Více

    ― Reklama ―

    Máte pocit, že vašemu stylu něco chybí? Zkuste ho osvěžit kloboukem! Klobouky a pokrývky hlavy nejsou jen praktické, ale mohou být také zábavným způsobem, jak vyjádřit svou osobnost a rozšířit své módní hranice. Pokud si myslíte, že vám klobouky ani jiné pokrývky hlavy nesedí, jste na omylu, netušíte jak jednoduché je najít ten správný. Vydejte se s námi na cestu k neuvěřitelnému stylu!

    Jacquemus

    Jacquemus je značka, která si získala popularitu díky svému jedinečnému designu a nekonvenčnímu přístupu k módě. Kromě stylového ready-to-wear a doplňků, které vynikají jednoduchým a přitom sofistikovaným stylem, módní dům tvoří i dokonalé letní klobouky, které jsou navrženy tak, aby dokonale doplňovaly celkový vzhled a dodaly outfitu šmrnc. Jsou vynikající volbou pro ty, kteří chtějí vypadat trendy a zároveň rozzářit svůj sezónní šatník. Barev máte na výběr celou paletu.

    Foto: Jacquemus

    Christian Dior

    Klobouky značky Dior jsou symbolem elegance. Jistě jste hit těchto kloboučků zaznamenali na sociálních sítích. Každou letní sezónu si v nich influencerky libují. A není se čemu divit! Je to zkrátka osvědčená klasika. Navíc Dior jejich design i print každoročně mění, proto jsou tak oblíbené. Většina je dokonce oboustranná.

    Foto: Dior

    Loewe

    Mnoho parády naděláte i s klobouky Loewe. Nejen že vypadají fantasticky, před sluncem vás ochrání na výbornou. Za nás je to tedy plážový must-have. Loewe si na na designu dalo opravdu záležet, decentní logománie v kombinaci s jednoduchým plážovým oblečením bude působit kouzelně.

    Foto: Loewe

    Prada

    Na řadu přichází oblíbený nylon. Pokrývky hlavy od Prady už trendují déle, pokud vám ale stále chybí, rozhodně zvažte nákup. Nylon je letos jedním z nejoblíbenějších materiálů. Potvrdil to i streetstyle ze všech světových týdnů módy. Nejde tedy o žádnou převratnou novinku, ale začínáte-li s klobouky, Prada je vhodný prvotní kandidát.

    Foto: Prada

    Miu Miu

    Módní dům Miu Miu, jehož oblíbenost nabírá na obrátkách kosmickou rychlostí letos připravil úžasnou denimovou kolekci, včetně kloboučků. Návrat denimu do módního popředí asi nemusíme vysvětlovat. Tento rok se bez něj neobejdeme. S denimovou pokrývkou hlavy doplníte jak elegantnější, tak streetový look.

    Foto: Miu Miu

    Gucci X Adidas

    Snová kolaborace všem milovníkům módy přinesla pokrývku hlavy, kterou pojmenovala Double-Sided baseball hat. Jde o velmi zajímavý model, proto ho doporučujeme vynést na různé módní akce. S double kšiltovkou rozhodně zazáříte vždy a všude.

    Foto: Gucci

    ― Reklama ―

    Zapomeňte na bad hair day. Stylové klobouky vše vyřeší za vás

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Máte pocit, že vašemu stylu něco chybí? Zkuste ho osvěžit kloboukem! Klobouky a pokrývky hlavy nejsou jen praktické, ale mohou být také zábavným způsobem, jak vyjádřit svou osobnost a rozšířit své módní hranice. Pokud si myslíte, že vám klobouky ani jiné pokrývky hlavy nesedí, jste na omylu, netušíte jak jednoduché je najít ten správný. Vydejte se s námi na cestu k neuvěřitelnému stylu!

    - Reklama -

    Jacquemus

    Jacquemus je značka, která si získala popularitu díky svému jedinečnému designu a nekonvenčnímu přístupu k módě. Kromě stylového ready-to-wear a doplňků, které vynikají jednoduchým a přitom sofistikovaným stylem, módní dům tvoří i dokonalé letní klobouky, které jsou navrženy tak, aby dokonale doplňovaly celkový vzhled a dodaly outfitu šmrnc. Jsou vynikající volbou pro ty, kteří chtějí vypadat trendy a zároveň rozzářit svůj sezónní šatník. Barev máte na výběr celou paletu.

    Foto: Jacquemus

    Christian Dior

    Klobouky značky Dior jsou symbolem elegance. Jistě jste hit těchto kloboučků zaznamenali na sociálních sítích. Každou letní sezónu si v nich influencerky libují. A není se čemu divit! Je to zkrátka osvědčená klasika. Navíc Dior jejich design i print každoročně mění, proto jsou tak oblíbené. Většina je dokonce oboustranná.

