Více
    Redakce

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Už za měsíc spatří newyorčané dlouho očekávané odhalení. Firma Tiffany & Co. totiž oznámila, že koncem dubna otevře zrenovovaný vlajkový obchod na rohu 57. ulice a Páté Avenue. Svět se do něj poprvé zamiloval spolu s filmem Snídaně u Tiffanyho.

    Společnost Tiffany & Co. neplánuje opravou světově proslulého obchodu v New Yorku pouze zpříjemnit zážitek svých zákazníků, ale také vyzdvihnout důležitost známé pobočky. Jako jediná totiž od svého slavnostního otevření ponese název „The Landmark“. Ostatní velké prodejny ve velkoměstech hodlá firma označovat jako „vlajkové“. Dlouho očekávané odhalení interiéru pobočky na rohu 57. ulice a Páté Avenue naplánovala na 27. dubna.

    Módní značka na ten den naplánovala speciální večerní akci, na kterou se podívají pouze pozvaní. Veřejnosti se opravené prostory otevřou den poté. Navštěvované jsou totiž nejen zákazníky toužícími po novém šperku, ale také fanoušky filmové klasiky Snídaně u Tiffanyho. Právě u výlohy této pobočky si totiž Audrey Hepburn kdysi pochutnávala na své snídani, tedy kávě a croissantu.

    Renovaci přitom společnost zahájila už roku 2019. Od té doby ji ovšem řídilo několik různých manažerských týmů. Roku 2021 totiž firmu Tiffany & Co. odkoupila společnost LVMH, tedy Louis Vuitton Moët Hennessy. Obnova oblíbené pobočky se proto označuje za největší maloobchodní investici vedení LVMH. Nový design prodejny má pak podtrhnout její budoucnost „globální destinace“. Všechny ostatní obchody budou následovat už dříve představený společný koncept interiéru.

    Na vrcholu původní budovy stojí skleněná konstrukce. Se starou částí ji propojí terasa

    Čtyři roky trvajícího projektu se ujalo designerské duo OMA, tedy Shohei Shigematsu a Jake Forster. O interiéry se zase postarala firma Peter Marino Architects. Návrh zahrnuje postavení skleněné třípatrové konstrukce na střeše původní 72 let staré budovy. Mezi starou a novou částí bude umístěná terasa obepínající celý dům. Ta má sloužit nejen jako speciální místo pro klienty, ale také lokace plánovaných výstav nebo luxusních akcí.

    Zdroj: Official Website Tiffany & Co.

    Zatímco se proslulý obchod opravuje, zve Tiffany & Co. své zákazníky do své druhé pobočky na Manhattanu. Ta se nachází hned za rohem od té renovované, společnost ji proto nazvala Flagship Next Door. Co se týče impozantnosti, nemá ovšem hlavní lokaci co závidět. V několikapatrové prodejně můžete totiž najít také Tiffany Blue® Empire State Building. Tedy obrovský model newyorské dominanty provedený v modré barvě. Jeho vyhotovení mělo trvat více než 1500 hodin.

    Zdroj: WWD, Tiffany Official, New York Yimby, Instagram

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Světoznámý obchod Tiffany & Co. v New Yorku se dočkal opravy. Společnost ho otevře koncem dubna

    Už za měsíc spatří newyorčané dlouho očekávané odhalení. Firma Tiffany & Co. totiž oznámila, že koncem dubna otevře zrenovovaný vlajkový obchod na rohu 57. ulice a Páté Avenue. Svět se do něj poprvé zamiloval spolu s filmem Snídaně u Tiffanyho.

    - Reklama -

    Společnost Tiffany & Co. neplánuje opravou světově proslulého obchodu v New Yorku pouze zpříjemnit zážitek svých zákazníků, ale také vyzdvihnout důležitost známé pobočky. Jako jediná totiž od svého slavnostního otevření ponese název „The Landmark“. Ostatní velké prodejny ve velkoměstech hodlá firma označovat jako „vlajkové“. Dlouho očekávané odhalení interiéru pobočky na rohu 57. ulice a Páté Avenue naplánovala na 27. dubna.

    Módní značka na ten den naplánovala speciální večerní akci, na kterou se podívají pouze pozvaní. Veřejnosti se opravené prostory otevřou den poté. Navštěvované jsou totiž nejen zákazníky toužícími po novém šperku, ale také fanoušky filmové klasiky Snídaně u Tiffanyho. Právě u výlohy této pobočky si totiž Audrey Hepburn kdysi pochutnávala na své snídani, tedy kávě a croissantu.

    Renovaci přitom společnost zahájila už roku 2019. Od té doby ji ovšem řídilo několik různých manažerských týmů. Roku 2021 totiž firmu Tiffany & Co. odkoupila společnost LVMH, tedy Louis Vuitton Moët Hennessy. Obnova oblíbené pobočky se proto označuje za největší maloobchodní investici vedení LVMH. Nový design prodejny má pak podtrhnout její budoucnost „globální destinace“. Všechny ostatní obchody budou následovat už dříve představený společný koncept interiéru.

