Více

    ― Reklama ―

    Konec týdne chystá dlouho očekávanou událost, tedy Black Friday. Značky proto s napětím sledují nejnovější odhady analytiků, popisující letošní potencionální prodeje. Dosavadní předpoklady pak působí více než slibně. Oproti loňskému roku bude mít více zákazníků ve Spojeném království po výplatě a prodeje v USA už nyní předhánějí ty loňské.

    Oblíbený „svátek“ Black Friday v posledních letech podstoupil značnou změnu. Konkurencí je mu totiž takzvané Cyber Monday, tedy pondělí po Díkuvzdání, definované on-line slevami. Původní den plný nákupního šílenství tak ztratil něco ze své urgence. Značky navíc čím dál častěji nabízí vysoké slevy po celý listopad. Přesto je Black Friday dnem, ke kterému vzhlíží nejedna značka.

    Řada z nich proto i letos s napětím sleduje nejnovější odhady analytiků, které se prozatím zdají více než slibné. Například firma CACI dle The Fashion Network nazvala letošní Black Friday ve Spojeném království takzvaným Super Pay Day. Oproti loňskému roku totiž do očekávaného pátku dostane o 43 procent zákazníků více výplatu. Loni Černý pátek připadl na 26., letos na 29. listopadu.

    Kromě toho jsou ale rovněž čím dál populárnější platební metody BNPL (buy now pay later), založené na výhodných splátkách. To ovšem neznamená, že se obchodníci nemají čeho obávat. S každým rokem totiž narůstá rovněž kritika Black Friday, poukazující na jeho plýtvání. Dle odhadů CACI tak na 28 procent spotřebitelů věří, že blížící se „svátek“ pouze propaguje zbytečnou spotřebu.

    Black Friday neztrácí na atraktivitě. Prodeje možná předčí i loňský rok

    Analytici sledující dění ve Spojených státech amerických pak pro změnu popsali, že od letošního Black Friday neočekávají žádné zásadní změny. Například firma NRF, citovaná serverem NBC News, ovšem odhaduje, že souhrnné sváteční prodeje za listopad a prosinec dosáhnou oproti loňskému roku vzrůstu o 2,5 až 3,5 procenta. Vyšplhají se tak na hodnotu mezi 979 až 989 miliardy dolarů.

    Naopak zástupci National Retail Federation prohlásili, že o letošním Díkuvzdání očekávají rekordní prodeje. Dle jejich odhadů se totiž do kamenných i on-line obchodů chystá vydat na 183,4 milionu Američanů. Loni přitom stejnou aktivitu podniklo „pouze“ 182 milionů z nich. Rovněž společnost The Census Bureau pak popsala, že letošní prodeje jsou oproti uplynulému roku o 0,4 procenta vyšší.

    Zdroje: The Fashion Network, NBC News, Daily Press, X, YouTube

    ― Reklama ―

    Foto:Pexels

    Značky s napětím očekávají Black Friday. Letošní ročník slibuje vysněné prodeje

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Konec týdne chystá dlouho očekávanou událost, tedy Black Friday. Značky proto s napětím sledují nejnovější odhady analytiků, popisující letošní potencionální prodeje. Dosavadní předpoklady pak působí více než slibně. Oproti loňskému roku bude mít více zákazníků ve Spojeném království po výplatě a prodeje v USA už nyní předhánějí ty loňské.

    - Reklama -

    Oblíbený „svátek“ Black Friday v posledních letech podstoupil značnou změnu. Konkurencí je mu totiž takzvané Cyber Monday, tedy pondělí po Díkuvzdání, definované on-line slevami. Původní den plný nákupního šílenství tak ztratil něco ze své urgence. Značky navíc čím dál častěji nabízí vysoké slevy po celý listopad. Přesto je Black Friday dnem, ke kterému vzhlíží nejedna značka.

    Řada z nich proto i letos s napětím sleduje nejnovější odhady analytiků, které se prozatím zdají více než slibné. Například firma CACI dle The Fashion Network nazvala letošní Black Friday ve Spojeném království takzvaným Super Pay Day. Oproti loňskému roku totiž do očekávaného pátku dostane o 43 procent zákazníků více výplatu. Loni Černý pátek připadl na 26., letos na 29. listopadu.

    Kromě toho jsou ale rovněž čím dál populárnější platební metody BNPL (buy now pay later), založené na výhodných splátkách. To ovšem neznamená, že se obchodníci nemají čeho obávat. S každým rokem totiž narůstá rovněž kritika Black Friday, poukazující na jeho plýtvání. Dle odhadů CACI tak na 28 procent spotřebitelů věří, že blížící se „svátek“ pouze propaguje zbytečnou spotřebu.

