Více

    ― Reklama ―

    Nová kolekce pro jaro a léto společnosti Lacoste využila jako inspiraci osm z nejznámějších seriálů streamovací služby Netflix. Ikonický krokodýl se proto proměnil ve fiktivního monarchu nebo nebezpečnou příšeru Demagorgon.

    Společnost Lacoste oslavuje letos 90 let od svého založení. Své výročí se proto rozhodla oslavit speciální pop-culture kolekcí. Zároveň chce za pomocí ní oslovit nové zákazníky, a to především ty z mladší generace. Oznámila totiž spolupráci se známou streamovací platformou Netflix. Osm z jejích nejpopulárnějších seriálů využila jako podklad pro nové kousky na jaro i léto, které odhalila ve středu.

    Oblečení navrhla pro muže i ženy, vytvořila ale také dětskou kolekci. Hlavní roli získal v návrzích krokodýl z loga slavné sportovní značky. Ocitl se tak v seriálech, jako jsou Stranger Things, Bridgerton, Lupin, Sex Education, Shadow and Bone, Elite, Money Heista The Witcher. Na jednom svetru je proto například znázorněný s vysokou modrou parukou připomínající královnu ze seriálu Bridgerton.

    Na dalším kousku se zase proměnil v příšeru ze seriálu Stranger Things známou jako Demagorgon. Vyzkoušel si ale také podobu postavy Assane Diop ze seriálu Lupin. Zahalil se proto do černé kápě a ladícího baretu. „Jsme neskutečně potěšení novou spoluprací, která zachycuje jedinečné setkání dvou světů,“ okomentovala pak kolekci zástupkyně generálního ředitele Lacoste Catherine Spindler.

    Speciální spolupráce nabízí propojení módy i světa zábavy

    Ostatní návrhy představují krokodýla vedle známého „play button“, tolik typického pro Netflix. Kromě toho si Lacoste pohrává také se vzorem toile de Jouy, ve kterých se krokodýl objevuje po boku designů odkazujících na zmíněné seriály. „Myslíme si, že produkty představují důležité médium pro vyprávění příběhu. Spolupráce s Lacoste tak nabízí jedinečnou příležitost spojit módu a zábavu,“ popsal dojmy z kolekce viceprezident Netflixu Josh Simon.

    Zdroj: Official Website Lacoste

    V minulosti streamovací platforma spolupracovala například s módním domem Balmain. Ten vytvořil speciální kolekci inspirovanou filmem The Harder They Fall. Vlastní kolekci získal od obchodu H&M také film To All The Boys I’ve Loved Before. Společnost Lacoste pak pro propagaci nové řady vydala rovněž videa, ve kterých se její krokodýl objeví v seriálovém světě Netflixu. Firmu roku 1933 založil bývalý tenista René Lacoste a podnikatel André Gillier.

    Zdroj: WWD, Mint Lounge, Fashion Network, Instagram, Lacoste

    ― Reklama ―

    Značka Lacoste se ponořila do světa seriálů. Oznámila spolupráci s platformou Netflix

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Nová kolekce pro jaro a léto společnosti Lacoste využila jako inspiraci osm z nejznámějších seriálů streamovací služby Netflix. Ikonický krokodýl se proto proměnil ve fiktivního monarchu nebo nebezpečnou příšeru Demagorgon.

    - Reklama -

    Společnost Lacoste oslavuje letos 90 let od svého založení. Své výročí se proto rozhodla oslavit speciální pop-culture kolekcí. Zároveň chce za pomocí ní oslovit nové zákazníky, a to především ty z mladší generace. Oznámila totiž spolupráci se známou streamovací platformou Netflix. Osm z jejích nejpopulárnějších seriálů využila jako podklad pro nové kousky na jaro i léto, které odhalila ve středu.

    Oblečení navrhla pro muže i ženy, vytvořila ale také dětskou kolekci. Hlavní roli získal v návrzích krokodýl z loga slavné sportovní značky. Ocitl se tak v seriálech, jako jsou Stranger Things, Bridgerton, Lupin, Sex Education, Shadow and Bone, Elite, Money Heista The Witcher. Na jednom svetru je proto například znázorněný s vysokou modrou parukou připomínající královnu ze seriálu Bridgerton.

    Na dalším kousku se zase proměnil v příšeru ze seriálu Stranger Things známou jako Demagorgon. Vyzkoušel si ale také podobu postavy Assane Diop ze seriálu Lupin. Zahalil se proto do černé kápě a ladícího baretu. „Jsme neskutečně potěšení novou spoluprací, která zachycuje jedinečné setkání dvou světů,“ okomentovala pak kolekci zástupkyně generálního ředitele Lacoste Catherine Spindler.