    - Reklama -

    Na vrcholu původní budovy stojí skleněná konstrukce. Se starou částí ji propojí terasa

    Čtyři roky trvajícího projektu se ujalo designerské duo OMA, tedy Shohei Shigematsu a Jake Forster. O interiéry se zase postarala firma Peter Marino Architects. Návrh zahrnuje postavení skleněné třípatrové konstrukce na střeše původní 72 let staré budovy. Mezi starou a novou částí bude umístěná terasa obepínající celý dům. Ta má sloužit nejen jako speciální místo pro klienty, ale také lokace plánovaných výstav nebo luxusních akcí.

    Zdroj: Official Website Tiffany & Co.

    Zatímco se proslulý obchod opravuje, zve Tiffany & Co. své zákazníky do své druhé pobočky na Manhattanu. Ta se nachází hned za rohem od té renovované, společnost ji proto nazvala Flagship Next Door. Co se týče impozantnosti, nemá ovšem hlavní lokaci co závidět. V několikapatrové prodejně můžete totiž najít také Tiffany Blue® Empire State Building. Tedy obrovský model newyorské dominanty provedený v modré barvě. Jeho vyhotovení mělo trvat více než 1500 hodin.

    Zdroj: WWD, Tiffany Official, New York Yimby, Instagram

    ― Reklama ―

    Na křídlech překvapení. Týdny módy zaskočily domácí estetikou i vojenskými prvky

    Překvapení se zřejmě stává novým měřítkem estetiky. V kolekcích nedávných světových fashion weeků vyplouvají na povrch tvůrčí odvážnosti, které posouvají hranice očekávání. Elegantní uniformní odkazy se mísí s domestikovanou nostalgií, materiály se vrací v nových podobách a moment překvapení získává status skutečného kurátorského gesta.

    Móda v kostce: Valentino má novou tvář a boty Jil Sander x Puma jsou zpět

    Módní dům Valentino má novou ambasadorku, nově ho bude zastupovat herečka Dakota Johnson. Vivienne Westwood uspořádala svou první show v Saúdské Arábii a Jil Sander x Puma vrací na scénu svou ikonickou spolupráci. Partnerství opět rozšiřují rovněž značky MM6 Maison Margiela a Salomon. Luxusní skupina Kering prodá svou beauty sekci společnosti L'Oréal.

    Akční žánr opět ožívá. Snímek Jedna bitva za druhou dobývá filmová plátna

    Režisér Paul Thomas Anderson znovu dokázal, že do křesla režiséra zkrátka patří. Jeho nejnovější snímek s názvem Jedna bitva za druhou sklízí nadšené ohlasy nejen od diváků, ale také přísných kritiků. Napínavý, humorný, ale přesto hluboký a provokativní děj opět probouzí k životu akční žánr. Leonardo DiCaprio vás navíc ani tentokrát nenechá vydechnout.

    TikTok Highlights: Káva získala novou podobu, nese název proffee

    Uživatelé sociální sítě TikTok nikdy nepohrdnou žádným lifestyle nebo wellness trikem. Není proto divu, že si zamilovali proffee, tedy kávu doplněnou o protein nebo kolagen. Slibují si od ní benefity v podobě žádaného přísunu energie, ale také regeneraci svalů či dokonce úbytek váhy. Je ovšem trendy nápoj tak výhodný, jak se na obrazovkách telefonů tváří?

    Retailboss hlásí návrat k detailu. Brože jako symbol dostupného luxusu 

    Server Retailboss potvrzuje, že brože vstoupily do své renesance s energií, která proměňuje módní trh. Z doplňku, kdysi vnímaného jako odkaz na minulost, se stává klíčový symbol současného stylu. Statistiky ukazují růst tržeb o více než 200 procent za poslední tři měsíce. Tento skok vyjadřuje hlubokou proměnu vztahu mezi módou a emocí. Brož se mění v tichý luxus, který paradoxně vypráví příběh o maximalismu.

    Rijád přivítá fashion week. Otevře dveře i světovým módním domům

    I když série klasických týdnů módy skončila, není všem přehlídkám konec. Vlastní fashion week totiž od 16. října přivítá rovněž Rijád. Jeho teprve třetí edice pak překročí dosavadní hranice. Poprvé se ho zúčastní rovněž světové módní domy. Odstartuje ho speciální show z dílny Vivienne Westwood a do zdárného konce akci dovede Stella McCartney.

    Shein míří do Paříže. Plány na kamenný obchod vyvolaly protesty

    Nedávné rozhodnutí fast fashion řetězce Shein otevřít v Paříži svůj první kamenný obchod vyvolalo silné reakce. Usídlit se totiž hodlá v obchodním domu BHV Marais z roku 1856. Některé značky proto v reakci nákupní centrum opouští, zatímco jeho zaměstnanci uspořádali v pátek 10. října protest. Shein dle nich poškozuje jméno francouzského módního průmyslu.