    - Reklama -

    Black Friday neztrácí na atraktivitě. Prodeje možná předčí i loňský rok

    Analytici sledující dění ve Spojených státech amerických pak pro změnu popsali, že od letošního Black Friday neočekávají žádné zásadní změny. Například firma NRF, citovaná serverem NBC News, ovšem odhaduje, že souhrnné sváteční prodeje za listopad a prosinec dosáhnou oproti loňskému roku vzrůstu o 2,5 až 3,5 procenta. Vyšplhají se tak na hodnotu mezi 979 až 989 miliardy dolarů.

    Naopak zástupci National Retail Federation prohlásili, že o letošním Díkuvzdání očekávají rekordní prodeje. Dle jejich odhadů se totiž do kamenných i on-line obchodů chystá vydat na 183,4 milionu Američanů. Loni přitom stejnou aktivitu podniklo „pouze“ 182 milionů z nich. Rovněž společnost The Census Bureau pak popsala, že letošní prodeje jsou oproti uplynulému roku o 0,4 procenta vyšší.

    Zdroje: The Fashion Network, NBC News, Daily Press, X, YouTube

    ― Reklama ―

    Odměňte babičky na Vánoce perfektními dárky. Darujte jim zasloužený luxus

    Zanechat pro babičky pod vánočním stromečkem ten perfektní dárek není tak snadné, jak se může zpočátku zdát. Většina z nich tvrdohlavě prohlašuje, že vše, co potřebují už mají. Na seznam přání připisují hlavně zdraví a spokojenost celé rodiny a s obdivuhodnou zarputilostí se drží svých "nestárnoucích" ručníků, kosmetiky či oblečení.

    Extrémní teploty narušují chod módního průmyslu. Ohrožují pracovníky textilních továren

    Některé z největších textilních továren světa sídlí v Bangladéši, Vietnamu či Pákistánu. V těchto státech ale v posledních letech stoupají rizika spojená s extrémními teplotami, ohrožující rovněž tamní pracovníky. Na jejich zhoršující se pracovní podmínky poukázala nová studie, volající po větší zodpovědnosti nadnárodních společností.

    Dejte sbohem nudným šálám. Vylepšete je kreativním uzlem nebo blyštivou sponou

    Když už je šála nezbytným zimním doplňkem, udělejte z ní zajímavou přednost. Kromě ochrany před mrazem může být třešničkou na dortu vašeho outfitu, pokud ovšem nepodceníte její styling. Vyzkoušejte nespočet různých uzlů a překřížení, případně si vypomozte stylovými sponami. Jakmile nový způsob vyzkoušíte, už se nebudete chtít vrátit.

    Rozvoňte každou místnost. Vlasové parfémy zaručí jedinečné poznávací znamení

    Marketingový trh se jen hemží kosmetickými vychytávkami, u kterých se nás značky snaží přesvědčit o jejich nepostradatelnosti. Jednou z nich jsou i vlasové parfémy. Na první pohled zbytečnost, na druhý ovšem promyšlený doplněk utvářející vaši osobnost. Dejte jim proto šanci a udělejte si z nich své poznávací znamení.

    Oslavte Silvestra v sexy šatech. Nový rok se neobejde bez kapky třpytu

    Silvestr se každoročně nese ve jménu třpytu. Nepsané pravidlo povzbuzuje všechny oslavence obléct si flitrové modely, a to čím extravagantnější, tím lepší. Pokud se rovněž letos chystáte na novoroční party, neměl by vám v šatníku chybět podobně výrazný kousek. Výběr je štědrý a silvestrovská tematika se promítla nejen do šatů a sukní.

    Robustní struktura a nadměrná velikost pro všechny. Není svetr jako svetr

    Zima 2024/25 přináší velmi zajímavou éru svetrů. Ty totiž nově upoutávají pozornost na nevídané úrovni. Pleteniny a háčkované modely letos dominovaly téměř na všech přehlídkách. Ačkoliv je knitwear sám o sobě výrazný, aktuální sezóna mu neobvykle dodává na objemu, texturách a hlavně nostalgii.

    Móda v kostce: Kate Moss převzala Zaru a London Fashion Week zakázal exotickou kůži

    Supermodelka Kate Moss se o víkendu se speciální kolekcí ujmula módního řetězce Zara. Manolo Blahnik zase s nejnovějším návrhem oslavil 30. výročí Mary Jane. Louis Vuitton vydal očekávanou kampaň s hvězdnými tenisty. Zástupci Londýnského týdne módy překvapili zákazem exotické kůže a skupina PETA ocenila Stellu McCartney.

