Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Značka Hermès v pátek otevřela novou továrnu v Normandii. Její hlavní náplní bude výroba oblíbených kabelek Kelly, jejichž poptávka převyšuje nabídku. Jedná se o pomyslnou oslavu překročení hranice tržní hodnoty 200 miliard eur, které společnost dosáhla jen několik dní před slavnostním přestřižením pásky.

    „V letošním roce jsme dosáhli dobrých výsledků,“ přiznal generální ředitel společnosti Axel Dumas. „Tento vývoj nám umožňuje otevřít další kožedělnou dílnu a vytvořit tak nová pracovní místa, která umožní vývoz zboží do čtyř koutů světa.“

    Hlavním cílem bude výroba žádaného modelu Kelly. Zároveň se jedná o jedinou mimopařížskou dílnu, která vyrábí koňská sedla. Nový závod, který vyrostl v Louviers v Normandii, se nachází dvě hodiny cesty od francouzského hlavního města.

    Guillaume de Seynes, výkonný viceprezident pro výrobní divizi a kapitálové investice, uvedl, že výroba modelu Kelly závisí na několika faktorech. Nedokázal stanovit, kolik kusů k omezené nabídce přibude.

    @thegreycanvas took 9 years to get my dream bag and I’m obsessed #unboxing #luxuryunboxing #hermes #hermesbirkin #hermesunboxing #hermesunboxingvideo #hermesbirkin #hermesbirkin25 #dreambag #hermesSA #hermesorange ♬ original sound – Safinaaz

    Výroba každé kabelky trvá až 18 hodin

    V době, kdy se rozmáhá móda „tichého luxusu“, se Hermès nadále soustředí na své řemeslné zpracování. Způsob výroby kabelek je podle něj stejný jako před 50 lety. Jeden pracovník týdně vyrobí pouze dva až tři kusy tohoto doplňku. Zákazník tak může na kabelku čekat i několik měsíců.

    Společnost je obviňována z úmyslného omezování dostupnosti, zejména u svých nejpopulárnějších modelů. Dumas tato obvinění během únorového rozhovoru s analytiky popřel. „Snažíme se jich vyrábět co nejvíce,“ řekl tehdy.

    De Seynes dodal, že společnost najímá stovky nových zaměstnanců ročně, ale než se řemeslník dostane do tovární haly, trvá mu to 18 měsíců. „Snažíme se zvýšit výrobu, ale chceme zachovat přístup ke kvalitě, který je pro nás naprosto zásadní,“ řekl. Dodal, že v různých závodech společnosti ve Francii pracuje ve výrobě koženého zboží přibližně 4 700 řemeslníků.

    De Seynes uvedl, že kombinace školení, vzdělání a odhodlání najímat pracovníky všech věkových kategorií společnost Hermès do jisté míry chrání před problémy s náborem. Nový závod v Louviers zaměstná 260 řemeslníků v prostorách o rozloze 66 700 metrů čtverečních.

    Vítejte v Louviers

    Objekt navrhla francouzská architektka Lina Ghotmeh. Je tvořen řadou oblouků a širokých oken, která dovnitř přivádějí světlo. Prostor je ukotven uměleckým dílem od sochaře Emmanuela Saulnier. Jeho struktura z propletených ocelových nosníků má připomínat šicí jehly a představuje tak poklonu řemeslníkům.

    Budova byla postavena z 500 000 cihel místní výroby a využívá geotermální energii. Je také pokryta nespočtem solárních panelů. Společnost uvádí, že je „energeticky pozitivní“, což znamená, že do elektrické sítě vrací více kilowattů, než kolik spotřebuje.

    Závod v Louviers byl postaven tak, aby byl uhlíkově neutrální. Společnost rovněž pracuje na dekarbonizaci svých stávajících závodů přechodem na dřevo nebo zemní plyn.

    Hermès hledí do budoucnosti

    Značka se zaměřuje na nižší uhlíkovou stopu díky svému řemeslnému modelu. Většina výroby nepřekročí hranice Francie. Materiály jsou vybírány s důrazem na kvalitu a dodavatelský řetězec je přísně sledován. Hermès se snaží zvýšit výrobní kapacity v každé oblasti, protože poptávka převyšuje nabídku. Společnost plánuje rozšířit závod na výrobu hedvábí a připravuje otevření čtyř nových továren na výrobu kůže. Na letošní jaro jsou naplánována otevření dvou dalších továren. Tři výrobny jsou zatím ve výstavbě a budou otevřeny v letech 2024, 2025 a 2026.

