Více

    ― Reklama ―

    Ve své kampani pro letošní jarní kolekci se návrhářka Stella McCartney rozhodla spolupracovat s herečkou Madelyn Cline. Obě totiž pojí veganství i láska ke zvířatům. Fotografie představující nejnovější kousky proto zachycují mladou celebritu ve stáji i na pastvinách mezi králíčky, krávami nebo kozami.

    Letošní jarní kolekce návrhářky Stelly McCartney je dosud její nejudržitelnější. Některé z luxusních kousků jsou totiž vyrobené z regenerační bavlny. Takový materiál podporuje biodiverzitu, vylepšuje zdraví půdy a napomáhá boji s klimatickou změnou. Ready-to-wear kolekce rovněž obsahuje na 91 procent „conscious“ materiálů, tedy těch šetrných k životnímu prostředí. Pro svoji novou kampaň by si proto McCartney nemohla vybrat lepší prostředí.

    Zasadit se ji totiž rozhodla do veganského zvířecího útulku v Santa Clarita v Kalifornii s názvem The Gentle Barn. Udržitelnost jejích návrhů tak vynikne na pozadí stájí nebo zelených pastvin. Outfity navíc představila herečka a milovnice zvířat Madelyn Cline, známá například z filmu Glass Onion a seriálu Outer Banks. „Fotky mají zdůraznit základní víru v to, že jsou si všechny bytosti rovné a ukazují, jak milovat zvířata trpící dopady módního průmyslu,“ vysvětlila značka.

    Jednotlivé fotografie pak znázorňují herečku objímající králíčky, krávy nebo kůzlátka. Zvířecí útulek se totiž stará o více než 170 zvířat, která by jinak nenašla domov. Patří mezi ně koně, prasata, ovce, slepice, lamy, emu, kočky, psi, krávy i různí ptáci. „Apeluji na všechny lidi, aby se už dnes přidali k mé misi, abychom zítra mohli začít ochraňovat naši matku Zemi,“ vzkázala návrhářka známá svou láskou k přírodě i zvířatům. Její návrhy proto nikdy neobsahují kůží, peří, ani kožešinu.

    Změnťe historii. Přestante jíst maso a nezabíjejte zvířata pro módu, apeluje návhrářka

    Hererčka Madelyn Cline tak na fotografiích i videích vytvořených ke kampani pobíhá po pastvinách v krystaly posetém topu nebo kalhotách. Oblékla ale také šaty s průstřihy nebo lehké topy zkombinované s asymetrickými sukněmi. Na pozadí stájí zazářily také kalhoty, vesty a saténové šaty v kanárkově žluté barvě. „Strávili jsme den milováním zvířat, jejich krmením a poznáváním. Všichni jsme spojení a tato kolekce oslavuje harmonický vztah mezi módou, zvířaty a Zemí,“ popsala své dojmy Cline.

    Všechny zmíněné aspekty kampaně pak podporují její hlavní message: Změňte historii. Motto je inspirované prací japonské umělkyně Yoshitomo Nara. Ta rovněž fotografie a videa doplnila o punkové ilustrace a nápisy. Některá její prohlášení ztvárnila McCartney také na samotných kouscích jarních kolekce. „Pokud chceme změnit historii a zachránit naši planetu pro budoucí generace, musíme jednat. To znamená přestat jíst maso a zabíjet zvířata pro módu,“ zdůraznila návrhářka.

    Zdroj: WWD, Stella McCartney Official, Fashion Week Daily, Instagram, Twitter

    Autor článku:
    Kateřina Hlaváčková
    Kateřina Hlaváčkováhttps://fashionup.cz/author/katerina-hlavackova/
    Kateřina je šéfredaktorkou a editorkou FashionUP. Své články věnuje aktuálním zprávám, ale i bizarním TikTok trendům, které s nadhledem hodnotí. Baví ji analýza kostýmů populárních filmů nebo debaty nad tím, do čela jakého módního domu zamíří ikoničtí návrháři tentokrát. Do světa médií vkročila v 16 letech, kdy psala pro studentský magazín. Od té doby zkusila vše od psaní módních komentářů přes práci v newsroomu po překlad lidskoprávních reportů.

