Více

    ― Reklama ―

    Značka Hermès v pátek otevřela novou továrnu v Normandii. Její hlavní náplní bude výroba oblíbených kabelek Kelly, jejichž poptávka převyšuje nabídku. Jedná se o pomyslnou oslavu překročení hranice tržní hodnoty 200 miliard eur, které společnost dosáhla jen několik dní před slavnostním přestřižením pásky.

    „V letošním roce jsme dosáhli dobrých výsledků,“ přiznal generální ředitel společnosti Axel Dumas. „Tento vývoj nám umožňuje otevřít další kožedělnou dílnu a vytvořit tak nová pracovní místa, která umožní vývoz zboží do čtyř koutů světa.“

    Hlavním cílem bude výroba žádaného modelu Kelly. Zároveň se jedná o jedinou mimopařížskou dílnu, která vyrábí koňská sedla. Nový závod, který vyrostl v Louviers v Normandii, se nachází dvě hodiny cesty od francouzského hlavního města.

    Guillaume de Seynes, výkonný viceprezident pro výrobní divizi a kapitálové investice, uvedl, že výroba modelu Kelly závisí na několika faktorech. Nedokázal stanovit, kolik kusů k omezené nabídce přibude.

    @thegreycanvas took 9 years to get my dream bag and I’m obsessed #unboxing #luxuryunboxing #hermes #hermesbirkin #hermesunboxing #hermesunboxingvideo #hermesbirkin #hermesbirkin25 #dreambag #hermesSA #hermesorange ♬ original sound – Safinaaz

    Výroba každé kabelky trvá až 18 hodin

    V době, kdy se rozmáhá móda „tichého luxusu“, se Hermès nadále soustředí na své řemeslné zpracování. Způsob výroby kabelek je podle něj stejný jako před 50 lety. Jeden pracovník týdně vyrobí pouze dva až tři kusy tohoto doplňku. Zákazník tak může na kabelku čekat i několik měsíců.

    Společnost je obviňována z úmyslného omezování dostupnosti, zejména u svých nejpopulárnějších modelů. Dumas tato obvinění během únorového rozhovoru s analytiky popřel. „Snažíme se jich vyrábět co nejvíce,“ řekl tehdy.

    De Seynes dodal, že společnost najímá stovky nových zaměstnanců ročně, ale než se řemeslník dostane do tovární haly, trvá mu to 18 měsíců. „Snažíme se zvýšit výrobu, ale chceme zachovat přístup ke kvalitě, který je pro nás naprosto zásadní,“ řekl. Dodal, že v různých závodech společnosti ve Francii pracuje ve výrobě koženého zboží přibližně 4 700 řemeslníků.

    De Seynes uvedl, že kombinace školení, vzdělání a odhodlání najímat pracovníky všech věkových kategorií společnost Hermès do jisté míry chrání před problémy s náborem. Nový závod v Louviers zaměstná 260 řemeslníků v prostorách o rozloze 66 700 metrů čtverečních.

    Vítejte v Louviers

    Objekt navrhla francouzská architektka Lina Ghotmeh. Je tvořen řadou oblouků a širokých oken, která dovnitř přivádějí světlo. Prostor je ukotven uměleckým dílem od sochaře Emmanuela Saulnier. Jeho struktura z propletených ocelových nosníků má připomínat šicí jehly a představuje tak poklonu řemeslníkům.

    Budova byla postavena z 500 000 cihel místní výroby a využívá geotermální energii. Je také pokryta nespočtem solárních panelů. Společnost uvádí, že je „energeticky pozitivní“, což znamená, že do elektrické sítě vrací více kilowattů, než kolik spotřebuje.

    Závod v Louviers byl postaven tak, aby byl uhlíkově neutrální. Společnost rovněž pracuje na dekarbonizaci svých stávajících závodů přechodem na dřevo nebo zemní plyn.

    Hermès hledí do budoucnosti

    Značka se zaměřuje na nižší uhlíkovou stopu díky svému řemeslnému modelu. Většina výroby nepřekročí hranice Francie. Materiály jsou vybírány s důrazem na kvalitu a dodavatelský řetězec je přísně sledován. Hermès se snaží zvýšit výrobní kapacity v každé oblasti, protože poptávka převyšuje nabídku. Společnost plánuje rozšířit závod na výrobu hedvábí a připravuje otevření čtyř nových továren na výrobu kůže. Na letošní jaro jsou naplánována otevření dvou dalších továren. Tři výrobny jsou zatím ve výstavbě a budou otevřeny v letech 2024, 2025 a 2026.