    Pokud jste milovníky luxusního zboží a zároveň chcete podporovat společnost, která dbá na životní prostředí, výrobky značky Hermès jsou jistě skvělou volbou.

    Zdroje: WWD, Le Monde, TikTok, YouTube

    Autor článku:

    ― Reklama ―

    Hermès otevírá novou továrnu. Prioritou je kabelka Kelly

    Značka Hermès v pátek otevřela novou továrnu v Normandii. Její hlavní náplní bude výroba oblíbených kabelek Kelly, jejichž poptávka převyšuje nabídku. Jedná se o pomyslnou oslavu překročení hranice tržní hodnoty 200 miliard eur, které společnost dosáhla jen několik dní před slavnostním přestřižením pásky.

    - Reklama -

    „V letošním roce jsme dosáhli dobrých výsledků,“ přiznal generální ředitel společnosti Axel Dumas. „Tento vývoj nám umožňuje otevřít další kožedělnou dílnu a vytvořit tak nová pracovní místa, která umožní vývoz zboží do čtyř koutů světa.“

    Hlavním cílem bude výroba žádaného modelu Kelly. Zároveň se jedná o jedinou mimopařížskou dílnu, která vyrábí koňská sedla. Nový závod, který vyrostl v Louviers v Normandii, se nachází dvě hodiny cesty od francouzského hlavního města.

    Guillaume de Seynes, výkonný viceprezident pro výrobní divizi a kapitálové investice, uvedl, že výroba modelu Kelly závisí na několika faktorech. Nedokázal stanovit, kolik kusů k omezené nabídce přibude.

    @thegreycanvas took 9 years to get my dream bag and I’m obsessed #unboxing #luxuryunboxing #hermes #hermesbirkin #hermesunboxing #hermesunboxingvideo #hermesbirkin #hermesbirkin25 #dreambag #hermesSA #hermesorange ♬ original sound – Safinaaz
    - Reklama -

    Výroba každé kabelky trvá až 18 hodin

    V době, kdy se rozmáhá móda „tichého luxusu“, se Hermès nadále soustředí na své řemeslné zpracování. Způsob výroby kabelek je podle něj stejný jako před 50 lety. Jeden pracovník týdně vyrobí pouze dva až tři kusy tohoto doplňku. Zákazník tak může na kabelku čekat i několik měsíců.

    Společnost je obviňována z úmyslného omezování dostupnosti, zejména u svých nejpopulárnějších modelů. Dumas tato obvinění během únorového rozhovoru s analytiky popřel. „Snažíme se jich vyrábět co nejvíce,“ řekl tehdy.

    De Seynes dodal, že společnost najímá stovky nových zaměstnanců ročně, ale než se řemeslník dostane do tovární haly, trvá mu to 18 měsíců. „Snažíme se zvýšit výrobu, ale chceme zachovat přístup ke kvalitě, který je pro nás naprosto zásadní,“ řekl. Dodal, že v různých závodech společnosti ve Francii pracuje ve výrobě koženého zboží přibližně 4 700 řemeslníků.

    De Seynes uvedl, že kombinace školení, vzdělání a odhodlání najímat pracovníky všech věkových kategorií společnost Hermès do jisté míry chrání před problémy s náborem. Nový závod v Louviers zaměstná 260 řemeslníků v prostorách o rozloze 66 700 metrů čtverečních.

    Vítejte v Louviers

    Objekt navrhla francouzská architektka Lina Ghotmeh. Je tvořen řadou oblouků a širokých oken, která dovnitř přivádějí světlo. Prostor je ukotven uměleckým dílem od sochaře Emmanuela Saulnier. Jeho struktura z propletených ocelových nosníků má připomínat šicí jehly a představuje tak poklonu řemeslníkům.

    Budova byla postavena z 500 000 cihel místní výroby a využívá geotermální energii. Je také pokryta nespočtem solárních panelů. Společnost uvádí, že je „energeticky pozitivní“, což znamená, že do elektrické sítě vrací více kilowattů, než kolik spotřebuje.

    Závod v Louviers byl postaven tak, aby byl uhlíkově neutrální. Společnost rovněž pracuje na dekarbonizaci svých stávajících závodů přechodem na dřevo nebo zemní plyn.

