Více

    ― Reklama ―

    Podnikatelka Kylie Jenner je v módním průmyslu jako doma. Nejen, že má vlastní značku oblečení, ale často se objevuje i na obálkách časopisů a v kampaních. Nedávno se stala tváří značky Miu Miu. Ta však místo masové chvály sklidila vlnu kritiky. Nepovedené vizuály, které nakonec potopily brand i Jenner, otevřely širší diskusi o tom, jak současné kampaně upozaďují oblečení a tvořivost na úkor virálních momentů.

    Podzimní kampaň jako předmět kritiky. Kylie Jenner není Miu Miu Girl

    Nejnovější kampaň značky Miu Miu, věnovaná podzimní kolekci, rozhodně přitáhla pozornost na sociálních sítích, tentokrát však nežádoucím způsobem. Tváří kampaně, o níž se postarala návrhářka Miuccia Prada, zachycenou objektivem fotografky Lenguy, se totiž stala pro značku obzvláště neobvyklá osobnost, a to podnikatelka Kylie Jenner.

    Původní záměr reklamy s názvem Femininities o individualitě a boření genderových stereotypů zastínily nešťastné vizuály zobrazující Jenner v křečovitých, rozpačitých a znuděně působících pózách. Lavina negativních ohlasů na sebe nenechala čekat. Obsazení Jenner do kampaně značky známé svou quirky a velmi niche estetikou lze přirovnat k pokusu násilně napasovat kousek puzzle do špatné skládačky.

    Příkladem pro Miu Miu by mohla být švédská značka Acne Studios, která podnikatelku obsadila do své kampaně pro džínovou kolekci v roce 2023. Jemně provokativní, úderné a dynamické vizuály působily nenuceně a zároveň vyzařovaly její osobnost. Do skládačky tentokrát zapadl i vhodný styling v podobě oblečení, které nepůsobilo, že by se v něm Jenner topila.

    Móda se zasekla v bludném kruhu. Nápaditost jde stranou, vítězí virál

    Kylie Jenner a její dominance na obálkách časopisů i v reklamách vynáší na povrch několik neduhů, kterých se módní průmysl zjevně nedokáže jen tak zbavit. Móda jako jeden z hlavních kulturních hybatelů současného světa se ocitla v zajetí sociálních sítí. Získaná pozornost uživatelů se stává hlavním nástrojem, pomocí kterého mohou značky zůstat relevantní v nekonečném moři obsahu.

    Oblečení a kreativní koncepty za ním již nehrají hlavní roli. Důležitější jsou virální momenty, slavné osobnosti a dechberoucí lokality, jež zajistí engagement na sociálních sítích. Příkladem je značka Coperni a její přehlídka v pařížském Disneylandu, kterou uzavřela právě Kylie Jenner. Buďme upřímní, nic jiného kromě ikonického růžového zámku v pozadí a Jenner v černých šatech jsme si z ní neodnesli.

    Zdroj: Coperni

    V mnoha případech se nám snaha za každou cenu obsadit hvězdné tváře, které často s danou značkou vůbec nesouzní, jeví spíše jako účelový marketingový tah. Cílem je zviditelnit se, nikoli vytvořit něco smysluplného s estetickou i intelektuální hodnotou. Na to, aby na nás reklamy opět udělaly dojem, by se však módní průmysl musel na chvíli zamyslet a přestat upřednostňovat zisk před skutečnou originalitou.

    Zdroje: Miu Miu, Acne Studios, Instagram, Youtube

    Autor článku:
    Ema Kmeťová
    Ema Kmeťováhttps://fashionup.cz/
    Ema nejčastěji přispívá články do módní rubriky, ale občas nám také přibližuje i aktuální dění ve světě beauty, zejména pokud ji zaujme nějaká kosmetická novinka nebo trend. Nejvíce si však užívá psaní o místních i zahraničních mladých módních talentech nebo analyzování přehlídek a kolekcí. Do módní žurnalistiky se zamilovala už na střední škole, když dělala svůj první rozhovor s lokálním návrhářem pro školní časopis.

