Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Je hnědá novou červenou? Může se minimalismus stát maximalismem? Takové a další podobné otázky klade v současnosti Prada svým zákazníkům. Se svými novými řadami skin care a makeupu totiž hodlá bořit zažité představy o kráse.

    Svou poslední beauty kolekci zveřejnila módní společnost Prada roku 2000. Tenkrát s ní ovšem nesklidila velký úspěch. O stejný krok se proto nyní snaží znovu. Dne 1. srpna tak zveřejnila dvě luxusní kolekce, tedy Prada Skin a Prada Color. Obě pak mají představovat téma s názvem Rethinking Beauty, tedy přetváření krásy.

    Naznačuje tomu i série příspěvků na Instagramu značky. „Chceme kreativně experimentovat a hravě zkoumat to, co ještě není konvenční,“ vysvětlila společnost. Vytvoří proto „univerzální, ale personalizovaný zážitek“. Její produkty pak vyvinula francouzská firma L’Oréal, která odkoupila licenci na vůně společnosti Prada v roce 2019.

    Na nové makeup řadě pracovala také vizážistka Lynsey Alexander a nová globální kreativní e-makeup umělkyně Prada Ines Marzat. Produkty pak spojuje podobný design. Znázorňuje totiž ikonické trojúhelníkové logo, tolik typické pro Prada. Italská módní společnost se tak s tvorbou vlastní beauty kolekce zařadila mezi další společnosti s podobnými řadami jako Chanel, Dior, Gucci nebo Hermès.

    Nejnovější beauty produkty Prada jsou také udržitelné. Po vyprázdnění se dají doplnit

    Součástí skin care řady je krém, sérum a cleanser. Krém přitom značka popisuje jako „gel až balzám“. Díky svým speciálním vlastnostem se má snadno přizpůsobit typu pokožky svého majitele. Produkty se mají také soustředit na „pružnou pevnost“ a „rozzáření“. Mezi makeup produkty pak patří paletka očních stínů, makeup a 26 odstínů matných rtěnek.

    Půlka z nových rtěnek je více jemná, zatímco druhá je „hyper matná“. Součástí makeupu jsou také vitamíny C a E, které mají pokožku zároveň vyživovat. Paletka stínů pak nabízí béžovou, hnědou a zářivě fialovou barvu. Výjimečná je skin care a makeup řada i tím, že se všechny její produkty dají po vyprázdnění snadno doplnit. Jedná se proto zároveň o revoluci v oblasti udržitelné krásy. V Evropě budou kolekce dostupné od 18. srpna.

    Zdroje: Business of Fashion, BeautyCrew, NewBeauty, Twitter, YouTube

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Prada chce měnit představy o kráse. Odhalila první kolekci skin care a makeupu

    Je hnědá novou červenou? Může se minimalismus stát maximalismem? Takové a další podobné otázky klade v současnosti Prada svým zákazníkům. Se svými novými řadami skin care a makeupu totiž hodlá bořit zažité představy o kráse.

    Svou poslední beauty kolekci zveřejnila módní společnost Prada roku 2000. Tenkrát s ní ovšem nesklidila velký úspěch. O stejný krok se proto nyní snaží znovu. Dne 1. srpna tak zveřejnila dvě luxusní kolekce, tedy Prada Skin a Prada Color. Obě pak mají představovat téma s názvem Rethinking Beauty, tedy přetváření krásy.

    Naznačuje tomu i série příspěvků na Instagramu značky. „Chceme kreativně experimentovat a hravě zkoumat to, co ještě není konvenční,“ vysvětlila společnost. Vytvoří proto „univerzální, ale personalizovaný zážitek“. Její produkty pak vyvinula francouzská firma L’Oréal, která odkoupila licenci na vůně společnosti Prada v roce 2019.

    Na nové makeup řadě pracovala také vizážistka Lynsey Alexander a nová globální kreativní e-makeup umělkyně Prada Ines Marzat. Produkty pak spojuje podobný design. Znázorňuje totiž ikonické trojúhelníkové logo, tolik typické pro Prada. Italská módní společnost se tak s tvorbou vlastní beauty kolekce zařadila mezi další společnosti s podobnými řadami jako Chanel, Dior, Gucci nebo Hermès.

    Nejnovější beauty produkty Prada jsou také udržitelné. Po vyprázdnění se dají doplnit

    Součástí skin care řady je krém, sérum a cleanser. Krém přitom značka popisuje jako „gel až balzám“. Díky svým speciálním vlastnostem se má snadno přizpůsobit typu pokožky svého majitele. Produkty se mají také soustředit na „pružnou pevnost“ a „rozzáření“. Mezi makeup produkty pak patří paletka očních stínů, makeup a 26 odstínů matných rtěnek.

