Více

    Rtěnky jsou kosmetické produkty, které nejenže výrazně zlepšují váš vzhled, ale často mohou zachránit celý váš outfit. S nástupem podzimu a blížící se zimy je klíčové najít to správné „líčící duo“. Vybrat tu pravou rtěnku pro tuto roční dobu může být náročné, protože by měla být odolná a nevysušující. Navíc se blíží Halloween, což je ideální příležitost experimentovat s různými barvami. Můžete si vybrat od neutrálních matných odstínů až po odvážnou „strašidelnou“ červenou.

    Matné rty

    Matnou klasikou nikdy nic nezkazíte! Všichni jistě známe oblíbenou rtěnku od značky Charlotte Tilbury v odstínu “Pillow Talk“. Ano, odstín je perfektní, ale ne každému sedí její lehce oranžový podtón. Proto vám představujeme růžovější sestru v odstínu “Very Victoria“. Lehce studenější barva s matujícím finišem nevysušuje a vytvoří objemnější, přirozený look. Tento odstín byl dokonce pojmenovaný podle známé módní návrhářky Victorii Beckham a stala se i nejoblíbenějším produktem manželky prince Harryho, Meghan Markle.

    Foto: Charlotte Tilbury

    Přirozeně tmavé rty

    Pokud ovšem chcete, aby vaše rty vypadaly co nejpřirozeněji, můžete zvolit jednoduché duo – Huda Beauty konturka v odstínu “Rich Brown“ a Fenty Beauty polo-matná doplňovatelná rtěnka v odstínu “Pose Queen“. Stačí opravdu lehce obtáhnout svůj tvar rtů konturovací tužkou, následně ji jemně rozmazat štětcem a poté aplikovat rtěnku pomocí ťupkavých pohybů. Důležité je spojit konturku a rtěnku tak, aby přechod byl čistý. A můžete vyrazit ven!

    Foto: Fenty Beauty, Huda Beauty

    “Cherry cola“ rty

    Trend “Cherry cola lips“ jste už zaznamenali? Obrovský trend na sociálních sítích a všichni jsou z něho oprávněně nadšení. Lichotící kombinace tmavší barvy s višňovým leskem vytvoří atraktivní vzhled. Nezapomeňte, že líčení by mělo být zábavným a kreativním procesem, kde se můžete inspirovat různými trendy, ale také je upravit tak, aby vyhovovalo vašemu osobnímu stylu.

    Vybrali jsme si pro vás ideální kombo, které k tomuto looku požívá Kylie Jenner. Nikoho nepřekvapí, že používá své vlastní produkty značky Kylie Cosmetics. Jedná se o konturovací tužku v odstínu v odstínu “Leo“, kterou obtáhnete váš tvar rtů, můžete jemně rozetřít prsty směrem dovnitř rtů a poté naneste lesk v odstínu “Rosé and chill“. A to je vše! Šťavnaté a neodolatelné rty, z kterých kolemjdoucí nebudou moc spustit oči.

    Foto: Kylie Cosmetics

    Upíří rty

    Pokud patříte mezi odvážlivce a nebojíte se červené barvy, máme tu pro vás inspiraci i na Halloween. “Vampire lips“ jsou obrovským letošním trendem na TikToku. Černá tužka s červenou rtěnkou tvoří správnou kombinaci pro vytvoření strašidelných upířích rtů. Ačkoliv by se vám toto mohlo zdát až moc odvážné, nebojte se to vyzkoušet! Efekt je skutečně kouzelný.

    Použijte jakoukoliv černou tužku na oči – doporučujeme od značky Fenty Beauty s názvem “Wish you wood“, která se nerozmazává a dokonale udrží rtěnku na svém místě. Poté přidejte jakýkoliv odstín červené barvy. Mějte však na paměti, že by tato červená měla být originální, bez jakéhokoliv růžového či oranžového podtónu. Našim jednoznačným favoritem je MatteTrance značky Pat McGrath v odstínu “Vendetta“. Luxusní tmavě červená, matná barva se ideálně zkombinuje s černou barvou a s přidáním lesku vykouzlí dech beroucí upíří rty.