    ― Reklama ―

    Foto:Miu Miu

    Značka Miu Miu s Kylie Jenner pohořela. Proč jsou módní kampaně čím dál nudnější?

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Podnikatelka Kylie Jenner je v módním průmyslu jako doma. Nejen, že má vlastní značku oblečení, ale často se objevuje i na obálkách časopisů a v kampaních. Nedávno se stala tváří značky Miu Miu. Ta však místo masové chvály sklidila vlnu kritiky. Nepovedené vizuály, které nakonec potopily brand i Jenner, otevřely širší diskusi o tom, jak současné kampaně upozaďují oblečení a tvořivost na úkor virálních momentů.

    - Reklama -

    Podzimní kampaň jako předmět kritiky. Kylie Jenner není Miu Miu Girl

    Nejnovější kampaň značky Miu Miu, věnovaná podzimní kolekci, rozhodně přitáhla pozornost na sociálních sítích, tentokrát však nežádoucím způsobem. Tváří kampaně, o níž se postarala návrhářka Miuccia Prada, zachycenou objektivem fotografky Lenguy, se totiž stala pro značku obzvláště neobvyklá osobnost, a to podnikatelka Kylie Jenner.

    Původní záměr reklamy s názvem Femininities o individualitě a boření genderových stereotypů zastínily nešťastné vizuály zobrazující Jenner v křečovitých, rozpačitých a znuděně působících pózách. Lavina negativních ohlasů na sebe nenechala čekat. Obsazení Jenner do kampaně značky známé svou quirky a velmi niche estetikou lze přirovnat k pokusu násilně napasovat kousek puzzle do špatné skládačky.

    Příkladem pro Miu Miu by mohla být švédská značka Acne Studios, která podnikatelku obsadila do své kampaně pro džínovou kolekci v roce 2023. Jemně provokativní, úderné a dynamické vizuály působily nenuceně a zároveň vyzařovaly její osobnost. Do skládačky tentokrát zapadl i vhodný styling v podobě oblečení, které nepůsobilo, že by se v něm Jenner topila.

    - Reklama -

    Móda se zasekla v bludném kruhu. Nápaditost jde stranou, vítězí virál

    Kylie Jenner a její dominance na obálkách časopisů i v reklamách vynáší na povrch několik neduhů, kterých se módní průmysl zjevně nedokáže jen tak zbavit. Móda jako jeden z hlavních kulturních hybatelů současného světa se ocitla v zajetí sociálních sítí. Získaná pozornost uživatelů se stává hlavním nástrojem, pomocí kterého mohou značky zůstat relevantní v nekonečném moři obsahu.

    Oblečení a kreativní koncepty za ním již nehrají hlavní roli. Důležitější jsou virální momenty, slavné osobnosti a dechberoucí lokality, jež zajistí engagement na sociálních sítích. Příkladem je značka Coperni a její přehlídka v pařížském Disneylandu, kterou uzavřela právě Kylie Jenner. Buďme upřímní, nic jiného kromě ikonického růžového zámku v pozadí a Jenner v černých šatech jsme si z ní neodnesli.

    Zdroj: Coperni

    V mnoha případech se nám snaha za každou cenu obsadit hvězdné tváře, které často s danou značkou vůbec nesouzní, jeví spíše jako účelový marketingový tah. Cílem je zviditelnit se, nikoli vytvořit něco smysluplného s estetickou i intelektuální hodnotou. Na to, aby na nás reklamy opět udělaly dojem, by se však módní průmysl musel na chvíli zamyslet a přestat upřednostňovat zisk před skutečnou originalitou.

