Slavný návrhář Jeremy Scott překvapil, když oznámil jeho spolupráci se skincare značkou SpoiledChild. Zprávy zveřejnil i Armani, vítající novou ambasadorku, herečku Nathalii Emmanuel. New York zná výherce letošních CEW Beauty Awards a Kodaň zase datum dalšího týdne módy. Módní dům Chanel se rozloučil s hlavou rodiny, která ho vlastní.
New York poctil špičky beauty světa. Pohostil letošní CEW Beauty Awards
Konec roku doprovází rovněž hodnocení všeho, co uplynulé měsíce definovalo. New York proto minulý týden pohostil letošní CEW Beauty Awards, oceňující špičky beauty průmyslu. Cenu za nejlepší akné produkt si tak odnesl Foaming Cream Wash od CeraVe. V kategorii make-upu naopak vyhrála společnost Clinique, a to se svou řasenkou s názvem High Impact High-Fi Full Volume.
Armani Beauty rozšiřuje řady. Jeho make-up zpropaguje herečka Nathalie Emmanuel
Italská společnost Armani si na pomoc přizvala britskou herečku. Nathalie Emmanuel bude mít za úkol propagovat luxusní make-up s názvem Luminous Silk, a to v kampani, která odstartuje začátkem nového roku. „K tomuto produktu a specifickému projektu mě přitáhla moje láska k vylepšené a zdravě vypadající pleti,“ prohlásila herečka s tím, že make-up vypadá „nenuceně“.
Kodaň oznámila svůj módní rozvrh. Týden módy přivítá koncem ledna
I když se teprve nacházíme uprostřed současné módní zimní sezóny, hlavní města módy už plánují tu další. Kodaň totiž odhalila svůj rozvrh pro nadcházející týden módy, představující módu pro podzim a zimu roku 2025. Ulice hlavního města Dánska tak nové návrhy zaplaví od 27. do 31. ledna. Na tamní runwaye zavítá na 36 značek, a to jak z řady starých známých, tak úplných nováčků.
Chanel dává sbohem významné osobnosti. Zemřela hlava rodiny, která značku vlastní
Francouzský módní dům Chanel oznámil v neděli smrt Eliane Heilbronn, tedy hlavy rodiny, jež ho vlastní. Zemřela v úctyhodném věku 99 let. „Pohřeb bude uspořádaný v soukromí,“ dodali zástupci společnosti. Heilbronn se proslavila především svou právnickou kariérou. Stála totiž za návrhem smlouvy, který roku 1982 připoutal designéra Karla Lagerfelda ke značce jako kreativního ředitele.
Jeremy Scott zkoumá nové vody. Společně se značkou SpoiledChild proniká do skincare
Designér Jeremy Scott dokazuje, že umí zazářit nejen na módním, ale i skincare poli. Spojil totiž síly se společností SpoiledChild, aby vytvořil vlastní inovativní skincare produkt. Jeho cílem je nabízet „sběratelské kousky umění oslavující optimismus, týkající se budoucnosti“. Nabízí proto takzvanou Chrome Spaceship, tedy futuristickou kapsli, kterou je možné doplnit, ukrývající luxusní krém na oči.
@spoiledchild 🚀 Jeremy introducing the limited-edition custom-designed Chrome Spaceship from our SpoiledChild x Jeremy Scott Capsule Collection. Dropping NOV.15.24 Join the waitlist now to get 24-hour early access to shop before it drops (link in bio) 🚀 #jeremyscottxspoiledchild #thefutureisyourfriend ♬ original sound – SpoiledChild
Zdroje: The Fashion Network, WWD, Instagram, TikTok