Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Společnost Chloé potvrdila současný trend módního světa. Za svou novou kreativní ředitelku si totiž vybrala poměrně neznámou osobnost. Značku povede návrhářka Chemena Kamali. Ve svém životopise má ovšem nejen například práci pro Saint Laurent, ale také samotnou Chloé. Novou pozici tak bere jako návrat „domů“.

    Módní dům Chloé zná svou novou vedoucí. Stala se jí jednačtyřicetiletá návrhářka Chemena Kamali narozená v Německu. I když její jméno není v módním světě tolik známé, za sebou má působivé zkušenosti. Napřed vystudovala módní design na University of Applied Sciences v Trier. Následně úspěšně absolvovala studium na slavné londýnské Central Saint Martins. Svou kariéru pak zahájila právě v Chloé, a to jako členka týmu Phoebe Philo.

    Její jmenování do pozice kreativní ředitelky je pro ni tak trochu jako „návrat domů“. Pro společnost pracovala totiž také pod vedením Clare Waight Keller. Poté ovšem přešla do módního domu Saint Laurent. Kromě toho navrhovala také pro značky, jako je Alberta Ferretti nebo Strenesse. „Moje srdce vždy patřilo Chloé. Stalo se tak ve chvíli, kdy jsem vstoupila do dveří módního domu před 20 lety,“ popsala svou novou pozici návrhářka.

    První kolekci pak hodlá nová kreativní ředitelka představit v lednu příštího roku. O měsíc později bude následovat její kolekce pro podzim 2024, kterou odhalí na Pařížském týdnu módy. „Jsem velice poctěná, že se mohu takové role ujmout a budovat tak vizi Gaby Aghion nebo Karla Lagerfelda,“ popsala Kamali. K jejímu jmenování se vyjádřil také ředitel Chloé Eiccardo Bellini. „Její vize je inspirovaná láskou k této značce,“ vysvětlil.

    Vedení Chloé následuje současný trend. Do vedení zvolilo méně známou ženu

    Nové vedení pak značka Chloé oznámila jen pár dní poté, co podobnou zprávu oznámila také společnost Alexander McQueen. Místo návrhářky Sarah Burton totiž kreativní pozici zaujme Seán McGirr. Obě firmy tak sledují nejnovější trend módního světa. Poslední dobou si totiž společnosti za své vedoucí návrháře vybírají méně známé tváře. Upřednostňují je tak před mnohem slavnějšími osobnostmi. Chloé zase reflektuje debatu o tom, proč ve vedení módních firem není více žen.

    V módním domě Chloé pak v minulosti pracovala spousta známých návrhářů. Patří mezi ně například Martine Sitbon, Stella McCartney, Paulo Melim Andersson, Hannah MacGibbon nebo Natacha Ramsay-Levi. Značka vznikla roku 1952 a je dodnes vnímána jako jedna z klíčových francouzských společností založených v poválečné éře. Patří tak mezi jména jako Yves Saint Laurent nebo Christian Dior.

    Zdroje: WWD, The New York Times, Fashion Network, Instagram, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Značka Chloé zná svou novou kreativní ředitelku. Stala se jí Chemena Kamali

    Společnost Chloé potvrdila současný trend módního světa. Za svou novou kreativní ředitelku si totiž vybrala poměrně neznámou osobnost. Značku povede návrhářka Chemena Kamali. Ve svém životopise má ovšem nejen například práci pro Saint Laurent, ale také samotnou Chloé. Novou pozici tak bere jako návrat „domů“.

    Módní dům Chloé zná svou novou vedoucí. Stala se jí jednačtyřicetiletá návrhářka Chemena Kamali narozená v Německu. I když její jméno není v módním světě tolik známé, za sebou má působivé zkušenosti. Napřed vystudovala módní design na University of Applied Sciences v Trier. Následně úspěšně absolvovala studium na slavné londýnské Central Saint Martins. Svou kariéru pak zahájila právě v Chloé, a to jako členka týmu Phoebe Philo.

    Její jmenování do pozice kreativní ředitelky je pro ni tak trochu jako „návrat domů“. Pro společnost pracovala totiž také pod vedením Clare Waight Keller. Poté ovšem přešla do módního domu Saint Laurent. Kromě toho navrhovala také pro značky, jako je Alberta Ferretti nebo Strenesse. „Moje srdce vždy patřilo Chloé. Stalo se tak ve chvíli, kdy jsem vstoupila do dveří módního domu před 20 lety,“ popsala svou novou pozici návrhářka.

    První kolekci pak hodlá nová kreativní ředitelka představit v lednu příštího roku. O měsíc později bude následovat její kolekce pro podzim 2024, kterou odhalí na Pařížském týdnu módy. „Jsem velice poctěná, že se mohu takové role ujmout a budovat tak vizi Gaby Aghion nebo Karla Lagerfelda,“ popsala Kamali. K jejímu jmenování se vyjádřil také ředitel Chloé Eiccardo Bellini. „Její vize je inspirovaná láskou k této značce,“ vysvětlil.

