Více

    Sledujte nás na Instagramu

    Ve své podzimní kampani se Tommy Hilfiger rozhodl oslavovat rodinný život a pouta, která s sebou nese. Zapojil do ní proto několik slavných osobností, které nechal vyfotit s jejich přáteli, dětmi a dalšími příbuznými. Vyzdvihnout tak chtěl své klasické, ale moderní návrhy znázorňující současnou Ameriku.

    Klíčovým prvkem letošní podzimní kampaně módní společnosti Tommy Hilfiger jsou rodinné vztahy. Značka tím chtěla zdůraznit nejen důležitost takových pout, ale také své nejnovější kousky. Podle vlastního prohlášení totiž firma dokáže obléci jak batolata, dospělé, tak seniory. Zároveň si přála podtrhnout DNA Spojených států amerických, a to zapojením různých odstínů červené, modré a bílé.

    „Spojili jsme skupinu jedinečných talentovaných přátel a rodin, jejichž silná pouta a nekončící podpora mi připomínají sílu mých vlastních vztahů,“ okomentoval podzimní kampaň návrhář Tommy Hilfiger. Na focení si totiž přizval několik slavných osobností a jejich nejbližší. Patří mezi ně hudebník Quincy Jones, zpěvačka SZA, modelky Paloma Elsesser, Amber Valletta nebo Devon Aoki a její bratr a DJ Steve Aoki.

    Fotografie podzimní kolekce pak zachycují rodiny, jak si povídají, užívají si klidného víkendu nebo se na sebe jen láskyplně dívají. Hlavními prvky jsou především svršky, jako například slavná „puffer“ bunda, původně navržená Hilfigerem v 90. letech. Nyní ji ovšem značka zmodernizovala, upravila její střih a vytvořila ji v několika jasných barvách. Kromě toho kolekci doprovází také pro podzim tak typický tartan.

    Přál jsem si ukázat skutečné rodiny, a ne pouze modelky, míní Hilfiger

    Nepřehlédnutelná je také kombinace červené, modré a bílé, která evokuje vlajku Spojených států amerických. „Naše hlavní hodnoty byly vždy spojeny s rodinou. Před pár lety jsme měli úspěšnou rodinnou kampaň. Proto jsme chtěli představit americké rodiny spojené s hudbou i módou,“ vysvětlil propojení rodiny a Ameriky Hilfiger. Zdůraznil rovněž, že si přál vyfotit reálné rodiny, a ne modelky, které ji poouze předstírají. Návrhy pro zákazníky různého věku pak nedávno značka představila také v kampani Classics Reborn.

    Současná reklama pak pomocí intimních a osobních fotografií zachycuje radost, optimismus, lásku a blízkost, která z rodin vyzařuje. Klasické návrhy Tommy Hilfiger tak obléklo například i 21 příbuzných producenta Quincy Jones, sourozenci, matka, babička a synovec modelky Palomy Elsesser nebo děti, matka a partner modelky Amber Valletta. „Chceme připomenout, že rodina a přátelé by měli držet pospolu,“ doplnil Hilfiger.

    Zdroje: WWD, HypeBeast, BusinessWire, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Tommy Hilfiger věnoval podzimní kampaň rodinám. Oblékl je do kousků evokujících moderní Ameriku

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Sledujte nás na Instagramu

    Ve své podzimní kampani se Tommy Hilfiger rozhodl oslavovat rodinný život a pouta, která s sebou nese. Zapojil do ní proto několik slavných osobností, které nechal vyfotit s jejich přáteli, dětmi a dalšími příbuznými. Vyzdvihnout tak chtěl své klasické, ale moderní návrhy znázorňující současnou Ameriku.

    - Reklama -

    Klíčovým prvkem letošní podzimní kampaně módní společnosti Tommy Hilfiger jsou rodinné vztahy. Značka tím chtěla zdůraznit nejen důležitost takových pout, ale také své nejnovější kousky. Podle vlastního prohlášení totiž firma dokáže obléci jak batolata, dospělé, tak seniory. Zároveň si přála podtrhnout DNA Spojených států amerických, a to zapojením různých odstínů červené, modré a bílé.

    „Spojili jsme skupinu jedinečných talentovaných přátel a rodin, jejichž silná pouta a nekončící podpora mi připomínají sílu mých vlastních vztahů,“ okomentoval podzimní kampaň návrhář Tommy Hilfiger. Na focení si totiž přizval několik slavných osobností a jejich nejbližší. Patří mezi ně hudebník Quincy Jones, zpěvačka SZA, modelky Paloma Elsesser, Amber Valletta nebo Devon Aoki a její bratr a DJ Steve Aoki.