    Alaïa zkoumá nový minimalismus. Nabízí hybrid tichého luxusu

    Pieter Mulier představil v Paříži kolekci Alaïa SS26. Každý krok modelek plynul s přesností, která diktovala novou formu minimalistického klidu. V prostoru naplněném odlesky zrcadel se zrodila móda, jež dýchá vlastním rytmem. Pomalým, přesným a podmanivým. Pieter Mulier vytváří architekturu oděvu, v níž se dekonstrukce a třásně stávají jazykem ženskosti. Alaïa se opět ukázal jako módní dům, který nepotřebuje senzaci, aby zaujal.

    Loewe a On opět spolupracují. Přináší první společné tenisky Cloudsolo

    Španělský módní dům Loewe a švýcarská sportovní značka On opět spojily své síly. Pro letošní podzimní a zimní kolekci připravily své první společně navržené tenisky s názvem Cloudsolo. Model spojuje jedinečný přístup k módě a pokročilou inovaci. Jeho cílem je splnit moderní potřeby pohodlí při neustálém pohybu v rušných světových velkoměstech.

    Balenciaga vítá novou éru. Pierpaolo Piccioli inovuje identitu značky

    Když Pierpaolo Piccioli poprvé vstoupil do pařížského sídla Balenciagy, zůstal v tichu, které obvykle předchází revoluci. V archivu módního domu strávil tři dny, v nichž se z historie stala hmota a z paměti textura. Tam, mezi záhyby taftu a zvlněnými siluetami, našel novou odpověď na otázku moderní elegance. Jeho debut pro jaro a léto 2026 otevírá kapitolu, jež propojuje čistotu formy s designovou těžkostí. Balenciaga se mění v chrám, kde látka mluví hlasem streetwear současnosti.

    TikTok Highlights: Tradiční kávě konkuruje trendy mushroom coffee

    Milovníci wellness a lifestyle tipů i triků na sociální síti TikTok již před pár lety objevili alternativu tradiční kávy s názvem mushroom coffee. Takzvaná houbová káva však v posledních měsících narůstá na popularitě. Dle jejích zatvrzelých fanoušků totiž slibuje přísun energie, ovšem bez rizika úzkosti a s bonusem posílení imunity, zlepšení pozornosti a snížení zánětů.

    Fendi láká do nového království v Miláně. Otvírá brány Palazzo Fendi

    Luxusní móda, prvotřídní umění a historická architektura vytváří dechberoucí mozaiku jménem Palazzo Fendi. Světoznámá římská značka otvírá dveře nového království v Miláně. Při příležitosti nedávného Milánského fashion weeku odhalila zrekonstruované prostory své vlajkové pobočky v italském hlavním městě módy. Ukrývají pak nejen butik, ale rovněž exkluzivní restaurace a řemeslný ateliér.

    Once upon a time. Historické vědění ukrývají nejkrásnější knihovny světa

    Knihovny rozhodně nejsou jen tiché sály naplněné prachem. Na mnoha místech světa slouží jako ceněné svatostánky, ve kterých lidé v úžasu zaklánějí hlavy. Uvnitř klášterů, univerzit i jen samostatně stojící, knihovny patří mezi oblíbená turistická místa. Díky bohu si zatím u návštěvníků ponechávají zasloužený respekt a jejich atmosféra tak na vás může naplno dýchat.

    Od heroinu k Ozempicu. Cesty jak být chic se mění, tlak na štíhlost zůstává

    Propadlé lícní kosti, dětsky útlé paže, špičatá kolena. Herečky a modelky to často maskují, ale proměny jejich siluet z posledních let jasně ukazují, že žijeme v éře Ozempic chic. Můžeme si namlouvat, že tentokrát je za hubnutím medicína v podobě léku potlačujícího chuť k jídlu. Ve skutečnosti jsme esteticky, ale i filozoficky mnohem blíž zatracované éře heroin chic, než jsme si možná ochotní připustit.

    Victoria Beckham dorazila na Netflix. Nový dokument odkrývá hvězdnou oponu

    Streamovací služba Netflix přivítala ve čtvrtek nový hvězdný dokument. V jeho středu stojí bývalá zpěvačka a úspěšná návrhářka Victoria Beckham. Třídílný seriál slibuje odkrytí její nelehké cesty na vrchol módního průmyslu, kam se jen tak někdo nepodívá. Součástí příběhu jsou nejen archivní záběry, ale také rozhovory s předními osobnostmi módní scény.

    Day to night. Chytré outfity vás z práce vezmou rovnou do víru noci

    Pracovně vytíženým ženám se snadno stane, že zatímco přes den jsou potřeba na formálním meetingu a v kanceláři, večer je čeká uvolněná zábava na úrovni. Naštěstí je módní svět příznivý i složitým situacím. Umožňuje proto vytvořit outfit vhodný k celodennímu nošení. K perfektnímu výsledku stačí pouze pár promyšlených kousků a správný styling.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―