    Vedení Chloé následuje současný trend. Do vedení zvolilo méně známou ženu

    Nové vedení pak značka Chloé oznámila jen pár dní poté, co podobnou zprávu oznámila také společnost Alexander McQueen. Místo návrhářky Sarah Burton totiž kreativní pozici zaujme Seán McGirr. Obě firmy tak sledují nejnovější trend módního světa. Poslední dobou si totiž společnosti za své vedoucí návrháře vybírají méně známé tváře. Upřednostňují je tak před mnohem slavnějšími osobnostmi. Chloé zase reflektuje debatu o tom, proč ve vedení módních firem není více žen.

    V módním domě Chloé pak v minulosti pracovala spousta známých návrhářů. Patří mezi ně například Martine Sitbon, Stella McCartney, Paulo Melim Andersson, Hannah MacGibbon nebo Natacha Ramsay-Levi. Značka vznikla roku 1952 a je dodnes vnímána jako jedna z klíčových francouzských společností založených v poválečné éře. Patří tak mezi jména jako Yves Saint Laurent nebo Christian Dior.

    Zdroje: WWD, The New York Times, Fashion Network, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Film Die, My Love láká na surovost. Jennifer Lawrence popouští uzdu emocí

    Herecké duo Jennifer Lawrence a Robert Pattinson jiskří v novém thrilleru. Snímek Die, My Love, který debutoval na letošním filmovém festivalu v Cannes, napětím přímo přetéká. Film sleduje děj založený na knize z pera Ariany Harwicz, v jehož srdci stojí výbušná, energetická a čím dál více ztracená Grace. Vypráví příběh ženy, jež se naplno poddá své surovosti.

    Móda v kostce: Ugg pojí síly se Sacai a Swarovski spolupracuje s Loop

    Módní svět nabízí nová partnerství. Slavná značka bot Ugg vytvořila po šesti letech speciální kolekci s japonskou společností Sacai. Swarovski pro změnu spolupracuje s výrobcem špuntů do uší Loop. Dior pak slaví 10. výročí projektu Dior Lady Art a Pandora odstartovala vlnu vánočních kampaní. Itálie vítá první výstavu oslavující návrhy z dílny Alaïa a Balenciaga.

    Víte, kdo stojí za vznikem Dior podpatků? Roger Vivier vdechl značce inovaci

    Roger Vivier patří mezi nejvýraznější jména francouzské módy 20. století. Obuvník, který se stal klíčovým partnerem Christiana Dior, dokázal přenést haute couture až k samotné špičce boty. Jeho práce pro Dior proměnila obuv v nedílnou součást módního příběhu. Po letech spolupráce si Roger Vivier vybudoval i vlastní značku, jež dodnes ztělesňuje pařížský luxus s archivní estetikou a rukopisem svého zakladatele.

    Marina Abramović odkrývá nový projekt. Balkan Erotic Epic vypráví dávné rituály

    Srbská umělkyně Marina Abramović, která se na scéně objevila již v 70. letech minulého století, bortí svým umem hranice všednosti. Přestože kdysi začínala jako obyčejná malířka, během svého působení si vysloužila přezdívku „matka performance“. Ve světě umění je totiž proslulá především radikálními a nečekanými počiny, naposledy čtyřhodinovým rituálem Balkan Erotic Epic, jenž diváky provádí folklórem starého Balkánu.

    Zaměstnanci Kering v Itálii stávkují. Brojí proti neochotě vyjednávat

    Luxusní skupinu Kering čekají stávky. Její zaměstnanci v Itálii naplánovali na úterý čtyřhodinový protest, který má poukázat na nevůli vyjednávat ze strany vedení společnosti. Dle tamních odborů totiž neprojevuje ochotu vstoupit do dialogu o požadovaných změnách. V centru projednávaných problémů jsou mimo jiné neshody ohledně možností práce na dálku.

    Maximalismus zima neodradí. Podzim ozdobí trendy pendant necklaces

    Pestré barvy sluncem nasyceného léta sice zahnaly temnější odstíny burgundy a čokoládově hnědé, to ovšem ještě neznamená, že je populární maximalismus na ústupu. Nadále se totiž projevuje nejen v odvážných kombinacích nebo vzorech, ale především trendy špercích. Není proto divu, že letošnímu podzimu dominují takzvané pendant necklaces.

    Třásně udávají rytmus jaru a létu 2026. Objevte horký trend letošních mol

    Třásně opět vstoupily na mola s energií, jež proměnila krok v gesto a látku v melodii. Jarní a letní sezóna 2026 je jimi doslova protkaná. Linie oděvů se od Milána až po Londýn rozvlnily do plynulého pohybu, v němž se řemeslnost mísí s volností. Třásně symbolizují přirozenou dynamiku a smyslový přepych. V každém švu je cítit rytmus, jenž nezpívá do kroku, ale vábí k tanci.