    Fotografie podzimní kolekce pak zachycují rodiny, jak si povídají, užívají si klidného víkendu nebo se na sebe jen láskyplně dívají. Hlavními prvky jsou především svršky, jako například slavná „puffer“ bunda, původně navržená Hilfigerem v 90. letech. Nyní ji ovšem značka zmodernizovala, upravila její střih a vytvořila ji v několika jasných barvách. Kromě toho kolekci doprovází také pro podzim tak typický tartan.

    - Reklama -

    Přál jsem si ukázat skutečné rodiny, a ne pouze modelky, míní Hilfiger

    Nepřehlédnutelná je také kombinace červené, modré a bílé, která evokuje vlajku Spojených států amerických. „Naše hlavní hodnoty byly vždy spojeny s rodinou. Před pár lety jsme měli úspěšnou rodinnou kampaň. Proto jsme chtěli představit americké rodiny spojené s hudbou i módou,“ vysvětlil propojení rodiny a Ameriky Hilfiger. Zdůraznil rovněž, že si přál vyfotit reálné rodiny, a ne modelky, které ji poouze předstírají. Návrhy pro zákazníky různého věku pak nedávno značka představila také v kampani Classics Reborn.

    Současná reklama pak pomocí intimních a osobních fotografií zachycuje radost, optimismus, lásku a blízkost, která z rodin vyzařuje. Klasické návrhy Tommy Hilfiger tak obléklo například i 21 příbuzných producenta Quincy Jones, sourozenci, matka, babička a synovec modelky Palomy Elsesser nebo děti, matka a partner modelky Amber Valletta. „Chceme připomenout, že rodina a přátelé by měli držet pospolu,“ doplnil Hilfiger.

    Zdroje: WWD, HypeBeast, BusinessWire, Instagram, YouTube

    ― Reklama ―

    Co znamenají čísla na kouscích od Maison Margiela? Rozluštěte jejich tajemství

    Módní dům Maison Margiela se po přehlídce haute couture 2024 stal virálním. Pod vedením Johna Galliano se není čemu divit, jelikož jeho teatrální kreace jsou nevídané. Jedním z nejosobitějších a nejzáhadnějších prvků této značky je číselný systém, nacházející se na každém štítku. Víte, co se pod jednotlivými kroužkovanými čísly skrývá?

    Prada posouvá své kódy na novou úroveň. Na scénu vrací futurismus i osobní styl

    Dosud poměrně poklidný harmonogram Milánského týdne módy rozbila ve čtvrtek přehlídka z dílny Prada. Kreativní duo Raf Simons a Miuccia Prada totiž bez servítek zahájilo novou módní kapitolu. Talentovaní návrháři vytvořili kolekci, která obnovuje obdiv k futurismu, ale i nenahraditelnému individuálnímu stylu.

    Nadechněte se tónů nové sezóny. Její vůni evokují podzimní parfémy

    Podzim nedefinují jenom teplé barvy v podobě spadaného listí nebo huňaté svetry a šály. Váží se k němu také specifické vůně, evokující sezónu dýní, skořice a pumpkin spice latte. Sychravé dny proto rozjasní parfémy, odpovídající posledním podzimním trendům.

    Newyorský fashion week se hemží novými talenty. Vynikají mezi nimi Willy Chavarria či Luar

    Mezi módními zasvěcenci byl Newyorský týden módy donedávna označován za spící krasavici. Přehlídkám totiž dlouho dominovali američtí veteráni jako Ralph Lauren nebo Calvin Klein, ale žádná nová krev. Časy se však mění a New York ožívá tvůrčí energií v podobě nastupující generace návrhářů.

    Móda jako odraz doby, ve které žijeme. Dystopian fashion slučuje futurismus a temnotu

    Dystopian fashion, známá také jako dystopiacore nebo techwear, čerpá inspiraci z post-apokalyptických scénářů. V nich se střetávají technologie, temnota a boj o přežití. Styl je hluboce zakořeněn v populární kultuře, kterou ovlivnily filmy jako Matrix, Blade Runner či Duna. Jeho estetika je plná technologických inovací a futuristických prvků.

    Módní novinky v kostce: New York předává štafetu. V Londýně ji převzala Charli XCX

    S koncem týdne zavírá své dveře také Newyorský týden módy. Ukončila ho nová kolekce LaPointe, v níž zazářila Oprah Winfrey. Londýnský fashion week zase pomohla přivítat zpěvačka Charli XCX. Pozornost na sebe ale s nejnovějšími kampaněmi strhly i značky Timberland, Coach nebo Victoria's Secret.