    ― Reklama ―

    Změňte historii, vyzývá Stella McCartney ve své nové kampani plné zvířat

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―

    Ve své kampani pro letošní jarní kolekci se návrhářka Stella McCartney rozhodla spolupracovat s herečkou Madelyn Cline. Obě totiž pojí veganství i láska ke zvířatům. Fotografie představující nejnovější kousky proto zachycují mladou celebritu ve stáji i na pastvinách mezi králíčky, krávami nebo kozami.

    - Reklama -

    Letošní jarní kolekce návrhářky Stelly McCartney je dosud její nejudržitelnější. Některé z luxusních kousků jsou totiž vyrobené z regenerační bavlny. Takový materiál podporuje biodiverzitu, vylepšuje zdraví půdy a napomáhá boji s klimatickou změnou. Ready-to-wear kolekce rovněž obsahuje na 91 procent „conscious“ materiálů, tedy těch šetrných k životnímu prostředí. Pro svoji novou kampaň by si proto McCartney nemohla vybrat lepší prostředí.

    Zasadit se ji totiž rozhodla do veganského zvířecího útulku v Santa Clarita v Kalifornii s názvem The Gentle Barn. Udržitelnost jejích návrhů tak vynikne na pozadí stájí nebo zelených pastvin. Outfity navíc představila herečka a milovnice zvířat Madelyn Cline, známá například z filmu Glass Onion a seriálu Outer Banks. „Fotky mají zdůraznit základní víru v to, že jsou si všechny bytosti rovné a ukazují, jak milovat zvířata trpící dopady módního průmyslu,“ vysvětlila značka.

    Jednotlivé fotografie pak znázorňují herečku objímající králíčky, krávy nebo kůzlátka. Zvířecí útulek se totiž stará o více než 170 zvířat, která by jinak nenašla domov. Patří mezi ně koně, prasata, ovce, slepice, lamy, emu, kočky, psi, krávy i různí ptáci. „Apeluji na všechny lidi, aby se už dnes přidali k mé misi, abychom zítra mohli začít ochraňovat naši matku Zemi,“ vzkázala návrhářka známá svou láskou k přírodě i zvířatům. Její návrhy proto nikdy neobsahují kůží, peří, ani kožešinu.

    - Reklama -

    Změnťe historii. Přestante jíst maso a nezabíjejte zvířata pro módu, apeluje návhrářka

    Hererčka Madelyn Cline tak na fotografiích i videích vytvořených ke kampani pobíhá po pastvinách v krystaly posetém topu nebo kalhotách. Oblékla ale také šaty s průstřihy nebo lehké topy zkombinované s asymetrickými sukněmi. Na pozadí stájí zazářily také kalhoty, vesty a saténové šaty v kanárkově žluté barvě. „Strávili jsme den milováním zvířat, jejich krmením a poznáváním. Všichni jsme spojení a tato kolekce oslavuje harmonický vztah mezi módou, zvířaty a Zemí,“ popsala své dojmy Cline.

    Všechny zmíněné aspekty kampaně pak podporují její hlavní message: Změňte historii. Motto je inspirované prací japonské umělkyně Yoshitomo Nara. Ta rovněž fotografie a videa doplnila o punkové ilustrace a nápisy. Některá její prohlášení ztvárnila McCartney také na samotných kouscích jarních kolekce. „Pokud chceme změnit historii a zachránit naši planetu pro budoucí generace, musíme jednat. To znamená přestat jíst maso a zabíjet zvířata pro módu,“ zdůraznila návrhářka.