    Pokud jste milovníky luxusního zboží a zároveň chcete podporovat společnost, která dbá na životní prostředí, výrobky značky Hermès jsou jistě skvělou volbou.

    Zdroje: WWD, Le Monde, TikTok, YouTube

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Hermès otevírá novou továrnu. Prioritou je kabelka Kelly

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Značka Hermès v pátek otevřela novou továrnu v Normandii. Její hlavní náplní bude výroba oblíbených kabelek Kelly, jejichž poptávka převyšuje nabídku. Jedná se o pomyslnou oslavu překročení hranice tržní hodnoty 200 miliard eur, které společnost dosáhla jen několik dní před slavnostním přestřižením pásky.

    - Reklama -

    „V letošním roce jsme dosáhli dobrých výsledků,“ přiznal generální ředitel společnosti Axel Dumas. „Tento vývoj nám umožňuje otevřít další kožedělnou dílnu a vytvořit tak nová pracovní místa, která umožní vývoz zboží do čtyř koutů světa.“

    Hlavním cílem bude výroba žádaného modelu Kelly. Zároveň se jedná o jedinou mimopařížskou dílnu, která vyrábí koňská sedla. Nový závod, který vyrostl v Louviers v Normandii, se nachází dvě hodiny cesty od francouzského hlavního města.

    Guillaume de Seynes, výkonný viceprezident pro výrobní divizi a kapitálové investice, uvedl, že výroba modelu Kelly závisí na několika faktorech. Nedokázal stanovit, kolik kusů k omezené nabídce přibude.

    @thegreycanvas took 9 years to get my dream bag and I’m obsessed #unboxing #luxuryunboxing #hermes #hermesbirkin #hermesunboxing #hermesunboxingvideo #hermesbirkin #hermesbirkin25 #dreambag #hermesSA #hermesorange ♬ original sound – Safinaaz
    - Reklama -

    Výroba každé kabelky trvá až 18 hodin

    V době, kdy se rozmáhá móda „tichého luxusu“, se Hermès nadále soustředí na své řemeslné zpracování. Způsob výroby kabelek je podle něj stejný jako před 50 lety. Jeden pracovník týdně vyrobí pouze dva až tři kusy tohoto doplňku. Zákazník tak může na kabelku čekat i několik měsíců.

    Společnost je obviňována z úmyslného omezování dostupnosti, zejména u svých nejpopulárnějších modelů. Dumas tato obvinění během únorového rozhovoru s analytiky popřel. „Snažíme se jich vyrábět co nejvíce,“ řekl tehdy.

    De Seynes dodal, že společnost najímá stovky nových zaměstnanců ročně, ale než se řemeslník dostane do tovární haly, trvá mu to 18 měsíců. „Snažíme se zvýšit výrobu, ale chceme zachovat přístup ke kvalitě, který je pro nás naprosto zásadní,“ řekl. Dodal, že v různých závodech společnosti ve Francii pracuje ve výrobě koženého zboží přibližně 4 700 řemeslníků.

    De Seynes uvedl, že kombinace školení, vzdělání a odhodlání najímat pracovníky všech věkových kategorií společnost Hermès do jisté míry chrání před problémy s náborem. Nový závod v Louviers zaměstná 260 řemeslníků v prostorách o rozloze 66 700 metrů čtverečních.

    Vítejte v Louviers

    Objekt navrhla francouzská architektka Lina Ghotmeh. Je tvořen řadou oblouků a širokých oken, která dovnitř přivádějí světlo. Prostor je ukotven uměleckým dílem od sochaře Emmanuela Saulnier. Jeho struktura z propletených ocelových nosníků má připomínat šicí jehly a představuje tak poklonu řemeslníkům.

    Budova byla postavena z 500 000 cihel místní výroby a využívá geotermální energii. Je také pokryta nespočtem solárních panelů. Společnost uvádí, že je „energeticky pozitivní“, což znamená, že do elektrické sítě vrací více kilowattů, než kolik spotřebuje.

    Závod v Louviers byl postaven tak, aby byl uhlíkově neutrální. Společnost rovněž pracuje na dekarbonizaci svých stávajících závodů přechodem na dřevo nebo zemní plyn.