    Foto: Pat McGrath, Fenty Beauty

    Zdroj: Charlotte Tilbury, Kylie Cosmetics, Pat McGrath, Huda Beauty, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Foto:Pixabay

    Podzimní magie: Rtěnka jako dokonalý doplněk pro každou příležitost

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Rtěnky jsou kosmetické produkty, které nejenže výrazně zlepšují váš vzhled, ale často mohou zachránit celý váš outfit. S nástupem podzimu a blížící se zimy je klíčové najít to správné „líčící duo“. Vybrat tu pravou rtěnku pro tuto roční dobu může být náročné, protože by měla být odolná a nevysušující. Navíc se blíží Halloween, což je ideální příležitost experimentovat s různými barvami. Můžete si vybrat od neutrálních matných odstínů až po odvážnou „strašidelnou“ červenou.

    - Reklama -

    Matné rty

    Matnou klasikou nikdy nic nezkazíte! Všichni jistě známe oblíbenou rtěnku od značky Charlotte Tilbury v odstínu “Pillow Talk“. Ano, odstín je perfektní, ale ne každému sedí její lehce oranžový podtón. Proto vám představujeme růžovější sestru v odstínu “Very Victoria“. Lehce studenější barva s matujícím finišem nevysušuje a vytvoří objemnější, přirozený look. Tento odstín byl dokonce pojmenovaný podle známé módní návrhářky Victorii Beckham a stala se i nejoblíbenějším produktem manželky prince Harryho, Meghan Markle.

    Foto: Charlotte Tilbury

    Přirozeně tmavé rty

    Pokud ovšem chcete, aby vaše rty vypadaly co nejpřirozeněji, můžete zvolit jednoduché duo – Huda Beauty konturka v odstínu “Rich Brown“ a Fenty Beauty polo-matná doplňovatelná rtěnka v odstínu “Pose Queen“. Stačí opravdu lehce obtáhnout svůj tvar rtů konturovací tužkou, následně ji jemně rozmazat štětcem a poté aplikovat rtěnku pomocí ťupkavých pohybů. Důležité je spojit konturku a rtěnku tak, aby přechod byl čistý. A můžete vyrazit ven!

    - Reklama -

    Foto: Fenty Beauty, Huda Beauty

    “Cherry cola“ rty

    Trend “Cherry cola lips“ jste už zaznamenali? Obrovský trend na sociálních sítích a všichni jsou z něho oprávněně nadšení. Lichotící kombinace tmavší barvy s višňovým leskem vytvoří atraktivní vzhled. Nezapomeňte, že líčení by mělo být zábavným a kreativním procesem, kde se můžete inspirovat různými trendy, ale také je upravit tak, aby vyhovovalo vašemu osobnímu stylu.

    Vybrali jsme si pro vás ideální kombo, které k tomuto looku požívá Kylie Jenner. Nikoho nepřekvapí, že používá své vlastní produkty značky Kylie Cosmetics. Jedná se o konturovací tužku v odstínu v odstínu “Leo“, kterou obtáhnete váš tvar rtů, můžete jemně rozetřít prsty směrem dovnitř rtů a poté naneste lesk v odstínu “Rosé and chill“. A to je vše! Šťavnaté a neodolatelné rty, z kterých kolemjdoucí nebudou moc spustit oči.

    Foto: Kylie Cosmetics

    Upíří rty

    Pokud patříte mezi odvážlivce a nebojíte se červené barvy, máme tu pro vás inspiraci i na Halloween. “Vampire lips“ jsou obrovským letošním trendem na TikToku. Černá tužka s červenou rtěnkou tvoří správnou kombinaci pro vytvoření strašidelných upířích rtů. Ačkoliv by se vám toto mohlo zdát až moc odvážné, nebojte se to vyzkoušet! Efekt je skutečně kouzelný.

    Použijte jakoukoliv černou tužku na oči – doporučujeme od značky Fenty Beauty s názvem “Wish you wood“, která se nerozmazává a dokonale udrží rtěnku na svém místě. Poté přidejte jakýkoliv odstín červené barvy. Mějte však na paměti, že by tato červená měla být originální, bez jakéhokoliv růžového či oranžového podtónu. Našim jednoznačným favoritem je MatteTrance značky Pat McGrath v odstínu “Vendetta“. Luxusní tmavě červená, matná barva se ideálně zkombinuje s černou barvou a s přidáním lesku vykouzlí dech beroucí upíří rty.