    Zdroj: WWD, Stella McCartney Official, Fashion Week Daily, Instagram, Twitter

    ― Reklama ―

    Má nový Harry Potter šanci? Chystaný seriál budí kontroverze

    Kouzelnický svět Harryho Pottera se opět probouzí k životu. Sociální sítě křižují vášnivé diskuze o chystaném seriálu, založeném na sedmi původních knihách, jenž má na televizní obrazovky dorazit koncem roku 2026. Nedávné informace o castingu pak rozvířily pochyby o tom, zda má nejnovější projekt z dílny HBO u věrných fanoušků vůbec šanci.

    Marni má volný trůn. Módní dům oznámil odchod návrháře Francesca Risso

    Zdá se, že kolotoč výměny kreativních ředitelů ještě nekončí. Ticho, které na módní scéně nastalo po dosazení Jonathana Anderson do vedení všech sekcí Dior, skončilo. Přerušilo ho nečekané oznámení módního domu Marni. Po téměř 10 letech se loučí se svým kreativním ředitelem, Francescem Risso. Kdo ho nahradí je prozatím neznámé.

    Krása střídá nádheru. Praktické SPF balzámy maskují ochranu za elegantní líčení

    Více produktů v jednom je vždy praktická volba. Ne vždy sice takový výrobek nutně znamená perfektní účinek na všech frontách, SPF balzámy se ale rozhodně řadí mezi svaté grály léta. Vylepší každodenní kosmetickou rutinu nejen ochranou proti slunci, zároveň nabídnou buď decentní zabarvení, nebo dokonce podmanivé zvýraznění rtů.

    Léto volá po extra péči. Změny žádá i pánská kosmetika

    Letní paprsky neznamenají pouze slibně třpytící se hladinu jezer, rozpouštějící se lahodnou zmrzlinu a teplem prosycené dny. Spolu s jejich sílou roste rovněž nutnost obměny kosmetické taštičky. Výjimkou není ani pánská skin care, jež si v následujících horkých měsících žádá revizi. Neobejdete se bez hydratačních, ani zklidňujících pomocníků.

    Móda v kostce: Gigi Hadid nasadí Moon Boot a Louis Vuitton vítá Real Madrid

    Konec týdne přinesl nečekané novinky. Modelka Gigi Hadid hodlá skrze svou značku Guest in Residence spolupracovat s Moon Boot. Návrhář Haider Ackermann odhalil speciální kolekci pro Canada Goose a Louis Vuitton odstartoval partnerství s Real Madrid. Společnost L'Oréal vydá novou udržitelnou kampaň a Zegna představil kolekci pro léto 2026.

    Chanel odhalil recyklační program Nevold. Na vyřešení nadprodukce však nestačí

    Módní dům Chanel učinil krok směrem k udržitelnější budoucnosti. Představil komplexní recyklační program Nevold, zaměřený na efektivní zpracování textilního odpadu, nevyužitých materiálů a neprodaného zboží. Pro Chanel představuje řešení, jak bojovat s nedostatkem vzácných materiálů, jako je kašmír, hedvábí a kůže. Kritici ale namítají, že recyklace nevyřeší největší problém módního světa, tedy nadprodukci.

    Sarah Burton vydala další debut. Pro Givenchy představila první kampaň

    Nová kreativní ředitelka Givenchy, návrhářka Sarah Burton, odhalila svou premiérovou přehlídku letos v březnu. Po odhalení kolekce pro podzim letošního roku tak nyní vydává svou první kampaň. Do hlavních rolí dosadila modelku a herečku Kaiu Gerber a herečku, režisérku a fotografku Halinu Reijn, jež má na kontě i populární snímek Babygirl.

    Designerský kolotoč změn je u konce. Z korunování však vynechal ženy

    Již od loňského roku zažívala módní scéna zdánlivě nekončící změny ve vedení nejznámějších módních značek. Netrpělivé sledování dlouho očekávaných novinek je však u konce. Většina z dříve uvolněných vedoucích pozic byla tedy úspěšně zaplněna. Nelze si ovšem nevšimnout, že na vysněných módních trůnech chybí hlavně ženy.