    Půlka z nových rtěnek je více jemná, zatímco druhá je „hyper matná“. Součástí makeupu jsou také vitamíny C a E, které mají pokožku zároveň vyživovat. Paletka stínů pak nabízí béžovou, hnědou a zářivě fialovou barvu. Výjimečná je skin care a makeup řada i tím, že se všechny její produkty dají po vyprázdnění snadno doplnit. Jedná se proto zároveň o revoluci v oblasti udržitelné krásy. V Evropě budou kolekce dostupné od 18. srpna.

    Zdroje: Business of Fashion, BeautyCrew, NewBeauty, Twitter, YouTube

    ― Reklama ―

    Gucci zdolává svahy. Zimní kolekce Altitude poprvé mísí luxus s technologií 

    Začala lyžařská sezóna a Gucci není pozadu. Jako správný zástupce Italů přichází se zimní kolekcí Altitude. Od těch předchozích se ovšem liší a to tím, že nabízí nejen luxus, ale i technické vybavení pro vrcholové výkony. Na sněhu se můžete blýsknout oblečením, které spojuje špičkovou technologii, precizní řemeslo a nezaměnitelnou estetiku módního domu. 

    Luxury Insights: Dubaj vítá další inovaci. Pohostí lesní nákupní centrum

    Luxusní nakupování nabývá nových rozměrů. Návštěva obchodních center už dávno není jen o výběru vysněných kousků, jedná se o unikátní zážitek. Přesně to slibuje nejnovější projekt společnosti Majid Al Futtaim, která v Dubaji vybuduje první tamní lesní nákupní centrum. Proroste ho totiž na více než milion stromů, ochlazujících často nesnesitelně horké prostředí.

    Nike vrací legendární spolupráci. S Martine Rose oslavuje e-sport a gaming

    Na módní scénu opět nastoupilo populární spojení dvou módních vizionářů. Britská návrhářka Martine Rose a americká značka Nike uvádí další spolupráci. Tentokrát vzdávají hold světu e-sportu a gamingu, který v jejich očích ztělesňuje demokracii. To vše zachycuje také nový model sneakers Shox MR4, propojující nadčasovou eleganci se sportovním duchem.

    Móda v kostce: Saint Laurent narůstá na oblibě a Anok Yai je modelkou roku

    Módní dům Saint Laurent slaví. Vyšplhal se na vrchol žebříčku platformy Lyst a stal se nejvíce "hot" značkou posledního čtvrtletí. Oslavy chystá i Anok Yai, jež bude na letošních Fashion Awards 2025 jmenována modelkou roku. Selfridges pak poctí Vánoce spolu s Disney a Dr. Martens vydává první voděodolnou obuv. Dakota Johnson září ve své první Valentino kampani.

    Prada přetváří diváka. Instalace „The Audience“ na Frieze Week mění roli publika 

    Prada se tradičně účastní jednoho z nejvýznamnějších uměleckých a kulturních týdnů. Frieze Week je událost konající se v Londýně, na které se prezentují nová díla, instalace a performance světově uznávanými umělci, galeristy a designéry. Instalace patřící Pradě se stává každý rok strategií, jak módu propojit se světem umění. A značka každoročně sklízí na Frieze Weeku úspěch. Ani tento rok nebude výjimkou. 

    Kosmetická taštička je již pasé. Na její místo nastupují beauty charms

    Letošní lavina trendy přívěsků nabírá na obrátkách. Zatímco létu dominovaly virální plyšáci Labubu nebo hravé doplňky, podzimu vévodí takzvané beauty charms. Jedná se o miniaturní verze základních pomocníků z tradičních kosmetických taštiček. Na současné scéně signalizují nejen trvající vládu maximalismu, ale také touhu milovníků módy ukázat svůj status.

    TikTok Highlights: Podzimní trend vrací na scénu lásku k učení

    Sociální síť TikTok letos na podzim pohltil nový trend. Koncept zvaný "personal curriculums" vzbuzuje v uživatelích ztracenou lásku k učení, vzdělávání a rozvíjení sebe sama. V jeho srdci leží jednoduchý předpoklad, tedy vytvoření vlastního rozvrhu libovolných "předmětů". Jednat se může o touhu naučit se lépe vařit, zahradničit nebo konečně pochopit fyzikální zákony.