    - Reklama -

    Foto: Dior

    Loewe

    Mnoho parády naděláte i s klobouky Loewe. Nejen že vypadají fantasticky, před sluncem vás ochrání na výbornou. Za nás je to tedy plážový must-have. Loewe si na na designu dalo opravdu záležet, decentní logománie v kombinaci s jednoduchým plážovým oblečením bude působit kouzelně.

    Foto: Loewe

    Prada

    Na řadu přichází oblíbený nylon. Pokrývky hlavy od Prady už trendují déle, pokud vám ale stále chybí, rozhodně zvažte nákup. Nylon je letos jedním z nejoblíbenějších materiálů. Potvrdil to i streetstyle ze všech světových týdnů módy. Nejde tedy o žádnou převratnou novinku, ale začínáte-li s klobouky, Prada je vhodný prvotní kandidát.

    Foto: Prada

    Miu Miu

    Módní dům Miu Miu, jehož oblíbenost nabírá na obrátkách kosmickou rychlostí letos připravil úžasnou denimovou kolekci, včetně kloboučků. Návrat denimu do módního popředí asi nemusíme vysvětlovat. Tento rok se bez něj neobejdeme. S denimovou pokrývkou hlavy doplníte jak elegantnější, tak streetový look.

    Foto: Miu Miu

    Gucci X Adidas

    Snová kolaborace všem milovníkům módy přinesla pokrývku hlavy, kterou pojmenovala Double-Sided baseball hat. Jde o velmi zajímavý model, proto ho doporučujeme vynést na různé módní akce. S double kšiltovkou rozhodně zazáříte vždy a všude.

    Foto: Gucci

    ― Reklama ―

    V zajetí semiše. Chlupatá látka otřásá trendy a proniká do všech koutů šatníku

    Semiš se v poslední době opět stává populárním materiálem. Jeho obliba však sahá daleko za hranici bund či kabátů. Tato látka se plíživě dostal do všech koutů šatníku a povznáší na novou úroveň šaty, doplňky i boty. Ačkoliv by se semiš na první pohled mohl jevit jako těžce kombinovatelná textura, s pár základními pravidly se není čeho bát.

    Chanel vdechl vile La Pausa nový život. Navrátí ji k zašlé slávě

    Francouzská riviéra je proslulá nejen svými dechberoucími výhledy, ale také jedněmi z nejluxusnějších vil světa. Patří mezi ně rovněž La Pausa, tedy dům, který si dle svých snů nechala postavit návrhářka Coco Chanel. Vedení její značky budovu před 10 lety odkoupilo a od té doby pracovalo na potřebné rekonstrukci. Vila tak nyní opět otevře své dveře.

    Léto volá po obměně. Lehké CC krémy slibují perfektní glow

    S nadcházejícími slunečnými dny přichází i nutnost revize kosmetické taštičky. Blížící se vysoké teploty si totiž s některými make-up produkty příliš nerozumí. Řada z nich na obličeji působí až příliš uměle, nebo se po pár hodinách nepříjemně rozteče. Na scénu proto nastupují tradiční lehké CC krémy, slibující sjednocení pleti a žádané zakrytí nedostatků.

    Není košile jako košile. Objevte pánské „designer shirts“ nové doby

    Košile už dávno není jen nudným prvkem dresscodu, který se nosí z povinnosti pod sako. Letos zažívá renesanci. A to nejen díky oblibě zdánlivě "dámských" prvků, ale především zásluhou návrhářů, kteří se rozhodli přepsat dějiny pánské elegance. Stačí se podívat na show od Alexander McQueen nebo Givenchy. Kde se dříve očekávala jen čistá linie a nenápadný límeček, najdete vázačky, šifon i dramatické nabírání.

    Loli Bahia ovládá módní runwaye. Usiluje o titul letošní supermodelky

    Už dávno pominula doba, kdy módnímu světu dominovala pouze jména jako Bella Hadid nebo Kendall Jenner. Současná scéna nabízí celou řadu jedinečných osobností dobývajících runwaye. Patří mezi ně rovněž Loli Bahia, která letos svým catwalkem i účastí v luxusních kampaních dokazuje, že má našlápnuto na to stát se další světovou supermodelkou.

    Filmový festival v Cannes letos přitvrdil. Představil nový dress code

    Po uplynulém Met Gala přichází na řadu další důležitá událost módního světa. V úterý odstartoval filmový festival v Cannes, na který tradičně upírají zrak nejen filmoví, ale také módní nadšenci. Letošní 78. ročník však doprovází nečekané změny. Organizátoři akce totiž oznámili nový dress code, zakazující mimo jiné "nude dress" nebo dlouhé vlečky.

    Doja Cat pod drobnohledem. Jak se z popové ikony stal kontroverzní symbol drzosti?