    - Reklama -

    Speciální spolupráce nabízí propojení módy i světa zábavy

    Ostatní návrhy představují krokodýla vedle známého „play button“, tolik typického pro Netflix. Kromě toho si Lacoste pohrává také se vzorem toile de Jouy, ve kterých se krokodýl objevuje po boku designů odkazujících na zmíněné seriály. „Myslíme si, že produkty představují důležité médium pro vyprávění příběhu. Spolupráce s Lacoste tak nabízí jedinečnou příležitost spojit módu a zábavu,“ popsal dojmy z kolekce viceprezident Netflixu Josh Simon.

    Zdroj: Official Website Lacoste

    V minulosti streamovací platforma spolupracovala například s módním domem Balmain. Ten vytvořil speciální kolekci inspirovanou filmem The Harder They Fall. Vlastní kolekci získal od obchodu H&M také film To All The Boys I’ve Loved Before. Společnost Lacoste pak pro propagaci nové řady vydala rovněž videa, ve kterých se její krokodýl objeví v seriálovém světě Netflixu. Firmu roku 1933 založil bývalý tenista René Lacoste a podnikatel André Gillier.

    Zdroj: WWD, Mint Lounge, Fashion Network, Instagram, Lacoste

    ― Reklama ―

    Vítejte v šatníku seriálové divy Gaby Solis. Zoufalé manželky jako módní Y2K učebnice

    Pokud jste se narodili před rokem 2000, nejspíše jste Zoufalé manželky sledovali v televizi. Pokud ne, je ten správný čas objevit nejen drama z Wisteria Lane, ale i ikonický styl nultých let. Postava Gaby Solis, bývalá modelka s nespornou slabostí pro luxus, je ztělesněním všeho, co na Y2K období milujeme. Blýskavost, přehnaný sexappeal i sebevědomí.

    Minimalismus, funkčnost i historický romantismus. Paříž určuje směr pánské módy

    Pokračující Pařížský fashion week odhalil pánské kolekce, diktující trendy pro letošní podzim a zimu. Yohji Yamamoto zaměřil svou tvorbu především na funkčnost, ovšem s jeho klasickým chic nadhledem. Módní dům Dries Van Noten čerpal z historie a s ním spojeného romantismu a Rick Owens propojil své typické siluety se zásadovým minimalismem.

    Vyzrajte na dlouhé lety. Bez beauty pomocníků na palubu nevstupujte

    Zimní období neznamená pouze dovolené na horách a dlouho očekávané lyžování. Pro mnohé představuje také vytoužený útěk do dalekých teplých krajů. Cesta do luxusních destinací se však bohužel neobejde bez často nepohodlných dálkových letů. Připravte se na ně se správně zabalenou kosmetickou taštičkou, ukrývající ty nejlepší pomocníky.

    Spojení kontroverze a kreativity. Kanye West a Goša Rubčinskij uvedli novou kolekci YZY

    Ruský designér Goša Rubčinskij, kdysi enfant terrible módní scény, nyní triumfálně vchází do popředí jako šéf designu YZY. Po téměř roce od svého jmenování představil kolekci, navazující na úspěšný březnový drop. Řada však vzbuzuje kontroverzi, a to kvůli nápisům v cyrilici. Kvalita produktů navíc dle uživatelů sociálních sítí značně pokulhává.

    Další udržitelný trend dobývá TikTok. Project Pan bojuje s nadměrným konzumem

    První týdny nového roku dokazují, že ani v letošním roce neztratila internetová udržitelná hnutí své kouzlo. Nadále ovlivňují i beauty trendy sociálních sítí. Takzvaný Project Pan tentokrát bojuje proti nadměrnému konzumu a plýtvání. Dle jeho pravidel nesmíte koupit produkt z určité kategorie, dokud jste z ní nespotřebovali kousky, které už vlastníte.

    Věštění z módních přehlídek startuje. Jaké kabelky budou v letošním roce na vrcholu trendů?

    Kabelka, to je nepostradatelná součást šatníku každého milovníka módy. Málokdo má ale jen jednu a na každou příležitost se pochopitelně hodí jiná. Jaké z nich ale budou vládnout trendům letošního roku? Fashion gurus se slitovali, vypadá to totiž, že letošní modely kombinují praktičnost i estetiku a výběr tak bude více než slibný.

    Snímek The Room Next Door mění pravidla. Tichou módu ponořil do barevné exploze

    Nejnovější film slavného španělského režiséra Pedra Almodóvar The Room Next Door začíná ovládat nejen světová kina, ale také módní scénu. Jeho kostýmy totiž umně odrážejí charakter postav a posouvají tichou módu na novou úroveň. Místo klasických tlumených tónů ji totiž ponořily do kontrastních pestrých odstínů, které vás jen tak nepustí.

