulého pohybu, v němž se řemeslnost mísí s volností. Třásně symbolizují přirozenou dynamiku a smyslový přepych. V každém švu je cítit rytmus, jenž nezpívá do kroku, ale vábí k tanci.

    Na křídlech překvapení. Týdny módy zaskočily domácí estetikou i vojenskými prvky

    Překvapení se zřejmě stává novým měřítkem estetiky. V kolekcích nedávných světových fashion weeků vyplouvají na povrch tvůrčí odvážnosti, které posouvají hranice očekávání. Elegantní uniformní odkazy se mísí s domestikovanou nostalgií, materiály se vrací v nových podobách a moment překvapení získává status skutečného kurátorského gesta.

    Móda v kostce: Valentino má novou tvář a boty Jil Sander x Puma jsou zpět

    Módní dům Valentino má novou ambasadorku, nově ho bude zastupovat herečka Dakota Johnson. Vivienne Westwood uspořádala svou první show v Saúdské Arábii a Jil Sander x Puma vrací na scénu svou ikonickou spolupráci. Partnerství opět rozšiřují rovněž značky MM6 Maison Margiela a Salomon. Luxusní skupina Kering prodá svou beauty sekci společnosti L'Oréal.

    TikTok Highlights: Káva získala novou podobu, nese název proffee

    Uživatelé sociální sítě TikTok nikdy nepohrdnou žádným lifestyle nebo wellness trikem. Není proto divu, že si zamilovali proffee, tedy kávu doplněnou o protein nebo kolagen. Slibují si od ní benefity v podobě žádaného přísunu energie, ale také regeneraci svalů či dokonce úbytek váhy. Je ovšem trendy nápoj tak výhodný, jak se na obrazovkách telefonů tváří?

    Luxury Insights: Nejdražší lyžařská střediska lákají na zimní pohádku

    Zima má dozajista své kouzlo, v těch nejluxusnějších koutech světa ovšem září magií. Prémiová lyžařská střediska sahají daleko za hranice sjezdovek. Návštěvníkům nabízí pohled na nejnovější módní kolekce na svah, nezapomenutelné zážitky a eleganci na úrovni. Zimní dovolená zde nabírá na obrátkách, bez ohledu na to, kde přesně se nacházíte.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―