    Nostalgie se opět hlásí o slovo. Oživila zapomenuté anklets

    Další z aktuálních letních trendů potvrdil, že nostalgie ovládá letošní módní scénu. Modelky i it-girls navrátily dávno zapomenuté anklets. Náramky na kotníky si mnozí z nás spojují spíše s radostným dětstvím a letními tábory než elegantním doplňkem. Současné varianty kdysi populárního šperku ovšem slibují vše od hravosti až po nadčasovost.

    Louis Vuitton naverboval další hvězdu. V kampaních zazáří Jeremy Allen White

    Módní dům Louis Vuitton rozšířil svůj casting ambasadorů. Novou tvář tentokrát vybral z řady herců, zastupovat ho proto bude Jeremy Allen White. Značka potvrdila spekulace, jež vznikly poté, co ho oblékla na letošní ročník Met Gala. Jedná se postílení hercova rostoucího vlivu v módním světě, který odstartoval již loňskou kampaní pro Calvin Klein.

    Letní doplňky podléhají maximalismu. Výrazné brýle doplní tradiční perly

    Léto odrážející se v lesku doplňků. Přesně to bude hlavním cílem letošní prázdninové módy. Trendy nikdy nespí, a tak je z uplynulých přehlídek i aktuální nabídky návrhářů jasné, co se bude v létě nosit. Maximalismus se míchá s klasikou a někteří z oblíbenců pronikají na scénu již od jara. Letní doplňky nabízí divokou jízdu, nechte se proto svézt na její vlně.

    TikTok vybízí k opravdovému odpočinku. Propaguje ho trendy cozymaxxing

    Sociální síť zodpovědná za nespočet nebezpečných, nebo minimálně neužitečných, trendů a tipů obrátila. TikTok aktuálně propaguje koncept cozymaxxing, představující výzvu k opravdovému, vědomému a promyšlenému odpočinku. Za cíl má přimět uživatele populární platformy, aby zpomalili a naučili se relaxovat bez rozptýlení a spěchu.

    Gucci v proměnách času. Kdo psal nejstylovější módní kapitolu?

    Gucci. Slovo, které evokuje italskou eleganci, sebevědomí, teatrálnost i nekonečnou proměnlivost. Módní instituce vznikla ve Florencii jako malá brašnářská dílna, pod rukama kreativních ředitelů ale vyrostla ve značku formující aktuální trendy. Každý z kreativních lídrů, od svůdného Toma Forda po výstředního Alessandra Michele, zanechal na společnosti stopu, jež přetvořila šatníky i představu toho, co znamená být Gucci.

    Móda v kostce: Burberry zahájil festivalovou sezónu a Rhode vítá face mist

    Burberry už očekává letní pohodu, a tak novou kampaň zaměřil na typickou britskou festivalovou kulturu. Značka Rhode mezitím vydala nový face mist, jehož tváří se stal herec Harris Dickinson. Návrhář Olivier Rousteing získá ocenění Couture Council Award a do aukce míří dosud největší počet luxusních kousků z šatníku princezny Diany.

    Letní znevýhodnění. Proč pánská móda stále přešlapuje v kruhu?

    Zatímco dámské kolekce léta hýří barvami, tvary i možnostmi, muži zůstávají znevýhodnění. Móda se sice každou sezónu posouvá, ale pro pánský šatník, jako by to neplatilo. Rok co rok, s příchodem teplejších dnů, oprašujeme stejný archetyp, tedy kraťasy, košile a mokasíny. Znovu a znovu. A když už se někde zableskne naděje, zpravidla má cenovku jako ojetý vůz a visí pod logem luxusního módního domu.

    Pinterest má jasno. Předpovídá největší trendy letošního léta

    Vyhledávání uživatelů populární sociální sítě Pinterest slouží jako chytrý ukazatel. Platforma totiž na základě nejčastěji zadávaných klíčových slov odhaduje trendy, které budou definovat nadcházející období. Vydala proto předpověď pro letošní léto, jemuž má dle ní dominovat touha po digitálním detoxu, luxusním cottagecore i hravém make-upu.

    ― Reklama ―

    ― Reklama ―