    Tenký šátek vévodí trendům roku 2025. Svědčí o tom Gucci i Saint Laurent

    Móda je o detailech a v roce 2025 to platí dvojnásob. Na přehlídkách pro zimní i jarní sezónu jsme si nemohli nevšimnout specifického prvku. Tenký šátek, nebo-li "tiny scarf", balancuje mezi formálností a svěžím vkusem. Gucci, Saint Laurent a další módní domy ukázaly, že drobný, ale signifikantní doplněk bude hrát hlavní roli na molech i v šatnících.

    Značka MM6 dorazila do Florencie. Na Pitti Uomo odhalila vlastní vizi moderního muže

    Pitti Uomo představuje speciální týden pánské módy, tradičně prostupující ulicemi Florencie. Událost proslula především svými hostujícími designéry, mezi které letos patřila také značka MM6. Ve slavném italském městě odhalila vlastní pojetí moderního muže, definovaného mixem výrazných feministických i maskulinních prvků.

    Zásadní Y2K trend slaví návrat. Šaty přes kalhoty se ale dnes nosí jinak

    Už je to jisté, další výrazný trend ze začátku milénia slaví comeback. Sukně nebo šaty přes kalhoty, oblíbený styl žen a dívek z přelomu tisíciletí, opět kreativně adoptovala mladá generace. Linie se změnily, stále však jde o vyjádření individuality, mírné rebelství proti zavedeným normám a hravost. Nově se ale přidává akcent udržitelnosti.

    V hlavní roli kortizol. TikTok hodlá porazit stres dalším „zázračným“ koktejlem

    Povědomí o negativních dopadech stresu se rok od roku zvyšuje. Značky nabízejí lákavé suplementy, slibující klidnější spánek i lepší náladu. Chytré aplikace zase upozorňují na sebemenší zvýšení úrovně stresu. Není proto divu, že se z kortizolu, tedy "stresového hormonu", stalo na TikToku nové buzzword slovo, spojené i s vlastním mocktailem.

    Móda v kostce: Proenza Schouler dává sbohem svým zakladatelům a módní scéna vítá jaro

    Otcové módního domu Proenza Schouler oznámili, že opustí jeho kreativní vedení. Ostatní luxusní značky mezitím vítají jaro. Kampaně pro nadcházející sezónu představil Louis Vuitton či Vivienne Westwood. Herec Penn Badgley se pro změnu objevil v reklamě pro Moncler. Diane von Furstenberg a David Beckham obdrží ocenění Crystal Awards.

    Nízký pas zažívá comeback. Oblečte low rise střihy stylově a bez obav

    Móda je vrtkavou dámou, není proto divu, že každým rokem nacházíme na vrchních příčkách trendů rozličné prvky z minulosti. Letos je tomu tak u oblečení s nízkým pasem. Po dlouhých sezónách super high waisted džínů přichází odlehčená low rise éra. Pokud se tohoto prvku bojíte, zkuste mu dát šanci. Vypadá totiž lépe, než se zprvu může zdát.

    Autenticita jako základ úspěchu. Co dělá módní kampaň nezapomenutelnou?

    Vítejte ve světě, kde módní kampaň ovládá paddleboard i žehlička na prádlo a v němž CCTV kamery dokážou prodat více než nejdražší fotoaparát. Rok 2024 opět ukázal, že autenticita je královnou marketingu, a že úspěšná kampaň nespočívá jen v luxusních kulisách. Záleží také na příbězích, které dokážou rezonovat s naší realitou.

    Emma Chamberlain čelí kritice fanoušků. Stala se z ní zhasínající hvězda internetu?

    Youtuberku a influencerku Emmu Chamberlain zná snad každý zástupce generace Z. Není se čemu divit, na vrcholu své kariéry oslovila tvorbou, se kterou mohl souznít téměř každý. V posledních letech se i proto z tak trochu neohrabané teenagerky stala hvězda módních kampaní a Met Gala. Přesto ale nyní čelí sílící kritice svých dlouholetých fanoušků.

    We love you Kate! Jak přispěl Alexander McQueen k záchraně Kate Moss?

    Alexander McQueen a jeho legendární tričko, podporující modelku Kate Moss s jednoduchým nápisem „We Love You Kate“. Geniální gesto rezonující i po letech. Přesouváme se do jarní Paříže, do roku 2005. Na konci show přichází návrhář v černém tričku s výrazným nápisem. Jasné, stručné a úderné. Publikum zpozornělo, média měla jasno. Byl to víc než módní statement, kdy návrhář podpořil svou múzu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―