    Hermès hledí do budoucnosti

    Značka se zaměřuje na nižší uhlíkovou stopu díky svému řemeslnému modelu. Většina výroby nepřekročí hranice Francie. Materiály jsou vybírány s důrazem na kvalitu a dodavatelský řetězec je přísně sledován. Hermès se snaží zvýšit výrobní kapacity v každé oblasti, protože poptávka převyšuje nabídku. Společnost plánuje rozšířit závod na výrobu hedvábí a připravuje otevření čtyř nových továren na výrobu kůže. Na letošní jaro jsou naplánována otevření dvou dalších továren. Tři výrobny jsou zatím ve výstavbě a budou otevřeny v letech 2024, 2025 a 2026.

    Pokud jste milovníky luxusního zboží a zároveň chcete podporovat společnost, která dbá na životní prostředí, výrobky značky Hermès jsou jistě skvělou volbou.

    Zdroje: WWD, Le Monde, TikTok, YouTube

    ― Reklama ―

    Maximalismus pronikl i do botníku. Léto definují hravé přívěsky

    Blížící se léto přináší řadu hravých trendů. Jejich společným jmenovatelem je maximalismus, který módní scénu dobývá již od začátku roku. Tentokrát se probojoval i do botníku. Hravé přívěsky, dosud zdobící pouze kabelky všech velikostí a tvarů, přesídlily rovněž na obuv. Za své je přijaly módní značky jako Coach, Miu Miu nebo Prada.

    Slibný relax neskrývá jen moře. Objevte taje evropských spa hotelů

    Blížící se sluncem nasycené dny lákají na vytouženou dovolenou. Šumící moře, písečné pláže a dlážděné ulice přímořských měst evokují vysněný relax. Za opravdovým odpočinkem ale nemusíte vycestovat na vzdálené pláže. Dopřejte si prázdninový oddech v jednom z nejluxusnějších evropských spa hotelů, ukrývajících vířivky, sauny i speciální procedury.

    Bottega Veneta vzdává hold ikonickému vzoru. Intrecciato slaví 50 let

    Slavný propletený vzor intrecciato patří mezi nejvíce klasické prvky tichého luxusu. Zároveň slouží jako okamžité poznávací znamení jedné z nejúspěšnějších italských značek, Bottega Veneta. Společnost letos vzdává svému ikonickému detailu hold, jelikož slaví 50 let. Představila proto speciální kampaň, založenou na významu tradičního řemesla.

    Seriál Sirens vypráví skrze módu. Jeho kostýmy prozrazují tajemství děje

    Po úspěšném seriálu White Lotus nastupují na scénu nové projekty, rovněž stavějící na tematice nejbohatších vrstev společnosti a jejich následné kritice. Podobný příběh se rozhodl vyprávět i nový mini seriál Sirens, lákající především na svůj svižný děj. Ten skvěle doplňují také kostýmy, které hravě napovídají, kam postavy nenávratně směřují.

    Jane Austen diktuje aktuální beauty trendy. Vrací do hry historickou ofinu

    Beauty scéně kraluje nový trendy účes. Na trůn ho dosadila hrstka celebrit, která ho nedávno vynesla na červeném koberci. Do hry se tak dle Ariany Grande nebo Leighton Meester vrací historická ofina. Takzvané "Jane Austen bangs" vévodí rovněž sociální síti TikTok. Jedná se o střih inspirovaný romantickými romány spisovatelky Jane Austen.

    Zážitky on, hlava off. Luxusní offline dovolená zařídí mentální očistu

    Dovolená je světlým momentem života každého z nás. V posledních letech se ale často poddává pracovním záležitostem. Populární je nyní proto takzvaná offline dovolená, kterou věnujete specificky digitálnímu detoxu. Luxusní dovolenková místa tak často nemají telefon ani Wi-Fi, zato nabídnou ticho, klid a úlevu od neustálého mentálního shonu.

    Cannes přinesl nečekanou módní ikonu. Letos překvapil Alexander Skarsgård

    Letošní filmový festival v Cannes nabídl nespočet dechberoucích outfitů, a to navzdory novému a přísnějšímu dresscodu. Mezi módní ikony červeného koberce se nečekaně zařadil také švédský herec Alexander Skarsgård. Slavnostní události se účastnil poprvé, rozhodně ale zanechal značný dojem. Sociální sítě explodovaly jeho hravými outfity.