    Doja Cat, která dřív zpívala o tom, že je "Boss Bitch", dnes působí spíš jako královna temnoty, co s úsměvem přebírá otěže chaosu. Zářila v popu, hrála podle pravidel, ale od určitého momentu začala psát úplně jiný příběh. A ten je mnohem zajímavější. Někdy se zkrátka vyplatí říct jedno velké "ne" svému starému já. Zpěvačka je živoucím důkazem.

    Jaro přeje odvážným. Nadešel nejvyšší čas na micro mini sukně

    Extra krátká verze mini sukní ovládá módní scénu již od roku 2022, kdy se poprvé objevila na světových runwayích. Takzvanou micro mini skirt sice dostala do popředí značka Miu Miu, postupně ji však převzaly rovněž ostatní módní domy. Prosluněné jarní dny proto nabízí ideální příležitost vyzkoušet kousek, který žebříčky trendů jen tak neopustí.

    Glenn Martens zná deadline. Debut pro Maison Margiela odhalí v červenci

    Módní dům Maison Margiela oznámil letos v lednu po roce čekání svého nového kreativního ředitele. Po proslulém návrháři Johnu Galliano ho povede designér a soušasný šéf Diesel Glenn Martens. Zástupci značky však nyní odhalili, kdy představí svou debutovou kolekci. Haute couture řadu pro podzim 2025 zveřejní na červencovém fashion weeku v Paříži.

    TikTok trendy slibují dlouhověkost. Místo toho plýtvají cenným časem

    Touha dosáhnout co nejvyššího věku je přirozenou součástí života a vždy k němu patřila. Nejmodernější technologie, hnutí biohacking, a hlavně sociální sítě však ze snu dlouhověkosti učinily kolotoč, ze kterého lze jen těžko vystoupit. Populární TikTok trendy nabízejí pochybné tipy, vedoucí spíše k prázdné peněžence a ztracenému času.

    TikTok pohltil nečekaný comeback. Pánskou módu dobývá Hedi Boy

    Již od začátku letošního roku je jasné, že je nostalgie jeho synonymem. Na módní scénu se totiž vrací řada trendů, které mnozí z nás už dávno považovali za zapomenuté. Do popředí platformy TikTok se proto nenápadně vkradl rovněž styl definující počátky milénia a vycházející ze stylu návrháře Hedi Slimane. Pánskou módu ovládl takzvaný Hedi Boy.

    Mikiny v revolučním hávu. Díky správné kombinaci získáte elegantní outfit

    Ačkoliv tepláky už snad navždy zůstanou kouskem oblečení, jehož místo je kdekoliv mimo zrak široké veřejnosti, mikiny se probojovávají do městských outfitů. Netřeba je rovnou odsuzovat, se správným kombinováním umí vytvořit i elegantní vzhled. Důležité je dbát na správný střih a doplňky. Pro inspiraci přitom nemusíte chodit daleko.

    Snímek I’m Still Here navrátil 70. léta. K životu probudil i tehdejší módu

    Cenu Oscar za nejlepší mezinárodní počin si letos ze slavnostního předávání odvezl snímek I'm Still Here. Film založený na skutečné události pojednává o brutálních podmínkách brazilského diktátorského režimu ze 70. let minulého století. Umně ale propojuje tragédii v centru dění s nezlomným optimismem, atmosférou a módou tehdejší doby.

    Orámované rty slaví úspěch. Důkazem jsou perfektně sladěná lip comba

    Beauty trendy si v poslední době vzaly pod křídla výrazně orámované rty. Konturky samozřejmě nejsou žádnou novinkou, avšak nedávno se začaly objevovat i jako samostatný prvek líčení. Není divu, při vhodně zvoleném odstínu vypadají rty precizně vytvarované a strhnou na sebe všechnu pozornost. Stejný efekt má ale rovněž osobité lip combo.

    Ferragamo opět rezonuje. Výkřik relevance přinesla letní řada i Kylie na Met Gala

    Značka, která kdysi stála v závětří módního světa, se opět dostává do popředí. Ferragamo poslední dobou nezní jen na přehlídkových molech. Rezonuje i v zákulisí nejslavnějších událostí. Důkaz? Supermodelka Kylie Jenner oblečená do Ferragamo na nedávném Met Gala. Těžko hledat hlasitější výkřik relevance. Návrhář Maximilian Davis tak činí z Ferragamo brand působící kultivovaně a zároveň sebevědomě.

    Gucci se vrací domů. Show Cruise 2026 uspořádá v historickém archivu

    Koncem dubna odstartoval módní dům Chanel kolotoč letošních cruise kolekcí. V těsném závěsu na něj však brzy naváže Gucci. Společnost totiž odhalila přesné datum i lokaci nadcházející přehlídky. Tentokrát se rozhodla navrátit ke svým kořenům, tedy do Florencie. Show proto dne 15. května uspořádá ve svém historickém archivu v Palazzo Settimanni.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―