    Zdroje: Miu Miu, Acne Studios, Instagram, Youtube

    ― Reklama ―

    Vlasový parfém dobývá beauty svět. Dopřejte svému účesu vlastní vůni

    Vlasový parfém nesmí chybět. Svět vůní zažívá v poslední době drobnou, přesto výraznou proměnu. Klasické parfémy doplňuje nová generace voňavých produktů, která přináší nejen krásnou vůni, ale i péči. Vlasové parfémy se z okrajové kategorie tiše přesunuly mezi must-have položky a vypadá to, že letošek bude jejich definitivním průlomem.

    Zendaya posiluje partnerství s On. Spolu s Law Roach navrhla tenisky

    Herečka Zendaya zahájila další kapitolu spolupráce se značkou On. Ve čtvrtek totiž odhalila tenisky s názvem Cloudzone Moon, které navrhla společně se svým stylistou Law Roach. Doprovodná kampaň Be Every You se točí kolem motivů pohybu a duality. Zendaya v ní navíc nabádá k tomu, abychom se nebáli přijmout všechny stránky naší osobnosti.

    Léto ovládá nový trend. Hedvábný šátek v pase ozvláštní každý outfit

    Lámete si hlavu s tím, jak dodat svému outfitu ještě o trochu větší šmrnc? Využívání kousků, které už máme doma, je zpět v módě! Znovuobjevenou hvězdou letošního léta je hedvábný šátek, jenž se tentokrát září uvázaný kolem pasu. Spatřit ho můžeme nejen na řadě celebrit, nedávno se objevil rovněž na Pařížském fashion weeku.

    Léto nekončí. Světové beach clubs jsou ztělesněním tichého luxusu

    Polehávání na pláži může být pro mnoho cestovatelů čirou nudou. To však neplatí pro stále oblíbenější beach clubs. Šumění moře, široká paleta aktivit a nekonečné šampaňské, tak by se dal shrnout zážitek z těchto pohádkových míst. Nepředstavujte si celodenní párty. Existují i takové kluby, ze kterých dýchá quiet luxury atmosféra na míle daleko.

    Nejzáludnější kousek y2k módy je zpět. Hvězdou léta jsou capri pants

    Nostalgie letos na módní scénu přináší všemožné kousky. Jedním z nich je i klasický, ovšem mnohými obávaný kousek y2k módy. Z capri pants se postupně stala hvězda letošního léta, ne každý se však z jejich návratu raduje. Nenechte se odradit často ošemetnou délkou a naučte se z nich vytvořit trendy outfity, které už nebudete chtít sundat.

    Pamela Anderson oslavuje přirozenou krásu. Boduje se značkou Sonsie

    Herečka Pamela Anderson na sebe již delší dobu strhává pozornost. Důvodem však není výrazný make-up nebo outfity. Naopak, osmapadesátiletá hvězda září pomocí zdravé pleti bez známky beauty produktů. Její nedávno objevený životní styl pak perfektně doplňuje skin care značka Sonsie, kterou založila s Marie von Behrens-Felipe.

    Pánskou módu čeká revoluce. Žabky přechází z pláže na módní mola

    Klasická letní obuv získala upgrade. Uplynulé pánské módní přehlídky posunuly žabky na novou úroveň. Ty se tak kromě pláží mohou nově těšit na procházky po městě, či dokonce červeném koberci. Letošní i příští pánský letní šatník se bez nich proto neobejde. Populární obuv do své nabídky zařadily také značky jako The Row, Louis Vuitton či Prada.

    #SkinnyTok se zákazem nezmizel. Tvůrci vesele estetizují nezdravou štíhlost

    TikTok sice #SkinnyTok zakázal, ale obsah nabádající k nezdravé štíhlosti z platformy nezmizel. I za dalšími často nevinnými hashtagy se skrývá tlak přiblížit se tělesnému ideálu. Kult štíhlosti nahradil roky prosazovanou „body positivity“. Problém mohou představovat mimo jiné i léky používané na hubnutí, jako je třeba Mounjaro. Je proto důležité k obsahu, který na sociálních sítích vidíme, přistupovat kriticky.