    It-girl Formule 1. Alexandra Saint Mleux vnáší do paddocku ladnou eleganci

    Možná ji znáte z televizních záběrů, jak fandí svému příteli Charlesovi Leclerc, tedy jezdci Formule 1 z týmu Ferrari. Jedno je ale jisté, Alexandra Saint Mleux se zbavuje pouhé nálepky „přítelkyně“ a buduje si vlastní osobní značku i mimo svět F1. Díky nezaměnitelnému stylu si získala příznivce zejména v módních kruzích a na sociálních sítích.

    Dior potvrdil nevyhnutelné. Maria Grazia Chiuri po devíti letech odchází

    Módní scéna se ve čtvrtek konečně dočkala zprávy, kterou již několik měsíců očekávala. Zástupci Dior oznámili oficiální odchod kreativní ředitelky dámských kolekcí Marie Grazie Chiuri. Návrhářka opustí slavný módní dům po devíti letech. Do historie se zapsala především díky svým feministickým kolekcím. Prozatím není jasné, kdo ji v pozici nahradí.

    Burberry otevře vlastní galerii. Dočkáme se jí v roce 2027

    Britská módní značka Burberry spojila síly s prestižním londýnským muzeem Victoria and Albert Museum a v roce 2027 tak představí vlastní galerii. Projekt, který přetvoří stávající Fashion Gallery na zcela nový výstavní prostor s názvem The Burberry Gallery, je považován za významný krok nejen pro britskou kulturu, ale i pro samotný brand Burberry, jenž se snaží znovu upevnit svou pozici na trhu luxusní módy.

    Jacquemus odstartoval léto. V Monte Carlu láká na speciální Beach Club

    S létem je ve světě módy neodlučitelně spjatá řada pop-upů a speciálních eventů pořádaných nejluxusnějšími značkami. Mezi pomyslné krále podobných akcí patří módní dům Jacquemus. Již několik let odhalí každé letní období speciální butik i plážový set-up. Jinak tomu není ani letos, společnost tentokrát odstartovala léto v Monte Carlu.

    Second hand už není plán B. Jeho trh roste rychleji než inflace

    Ještě nedávno byl second hand doménou těch, kteří chtěli ušetřit, nebo se oblékali „trochu jinak“. Dnes se z něj stává plnohodnotný módní proud. Podle aktuálního ThredUp Resale Reportu čeká trh s oblečením z druhé ruky velká budoucnost. Za pět let má dosáhnout hodnoty 367 miliard dolarů. Pro představu, to je vyšší číslo než představuje módní průmysl Itálie. A kdo za tímhle růstem stojí? Jednoznačně generace Z.

    Letní trendy se hlásí o slovo. Otevřete jim dveře svého šatníku

    Sluncem protkané dny se blíží mílovými kroky, a proto není na co čekat. O naši pozornost začínají bojovat letošní letní trendy. Některé však mohou být trochu oříšek. Nebojte se přesto otevřít jim dveře svého šatníku, uvidíte, že si v něm snadno najdou své právoplatné místo. Stačí je zkombinovat se správným doplňkem či ladícími nadčasovými kousky.

    Mezi elegancí a ideologií. Když Chanel špehovala pro Říši a Boss šil uniformy SS

    Když procházíte butiky Chanel nebo listujete kampaněmi Hugo Boss, málokdy si vzpomenete na chvíle, kdy se značky zapletly s jedním z nejtemnějších režimů 20. století. Zatímco Coco Chanel za války špehovala v pařížském hotelu Ritz pro nacistickou rozvědku, Hugo Boss oblékal příslušníky SS do pečlivě střižených uniforem. Luxus a moc se propojily s ideologií, která měla devastující následky pro celý svět.

    Léto volá po změně. Pánové vynosí mini šortky i pastelově růžovou

    S nadcházejícími letními měsíci přichází rovněž čas na změnu. Odložte kožené boty a prošívané bundy na dně šatních skříní. Vneste do svých outfitů čerstvý závan v podobě nejaktuálnějších trendů. Pánské módě mají letos v létě dominovat extra krátké šortky, monochromatické looky a klasická trička s nápisy. Na odvážlivce čeká i pastelově růžová barva.

    TikTok vyplodil další trend. Propaguje „zázračné“ chození po trávě

    Výlet do lesa, kochání se uklidňující zelení a procházení se po travnaté louce patří mezi zvyky, které jsou odjakživa považovány za prospěšné. Zdá se ovšem, že populární platforma TikTok v přirozeném počínání našla další virální trend. Její uživatelé totiž sdílí "zázračné" benefity takzvaného grounding nebo earthing, tedy propojení se s půdou.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―