    Hermès hledí do budoucnosti

    Značka se zaměřuje na nižší uhlíkovou stopu díky svému řemeslnému modelu. Většina výroby nepřekročí hranice Francie. Materiály jsou vybírány s důrazem na kvalitu a dodavatelský řetězec je přísně sledován. Hermès se snaží zvýšit výrobní kapacity v každé oblasti, protože poptávka převyšuje nabídku. Společnost plánuje rozšířit závod na výrobu hedvábí a připravuje otevření čtyř nových továren na výrobu kůže. Na letošní jaro jsou naplánována otevření dvou dalších továren. Tři výrobny jsou zatím ve výstavbě a budou otevřeny v letech 2024, 2025 a 2026.

    Pokud jste milovníky luxusního zboží a zároveň chcete podporovat společnost, která dbá na životní prostředí, výrobky značky Hermès jsou jistě skvělou volbou.

    Zdroje: WWD, Le Monde, TikTok, YouTube

    ― Reklama ―

    Trápí vás vrásky ve dvaceti? Řešení vyžaduje pozornost a disciplínu

    První vrásky, jež se do vaší pleti vkradou již ve dvaceti umí překvapit. Pleť, která se ještě nedávno probouzela s ranním jasem, reaguje na životní rytmus, stres i slunce. Každý pohled do zrcadla připomíná, že i mladá kůže má svůj vlastní kalendář. Signály, jež vysílá, bývají jemné, ale přesto přesné. Právě v nich se ukrývá návod, jak s pletí vědomě pracovat již nyní.

    Capri pants překračují hranice šatníků. Vstupují i do pánské módy?

    Zdá se, že jeden z dominantních trendů letošního léta nehodlá ustoupit do pozadí. Capri pants až do nedávna dominovaly především dámským šatníkům. Postupně ale překračují pomyslnou hranici a derou se také na pánskou scénu. Nejčastější je jejich baggy varianta, k vidění jsou ovšem i odvážnější užší siluety. Jde o pokračování trendu, nebo vzestup před pádem?

    Fendi má nové vedení. Do čela značky nastoupí Maria Grazia Chiuri

    Bývalá kreativní ředitelka Dior, Maria Grazia Chiuri, se vrací ke svým kořenům. Nastoupí totiž do čela Fendi, tedy značky, u které před téměř 36 lety odstartovala svou kariéru. Tentokrát se ovšem chopí vedení dámských, pánských, ale také haute couture kolekcí. Nahradí Silvii Venturini Fendi, jež svou finální kolekci odhalila na nedávném Milánském týdnu módy.

    Pivo jako stylová inspirace. House of Guinness zkoumá odstíny černé a nenudí

    První sérii fanoušci zhltli jako dobře natočeného Guinnesse a už volají po druhé rundě. Na úspěchu seriálu House of Guinness z produkce Netflix se do velké míry podílí atraktivní vizuál. Tvůrci se nenechali chytit do historické pasti a na 19. století se cíleně dívají dnešníma očima. Propojení minulosti a současnosti v jejich podání funguje skvěle.

    Day to night. Chytré outfity vás z práce vezmou rovnou do víru noci

    Pracovně vytíženým ženám se snadno stane, že zatímco přes den jsou potřeba na formálním meetingu a v kanceláři, večer je čeká uvolněná zábava na úrovni. Naštěstí je módní svět příznivý i složitým situacím. Umožňuje proto vytvořit outfit vhodný k celodennímu nošení. K perfektnímu výsledku stačí pouze pár promyšlených kousků a správný styling.

    Značka Schiaparelli opět potvrdila své místo. Runway uzavřela Kendall Jenner

    V Paříži se opět odehrála jedna z nejočekávanějších přehlídek každé sezóny. Daniel Roseberry odhalil kolekci Schiaparelli SS26 a potvrdil, že značka dál určuje tón současného umění na úrovni luxusu. V sále Centre Pompidou vládl klid, jenž se v módě objeví jen zřídka. Jak jsme u módního domu zvyklí, každý model dokazoval, že přesnost a vize jsou klíčovým prvkem krejčovského umu. Přehlídka působila jako pomyslná módní studie, nikoliv jako tradiční runway.

    Burberry připomíná své dědictví. Oslavuje ho i Olivia Colman

    Britský módní dům Burberry zakládá marketing na propojení svého více než 150 let starého dědictví a moderní energie. Nabízí proto tradiční kostkované trenčkoty a dlouhé kabáty, to vše v inovativním hávu nových materiálů. Směřování luxusní značky odráží rovněž její nejnovější kampaň It's always Burberry Weather. Zazáří v ní mimo jiné také herečka Olivia Colman.