    Jednoho chrání, druhé ničí. Jak vybrat efektivní eco-friendly SPF

    Krémy s SPF patří mezi nepostradatelné letní pomocníky. Navzdory jejich ochraně ovšem mnohé z nich představují nebezpečí pro mořské rostliny a živočichy. Využívané chemické ingredience přispívají k bělení korálů a narušují rozmnožování ryb. Naučte se letos v létě rozpoznat SPF, které oceníte nejen vy, ale také už tak ohrožené životní prostředí.

    Milán píše historii. Tamní týden módy odhalí očekávané módní premiéry

    Letošní podzimní týdny módy patří mezi jedny z nejzásadnějších v historii. Přes více než 10 módních domů totiž odhalí debuty svých nových kreativních ředitelů či ředitelek. Výjimkou není ani fashion week v Miláně. Italská metropole představí premiéry značek Versace, Jil Sander, Bottega Veneta a Gucci. Oslaví navíc 50. výročí Giorgio Armani.

    Bangle all the way. Masivní náramky válcují okoukané doplňky

    Náramky ve stylu bangles vyšplhaly na pomyslný vrchol módních doplňků. Módní mola určená pro letošní jaro a léto zaplavily kromě působivých kousků oblečení i výrazné náramky. Značky Saint Laurent, Balmain, Victoria Beckham nebo Hermès ukazují, že letos bude o co stát. Svezte se na vlně masivních klenotů zdobících opálené paže.

    Miu Miu zachraňuje Prada Group. Luxusní skupina slaví rostoucí prodeje

    Luxusní značky dlouhodobě bojují s nízkou poptávkou a trvající inflací. Některým se ovšem i navzdory nepříznivé situaci nadále daří. Výsledky z uplynulého pololetí oslavuje například Prada Group. Skupina totiž ve středu oznámila rostoucí prodeje a stabilní zisky. Děkovat za to může především společnosti Miu Miu, která je jejím největším tahounem.

    Rozhovor: Česko má talentů dost. Kreativní kolekce ale brzdí konzervativní trh, míní Žofie Soldánová z Naiad

    Návrhářka Žofie Soldánová stojící za českou značkou Naiad věří, že každá žena má v jakémkoli věku svou vlastní krásu. Z toho vychází i její tvorba, skrze kterou chce ženám nabídnout možnost cítit se étericky a silně zároveň. Česká módní scéna má podle ní obrovský potenciál. Lokální trh je však konzervativní a návrhářům trochu svazuje ruce, neboť musí najít správnou rovnováhu mezi kreativitou a prodejností.

    Pánské tašky příští sezóny? Kraluje jim tradice a funkčnost

    Doba, kdy muž vystačil s kapsami, patří minulosti. Pánské tašky a především takzvané shoulder bags, se znovu hlásí o slovo. Na přehlídkách pro letošní podzim a zimu se objevily v tolika variacích, až působí spíše jako rozhodný návrat k základům než trend ve zkušební fázi. Zároveň však nepůsobí nostalgicky. V moderním čtení se z nich stává společník, který ví, co dělá. Designově, prakticky, i esteticky.

    Móda v kostce: Rare Beauty má parfém a Victoria’s Secret se vrací na runway

    Selena Gomez posouvá svou značku Rare Beauty na novou úroveň a vydává první řadu vlastní vůně. Dario Vitale nepředstaví svůj debut pro Versace pomocí klasické show, ale prezentace. Na runway se naopak na podzim vrátí andílci Victoria's Secret. Moncler Grenoble zase s příští přehlídkou zamíří do Aspenu. Skupina Kering bojuje s propadem zisků.

    Trend, který vás posadí na zadek. Booty beauty pečuje o běžně skryté partie

    Trendy mají jedinečnou schopnost šokovat. Ať už se jedná o plyšáky Labubu zavěšené na designerských kabelkách, aplikaci lososího spermatu na obličej, či populární módu bez kalhot, internet čas od času vynoří opravdové lahůdky. Aktuálním adeptem je takzvaná booty beauty, tedy virální druh kosmetiky specializující se na zadek.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―