    Foto: Pat McGrath, Fenty Beauty

    Zdroj: Charlotte Tilbury, Kylie Cosmetics, Pat McGrath, Huda Beauty, TikTok, Instagram

    ― Reklama ―

    Ferragamo opět rezonuje. Výkřik relevance přinesla letní řada i Kylie na Met Gala

    Značka, která kdysi stála v závětří módního světa, se opět dostává do popředí. Ferragamo poslední dobou nezní jen na přehlídkových molech. Rezonuje i v zákulisí nejslavnějších událostí. Důkaz? Supermodelka Kylie Jenner oblečená do Ferragamo na nedávném Met Gala. Těžko hledat hlasitější výkřik relevance. Návrhář Maximilian Davis tak činí z Ferragamo brand působící kultivovaně a zároveň sebevědomě.

    Gucci se vrací domů. Show Cruise 2026 uspořádá v historickém archivu

    Koncem dubna odstartoval módní dům Chanel kolotoč letošních cruise kolekcí. V těsném závěsu na něj však brzy naváže Gucci. Společnost totiž odhalila přesné datum i lokaci nadcházející přehlídky. Tentokrát se rozhodla navrátit ke svým kořenům, tedy do Florencie. Show proto dne 15. května uspořádá ve svém historickém archivu v Palazzo Settimanni.

    Beyoncé navázala na tradici. Na Cowboy Carter Tour nešetří na designovém šatníku

    Zpěvačka Beyoncé nepatří pouze mezi královny hudebního, ale také módního světa. Důkazem jsou její jedinečné kostýmy z dílny luxusních značek, kterými již tradičně ohromuje návštěvníky svých koncertů. Výjimkou není ani nedávno odstartovaná Cowboy Carter Tour, jež nabídla kousky z dílny módních domů, jako je Mugler, Loewe či Diesel.

    Ambasador může být víc než hezká tvář. Značky do parfémů míchají i duše celebrit

    Součástí marketingu luxusních značek bývá často ambasador. Tedy slavná osobnost reprezentující konkrétní produkt či daný brand, primárně s cílem navnadit potenciální zákazníky. Možná vás tak překvapí, že váš parfém používá i oblíbená celebrita. Ne vždy jde ale jen o výhodnou spolupráci, někdy je to opravdu "match made in heaven".

    Power dressing odemyká novou éru. Autoritu čerpá z jemnosti

    Dlouhá léta platilo, že když ženy chtěly dát najevo sílu, půjčovaly si mužské atributy. Minimalistická saka s výraznými rameny nebo bílé košile můžou posloužit jako příklad. Ostatně ani lodičky na jehlovém podpatku nepůsobí v podání vysoce postavených manažerek jako snaha o ženskost, ale spíš jako součást brnění. Letošní přehlídky ovšem zásadně mění hru a power dressing získává úplně nový náboj.

    Móda jako politický statement. Co znamenají trička Protect the Dolls?

    Sociální sítě v posledních týdnech zaplavila nepřehlédnutelná trička s nápisem Protect the Dolls. Pozornost na ně přitáhnuli Pedro Pascal a Tilda Swinton nebo popový zpěvák Troye Sivan. Virální úspěch však jejich autor, mladý návrhář Conner Ives, nečekal. Návrh, který vznikl jako jeho první politický statement, oblékl na defilé své nedávné show.

    Boho styl není jen pro „hippies“. Nebojte se propadnout staronové obsesi

    Boho styl. Synonymum svobody, nespoutanosti a romantiky se opět vrací na výsluní. Ale co když se nechceme oblékat jako moderní hippie od hlavy až k patě? Co když nás láká poetika, ale zároveň si zakládáme na čisté a střídmé estetice? Boho nemusí vždy znamenat maximalismus. Lze ho uchopit i jinak. Minimalisticky, sofistikovaně a nadčasově.

    Jak vypadal MBPFW podzim/zima 2025? Týden módy mluvil jazykem paměti i inovace

    Od nostalgie po dekonstrukci, od mladých hlasů po etablované vizionáře. Letošní jarní edice Mercedes-Benz Prague Fashion Week (MBPFW) pro podzim a zimu 2025 ukázala, že móda dnes není jen o vzhledu, ale také výpovědi. Designéři mluvili o minulosti a přítomnosti, těle jako médiu a oděvu jako formě dialogu. Na molech se proto střídaly poetické vzkazy, osobní příběhy, ale rovněž technická preciznost.