    Započala válka slavných značek. Do boje vyslaly nejnovější ambasadory

    Využívání slavných osobností patří mezi jedny z nejdůležitějších strategií beauty i módních značek. Poslední dobou ovšem nabírá na obrátkách konkurence, kterou mezi sebou takovými počiny vytvářejí. Jedny z největších hvězd současnosti totitž do svých řad přijal Chanel, Dior, Redken nebo L'Oreal.

    Vdechněte vlasům po létě nový život. Důležitá je hydratace a podpora růstu vlasů

    Sluneční paprsky, chlorovaná voda a sůl z moře dokážou vlasy vysušit, oslabit a zbavit je lesku. Nyní, když podzim klepe na dveře, je ten pravý čas dopřát vlasům pořádnou dávku péče. Pokud chcete, aby vaše hříva zářila zdravím, dopřejte vlasům dostatek hydratace a podpořte jejich růst.

    Podzimním materiálům vládnou semiš a broušená kůže. Vytváří dojem luxusního vzhledu

    Semiš a broušená kůže se letos na podzim dostávají do popředí jako jedny z nejvýraznějších materiálových trendů. Jemně texturované materiály přinášejí nostalgii, ale i moderní šmrnc. Semiš už totiž dávno nepatří jen na boty. Návrháři ho využívají v celé řadě oděvů, stejně jako broušenou kůži, která zůstává luxusní stálicí.

    Tichý luxus má novou tvář. Vystřídal ho pojem „ladies who lunch“

    Nenucená elegance snad nikdy nevyšla z módy. Na scénu trendů se však pokaždé vrací skrytá pod jiným jménem. Naposledy se do našeho podvědomí vkradla převlečená za tichý luxus. Letos ovšem oblékla nový kabát, na jehož cedulce stojí vyšitý nový pojem. Seznamte se s estetikou "ladies who lunch".

    Michael Kors oživil eleganci 50. let. Skloubil ji s ostrostí „devadesátek“

    Při tvorbě své nejnovější kolekce otevřel návrhář Michael Kors dveře hned několika protikladným inspiracím. Jeho návrhy pro jaro a léto 2025 tak spojují eleganci 50. let minulého století, s o něco divočejšími "devadesátkami". Ruce si v jeho řadě podala také typická resort a městská móda.

    Pryč s nevkusnými dýňovými dekoracemi. Podzimní interiérové trendy diktují nadčasovost

    Podzim 2024 přináší do interiérů svěží vítr v podobě nových trendů, kombinujících nostalgii s moderní surovostí. Zaměřují se jak na útulnost, tak přirozenou nadčasovou osobitost. Pryč jsou proto časy klasických podzimních dekorací, jako jsou všudypřítomné nevkusné dýně nebo ozdoby do oken.

    Cica, zázračná ingredience korejské kosmetiky. Vyzkoušejte její účinky na vlastní kůži

    Cica, známá také jako pupečník asijský, je jedním z tajemných pokladů přírody, který si své místo v luxusní kosmetice získal zcela zaslouženě. Rostlina je v korejské péči o pleť doslova hvězdou a postupně si nachází cestu i na náš trh. Pleti vdechne nový život, zbaví ji vrásek a omezí citlivost nebo akné.

    Za hranicí běžně nositelného. Palomo Spain nezná genderové limity

    Značka Palomo Spain nikdy nešla s proudem. Od svého vzniku si buduje pozici jednoho z nejvýraznějších hráčů na poli androgynního módního světa, kde pohlaví nehraje roli a hranice slouží jen k tomu, aby se překračovaly. Společnost proto provokuje a oslavuje rozmanitost, ve které propojuje španělskou historii s moderním nadhledem.

    Nejpřekvapivější comeback letošního roku patří brožím. V popředí zůstanou i na podzim

    Pojem brož vyvolává hned několik asociací, současný trend mezi nimi však až do letošního roku nebyl. Návrat doplňků, často spojovaných spíše se staršími dámami než s aktuální módní scénou, tak letos opravdu zaskočil. Zdá se ovšem, že brože povládnou i nadcházejícímu podzimu.

    Ulice New Yorku pohltila móda. Překvapila svým optimismem i hravostí

    Září s sebou ve světě módy nese velká očekávání. Slavné módní domy v něm totiž odhalují kolekce, diktující trendy příštího jara a léta. Tento úkol v uplynulých dnech zaštítil New York, ve kterém řada fashion weeků startuje. Svá překvapivě optimistická díla představily značky jako Sandy Liang, Khaite, Alaïa, Prabal Gurung nebo Off-White.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―