    Italští návrháři odstartovali filmovou revoluci. Dobývají hollywoodské kostymérny

    Itálie je zemí výborného jídla, dechberoucích památek a luxusní módy. Málokdo ale ví, že si její dědictví v podobě návrhářských kousků našlo cestu až na stříbrné plátno. Odkaz elegance přitahuje i hollywoodské filmaře a není proto divu, že nejslavnější herci a herečky světa nosili ve svých známých rolích právě italská jména.

    Luxusní výlohy pohltily Vánoce. Obchodní domy je však pojaly po svém

    Vánoční atmosféra se začíná usazovat všude, kam se podíváme. S otevřenou náručí ji tak přivítaly i luxusní obchodní domy. Zahalily proto své výlohy do svátečně vyhlížejících kabátků. Každý z nich však pojal blížící své svátky po svém. Objevte kouzelné výlohy, lákající nejen na letošní Vánoce, ale i nezapomenutelné nákupy.

    Salmon sperm facial je hitem omlazujících zákroků. Za jeho slávou stojí Kim Kardashian

    Šnečí sliz, vlastní krev nebo rybí sperma. Honba za plnější, zářivější, ale hlavně nestárnoucí pletí bez vrásek pomocí nejrůznějších dermatologických procedur je nekonečná. Must-have novinkou estetických klinik, i kosmetických rutin nejedné celebrity, se stalo neobvyklé ošetření zvané salmon sperm facial.

    Móda vás nemusí stát zdraví. Proti vlezlému chladu zakročí trendy čepice

    Doplňky jsou v mrazivé zimě často jediný způsob, jak se v záplavě stejně barevných kabátů alespoň trochu odlišit. Čepice tak nejen, že posunou outfit na další úroveň, ale udrží vás i v žádaném teple. I když vůči nim z pochopitelných důvodů můžete mít nechuť, stojí za to inspirovat se trendy kousky pro letošní zimu.

    Odvrácená stránka konzumu. Nový dokument dává Black Friday do kontextu

    Ačkoli Black Friday vznikl ve Spojených státech amerických, zná v současnosti koncept podporující bezmezné nakupování celý svět. Nový dokument Buy Now! The Shopping Conspiracy se snaží poukázat na nebezpečí toho, co podobný přístup, podporující neustálou spotřebu, způsobuje a jak šikovně ho velké společnosti využívají ve svůj prospěch.

    Vestiaire Collective chce zatočit s fast fashion. Novou kampaň zaměřil na její následky

    Luxusní šatník už dávno neznamená jen nákupy v buticích. On-line platformy jako Vestiaire Collective, Depop, Vinted či Grailed nabízejí možnost nakupovat prémiové kousky, které jinde téměř neseženete. Vestiaire Collective však jde o krok dál a místo pouhého prodeje se nyní pustil i do boje proti fast fashion.Nová kampaň vyzývá největší řetězce k větší zodpovědnosti a kritizuje jejich negativní dopad na planetu.

    Highlandcore v kurzu jako nikdy dřív. Poznejte cottagecore v novém kostkovaném kabátě

    Podzimní mlhy a studená rána opět probudily touhu po hřejivém útulnu. Letos ovšem známý cottagecore dostává nový rozměr. Na scénu vstupuje Highlandcore. Estetika, která mixuje tradiční skotské vzory a venkovskou eleganci s moderním šatníkem. A co víc, z přehlídkových mol letos září tak jasně, že i městské ulice připomínají skotské vysočiny.

    Připravte se na Vánoce s trendy laky na nehty. Kromě červené hraje prim barva perníčků

    Vánoce jsou za dveřmi a s nimi i plánování outfitů, dárků a dalších nezbytných součástí svátečního období. Kromě zmíněného přichází na řadu také letošní trendy laky na nehty. Vládnout bude klasika v podobě zelené a červené, své místo si ale zajistí i méně obvyklé odstíny. Dobrá zpráva je, že letošní in designy zvládnete samy doma.

    Vkročte do nového roku s čerstvým střihem. Nalákají vás trendy zimní účesy

    Konec roku a začátek nového období přímo křičí výzvou k nečekané módní a beauty proměně. Kromě obnovy šatníku či poličky s make-upem se nabízí rovněž návštěva oblíbeného kadeřnického salónu. Nerozhodné zachrání aktuální zimní "vlasové" trendy. Hlavní roli hraje jak záplava kudrlinek, tak odvážné krátké střihy.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―