    Móda v kostce: Choupette oslavuje Hublot a Drake vydává parfém

    Konec týdne přináší hned několik módních novinek. Luxusní výrobce hodinek Hublot oslavuje kolekci Big Bang spolu s jednou z největších ikon, kočkou Karla Lagerfeld jménem Choupette. Gucci a Kate Spade zase lákají na letní kampaně a rapper Drake vydal svůj první parfém. Značky Prada a Miu Miu pak odhalily úspěšné výsledky za první čtvrtletí.

    Od vědkyně přes modelku po „it girl“. Jak Haley Kalil vyhrála TikTok

    Červené koberce se v posledních letech zaplňují celebritami, jež svou slávu získaly často podivným způsobem. Nemůžete si je vybavit z filmů, hudebních klipů, ani sportovních utkání. Jejich kořeny totiž pramení z TikToku. Vyhrát pozornost tamních uživatelů se podařilo i Haley Kalil, která se téměř přes noc stala z aspirující vědkyně modelkou a "it girl".

    Udělejte si radost nezvyklými doplňky. Den vám zlepší praktické klenoty

    Hédonista je označení pro člověka, považujícího za hlavní smysl života dosahování slasti. Nikoliv praktičnosti, ale čistého potěšení. Pokud vám hédonismus imponuje, prvním krokem k jeho dosažení jsou doplňky. Samy o sobě přináší do života špetku "něčeho navíc", v tomto případě dvojnásob. Nutně je totiž nepotřebujete, ale úsměv vykouzlit dovedou.

    Vyzrála generace Z na „brain rot“? Klíčem k úspěchu může být stará Nokia

    Už pár let roste mezi generací Z touha po odpojení se od digitálního světa. Zářící obrazovky, neustálý přísun informací a nikdy nekončící "reelska", to vše vyvolává v mladé generaci pocit takzvaného brain rot. Čím dál více jejích zástupců se proto obrací k jednoduchému řešení. Nablýskané modely iPhonů vyměňují za klasické tlačítkové telefony.

    Boris Král‘ uvedl novou kolekci. Odhalila temnou stránku vysněného luxusu

    Boris Kráľ uspořádal svou nejnovější módní přehlídku v prostředí, kde by Truman Capote možná napsal svůj další skandální román. Řada s názvem BORIS KRAL by KLENOTY AURUM (FW25) vznikla jako inspirace televizním dramatem The Feud: Truman Capote vs. The Swans, připomínajícím, že za leskem společenských ikon často čeká kopa vztahových tragédií.

    Chanel odhalil cruise kolekci u Lago di Como. Uctil v ní film a italské řemeslo

    Francouzský módní dům Chanel patří mezi první luxusní značky, které letos odhalily své cruise kolekce pro rok 2026. Dovolenkovou řadu představil v Itálii u Lago di Como. Destinací odkázal na téma samotné řady, tedy práci režiséra Luchina Visconti. Jeho bývalá vila totiž stála jen kousek od místa konání. Chanel tím poctil film i italské řemeslo.

    Je Coachella nový Super Bowl? Hudební festival se stává zlatou žílou marketingu

    Na světě je jen hrstka lidí mladších 30 let, jimž Coachella nic neříká. Jde o nejznámější současný hudební festival, na nějž se shání lístky rok předem a při jejich koupi snadno přečerpáte kreditku. Účastní se ho celebrity, influenceři i smrtelníci, kteří jsou terčem marketingových oddělení známých značek. A ani letos se rozhodně nemají za co stydět.

    Návrhářka, která přepsala pravidla módy. Donatella Versace oslaví 70 let

    Módní scéna chystá party. Blíží se totiž narozeniny jedné z nejvlivnějších osobností v historii módy. Donatella Versace oslaví v pátek 2. května 70 let. Za svou úctyhodnou kariéru dokázala nejen přepsat pravidla módy, ale také učinit ze značky svého bratra celosvětový fenomén. Poprala se i s depresí a drogovou závislostí.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―