    Beauty segment posiluje. V roce 2025 poháněla luxusní byznys krása

    Rok 2025 se nese v duchu proměny krásy v jeden z nejvýraznějších pilířů globálního luxusního trhu. Beauty segment získává status klíčového motoru růstu a mění obchodní mapu velkých značek. Akvizice, nové řady a strategické vstupy do kosmetiky posouvají společnosti do sféry, kde se psychologie potkává s výkonem. V luxusním světě dnes vítězí to, co dokáže být osobní, a právě krása tuto rovnováhu ztělesňuje.

    Rýže jako nová „it“ složka parfémů. Svět vůní tíhne k čistotě

    Rýže se stává hvězdou moderní parfumerie. Pudrová, a přitom překvapivě všestranná, otevírá prostor pro neotřelé kompozice, jež kombinují smyslový komfort se sofistikovanou esencí. Parfuméři využívají rýži k dosažení hloubky, která výsledek dělí od komerčních vůní. Masivní popularita vonných produktů s rýží dokazují, že food složky definují aktuální "estetiku" luxusních parfémů.

    Stranger Things míří do finále. Comeback doplní beauty i módní spolupráce

    Konec listopadu přivítá návrat populárního seriálu Stranger Things. Na obrazovky se vrací se svou pátou a poslední sérií, která vyvrcholí poslední den letošního roku. Velké finále si žádá stejně významné oslavy. Na pomoc proto přispěchaly beauty a módní značky, jež nabízejí speciální spolupráce. Do Hawkins vás vtáhnou boty, kabelky, přívěsky nebo tematický make-up.

    Chlupy, bradavky a byznys. Proč SKIMS dráždí veřejnost? 

    Značka SKIMS nedávno vyvolala rozruch novou kolekcí, která oslavuje přirozenost těla. Anebo ne? Na sociálních sítích se strhla bouře názorů, zda Kim Kardashian oslavuje přirozenost ženského těla a bourá tabu kůže bez jediného chloupku, či naopak posiluje nerealistické ideály krásy a tlak na „dokonalé“ tělo. Marketingový tým SKIMS však slaví úspěch, tanga s umělým ochlupením byla během pár dnů vyprodaná. 

    Historie elegance opět září. Pillbox hat slaví návrat na módní scénu

    Nenápadný, a přesto neodolatelně působivý. Klobouk ve tvaru krabičky, ​​známý jako pillbox hat, je symbolem kultivovaného vkusu, překračujícího generace i trendy. Ztělesňuje jednoduchost povýšenou na umění, spojenou s autoritou a jemností, která se nikdy neztrácí v davu. Není jen proto jen ozdobou. Je vyjádřením postoje, odkazem éry půvabu a poctou ženské elegance.

    První Pink Ball oživil Londýn. British Museum sklízí kvůli akci kritiku

    Exkluzivní Pink Ball zbarvil dne 18. října prostory British Museum do všech odstínů růžové. Vůbec první gala večer v tamních prostorách kontrastoval s končící výstavou Ancient India: Living Traditions, jejímž tématem náboženských tradic se rovněž inspiroval. Svět luxusu tak vládl mezi historickými artefakty Londýna, což ovšem vyvolalo také značnou kritiku. 

    LVMH a UNESCO rozšiřují spolupráci. Tiffany & Co. hodlá chránit oceány

    Luxusní skupina LVMH prohlubuje partnerství s UNESCO. Společně hodlají pracovat na dalším pětiletém plánu, tentokrát s názvem For the Beauty of Life. Nově se k němu přidá rovněž šperkařský dům Tiffany & Co., jehož cílem bude podpořit ochranu oceánů. V srdci spolupráce stojí snaha vytvořit udržitelná řešení, jež podpoří především lokální komunity po celém světě.

    Stella McCartney zdolala další milník. Představila první plant-based peří

    Nedávný Pařížský týden módy zažil důležitý debut. Na tamní přehlídková mola dorazily první návrhy z plant-based peří. Na svědomí je má britská návrhářka Stella McCartney, proslulá svým udržitelným a ekologickým přístupem. Inovativní materiál FEVVERS přitom nemá sloužit jako přesná napodobenina peří, jeho cílem je vytvořit podobnou, avšak jedinečnou estetiku.

    Balmain slaví 80. narozeniny. Jeho módní stopu vykreslí nový dokument

    Jedna z nejvýznamnějších značek módní historie slaví významný milník. Módní dům Balmain letos oslaví své 80. narozeniny. Na oslavu si nadělil nejen speciální výstavu One Night, Eight Decades v New Yorku, ale rovněž speciální dokument. Postaral se o něj uznávaný režisér Loïc Prigent, jenž vynesl na povrch archivní záznamy, které veřejnost ještě nikdy nespatřila.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―