    Na křídlech překvapení. Týdny módy zaskočily domácí estetikou i vojenskými prvky

    Překvapení se zřejmě stává novým měřítkem estetiky. V kolekcích nedávných světových fashion weeků vyplouvají na povrch tvůrčí odvážnosti, které posouvají hranice očekávání. Elegantní uniformní odkazy se mísí s domestikovanou nostalgií, materiály se vrací v nových podobách a moment překvapení získává status skutečného kurátorského gesta.

    Móda v kostce: Valentino má novou tvář a boty Jil Sander x Puma jsou zpět

    Módní dům Valentino má novou ambasadorku, nově ho bude zastupovat herečka Dakota Johnson. Vivienne Westwood uspořádala svou první show v Saúdské Arábii a Jil Sander x Puma vrací na scénu svou ikonickou spolupráci. Partnerství opět rozšiřují rovněž značky MM6 Maison Margiela a Salomon. Luxusní skupina Kering prodá svou beauty sekci společnosti L'Oréal.

    Akční žánr opět ožívá. Snímek Jedna bitva za druhou dobývá filmová plátna

    Režisér Paul Thomas Anderson znovu dokázal, že do křesla režiséra zkrátka patří. Jeho nejnovější snímek s názvem Jedna bitva za druhou sklízí nadšené ohlasy nejen od diváků, ale také přísných kritiků. Napínavý, humorný, ale přesto hluboký a provokativní děj opět probouzí k životu akční žánr. Leonardo DiCaprio vás navíc ani tentokrát nenechá vydechnout.

    TikTok Highlights: Káva získala novou podobu, nese název proffee

    Uživatelé sociální sítě TikTok nikdy nepohrdnou žádným lifestyle nebo wellness trikem. Není proto divu, že si zamilovali proffee, tedy kávu doplněnou o protein nebo kolagen. Slibují si od ní benefity v podobě žádaného přísunu energie, ale také regeneraci svalů či dokonce úbytek váhy. Je ovšem trendy nápoj tak výhodný, jak se na obrazovkách telefonů tváří?

    Luxury Insights: Nejdražší lyžařská střediska lákají na zimní pohádku

    Zima má dozajista své kouzlo, v těch nejluxusnějších koutech světa ovšem září magií. Prémiová lyžařská střediska sahají daleko za hranice sjezdovek. Návštěvníkům nabízí pohled na nejnovější módní kolekce na svah, nezapomenutelné zážitky a eleganci na úrovni. Zimní dovolená zde nabírá na obrátkách, bez ohledu na to, kde přesně se nacházíte.

    Designblok myslí i na módu. V soutěži Diploma Selection zazářily mladé talenty

    Předposlední den mezinárodního festivalu designu a módy se opět nesl ve znamení nové generace tvůrců. Začínající návrháři a absolventi z celé Evropy měli možnost představit své diplomové práce v rámci prestižní soutěže Designblok Diploma Selection, která se tentokrát konala v prostorách Nové Spirály. Po nabitém dni plném módních shows odborná porota vybrala jako vítězku designérku Andreu Rehbein, přičemž druhé a třetí místo obsadili návrháři Šimon Žák a Kári Þór Barry.

    Dvě ikony, dva střihy. Kim Kardashian a Pamela Anderson šokovaly Paříž

    Paříž opět ukázala, že účes může nést stejně silné sdělení jako couture šaty. Nejvýrazněji se do podvědomí uplynulého týdne módy zapsaly dvě ženy, které redefinují pojem "ikonická proměna". Kim Kardashian a Pamela Anderson. Každá z nich uchopila krátké vlasy jako nástroj vyjádření nové éry krásy a osobní síly. Jejich účesy se staly vizuálními odrazy ženské autonomie, estetické preciznosti i smyslu pro okamžik. Paříž tak zrodila dva účesy, jež určitě vstoupí do kadeřnických salonů.

    Síla nové éry Chanel spočívá v detailu. Matthieu Blazy nabídl perfektní kreace

    Jarní kolekce Chanel si žádá pohled zblízka. Matthieu Blazy ve své debutové jarní a letní řadě proměnil každý detail v kompas staronové estetiky. V každém stehu, ve struktuře tvídu i v nečekaných tvarech kabelek se zrcadlí jeho přesnost a cit pro tradici. Pařížský Grand Palais se stal laboratoří řemesla, kde luxus získává hmatatelnou podobu v tradičním pojetí krásy. Chanel pod jeho vedením vypráví příběh skrze nuance, formující celou galaxii stylů.

    Z blondýny brunetou kvůli počasí? Nový TikTok trend vybízí k radikální změně

    Snad s každým novým ročním obdobím zaplaví sociální síť TikTok nová vlna beauty proměn. Aktuálně jí dominuje trend s názvem "go darker for autumn", kvůli kterému se blondýnky vzdávají svých plavých tónů ve prospěch těch bohatě kaštanových nebo čokoládových. Není už ale trochu bláznovství měnit dlouho zavedený styl jen kvůli pár spadlým listům?

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―