    Po stopách ikon: Bochum Welt dokresluje identitu Jil Sander

    Hudba umí rozšířit prostor kolekce stejně přesně jako čistý střih kabátu. Bochum Welt přináší do módy zvuk, jenž vytváří atmosféru i vizuální rytmus. Spolupráce s Jil Sander ukazuje, že minimalismus má vlastní akustický tvar. Zvuk už není doprovodem, stává se součástí identity značky. Vzniká nová rovina luxusu, jež působí na smysly ze všech stran.

    Oscar Isaac čeří vody internetu. Překvapil elegantní módní otočkou

    Sociální sítě po nedávném filmovém festivalu v Benátkách zaplavily komentáře uživatelů, kteří si všimli nečekané proměny. Překvapil je styl herce Oscara Isaac, který ztvárnil hlavní postavu v očekávaném snímku Frankenstein. Na červený koberec totiž přinesl perfektní rovnováhu mezi žádanou elegancí a hravou uvolněností, posouvající jeho look na vyšší úroveň.

    Móda v kostce: Swarovski slaví 130 let a Polo Bar putuje do Londýna

    I když série světových fashion weeků skončila, módní scénu nadále zaplavují další novinky. Fenty Skin vydává debutovou kolekci na tělo a Ralph Lauren míří do Londýna. V roce 2028 v něm hodlá otevřít Polo Bar. Vivienne Westwood poprvé odstartuje Riyadh Fashion Week a Swarovski slaví 130 let. Tom Ford jmenoval svou první make-up umělkyni, Lucy Bridge.

    Luxury Insights: Světové butiky proslulých značek berou dech designem i detaily

    Světová móda ukazuje, že prodává nejen kvalita, ale i zážitek a vizuální vjem. Butikové výlohy už dávno neslouží jen k prodeji. Transformují se v dechberoucí zkušenost a stávají se exkluzivním chrámem designu. Zákazníkům se tak otevírají příběhy značky, spojené s konkrétními produkty, zatímco je obklopuje luxusní atmosféra jedinečného architektonického díla.

    Marc by Sofia klouže po povrchu. Film definuje třpyt, nikoli hloubka

    Režisérka Sofia Coppola rozčeřila filmové vody, když na letošním ročníku filmového festivalu v Benátkách odhalila svůj první dokument. Snímek s názvem Marc by Sofia věnovala svému blízkému příteli a slavnému návrháři Marcu Jacobs. Film sice sklidil úspěch, nečekejte od něj však hluboký vhled za oponu. Jedná se spíše o třpytivý obraz módní ikony.

    Matthieu Blazy míří až ke hvězdám. Chanel vdechl nový život

    Paříž se včera stala svědkem posledního očekávaného debutu, jenž okamžitě vyšplhal na vrchol seznamu uplynulých módních premiér. Matthieu Blazy odhalil svou vizi Chanel, kterou módnímu domu vdechl nový život. Ukázal značku v novém světle, které nikdo nečekal, ale všichni ho milují.

    Sbohem, diverzito! Plus size modelky nenápadně mizí z fashion světa

    Plus size modelek je na molech rok od roku čím dál méně. Kritici spekulují, že snaha o diverzitu v módním světě možná nikdy nebyla myšlená upřímně. Smrtelnou ránu jí ovšem nedávno zasadilo masivní rozšíření léku na hubnutí s názvem Ozempic. Prohlásit světové hnutí body positivity za neúspěch by ovšem bylo až příliš unáhlené.

    Balenciaga má novou tvář. Pierpaolo Piccioli odhalil svůj debut

    Sobotní večer v Paříži zaznamenal další očekávanou módní premiéru. Tentokrát svůj debut představil návrhář Pierpaolo Piccioli, nový kreativní ředitel značky Balenciaga. Designérův první počin si vysloužil potlesk ve stoje a není se čemu divit. V kolekci pro nadcházející jaro a léto umně propojil vlastní rukopis plný struktur a výrazných barev s tradicí módního domu.

    Další trend na obzoru. Příští jaro povládnou harémové kalhoty

    Dosavadní přehlídky světových týdnů módy promluvily jasně. Harémové kalhoty hodlají definovat nadcházející jaro i léto. Na módní mola dorazily v moderní podobě, pohrávající si s různorodými styly a materiály. Jejich kouzlo spočívá ve variabilitě, perfektně je doplní volný svetr, nadčasová košile i vypasovaná kožená bunda. Stačí vybrat, po čem váš šatník touží.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―